Partyflock
 
Forumonderwerp · 687278

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

 
Artiest Balbasaur
Wat gebeurde er ineens? Volgens mij was het tijdens Outblast. In de black ineens een massale vechtpartij, echt het hele voorste gedeelte van de zaal was ineens leeg, ik zag een hele grote groep rennen, allemaal mensen ernaar kijken. Ik vond het echt kut, maar ja, ik had daarna wel lekker de ruimte. Maar kan iemand mij vertellen wat er nou precies gebeurd was?
 
Artiest SinSuline
helaas begint t echt op te vallen....vooralsnog: (Y) feesie gehad
 
hmm ik heb ook niks gezien :/ maar 2 mensen die ik wel ken die hebben wel klappen gehad, maar ik heb niks gezien... zie overigens nooit rellen op feestjes!
Ik ben bij 2 gevechten er midden in gaan staan om het te sussen, want ik heb een PLEURIS hekel aan vechtpartijen tijdens dit soort feessies.


Misschien moet je er je werk er van maken?
dan sta je iedere kee rop de goedde plek ;)

ik heb gister ook niks gezien .. ik hoorde wel van dat gevecht ja aan t water bij hardcore , ik was net ff uit die tent toevallig , ff bij main kijken half uurtje en toen trug naar hardcore, precies goed half uurtje uitgekozen dus

die gasten aan teind van t feest allemaal
 
ja denk het ook.. of ben teveel met mezelf bezig en met lol maken dan op andere mensen te letten.. kan ook nog ;)
die gasten aan teind van t feest allemaal


Aan't einde pas???
okeeej , gelijk !! extra tentje voor reserveren :yes:
okeeej , gelijk !! extra tentje voor reserveren :yes:



In de NRG area was wel wat ruimte over :P
 
ja nou ik hoorde net dus een kameraad van me klappen had gehad. en die gene wist ook niet waarom.. ??? dus naja ik hoor het wel maar die jongen kennende zou het wel weer een nutteloze ruzie zijn geweest aangezien hij zelf geen vlieg kwaad doet
die kerel die afgevoerd werd in de "BLACK" waar Rolanda het over had. Was even daarvoor neergestoken. niemand die het heeft zien gebeuren. Maar aan het bloed te zien wat hij overgaf, kon je aannemen dat hij een lelijke buikwond had!
Vind dit soort dingen echt jammer!
Deze "opgefokte" mensen kunnen de sfeer van een goed feessie echt teveel beinvloeden!!!
Desondanks moet ik bekennen dat door dit alles mijn feestavond in ieder geval niet verpest was.
Ik heb me uitstekend vermaakt.
Volgende keer "knippen" we dit soort fragmenten gewoon uit "de film"..
 
defqon is toch een massaal kutfeest dus ik zit er niet mee
Volgende keer "knippen" we dit soort fragmenten gewoon uit "de film"..


Op de DVD zul je ze ook niet zien hoor. :P
Artiest Mount
Bij de orange was de vechtpartij zo voorbij, was maar paar minuutjes... maar toch wel heel erg kansloos!!
Beveiliging kwam trouwens wel erg laat er aan rennen, maarja wat wil je op zo'n grote locatie :S

Verder heb ik gelukkig weer heel erg veel relaxte mensen ontmoet en was de sfeer gewoon super!!!

wat een feest!!
Die vechtpartij in de blue was ook vaag ja. Ineens werd er geroepen dat je weg moest wezen. Kwamen die Ajax-hooligans ineens aan en 1 begon idd met z'n riem de security te slaan:S

Security vluchtte weg, kwamen kwartier later ofzo terug met de hele bende...

Heb verder niet gezien hoe dat is afgelopen, maar ging weer helemaal nergens over
laatste aanpassing
 
jah........? niks van gemerkt :/ van al die vecht partije niet.
Heb er nog nooit zoveel gezien als op Defqon, denk een stuk of 3, 4 maar heb me er niet mee bemoeid en er een top daggie van gemaakt :D:D
R3Y 20 juni 2004 20:12
in de blue tent was ook nog een vechtpartij, stonden iets van 150 ajax hoolies ofzo. Waren ze over de bar gesprongen en allemaal drinken gepakt


maar natuurlijk :gaap:
het grote speculeren, provoceren en oeverloos gezeik begint weer :gaap:

Ik zag later 461 psv supporters over het hek springen %-)

En ik had oo nog ruzie bij de wc's, stond te wachten, kreeg ineens een klap van achteren :S ik draai me om en sla uiteraard terug, zit die geit mij aan te kijken, zegt ze ineens: oh, dacht dat je iemand anders was

Suffe muffkutten :kots:
Ze had wel een dikke lip, dus als iemand hier met een dikke lip loopt, graag gedaan :)
ik heb 2 keer meegekregen dat alle standby beveiliging naar een vechtpartij moest...

even een stomme vraag, hoe kan iemand een metalen ketting mee naar binnen smokkelen? :S
bij de black tent daarvoor was ook een vechtpartij een kerel werd achterna gezeten door een stuk of 6 kerels die ene kerel werd in gehaalt door door 1 van die 6 en gingen met zn zessen op die kerel staan trappen stelletje kneuzen zijn het ,even later in de tent was er nog 1 op de vlucht en werd achterna gezeten door de zelfde 6 lui :S
 
even een stomme vraag, hoe kan iemand een metalen ketting mee naar binnen smokkelen?


