8 volgers · 374223x bekeken
De setting, plus het free roaming genre, spreekt me totaal niet aan... maar heb de tip van meerderen mensen gekregenStaat er op PSN ook een demo?
Je moet Fallout qua Free roaming niet zien als een GTA of AC. Het is anders, vetter, de setting is even wennen, dood, armzalig, benauwd. Maar als je eenmaal in die game zit, pfoe.. Wat heb ik ervan genoten.
Waar kan ik Fallout ergens goedkoop op de kop tikken?
Bij Dimension Plus betaal je nog 55 euro. Moet goedkoper kunnen met een GOTY van vorig jaar, lijkt me?
Check check... 26 euro nationaal, 16 euro internationaal.
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/fallout+3_PS3.html
Ik kan die internet verkoop van games alleen maar toejuichen. De macht van retailers als bart smit en FRS zijn vrij groot als het gaat om prijsstellingen van games. Laat hun marge maar flink onder druk staan door toename van (internationale) internet verkoop. Zullen uiteindelijk de winkelprijzen omlaag gaan, downloaden minder aantrekkelijk worden, en nog meer games verkocht worden. Iedereen blij, met name de gaming industrie 
De setting, plus het free roaming genre, spreekt me totaal niet aan...
To bad kerel
het is was vorig jaar toch wel 1 van de Top 3 games (naast MGS4 en GTA4)
iemand hier ervaringen met importeren van games vannuit amerika?
want ik wil die god of war collection importeren, maar als ik bij gamesstop bestel komt er nog $19.99 boven op de bestellen voor shippingkosten
kan dat goedkoper?
Ik kan die internet verkoop van games alleen maar toejuichen. De macht van retailers als bart smit en FRS zijn vrij groot als het gaat om prijsstellingen van games. Laat hun marge maar flink onder druk staan door toename van (internationale) internet verkoop. Zullen uiteindelijk de winkelprijzen omlaag gaan, downloaden minder aantrekkelijk worden, en nog meer games verkocht worden. Iedereen blij, met name de gaming industrie
Yes, alleen is het voor locale vestigingen van uitgevers en developers slecht voor hun overzichten en sales...
http://videogamesplus.ca/
http://www.budgetgaming.nl/shopsurvey/winkel-83.html
thanx ouwe, scheelt weer n 10tje en ze zijn aardig rap als ik t zo lees
Activision zoekt de grens van het toelaatbare op:
http://www.gamert.nl/video/eerste_level_modern_warfare_2.html
Dit gaat ze heel veel problemen opleveren, maar wel heel veel games door verkopen.
http://www.gamert.nl/video/eerste_level_modern_warfare_2.html
Dit gaat ze heel veel problemen opleveren, maar wel heel veel games door verkopen.
Dit gaat ze heel veel problemen opleveren,
Ik vind het altijd wel geinig, zulke dingen. Net zoals de bad guy in Uncharted2 vraagt 'How much better are you, Drake? How many people have you killed today?' Vond ik op zich wel een goeie, want ik kon me niet herinneren, hoeveel het er ongeveer moeten zijn geweest
ik zie er persoonlijk het probleem niet van maja tegenwoordig zeiken ze overal over
Niet? Hier gaat de hele Fox-kijkende, Duits sprekende, Plasterkende wereld over vallen. Dit is de equivalent van met een regenjas aan een school binnen stappen en de boel uitmoorden.
De link werd in dom-Amerika al gelegd tussen gamen en je school uitmoorden, dit zal dat alleen maar versterken...
Waar kan ik Fallout ergens goedkoop op de kop tikken?
weet niet hoe het met de ps3 zit
maar voor de 360 heb je nu de goty edition met wat uitbreidingen enzo
heb zojuist de xbox editie gekocht voor 12,50 via marktplaats
en voor de PS3 hebben ze nu ook die add on pack te koop.
mja, ik zeg ook dat IK er het probleem niet van ziedat er genoeg stumpers zijn die t wel prima vinden dat je alles wat niet 'westers' is mag afslachten in films/games of wat dan ook maar als de rollen een keer omgedraaid zijn gaan ze staan janken
Sja, hypocriet is het altijd, maar dat dit Activision problemen gaat bezorgen, staat als een paal boven water.
