8 volgers · 374159x bekeken
Maarja ben meer een COD speler
in COD is er ook geen realisme, dus ja, als je gewend ben om na 30 granaten, 60 clips en 3 bombardementen nog steeds vrolijk rond te huppelen
dan snap ik dat als je 1/2 x geraakt word en dood ga, dat dat best irritant kan zijn
donateur
Uncharted 2 voor 49,95 op Gameoffer.nl
Ps3 vergeleken met xbox360 is hij niks. ik bedoel ik zie echt nooit iemand online bij GH oid
Street Fighter the legend of chung li is toch echt wel de slechtste film die ik in tijden heb gezien
+1
andere street fighter
jean claude
laatste aanpassing
Modern Warfare 2 voor 40 euro incl. verzending op VideoGamePlus.Goede deal.
Thx
Alleen koste het mij 38.31 + 4.78 (naar nl) = 43.09 euro. (PS3)
Ook fijn dat ze erbij zeggen dat mocht de prijs nog dalen voor de preorder dat je dan die prijs betaald of dat je het verschil teruggestort krijgt.
Alleen koste het mij 38.31 + 4.78 (naar nl) = 43.09 euro. (PS3)
Ook fijn dat ze erbij zeggen dat mocht de prijs nog dalen voor de preorder dat je dan die prijs betaald of dat je het verschil teruggestort krijgt.
Hmmm, ik had 67 CAD toch echt omgerekend naar 40 euro nog wat.
Wel relaxt idd dat je pas betaalt bij verzending, mocht de prijs nog zakken.
Eerste deel van Assassin's Creed Lineage, gemaakt door de studio die ook de special effects voor Sin City en 300 maakte.
http://www.youtube.com/assassinscreeduk#p/a
http://www.youtube.com/assassinscreeduk#p/a
das vanuit canada he?
Dan krijg je natuurlijk niet de eurpese versie van de game neem ik aan? (geen BLES dus).
Krijg je wel weer gezeik met eventuele mappacks die weer niet gaan werken....
Is dat zo? Heb jij een linkje waarin daar wat meer over wordt uitgelegd. Mocht dat zo zijn moet ik even een Canada account aanmaken op mijn PS3. Maar volgens mij wordt dat niet zo'n probleem. Blu-ray's zijn zo groot dat ze (vaak) de moeite niet nemen om verschillende versies te maken, maar flikkeren ze gewoon alles erop en maken ze de content gerelateerd aan de regio instellingen van de BR speler of PS3.
AC2 gaat m denk ik niet worden
Dat ligt eraan of je de opzet van deel 1 ok vond. Vond je het vechten, klimmen, free-runnen, de setting, historie en graphics van deel 1 vet. Dan vind je het totale plaatje van deel 2 geweldig.
Vond je het basisprincipe van deel 1 al ronduit kut, dan ga je deel 2 ook niet waarderen.
vond 1 geen slechte game maar ook niet helemaal wat ik verwacht had, buiten het eentonige wat al vaker is besproken, maar ik ga deel 2 niet aanschaffen omdat t me niet meer aanspreekt
Zou hem toch even checken, en dat zeg ik niet als Ubi stagiaire.
Game wordt erg tof: http://www.gametrailers.com/video/preview-hd-assassins-creed/58153
Maar goed, zijn meer goede games dit jaar.
Dat ligt eraan of je de opzet van deel 1 ok vond. Vond je het vechten, klimmen, free-runnen, de setting, historie en graphics van deel 1 vet. Dan vind je het totale plaatje van deel 2 geweldig.
Het klimmen/free runnen e.d. was top
Wat ik ook jammer vind, is dat je zo'n vette historische setting hebt, met een "science fiction" sausje.. in alles wat je doet zie je die 'techshapes' terug.. Wat aangeeft dat de wereld waarin je je bevindt 'nep' is...
Uncharted 2 net uitgespeeld. Wat een ervaring.
Maar gamer-puristisch gezien, was dit wel een game?
Ik heb er met volle teugen van genoten, maar het was mij toch iets té linear, wel gruwelijk vet linear, maar toch. Ik miste wel wat zo nu en dan.
Toch
voor Naughty Dog voor het afleveren van een perfect product, deze game voelde op elke manier 'af' de voice acting, de graphics (vooral de graphics) de muziek, de effecten, het was allemaal van de bovenste plank. Dit is wat mogelijk is op de magische zwarte toren, dat we er nog veel meer van mogen zien. 
