Partyflock

Forumonderwerp · 685166
1 volger · 5198x bekeken
Werkzaam bij La Bomba
Artiest RVE
Waarschuw beheerder
donateur
ik krijg net een mailtje binnen van Q-dance, op 18 september een outdoorfeest op de Ned, duitse grens met bunkers en hallen, ziet er vet uit!

www.q-dance.nl naam van het feest is nog niet bekend

zo effe veranderd van 18 juni naar 18 sept :p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
haha misschien met een nieuwe stijl:
hard-urban ofzo :P:P:P
Waarschuw beheerder
donateur
Of alleen maar hardcore en harder, of hardcore en zachter... nou doe dan maar MoH! Lijkt me duidelijk.

Of 300 kilometer rijden voor een kuthal met kutgeluid, en een organisatie die waarschijnlijk de mensen 2,5 uur buiten laat wachten...
Of een feest met hoogstwaarschijnlijk goed geluid, met meerdere muziek stijlen op nog geen 30 kilometer verderop!
Nou doe dan maar Q-dance.
Lijkt me duidelijk...

Waarschuw beheerder
Jeetje TimMer1981.....kun jij wel slapen 's nachts?! Je denkt overal zo diep over na...

Ik slaap heerlijk, thanks for asking. ;)

Maak je wat minder druk en geniet gewoon van de feesten die gegeven worden En ja...grote feesten zijn commercieel, sommige mensen vinden dat nou eenmaal wijs, inclusief ikzelf! Heb bijvoorbeeld enorm genoten van een Qlimax, ben ook nogal visueel ingesteld en dat vond ik dus ook erg vet!

Hoe druk ik me maak is mijn keuze. Ik geniet van de feesten die ik zelf, zeer zorgvuldig, selecteer. :)
Wat betreft visueel: beetje aankleding is leuk, maar het gaat om de muziek en het geluid. Als ik overbodige showshit wil hebben dan ga ik wel naar ID&T-feesten, daar is de muziek kut, maar de show eromheen kost een half miljoen.

Wat meelopers betreft geef ik je zeker gelijk, maar dat is bij alles wat groot en commercieel is.

En dan is het goed? Ik doe gewoon gezellig mee aan dat slappe geouwehoer hier over van alles en nog wat en dit is mijn mening over meelopers.

Maar ga niet de Hardstyle afkraken

Het gaat me niet alleen om de meelopertjes, ik vind de 'muziek' zelf ook te rot voor woorden.

als acid, jungle en techno gemakkelijker in het gehoor hadden gelegen waren daar alleen commerciele feesten voor georganiseerd en had je daar megaveel meelopers gehad! Dus wees blij dat het niet het zo populair is!

Ik zit er ook niet om te zweten dat het commercieel wordt, ik wil alleen weleens een feest met wat anders. Maar dat wordt moeilijk in een tijd waar het een grote massabrei is van Lonsdalefeesten en huppelfeesten.

Word sowieso nogal moe van het hardstyle afkraken de hele tijd! Het is gewoon een stijl die enorm gegroeid is en zoals ik al eerder zei lekker in het gehoor ligt! ( net zoals hardcore btw...) Mensen moeten eens ophouden zo kortzichtig te zijn!

Als er een niet kortzichtig is ben ik het wel, maar ik vind hardstyle dus gewoon echt te simpel, te goedkoop en te rot voor woorden. 95% van de nieuwe hardcore trouwens ook.

ohw..om ontopic te blijven: Experimenteren met een bunkertje jungle kan natuurlijk altijd! Maar het feest moet natuurlijk wel winstgevend blijven! (dus de populaire stijlen moeten sowieso aanwezig zijn!)

Wat er dus op neerkomt dat als je nieuwe hardcore en hardstyle gaat neerplanten voor de centen dat je weer 10.000 man in Lonsdale en G-Sus ziet rondwandelen, weer het zoveelste onoriginele feest dus.