Op zo'n realistische manier als een terrorist een doemscenario binnen Amerika uitvoeren is ver over het randje...
maar dat dit Activision problemen gaat bezorgen, staat als een paal boven water.
dat zal vast wel
Op zo'n realistische manier als een terrorist een doemscenario binnen Amerika uitvoeren is ver over het randje..
tja, dat is altijd zo he, als het niet pro Amerika is dan kan het allemaal niet
tja, dat is altijd zo he, als het niet pro Amerika is dan kan het allemaal nietmaja nog een aantal jaren en Amerika stelt geen ene fuck meer voor, als ze de boel voor die tijd niet nog verder naar de tering helpen dan
Denk dat de focus eerder zal liggen op het 'onschuldige burgers op zo'n realistische manier uitmoorden' dan op het andere. Terroristen of soldaten afschieten is geen probleem, bij burgers en hyper-realism wordt het een ander verhaal.
Denk dat de focus eerder zal liggen op het 'onschuldige burgers op zo'n realistische manier uitmoorden' dan op het andere. Terroristen of soldaten afschieten is geen probleem, bij burgers en hyper-realism wordt het een ander verhaal
ja omdat Amerikaanse burgers zijn
achja in een land waar zoveel vuurwapens zijn mag je virtueel niemand neerknallen natuurlijk
Dit gaat ze heel veel problemen opleveren
want???
die paar mensen op dat vliegveld die worden afgeknald?
kzie niet in waarom dat problemen zou kunnen veroorzaken....
6 days in fallujah
ook de ophef van die game zie ik niet echt in
kzal wel te nuchter zijn om me om dit soort dingen druk te maken
Op zo'n realistische manier als een terrorist een doemscenario binnen Amerika uitvoeren is ver over het randje...
noem 1 ding wat realistisch is aan CoD?
Noem een andere game waar jij op deze manier burger mag uitmoorden, van een ander land, en waar iedereen het mee eens was?
postal?
laatste aanpassing
die paar mensen op dat vliegveld die worden afgeknald?
kzie niet in waarom dat problemen zou kunnen veroorzaken....
Dan ken jij de huidige politieke situatie niet... Laatst ook weer, een jongen schiet zijn broertje door zijn hoofd, na een paar potjes 'multiplayer knallen'... de hele politiek staat meteen op zijn kop.
Leeftijdsgrens voor film en games beter gecontroleerd
Uitgegeven: 28 oktober 2009 14:48
Laatst gewijzigd: 28 oktober 2009 16:23
DEN HAAG - Jongeren kunnen voortaan moeilijker films en games in handen krijgen met veel gewelddadige beelden, waarvoor ze te jong zijn.
Winkeliers, videotheken, bioscopen en bibliotheken hebben zich woensdag vastgelegd op afspraken om de leeftijdsgrenzen voor films, dvd's en games strikter te handhaven.
Ze hebben daartoe een convenant getekend met minister Ernst Hirsch Ballin van Justitie.
De bewindsman heeft dit jaar werk gemaakt van een betere handhaving van de leeftijdsgrenzen, nadat uit onderzoek van de Universiteit Twente was gebleken dat die slecht worden nageleefd. Vooral warenhuizen en speelgoedwinkels hielden zich nauwelijks aan de leeftijdsgrenzen.
Verpakking
Hirsch Ballin heeft nu met winkelketens, videotheken en bibliotheken afgesproken dat kinderen geen dvd's of games meer meekrijgen als ze jonger zijn dan de minimumleeftijd die op de verpakking staat.
Bioscopen zullen voortaan een identificatiebewijs vragen aan jongeren die een film bezoeken waarvoor een leeftijdgrens van 16 jaar geldt. Bij een leeftijdgrens van 12 jaar wordt uitsluitend naar de leeftijd geïnformeerd.
Bibliotheken
Personeel dat dvd's, games of bioscoopkaartjes verkoopt, moet een cursus volgen zodat het de regels goed kent. Opsporingsambtenaren zullen vanaf volgend voorjaar controleren of bedrijven en bibliotheken zich aan de afspraken houden.
Bij de controles worden ook zogenoemde mystery shoppers ingezet, die incognito langskomen.
Bedrijven die de leeftijdsgrenzen negeren, kunnen een boete krijgen die oploopt tot maximaal 18.500 euro. Daarnaast kan de rechter ondernemers een celstraf van maximaal 1 jaar opleggen.