Niet iedereen werd gefouilleerd:S

Ik ging in de rij staan, en in het poortje naast mij liet een zwarte portier iedereen zomaar door:frusty:
ah ok, weird??

personeel werd trouwens ook niet gefouilleerd :S
idd, er werd echt zeer slecht gefouilleerd. Bij mij gingen ze ook alleen maar snel alles langs, maar bijvoorbeeld portemonnee werd niet eens gecontroleerd:S
 
ik heb helemaal geen vechtpartijen of rellen gezien... heb alleen maar de geruchten gehoord die er rond gingen...

hoe bedoel je we maken van een mugje een olifant..:S:S:S werd steeds erger en erger, en het ging nog steeds om dezelfde 'rel'...

maar ja... ik ben sowieso tegen zinloos geweld... dus ik hou niet van ruzie/vechtpartijen...
vagejetje en msbitch zaten me op een gegeven moment achterna... heb moeten rennen voor m'n leven :(
 
H3.. dat heb je vannacht geloof ik gedroomd..;)

*in your dreams*
vandaar dat jullie naakt waren... O:)
 
Ach man die hele entree stelde niks voor. Op In Qontrol was het een ramp, k denk dat ze het daarom deze keer sneller hebben laten gaan. Niet iedereen werd gefouilleerd, en als je gefouilleerd werd, was het heel simpel ff langs je lichaam, portomonnee enzo niet gecontroleerd. Leeftijdscontrole was ook een lachertje, een vriendin van mij van 14 was er zo ingekomen.
 
kijk dat verklaart alweer een hele hoop....

toch geen vieze natte vlek in je bedje he vanmorgen??
 
enne niet stiekem op onze fot geilen he..?;)
Hmm liep de hele dag beetje rond denk ik toch het meeste in de black geweest. Heb in totaal 3 vechtpartijen gezien en zag ook paar keer die bewaking rondrennen. Die mensen zouden een feestverbod moeten krijgen :) verpest toch wel de sfeer. En het zijn ook zo'n helden heb alleen maar 1 tegen meer gezien.
Gelukkig heb ik er geen last van gehad.
 
Heb wel wat opstootjes gezien.

Vond de black tent net te agressief en dat lompe HOLLAND geschreeuw. Waar komt dat toch vandaan? Ik spring gewoon tussen de lui, trekken ze echt een gezicht :s


In de red open air wouden eeen paar sjonies ook holland roepen en opdat moment kwam ik aangestuitert en riep heel blij holland holland en opeens stopte ze ermee. vonden het blijkbaar niet leuk dat een buitenlander ff sarcastisch mee deed. gehehehe leuk hoor sjaakies irriteren :d
dat lompe HOLLAND geschreeuw. Waar komt dat toch vandaan?

helaas weer iemand die de geschiedenis van mysterland niet kent :/
toen speelde Nederland ook een belangrijk wedstrijd en vroeg de Mc voor aanmoediging.
wel vaag.. op drugs controleerde ze echt heel erg streng. kennis van me werd zelfs meegenomen omdat ze dachten dat hij iets nam, en daarna helemaal gefouilleerd

Opzich vind ik dat niet zo gek, amar als ze dan niet eens versoenlijk op wapens fouilleren vind ik het wel een beetje dubbel beleid..
mja matig van dat rellen altijd... maar idd wel lekker ruimte om te hakkuh toen :D


ruzies zijn er om uit te praten ;P
Ik heb het grootste deel van de dag bij de black tent gehangen en helaas heb ik ook een aantal vechtpartijen gezien. Tussen 4 en 5 zag ik een groep beveiligingsmensen vanuit de entree via het eetgebeuren naar achteren rennen (geen flauw idee wat er aan de hand was) en rond 6en die vechtpartij bij black. Zag trouwens nog een meisje met handboeien afgevoerd worden. De jongens hebben de naam dat ze vechten maar de meiden doen net zo makkelijk mee.

