Partyflock

Forumonderwerp · 686079

Waarschuw beheerder
Heb afgelopen zondag een leuke jongen leren kennen. Nu hebben we voor zaterdag afgesproken.. maar ben best wel zenuwachtig... hebben jullie dit probleem ook weleens???

(K)
Waarschuw beheerder
Trouwens nix mis mee,als er af en toe stiltes vallen...waarom moeten die altijd opgevuld worden??

Je kan beter af en toe wat stiltes hebben,dan geforceerd onzin uit te gaan zitten kramen.Je moet ook weer geen uren stiltes hebben natuurlijk,maar er valt denk ik wel genoeg te bepraten toch Spinnekuh?

Succes en veel plezier met je date meid (y);)

Waarschuw beheerder
Ik zat eens op een zaterdag achter de pc en ineens besloot ik om van Rdam naar Apeldoorn te gaan..
En zenuwachtig dat ik was,egt nie normaal..
Toen ik uit de trein kwam werd k heel erg verlegen want ik zag m al staan,maar al snel klikte het goed :D
En nu issiej mn mannetjuh :D

Waarschuw beheerder
donateur
je aller-sloerigste outfit aan, geil kijken en hem eigenlijk meteen pakken, weet je meteen waar je aan toe bent[img]http://forum.phono.nl/modules/PNphpBB2/images/smiles/sleep.gif[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Wel eens gehad ja.. Bang dat ik dicht zou klappen en nix wist te zeggen.. Et viel allemaal mee naderhand :)
Waarschuw beheerder
Het gesprek loopt altijd wel vanzelf! Heb er zelf nooit moeite mee... je moet jezelf niet zenuwachtig maken!! :D