Tot nu toe toch, game van het jaar, game van de PS3 en beste next-gen single player titel die ik tot nu toe gespeeld heb.
Psy, is deeltje 1 de moeite waard om even goedkoop op de kop te tikken?
Ik heb er met volle teugen van genoten, maar het was mij toch iets té linear, wel gruwelijk vet linear, maar toch. Ik miste wel wat zo nu en dan.
Toch
Tot nu toe toch, game van het jaar, game van de PS3 en beste next-gen single player titel die ik tot nu toe gespeeld heb.
laatste aanpassing
Oftewel zoals 1Up.com het samenvat:
Score: 100
Uncharted 2 is simply a vast improvement over its predecessor, and it's a damn great PS3 game. Let's leave the "are games art?" question for another time; what Uncharted 2 proves is that games are, at the very least, craft. Just as Raiders is Spielberg at the top of his game, Uncharted 2 is Naughty Dog at the top of theirs, and further proof that they are masters of their craft. [Grade = A+]
Score: 100
Uncharted 2 is simply a vast improvement over its predecessor, and it's a damn great PS3 game. Let's leave the "are games art?" question for another time; what Uncharted 2 proves is that games are, at the very least, craft. Just as Raiders is Spielberg at the top of his game, Uncharted 2 is Naughty Dog at the top of theirs, and further proof that they are masters of their craft. [Grade = A+]
laatste aanpassing
Let's leave the "are games art?" question for another time; what Uncharted 2 proves is that games are
Ha ha ha, echt zo extreem onwijs keihard niet mee eens. Uncharted 2 ligt mijlenver uit de buurt van wat in mijn ogen ''kunst'' is. Dat woord wordt sowieso veel te vaak gebruikt, en ook hier benadrukt het nog eens de kwijlerige nerdigheid van de gemiddelde gamereviewer; als het maar goed boemt, paft en KABAMed, dan is het al snel goed.
Craft, dat wel. Zeker.
Ik vind het qua ''gamigheid'' een beetje hetzelfde als GTA IV.
Ha ha ha, echt zo extreem onwijs keihard niet mee eens. Uncharted 2 ligt mijlenver uit de buurt van wat in mijn ogen ''kunst'' is.
Ehm... Ballie? Snap jij Engels sarcasme?
donateur
Deel 1 is ook leuk, die 2 zijn de leukste exclusives. Iemand DJ Hero nog besteld?
laatste aanpassing
Ik vind hem erg leuk, maar vergeleken met deel2 is het 'het allemaal net niet'.... de ai is wat minder, de puzzels wat minder, graphics wat minder, de controls iets stugger... maar al met al, als je dat opzij kan zetten, is het toch zeker een vette game. Vergeet niet dat ie al een paar jaar in de winkel ligt/lag.
Moet wel eerlijk zeggen, dat ik minder de drive heb om hem uit te spelen, dan bij deel2
1 dikke, vette, interactieve cutscene... ik vond hem vet
Sinds gister ook de PS3 binnen. Had m besteld met Gran Turismo Prologue, erg vetjes. Mis alleen nog wel de diepgang, maar dat is nog ff wachten op deel 5.
Binnenkort Uncharted zeker aanschaffen. Eerst deel één om vervolgens deel twee te gaan doen. Veel goede dingen over gelezen en gezien, dus dat moet wel vet worden.
Binnenkort Uncharted zeker aanschaffen. Eerst deel één om vervolgens deel twee te gaan doen. Veel goede dingen over gelezen en gezien, dus dat moet wel vet worden.
Geef mij maar 1 moddervette lineaire ervaring
..maar ook het ritme, de balans,, de afwisseling... "tha flow" die geen ander als ND retegoed in den vingers heeft zitten
Vind ik juist het tegenovergestelde. Daar waar je bij GTA vrij rond kan lopen, is UC2 inderdaad vrij lineair en je wordt zelfs contact de goede richting uit geduwd middels de camera.
Vind UC2 eerder lijken op een zeer gelikte interactieve cutscene. Zeer vermakelijk, dat wel.
laatste aanpassing
oblivion/fallout 3
Die games heb ik niet gespeeld, ik baseer mijn mening op GTAIV en AC1...