Partyflock

Forumonderwerp · 687510

Waarschuw beheerder
Ja ik vraag me af bestaan ze nog? Dat soort jongens ik kom ze in iedergeval nooit tegen. uitgestorven zeker. maybe someone can give me the answer..... greetz xus

o ja en als je er 1 bent geef dat dan even aan. (hahaa)
en iedereen die reageert vast bedankt voor de reactie.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
op internet doe ik me in ieder geval niet anders voor als ik in werkelijkheid ben.

ik ook niet... t heeft ook weinig zin, want als je iemand in t echt tegenkomt, val je tóch door de mand :P

best wel irri dat jij ook jeroen heet, jeroen1 en jeroen2 ghihihi

Dat probleem heeft TechnoKitty ook al, maar daardoor had ze weinig moeite met mijn naam te onthouden... en ik de zijne! :)

Waarschuw beheerder
TechnoKitty?? ken ik niet :/

Waarschuw beheerder
donateur
Dat is m'n Techno-moppie!

Waarschuw beheerder
okido :D

Waarschuw beheerder
donateur
Aranka en TechnoKitty (2 hele lieve Pf vriendjes) op Awakenings:

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0QwCJAtcSfWccOa*sVjQzJKovXJWdtzyw09bjyibVUuMFTlJk9xiz98vxhAvi6XtNYlRU!GSafDM3JumXPcmcsw4*Uz9C4KP4Ocs0A3i2o6o/awake0704_041.jpg?dc=4675479368134982113[/img]

(zie verder: http://groups.msn.com/DSW voor nog meer Kitty en Aranka)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jawel ik ben er eentje :yes: :D

Waarschuw beheerder
En tóch kiest opeens 75% voor "mooi" zodra er wél beoordeling door de omgeving plaatsvindt

en hoe verklaar je dan t feit dat ik zoveel mooie vrouwen zie met een kerel aan hun zijde waar normaliter niemand ook maar naar omdraait

vind t een beetje overtrokken..ok, misschien dat t op t eiland opgaat maar in real life dus blijkbaar ook vaak

merk wel dat t vaak de jonge meiden zijn die op uiterlijk afgaan (status?) en de vrouwen die al wat ouder zijn en meerder relaties achter de rug hebben juist kiezen voor een "leuk" iemand..

Maar je hebt wél de mogelijkheid om er (op een forum als Pf) mensen tussenuit te pikken waarvan je denkt "hee, die vind ik leuk"

of een topic aanmaken om er een te vinden he:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ik zal dat onderzoek nog wel eens opgraven, maar t bleek dat bij ruim 3/4 van alle onderzochten de reden van t opgeven van "uiterlijk" als kitieke factor bij een relatie werd veroorzaakt door "peer pressure" (reakties van de omgeving)

merk wel dat t vaak de jonge meiden zijn die op uiterlijk afgaan (status?) en de vrouwen die al wat ouder zijn en meerder relaties achter de rug hebben juist kiezen voor een "leuk" iemand..

klopt helemaal... in t begin willen velen toch érg graag laten zien "wat ze te pakken hebben kunnen krijgen" :/ en pas later beseffen ze dat ze er ook nog mee moeten léven hahaha

en hoe verklaar je dan t feit dat ik zoveel mooie vrouwen zie met een kerel aan hun zijde waar normaliter niemand ook maar naar omdraait

Omdat ze t op een gegeven moment zat zijn om alleen maar op hun uiterlijk te worden beoordeeld (tenminste, dat is mijn eigen ervaring :9 ) (er is dus nog hoop :) )

of een topic aanmaken om er een te vinden he:D

heej, klinkt dát ff bekend! :P:P:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Dat komt volgens mij doordat leuke intelligente en geinteresserde mensen goed kunnen luisteren en babbelen en inlevings - vermogen hebben. Als er zo'n bloedmooie vrouw voorbij loopt met een "kneus" om het zo maar te zeggen, heeft ie haar waarschijnlijk op een zwak moment ontmoet. Misschien omdat ze erachter is gekomen dat haar mooie vent aan et rotzooien was met een andere mooie vrouw.
Aangezien mooie vrouwen niet automatisch dom zijn, en ze ervan geleerd hebben nemen ze genoegen met een wat minder mooie man, maar wel 1 waarmee ze goed kunnen babbelen en zich lekker bij voelen.

