ok. Ik zat daar dus op weg naar extrema
waar ik dus lekker in het zonnetje in mijn korte broek ( omdat ik daar wilde zwemmen ) en zonder shirt liep. maar dat even terzijde ghehehe
ik zat dus in dat blad te snuffelen en ik zag 5 foto's van mannen daarin staan.
Mijn voorkeur gaat toch echt uit naar de dames. Dit zeg ik alvast, voor dat ik een vraag verwacht
Het waren geen onaantrekkelijke mannen met allemaal een verschillend uiterlijk. de een gespierd en de ander heel slank. De 1 was goed bruin de ander niet.
de mannen die op de foto stonden mochten zichzelf eerst een cijfer geven.
en daaronder kwam dan het cijfer van het blad zelf te staan.
er stond ook geschreven waarom het blad een bepaald cijfer gaf aan de foto.
Ik weet niet de preciese tekst maar er stond bij 1 zoiets van : deze is iets te mager, maar als je naar zijn gezicht kijkt, is het geen schatje ?
nu vraag ik me dus af: de dames die dit blad lezen. En daar bedoel ik mee abonnee zijn en echt lezen. zijn ze nu echt zo beinvloedbaar als ik denk ? en hebben ze nu echt een blad nodig die ze vertelt wat ze zouden moeten willen ?
Er stonden ook 25 dingen in die je binnen 5 jaar echt moet doen voor jezelf. Daar werd je dan op de 1 of andere manier wijzer van.
bijv. :
in je 1 tje op vakantie gaan, parachutespringen euhm one night stand , dat soort dingen
en dan vraag ik me ook af : staat het antwoord, waar de topic- starter naar op zoek is, ook niet ergens in zo'n boekje ?
en zo ja ( omdat ik aanneem van wel ) kan iemand die dan posten ?
kunnen we daar ff over discussieren