Ouders steunen de strengere handhaving van leeftijdsgrenzen, zo blijkt uit onderzoek. Ruim driekwart vindt het belangrijk dat verkopers en bioscoopexploitanten hier scherper op letten, zodat kinderen worden beschermd tegen schadelijk beeldmateriaal.
Uitgegeven: 28 oktober 2009 14:48
Laatst gewijzigd: 28 oktober 2009 16:23
DEN HAAG - Jongeren kunnen voortaan moeilijker films en games in handen krijgen met veel gewelddadige beelden, waarvoor ze te jong zijn.
Winkeliers, videotheken, bioscopen en bibliotheken hebben zich woensdag vastgelegd op afspraken om de leeftijdsgrenzen voor films, dvd's en games strikter te handhaven.
Ze hebben daartoe een convenant getekend met minister Ernst Hirsch Ballin van Justitie.
De bewindsman heeft dit jaar werk gemaakt van een betere handhaving van de leeftijdsgrenzen, nadat uit onderzoek van de Universiteit Twente was gebleken dat die slecht worden nageleefd. Vooral warenhuizen en speelgoedwinkels hielden zich nauwelijks aan de leeftijdsgrenzen.
Verpakking
Hirsch Ballin heeft nu met winkelketens, videotheken en bibliotheken afgesproken dat kinderen geen dvd's of games meer meekrijgen als ze jonger zijn dan de minimumleeftijd die op de verpakking staat.
Bioscopen zullen voortaan een identificatiebewijs vragen aan jongeren die een film bezoeken waarvoor een leeftijdgrens van 16 jaar geldt. Bij een leeftijdgrens van 12 jaar wordt uitsluitend naar de leeftijd geïnformeerd.
Bibliotheken
Personeel dat dvd's, games of bioscoopkaartjes verkoopt, moet een cursus volgen zodat het de regels goed kent. Opsporingsambtenaren zullen vanaf volgend voorjaar controleren of bedrijven en bibliotheken zich aan de afspraken houden.
Bij de controles worden ook zogenoemde mystery shoppers ingezet, die incognito langskomen.
Bedrijven die de leeftijdsgrenzen negeren, kunnen een boete krijgen die oploopt tot maximaal 18.500 euro. Daarnaast kan de rechter ondernemers een celstraf van maximaal 1 jaar opleggen.
Ouders steunen de strengere handhaving van leeftijdsgrenzen, zo blijkt uit onderzoek. Ruim driekwart vindt het belangrijk dat verkopers en bioscoopexploitanten hier scherper op letten, zodat kinderen worden beschermd tegen schadelijk beeldmateriaal.
nóg meer downloaders..
als ze het al niet deden
en deden ze het niet zullen ze echt niet moeilijker hun game krijgen hoor
tenzij ze toevallig net tegen het 16 jarige meisje aan lopen die bang is dat als ze ja zeg haar baantje kwijt raakt
want???
Dit is politiek gezien het heftigste wat er te bedenken valt om meerdere redenen, vervang het vliegveld voor een basisschool, schreeuwende onschuldige mannen en vrouwen die op de meest realistische manier ooit worden omgebracht, tot het gekrijs aan toe.
Dit is geen pixelneuken meer zoals Carmageddon, dit is realisme. Dit gaat in de VS en misschien wel wereldwijd de grootste game-rel ooit veroorzaken, ga daar maar vanuit. Dit is de grootste game release in de geschiedenis, de conservatieven gaan hier los op.
En als je dat niet begrijpt, is je wereldje wel erg klein.
kzal wel te nuchter zijn om me om dit soort dingen druk te maken
Eerder te beperkt. Het doet mij ook niet zoveel, al vind ik het alsnog best heftig. Maar ik kan wel inschatten hoe dit opgepakt gaat worden in bekrompen Amerika.
verheerlijking van geweld.. interactie.. in den huid kruipen van... betrokken zijn bij de acties... immuun worden voor geweld... geweld heel gewoon gaan vinden.. kinderen zijn erg beïnvloedbaar... enz. etc. 
kinderen horen buiten te spelen

jaag ze weg uit de winkel
kinderen horen buiten te spelen
laatste aanpassing