Partyflock

Forumonderwerp · 686079

Waarschuw beheerder
Heb afgelopen zondag een leuke jongen leren kennen. Nu hebben we voor zaterdag afgesproken.. maar ben best wel zenuwachtig... hebben jullie dit probleem ook weleens???

(K)
Waarschuw beheerder
Nee joh, ik heb stalen zenuwen :9

Waarschuw beheerder
Ja tuurlijk.....voor je eerste afspraakje met die gozer...wil je op je best uitkomen ja toch:D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben nooit zo van de afspraakjes. Gebeurt meer vanzelf eigenlijk....

Waarschuw beheerder
Tuurlijk! is toch normaal! Wat ga je doen?

Veel plezier!

Waarschuw beheerder
stalen zenuwen

Hmm dat zal lekker trillen :P

Waarschuw beheerder
ja heb um dus zondag leren kennen. En nu smsén we wel.. en chatten enzo... maar ken um verder nog nie. En hij komt zaterdag dus naar mij toe .. wat vinden jullie moet ik alleen met hem zijn.. of moet ik mijn vrienden uitnodigen en hij ook een paar vrienden mee laten nemen...?? Ja want stel dat we met zijn tweeën zijn en dat er DE stilte valt.. dat zou wel kut zijn dan... en met meer mensen heb je toch meer aanspraak enzo..
Waarschuw beheerder
donateur
De eerste date met met huidige vriendje was een ramp!
Allebei zo bloednerveus en dan ook nog afspreken in een coffeeshop..

In plaats van dat ik rustiger werd vaneen jointje, ging ik alleen maar shaken 8)

Maar uiteindelijk is het toch nog goedgekomen hoor
<-----(L)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon lekker je zelf zijn komt alles goed...:yes:

Waarschuw beheerder
Ja want stel dat we met zijn tweeën zijn en dat er DE stilte valt.. dat zou wel kut zijn dan...

Maar dan weet je wel direct dat jullie niet goed kunnen praten :P

Waarschuw beheerder
heb dat probleem ook wel eens...

maar ik denk dan altijd heel hard ...

O:) hij zit ook met zijn blote kont op de wc B)

dat helpt me meestal wel mijn zenuwen te bedwingen :yes:

Waarschuw beheerder
Ik zou niet met een groep erbij afspreken. Dat is misschien wel relaxter, maar je wilt hem toch eerst leren kennen? Die stilte kan klote zijn ja, maar als t echt niets is ga je toch gewoon weg. Je moet je er wel bij op je gemak voelen.
Waarschuw beheerder
donateur
gelukkig heb ik nooit zo'n last van stiltes ;)
alleen op maandagmiddag af en toe

Waarschuw beheerder
ja hopen dat het allemaal relax verloopt.. en dat het klikt.. wheheh... zal ook wel loslopen lijkt me.. en anders tjah... dan weet ik ut ook nie..;P
Waarschuw beheerder
donateur
dan zullen er nu wel weer anderen aanbieden :o

Waarschuw beheerder
donateur
Eeuh ja..klinkt bekend..
heb een grote bek
maar in de liefde kan ik zo veranderen in een heel verlegen meisje..

Waarschuw beheerder
heel verlegen meisje..

Cute :jaja:

Waarschuw beheerder
heb dat eenkeer gehad zo een er valt steeds stilte date ... :S

die jongen wilde en zou me ontmoeten ... wist eigenlijk al dat niets zou worden ...

ik woon in almere en hij in tiel...

hij is dat pokke stuk naar mij toe gekomen ... en ik na een kwartier zei ... dit schiet niet op heb geen zin elke keer een gesprek te beginnen ... denk dat dit het einde is ... jij links ik rechts ... byebye

Waarschuw beheerder
ja idd paraholic whehe.. dat heb ik nou precies zo..als ik net iemand leer kennen die ik echt wel leuk vind.. dan ben ik best wel onzeker en verlegen.. ;p
Eigenlijk wel raar ja.. whehehe
Waarschuw beheerder
donateur
Ik was ook fucking zenuwachtig :$
Jammer genoeg ging het toen niet goed :(

Maar na een jaar is toch alles goed gekomen

<-------- (L)