Waarschuw beheerder
Aangezien mooie vrouwen niet automatisch dom zijn, en ze ervan geleerd hebben nemen ze genoegen met een wat minder mooie man, maar wel 1 waarmee ze goed kunnen babbelen en zich lekker bij voelen.

en bovenal, veilig bij voelen

Omdat ze t op een gegeven moment zat zijn om alleen maar op hun uiterlijk te worden beoordeeld (tenminste, dat is mijn eigen ervaring ) (er is dus nog hoop )

alsof die ""kneuzen" zoals FC ze noemt (had t niet beter kunnen formuleren btw:p) niet op uiterlijk afgaan..tuurlijk willen die ook t liefst een mooie dame aan hun zijde, vandaar dat ze dan in hun handjes mogen klappen..t geeft ze iig wel zelfvertrouwen

Dat komt volgens mij doordat leuke intelligente en geinteresserde mensen goed kunnen luisteren en babbelen en inlevings - vermogen hebben

zie hier de bevestiging dat de eisen van de topicstartster dus onmogelijk is:D

want mooie mensen zijn dat absoluut niet:S:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ik kan hier toch wel goed in meegaan eigenlijk :)

t probleem bij "mooie mensen" is natuurlijk ook dat ze door hun uiterlijk vaak al heel veel gedaan krijgen en daardoor de noodzaak missen om "zichzelf te verdiepen"... tót ze t idd zat zijn om alleen maar op hun uiterlijk te worden beoordeeld (en dan nóg reageert de omgeving vaak van "waarom moet je nou zo'n moeilijke cursus gaan doen? jij hebt toch al alles?")

in de astrologie vind je dat trwns óók terug... het aantal zelfdodingen bij mensen met een overweldigend goede horoscoop is ongeveer 4x zo groot als bij mensen die een overweldigend slechte horoscoop hebben... de laatste groep heeft namelijk moeten leren om met tegenslagen om te gaan en de eerste groep (die amper weet wat tegenslagen zijn) raakt volledig in crisis bij t eerste kleinigheidje dat niet helemaal automatisch goed gaat...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Een meisje uit mn klas van vorig jaar. Hartstikke mooi :)
Ze was voor geen meter sletterig en deed gewoon alles zoals t hoorde :D Zo hoort t . Ze is hier trouwens ook lid op t forum :P

Waarschuw beheerder
t probleem bij "mooie mensen" is natuurlijk ook dat ze door hun uiterlijk vaak al heel veel gedaan krijgen en daardoor de noodzaak missen om "zichzelf te verdiepen"... tót ze t idd zat zijn om alleen maar op hun uiterlijk te worden beoordeeld (en dan nóg reageert de omgeving vaak van "waarom moet je nou zo'n moeilijke cursus gaan doen? jij hebt toch al alles?")

Klinkt alsof je ervaring mee hebt ... :p

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb idd nogal wat meisjes/vrouwen uit de modellen/artiestenwereld in mijn kennissenkring gehad ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ooohhh dacht dat je jezelf bedoelde :d

Waarschuw beheerder
donateur
met MIJN kapsel? :/

:P

Waarschuw beheerder
Had gekund toch ;p

Waarschuw beheerder
donateur
Naah... daar ben ik gewoon veel te aardig, intelligent, getalenteerd en bescheiden voor! :D

Waarschuw beheerder
Ja vooral oh zo bescheiden !

Waarschuw beheerder
donateur
t is ook héél moeilijk hoor, bescheiden blijven! :D

Waarschuw beheerder
Vooral als je zo goed bent als jij natuurlijk ! ;p

Waarschuw beheerder
donateur
t is dat jij t zegt, want daar zou ik natuurlijk noooooooit zelf over beginnen he? O:)

Waarschuw beheerder
Ja zo'n man zoek ik ook.
Welke vrouw niet!!

Waarschuw beheerder
@darkskywise, iemand gaat jou iig erg veel bedanken:D

en iedereen die reageert vast bedankt voor de reactie.

:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Die bestaan niet :no:

Waarschuw beheerder
uuuuhhhhhhhmmmmmmmm....Nou, toevallig ken Ik er wel een;)____________________________________//

Waarschuw beheerder
donateur
@darkskywise, iemand gaat jou iig erg veel bedanken:D

In zo'n geval luidt t gezegde "Be careful with what you wish, because sometimes your wishes come true"

;P
Waarschuw beheerder
ikke :D O:) althans dat zegt mijn vriendin :kusje2:

Waarschuw beheerder
donateur
Volgens jouw vriendin ben jij vrijgezel?!? :O

Waarschuw beheerder
zie hier de bevestiging dat de eisen van de topicstartster dus onmogelijk is

En dat denk ik dus weer niet !!

