Jeetje TimMer1981.....kun jij wel slapen 's nachts?! Je denkt overal zo diep over na...
Ik slaap heerlijk, thanks for asking.
Maak je wat minder druk en geniet gewoon van de feesten die gegeven worden En ja...grote feesten zijn commercieel, sommige mensen vinden dat nou eenmaal wijs, inclusief ikzelf! Heb bijvoorbeeld enorm genoten van een Qlimax, ben ook nogal visueel ingesteld en dat vond ik dus ook erg vet!
Hoe druk ik me maak is mijn keuze. Ik geniet van de feesten die ik zelf, zeer zorgvuldig, selecteer.

Wat betreft visueel: beetje aankleding is leuk, maar het gaat om de muziek en het geluid. Als ik overbodige showshit wil hebben dan ga ik wel naar ID&T-feesten, daar is de muziek kut, maar de show eromheen kost een half miljoen.
Wat meelopers betreft geef ik je zeker gelijk, maar dat is bij alles wat groot en commercieel is.
En dan is het goed? Ik doe gewoon gezellig mee aan dat slappe geouwehoer hier over van alles en nog wat en dit is mijn mening over meelopers.
Maar ga niet de Hardstyle afkraken
Het gaat me niet alleen om de meelopertjes, ik vind de 'muziek' zelf ook te rot voor woorden.
als acid, jungle en techno gemakkelijker in het gehoor hadden gelegen waren daar alleen commerciele feesten voor georganiseerd en had je daar megaveel meelopers gehad! Dus wees blij dat het niet het zo populair is!
Ik zit er ook niet om te zweten dat het commercieel wordt, ik wil alleen weleens een feest met wat anders. Maar dat wordt moeilijk in een tijd waar het een grote massabrei is van Lonsdalefeesten en huppelfeesten.
Word sowieso nogal moe van het hardstyle afkraken de hele tijd! Het is gewoon een stijl die enorm gegroeid is en zoals ik al eerder zei lekker in het gehoor ligt! ( net zoals hardcore btw...) Mensen moeten eens ophouden zo kortzichtig te zijn!
Als er een niet kortzichtig is ben ik het wel, maar ik vind hardstyle dus gewoon echt te simpel, te goedkoop en te rot voor woorden. 95% van de nieuwe hardcore trouwens ook.
ohw..om ontopic te blijven: Experimenteren met een bunkertje jungle kan natuurlijk altijd! Maar het feest moet natuurlijk wel winstgevend blijven! (dus de populaire stijlen moeten sowieso aanwezig zijn!)
Wat er dus op neerkomt dat als je nieuwe hardcore en hardstyle gaat neerplanten voor de centen dat je weer 10.000 man in Lonsdale en G-Sus ziet rondwandelen, weer het zoveelste onoriginele feest dus.
Hoe Q-Dance geld wil verdienen moet ze zelf weten, ik vind het alleen zonde dat ze zo'n relaxte locatie waarschijnlijk niet voor iets wat eens een keer innovatief is gaan gebruiken.