Waarschuw beheerder
Maarja hopen dat me date ook zenuwachtig is, whehe kunnnen we samen zenuwachtig gaan doen.. misschien wel een goed idee om wat alcohol :bier: erbij te nemen.. maakt je wat losser he... ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Psies gewoon een fles bacardi leeg drinken

Komt alles goed ;)
Waarschuw beheerder
donateur
licht eraan hoeveel drank hij kan hebben ;)
Waarschuw beheerder
Nooit last van gehad eigenlijk, als er een stilte valt is er altijd wel iets anders waar je over kan kletsen, en anders sla je dat gewoon over en begin je meteen aan het voorspel.
Hoef je ook niet te praten ;)

Succes met je date
Waarschuw beheerder
donateur
Justin_

Wanneer gaan we op vakantie? :9

Waarschuw beheerder
wheheeh ja idd.... stel dat ie zichzelf overtreft.. whehe moet ik nie hebben dat ie hier een potje komt kotsen :P.. whehe.. maarja da zal wel mee vallen lijkt me/ hoop ik ::P:P:P

Waarschuw beheerder
Ja ik was ook heel erg zenuwachtig toen ik voor het eerst een afspraakje had met hem..
Maar wij hadden gewoon bij hem thuis afgesproken..En toen was ik echt bang voor van die lange stiltes.. Maar gelukkig viel het allemaal mee..Als je eenmaal begint met praten, dan komt het allemaal wel goed..:)
Waarschuw beheerder
Na m'n %$^%#*%#@ tentamens wil ik wel op vakantie! Ow en eerst nog naar impulz en awake festival natuulek :)
En dan gaan we naakt tikkertje spelen op een wit strand B)

Spinnekuhh ik zou rustig aan doen met de bacardi, bij mij werkt dat behoorlijk averechts, qua kletsen niet maar qua 'prestaties' wel ;)
Verder gewoon jezelf zijn, lijkt me dat jullie toch wel dezelfde interesses hebben, anders spreek je sowieso al niks met elkaar af
Waarschuw beheerder
donateur
Na m'n %$^%#*%#@ tentamens wil ik wel op vakantie! Ow en eerst nog naar impulz en awake festival natuulek
En dan gaan we naakt tikkertje spelen op een wit strand

Daar hou ik je aan :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
daar zou ik wel zenuwachtig voor zijn Stoeipoes

Waarschuw beheerder
Ik spreek nooit met een HEM af, liever met een HAAR :devil:
Waarschuw beheerder
Niks geen reden voor toch, er kijkt toch niemand mee :)
Waarschuw beheerder
donateur
daar zou ik wel zenuwachtig voor zijn Stoeipoes

Hahahaha zal wel mee vallen :P

Niks geen reden voor toch, er kijkt toch niemand mee

Idd :9
Waarschuw beheerder
ja ik was ook zenuwachtig met eerste date
met iemand die ik had leren kennen via PF
was erg stressie
maar liep goed af en was meteen gezelli
kwamen veel ontmoetingen na.
en nu zijn we erg verliefd

Waarschuw beheerder
ja idd... kut zat zijn is ook niets nee.. whehe hang je er ook maar zo belabberd bij.. ennuh moet natuurlijk wel leuk blijven he? ;)

Waarschuw beheerder
Ik mag niet eens met vakantie!!
Maar ga lekker eind september 1,5 week naar spanje, lekker op het strand liggen bruin bakkuh :-p

Waarschuw beheerder
ik word/werd altijd zenuwachtig aan het eind van de date...wel/niet?

Waarschuw beheerder
Ja zeker, heb mn ventjuh op IQ leren kennen en de zaterdag erop zou hij langs komen... hij belde dat dat allemaal wel lang duurde voordat het zaterdag was en kwam eerder langs :s was wel super eng! Had hem maar heel even gezien op IQ maar we hebben heel veel zitten mailen tussendoor hahaha... maar toen hij aankwam en uit de auto stapte plaste ik bijna in mn broek :s ;P

Blijft eng zoiets
Waarschuw beheerder
donateur
Ik mag niet eens met vakantie!!
Maar ga lekker eind september 1,5 week naar spanje, lekker op het strand liggen bruin bakkuh