Als een "mooie vent" een mooie vrouw in een zwak moment tegen het lijf loopt, en niet meteen ergens op uit is, maar gewoon geinteresseert is en interesses deelt, zodat ze mekaar eerst gewoon leren kennen en een leuke tijd hebben met mekaar.
Kan de vrouw na een tijdje zelf wel beslissen of het wat is en vice versa. In een goed uitziende vent kan net zo een mooie persoonlijkheid zitten als in zo'n "kneus"
Er word alleen vaak vanuit gegaan dat dit niet het geval is, alleen door zijn uiterlijk.

vooroordelen zijn het vind ik.

Tuurlijk lopen er een zooi verwaande gasten rond, en het is misschiejn moeilijk bescheiden te blijven, maar zoals met alles : je kan niet alles over 1 kam scheren.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
En dat denk ik dus weer niet !!

haha, was ook sarcastisch bedoeld op jouw post

ben t helemaal met je eens

mooie vrouwen worden vaak afgeschilderd als domme wichten zonder enige vorm van karakter.
tuurlijk heb je vrouwen die prachtig zijn en een kutkarakter hebben maar om dat allemal te generaliseren is idd weer een vooroordeel (of traumatische ervaring van mensen:D)
ken zat mooie vrouwtjes met een geweldige persoonlijkheid (wat ik vroeger ook niet zo snel had verwacht moet ik eerlijk erbij melden dus ben net zo schuldig eraan geweest)..poeh, wat een bekentenis:)

zelfde gaat idd op voor gespierde en bradpitt achtige kerels (tja, kan ff geen ander voorbeeld vinden:p) die ook vaak worden afgeschilderd als leeg en zonder persoonlijkheid...tuurlijk bestaan die er maar wederom, je hebt meer dan 1 kam
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(of traumatische ervaring van mensen )

ghehehe je zou het haast zeggen he ?

Ik ging dan vroeger vaak naar de sportschool en de hobby is een beetje uit de hand gelopen en heb er een flink pak spieren bij getraind. En dan zijn er nogal wat, die denken een flinke portie mensenkennis te bezitten. Die weten dan voordat ze ooit een woord uit je mond hebben horen komen dat je inhoudsloos iq- loos, arrogant bent en kapsones hebt en omdat je eerst een minderwaardigheidscomplex hebt, maar bent gaan trainen ( ik heb hier voor de gein laatst een topic over geopend, was wel lachen. )
Toevallig 2 weken geleden nog. Zit ik met een vriendin van een goede vriendin van mij te babbelen. best wel zitten lachen enzo. Hoor ik de dag erop :

ik citeer :
ZIJ : nou ze was echt verbaasd over je.
ik : verbaasd ? waarover dan ?
zij : ze dacht dat je heel anders was.
ik : anders ? hoe dan ?
zij : nou omdat je traint en een goed lichaam hebt dacht ze dat je heel arrogant enzo zou zijn.

:s
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hmmmm

beetje off- topic vrees ik.

Waarschuw beheerder
donateur
vooroordelen zijn het vind ik.

maar je kunt niet ontkennen dat er wél een hele hoge correlatie is ;) ...niet zozeer tussen een mooi uiterlijk en een kutkarakter, maar tussen een mooi uiterlijk en een niet-echt-vreselijk-goed ontwikkeld karakter

iemand met een btje weinig diepgang heeft natuurlijk nog niet per definitie een kutkarakter :P

dat je inhoudsloos iq- loos, arrogant bent en kapsones hebt en omdat je eerst een minderwaardigheidscomplex hebt, maar bent gaan trainen

ook dit gebeurt best wel veel hoor! een hoop (jonge!) mannen gaan trainen omdat ze daardoor een uitstraling denken te krijgen van "ik train dus ik ben ambitieus dus ik heb karakter" (dit slaat dus niet op de "serieuze" mensen die trainen he?)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
maar je kunt niet ontkennen dat er wél een hele hoge correlatie is

nee ontken ik idd niet.

