Je moet niet praten over retro gaming als je opgegroeid bent met de lolli van de buurman.
En ik woon nog thuis, en geef sowieso niet veel geld uit...dus als ik los ga ga ik goed los ook
Check de YouTube, Gears of War II vs. Killzone filmpjes...
Mooier is niet altijd een kwestie van smaak...
Jeff Minter heeft toch wel iets heel essentieels gebracht op die Xbox, ook al kan zo'n blinde stakker als jij dat niet zien.
Jim denkt nog steeds dat hij serieus genomen wordt met z'n nepadviezen en z'n surrogaatkennis terwijl iedereen allang doorheeft dat hij zelf ook niet weer waar die het over heeft
maar ik zie echt niet wat hier gebeurd...
thanks for proving me right
Geil word ik er niet van, gelukkig wel
Je geeft geen voorbeelden, haalt geen situaties aan, je beweert wat, maar zegt verder niks.
Het leveldesign van Gears ziet en zag er anders behoorlijk imposant uit, beautiful decay noemden ze dat indertijd.. erg mooi
Volgens mij is het gewoon een kwestie van smaak, waar je het over hebt.
Goede games, weinig artistiek of hoogstaands aan.
Je kan het vergelijken met een Transformer film. Vet, Dik, Prachtig. Maar het doet verder niks met je dan alleen wat adrenaline doorpompen.
Hentai is overrated, ik word niet geil van demonen met 36 pikken welke kleine schoolmeisjes naaien...
Dus dit voldoet niet aan jou eisen,
Graphics vallen wel tegen.
Ik dacht dat jij altijd van de artistieke pareltjes was, het summun, the top of the bill, de creme de la creme....
En dan ineens een snel afgeragd product in huis halen, omdat er een bepaalde 'merknaam' op staat... val je nou even lekker door de mand
Kijk is, Microsoft komt weer met briljant originele ideeën aanzetten... ZOM, wordt je al nat?
360 'Home'
http://www.gamert.nl/nieuws/xbox_home_mogelijk_al_in_de_ma.html
Microsoft heeft altijd al gezegd dat ze de Xbox als een soort all-round apparaat in de huiskamer willen zetten. Dit is dus niets nieuws. Tja, wel als je met je hoofd in je reet loopt, zoals jij.
En ik wacht de reviews van Tekken rustig af, spel draait tenslotte om de actie.
Ik vind het mooi... hoe je eerst bepaalde MS titels af doet als "Yankee stuff", alleen bedoeld om adrenaline te pompen. En dan op zo'n manier formuleren, alsof het niet goed genoeg is, minder dan de artistieke pareltjes welke de ps3 herbergt.