M$ heeft 'n vrijwel onuitputbare portefeuille.. 'n hart, "cold as stone" ..en heeft níets origineels op den consolemarkt gebracht.. alleen verbeterd.
Daar hou ik wel van, geen gekwijl van: "Wij maken games met ons hart" nee gewoon die portemonnee trekken en je klanten laten profiteren.
Flagship Studios maakte een game met hun hart. We weten allemaal hoe dat afgelopen is. Je kan beter games maken met je verstand.
Da's beter dan na 3 jaar 150 dollar vragen voor een firmware fuckup.
Alsof bijv. Bungie niet games met hun hart maakt.
Kijk je vind het leuk of niet leuk, roze snot etc.
maar dat ze games met hun hart maken staat als een paal boven water!
Gears, het hele shooter genre vernieuwd. Halo, grootste game franchise ooit. Noem jij dat maar niet grensverleggend.
Je hebt gelijk. Halo en Gears worden nergens anders verkocht dan in de VS.
Je kan het vergelijken met een Transformer film. Vet, Dik, Prachtig. Maar het doet verder niks met je dan alleen wat adrenaline doorpompen.
Maar ik ben zeer zeer impressed door die Xbox 360. Al is het alleen maar door de visualizer voor de muziekDie is wel even gemaakt door Llamasoft van Jeff Minter, en elke oldskool gamer kan je vertellen wie dat is.
M$ heeft 'n vrijwel onuitputbare portefeuille.. 'n hart, "cold as stone" ..en heeft níets origineels op den consolemarkt gebracht.. alleen verbeterd. Mooie samenvatting voor BAL.
Óf ik word oud, óf ik moet een bril.... of beide... maar ik zie echt niet wat hier gebeurd...
Jij bent gewoon een lamme imbeciele fanboy
En op je 38e levensjaar, verkies jij schelden boven argumentatie.
Wat maakt dat jou ?
Gap, je kan wel altijd over argumenten beginnen... maar als er dan eens iemand met een argument, of een normale reactie komt, dan lees je er overheen... of doe je het af met 1 of andere bijdehante opmerking, of een semi-intelligent tegenargument (wat 9 van de 10x nergens opslaat).