Het is vaak zo jammer dat mensen met een goed getraind lichaam zichzelf meer waard vinden.

Waarschuw beheerder
donateur
beetje off- topic vrees ik.

nee, vind ik niet... we gaan gewoon wat dieper in of dit soort mensen echt bestaan (en/of waarom wel/niet), dus eigenlijk is dit juist erg ON-topic! :D

Het is vaak zo jammer dat mensen met een goed getraind lichaam zichzelf meer waard vinden.

Ach, die komen zichzelf uiteindelijk wel weer tegen ;) (alleen jammer dat ze t in de tussentijd voor een hoop goeien verpesten :/ )

Maar je ziet er inderdaad té veel met zo'n houding van "ik heb meer spieren dan jij, dus ik ben een betere man" (volgens mij hebben die gasten tussen hun oren óók alleen maar spieren hahaha)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tuurlijk zijn die er nog :D:D:D:D

Alleen je moet heeeeeeeeeeeeel goed zoeken , maar ja dat heb je ook met meiden hoor :):):)
(Ik ken t weten :(:(:()
En vind je er 1 dan wil het weer niet lukken :'(:'(:'(:'(
Ach ja that's Life !!!!! :S:S:S

Waarschuw beheerder
Alleen je moet heeeeeeeeeeeeel goed zoeken , maar ja dat heb je ook met meiden hoor
(Ik ken t weten )
En vind je er 1 dan wil het weer niet lukken
Ach ja that's Life !!!!!

tjonges :respect:

Waarschuw beheerder
Maar je ziet er inderdaad té veel met zo'n houding van "ik heb meer spieren dan jij, dus ik ben een betere man"

hahaha idd ja. Loop je op het strand, kom je gasten tegen die ook trainen, en dan gaan ze ineens de rug uitklappen ghehehe begroeten zit er niet in.

concurrentie ofzo terwijl er nieteens een wedstrijd is.

Waarschuw beheerder
ja is toch zo ???
ja, ik ben 't wel eens met je.

ik kijk wel 2 keer uit nu.
Waarschuw beheerder
IK HAAT gasten die trainen en op party's hun shirtje uit trekken!

BAH!

Waarschuw beheerder
en dan hoop ik nu niet over te komen als een getraumatiseerd persoon

ghehehe

Waarschuw beheerder
IK HAAT gasten die trainen en op party's hun shirtje uit trekken!

BAH!

lekker belangrijk !!
als ik bruin wil worden op het strand en ik heb t warm gaat mijn shirt uit. en als ik daar op een feestje ook zo over denk gaat ie ook uit.

Waarschuw beheerder
donateur
ik denk ook wel eens met weemoed terug aan de tijd dat er een oud vrouwtje in een hutje aan de rand van t dorp bepaalde wie er voor wie een goede partner zou zijn en die zich helemaal niet liet leiden door wat er in de Viva en de Libelle stond (want die had je toen nog niet)

als je ook bv sommige contact-advertenties gaat vertalen naar wat er écht staat, vraag je je soms af waar de mensheid mee bezig is...

bv iets als "Moderne jonge vrouw zoekt man, psychologisch totaal ongeschikt als vader, met aangeboren erfelijke hormoonafwijking, die na zijn 45ste niet meer vooruit te bránden is"

En tóch vragen ze er om... zij het in iets andere bewoordingen :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja idd :S:S:S

Maar ja soms trek k ook wel me shirt uit op een feest (3 keer gebeurd)

Net als afgelopen zaterdag ook op Hellbound
Had k hem ook uit
Staat er zo een gozer te kijken (zo een opgeblazen Poot) en kijkt echt zo van kom maar op botje en die kwam ook dapper doen.
Alleen wat hij over het hoofd zag was me joden ster om me nek dus voor die het wist lag ie op de grond met 3 F-Siders om hem heen :devil: :devil:

moraal: Kijk niet naar uiterlijk van mensen , zegt helemaal nix over dat persoon zelf (dit zeg k speciaal voor alle meeleesende Krachtpatsers) :devil:

Waarschuw beheerder
tja. ik wil hier nu iets neerzetten over een vrouwenblad die een vriendin van me leest ( hahaha geloof het of niet ) waar ik even in gesnuffeld heb.
maar ik ga geen anti - reclame maken.

Waarschuw beheerder
donateur
van mij ook (zolang t maar binnen "bepaalde grenzen" blijft) ;)