Ik ga lekker in okt naar Curacao :[

Krijg ik voor me verjaardag :D ben dus gelukkig niet thuis als ik oud word :P
Waarschuw beheerder
Dat heb ik dus totaal niet. Het is gewoon afwachten of het klikt of niet.
Over te weinig gespreksonderwerpen zou ik me geen zorgen maken, als jullie allebei al van feesten houden heb je al genoeg gespreksstof om een dag lang aan elkaar door te ouwehoeren
Waarschuw beheerder
21 oud? Ik wordt in augustus alweer 22, tijd gaat me veels te hard, was ik nog maar 19 *zucht*

*heeft zin om naakt tikkertje te spelen op een wit strand in de malediven*
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Als je met hem naar bed gaat is ie zowieso wel tevreden :P

Waarschuw beheerder
ja tuurlijk aan ut einde van de date zou ut wel mooi zijn als er iets moois zou gebeuren ja.;)
Waarschuw beheerder
Nou ja mooi, echt 'mooi' is het niet, wel lekker :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
21 oud? Ik wordt in augustus alweer 22, tijd gaat me veels te hard, was ik nog maar 19 *zucht*

*heeft zin om naakt tikkertje te spelen op een wit strand in de malediven*

Ja echt oud :'(

Ga maar vast tickets boeken :9

Waarschuw beheerder
ik vind ut dus zeker wel iets moois hebben.. en ja lekker is ut zeker.. whehe..

Waarschuw beheerder
Hmmm, ga je zomaar naar Curacoa?? Lekker is dat :-(
Waarschuw beheerder
donateur
Hmmm, ga je zomaar naar Curacoa?? Lekker is dat

Me mannetje opzoeken :o die gaat daar voor een jaar werken
Waarschuw beheerder
Een jaar zonder... oei das minder
*bestelt alvast tarzan2000 voor stoeipoes*
Waarschuw beheerder
donateur
Een jaar zonder?

Hahaha echt niet..

Ik ga flink veel sparen..
En er zovaak mogelijk naar toe:P
Waarschuw beheerder
ik weet nog onze eerste date :S

6 verschillende dingen aangedaan.. make up experimenteren.. 4 sigaretten achter elkaar roken en een nerofen nemen tegen de buikpijn

het was echt heel erg :)

Waarschuw beheerder
Ik weet ons eerste echt afspraakje nog wel, gingen we skaten, een heuveltje af.
Ik zou wel effe indruk maken (hij stond beneden te wachten) viel languit op mijn bek omdat ik gestruikeld was over een stuk opgedroogd schapestront. Vlak voor zijn neus!!

En dat was niet eens de eerste keer, want een week daarvoor (stond ie ook beneden aan een heuvel) klapte ik voor zijn neus tegen een auto aan. Hoe bedoel je nerveus...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Trouwens nix mis mee,als er af en toe stiltes vallen...waarom moeten die altijd opgevuld worden??

Je kan beter af en toe wat stiltes hebben,dan geforceerd onzin uit te gaan zitten kramen.Je moet ook weer geen uren stiltes hebben natuurlijk,maar er valt denk ik wel genoeg te bepraten toch Spinnekuh?

Succes en veel plezier met je date meid (y);)

Waarschuw beheerder
Ik zat eens op een zaterdag achter de pc en ineens besloot ik om van Rdam naar Apeldoorn te gaan..
En zenuwachtig dat ik was,egt nie normaal..
Toen ik uit de trein kwam werd k heel erg verlegen want ik zag m al staan,maar al snel klikte het goed :D
En nu issiej mn mannetjuh :D

Waarschuw beheerder
donateur
je aller-sloerigste outfit aan, geil kijken en hem eigenlijk meteen pakken, weet je meteen waar je aan toe bent[img]http://forum.phono.nl/modules/PNphpBB2/images/smiles/sleep.gif[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Wel eens gehad ja.. Bang dat ik dicht zou klappen en nix wist te zeggen.. Et viel allemaal mee naderhand :)
Waarschuw beheerder
Het gesprek loopt altijd wel vanzelf! Heb er zelf nooit moeite mee... je moet jezelf niet zenuwachtig maken!! :D