Toen we bij Dana stonden kreeg een van de meiden met wie ik was ook nog is ruzie met een meisje die achter ons stond. Kreeg het er wel een beetje benauwd van want er stond een groep jongens om haar heen en het was dat ze werd tegengehouden door een vriend of haar vriend want anders had ze haar aangevallen. Toen er even later een vriend van mijn vriendin bij kwam staan kwamen de jongens ook nog effe verhaal halen. Gelukkig werd het op een volwassen manier opgelost en was het gezeik voorbij. Ik probeerde nog mijn vriendinnen mee te krijgen naar een andere plek of gewoon naar een andere zaal maar ze lieten zich niet wegjagen zeiden ze. :s :s Nee, ik laat me idd liever op me bek slaan. :nee:

Wel weer een beetje jammer dat de sfeer weer gruwelijk verpest moest worden. Sommige mensen leren het nooit. Blijf dan lekker thuis en ga tegen je boksbal meppen.

Vond de black tent net te agressief en dat lompe HOLLAND geschreeuw


Ik dacht juist dat dat geroepen werd vanwege de wedstrijd ´s avonds. Ik vond het wel leuk. :jaja:
 
Helaas niet.

Maat die intentie zou het wel leuk zijn ja.
 
Holland Holland. Ik haat het. Je zal mij ook nooit zien meedoen. Deze keer was het natuurlijk wel anders, vanwege de wedstrijd, maar de wazi's roepen het echt niet omdat het Nederlands elftal hun zo interesseerd. Wel een typisch geval van meelopen, die hele zaal was Holland Holland aant roepen, ik kijk zo'n ventje strak aan en begin nee te schudden, toen hield ie er gelijk mee op:P
 
ben voor ,t grootste gedeelte in bleu geweest
heb daar wel een rel gezien
en niet zo,n kleine ook
weet nie wat er precies aan de hand was
maar opeens stond de achterkant van de zaal helemaal leeeg :S
en allemaal mensen die stonden te kijken
mah jah ik :bounce: lekker door :P

en ,k zag ook nog een gozer afgevoerd worden
naar de ehbo
die zag er nie egt gezond uit :vaag: :D
:bloos: :bloos: :bloos:

Ik heb wel (enthousiast) mee staan doen maar ik was in de veronderstelling dat het om de wedstrijd ging. Sorry voor degene die zich daardoor ongemakkelijk voelde. :flower:
 
Wat wil je dan.. Op feesten als dit is er ALTIJD gesodemieter.. Vorig jaar was het nog veel erger. Maar goed, wat wil je dan.. als er iemand tegen je aan loopt sla je diegene toch gewoon op ze bek :S
ja uhh ik ook gedaan! hoorde dat iedereen juichen (stond NL nog voor) en dus tja uh ik ook geroepen
maaaaaaaaar ik denk dat niemand zich ongemakkelijk heeft gevoeld bij mij..:D


het hele voorste gedeelte van de zaal was ineens leeg, ik zag een hele grote groep rennen,
...........
Ja de MC riep dat alle homofiele wazi's naar buiten moesten...laatste aanpassing: 20 juni 2004 20:10
.........
Serieus? Niks van gemerkt...


*gniffel gniffel*


vond de sfeer dit jaar juist veeeeel beter dan vorig jaar!
Vechten heb ie toch wel overal. je moet je gewoon gedeisd houden al ben je niet in je eigen stad of omgeving. en niet bijdehand gaan doen
ik kijk zo'n ventje strak aan en begin nee te schudden, toen hield ie er gelijk mee op


Held (y)
ik zag wel ineens heel veel mensen ergens naar toe rennen verder heb ik niks gezien.ik vind dat echt zo zielig gedrag :yes: je komt toch voor te feesten en niet om te vechten ??echt zo zonde van je tijd en 9 van de 10 keer gaat het ook nog nergens over :S
ja uhh ik ook gedaan! hoorde dat iedereen juichen (stond NL nog voor) en dus tja uh ik ook geroepen
maaaaaaaaar ik denk dat niemand zich ongemakkelijk heeft gevoeld bij mij..


Het is ook ´s middags een aantal keer geroepen in de zwarte tent. Daar had ik het over. ´s Avonds is het tijdens de wedstrijd ook gedaan maar daarvan weet ik zeker dat het om de wedstrijd ging. :P
 
ik zag wel ineens heel veel mensen ergens naar toe rennen verder heb ik niks gezien.ik vind dat echt zo zielig gedrag je komt toch voor te feesten en niet om te vechten ??echt zo zonde van je tijd en 9 van de 10 keer gaat het ook nog nergens over


Drugs + Hardcore...
 
jezus waar slaat dat op je mag toch wel trots zijn op je land je woont toch in nederland:@
Drugs + Hardcore...


Sorry maar dat vind ik echt onzin. Drugs okee maar met hardcore heeft het niets te maken. Ben een paar jaar terug naar de Mega Music Dance Experience geweest en daar waren ook steeds vechtpartijen terwijl daar geen hardcore werd gedraaid. In elke muziekstroming heb je rotte appels, niet alleen bij hardcore.