Hoe Q-Dance geld wil verdienen moet ze zelf weten, ik vind het alleen zonde dat ze zo'n relaxte locatie waarschijnlijk niet voor iets wat eens een keer innovatief is gaan gebruiken.
Waarschuw beheerder
Wat er dus op neerkomt dat als je nieuwe hardcore en hardstyle gaat neerplanten voor de centen dat je weer 10.000 man in Lonsdale en G-Sus ziet rondwandelen, weer het zoveelste onoriginele feest dus.>>>> idd helemaal mee eens!

daarom ga ik ook de hele dag of nacht in de Techno bunker staat beuken :P

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Nou nou nou, beetje discussieren hou ik wel van, maar overdrijven is ook een vak zeg...

Ik zeg schijt aan al het gezeik, ik ga gewoon heerlijk los op hardstyle & hardcore, hoe simpel, eenvoudig, goedkoop of meeloperig het al dan niet is, schijt, als het maar lekker klinkt. daar gaat het om:yes:

Volwassen stijlen als ambient en jungle? Ben ik volwassen? Nee:D Wil ik daarom naar volwassen stijlen luisteren? Nee! Geef mij maar gewoon lekkere hardstyle en hardcore, dan ben ik tevreden B)

Werkzaam bij Bar27
Waarschuw beheerder
k zeg schijt aan al het gezeik, ik ga gewoon heerlijk los op hardstyle & hardcore, hoe simpel, eenvoudig, goedkoop of meeloperig het al dan niet is, schijt, als het maar lekker klinkt. daar gaat het om

Volwassen stijlen als ambient en jungle? Ben ik volwassen? Nee Wil ik daarom naar volwassen stijlen luisteren? Nee! Geef mij maar gewoon lekkere hardstyle en hardcore, dan ben ik tevreden

Daar ben ik het nou volkomen mee eens.....
alhoewel techno flink omhoog schiet in mijn favoriete muziekstijlen top 100000
Waarschuw beheerder
donateur
ik hoor net iets over Former RAF Laarbruch...

dat is tegenwoordig Airport Niederrhein, het feest wordt in de wandelgangen Defqon.2 genoemd...

Dit gaat em ws. worden :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
mij lijkt Q-base wel een geschikte naam opzich! :)
naja, 30 juni weten we t! :D

Waarschuw beheerder
Defqon 2:no:
Waarschuw beheerder
Q-base wordt het zowieso niet, zo heette de zomerfeesten van q-dance 2 jaar geleden die in de hemkade werden gehouden !
Waarschuw beheerder
donateur
het is ook nog niet zeker dat het defqon.2 gaat heten, maar dat is de voorlopige werktitel nog wel :)
Waarschuw beheerder
donateur
https://partyflock.nl/SECTION/forum/ACTION/showtopic/TOPICID/688528.html

Waarschuw beheerder
Ben benieuwd alleen laten we hopen dat het weer dan nog goed is. Want deze zomer niet echt.

Waarschuw beheerder
donateur
Q-Base festival zou idd wel kunnen.

En dan met 4 area's Net zoals de feesten in de hemkade in één maand 4 stijlen hadden.

DefQon 2 :/ Dan kunnen ze wel iets beters bedenken.

Waarschuw beheerder
Defqon 2? Wat een bullshit :S

Dat zou dus Alarmfase 2 betekenen.....
Defqon1 is gewoon een vertaling van alarmfase 1...waarom een waarschijnlijk grotere party alarmfase 2 noemen?...lijkt me niet echt logisch

Waarschuw beheerder
denk een mix van techno tekno industrial-hardcore

waarom? omdat vaak wordt gezegt dat die muziek stromingen voor de slimmere luisteraars zijn,

Watch out for more ...... juist.

ach we horen het woensdag wel.
Waarschuw beheerder
Ik weet er meer over...lees het >>>HIER<<<

(onderaan de pagina)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ziet er leuk uit

Waarschuw beheerder
Dat ziet er zeer cker goed uit!!! :) :) :)

Ben erg benieuwd naar de line-up..... :p
Waarschuw beheerder
Hihi, en dat op mijn verjaardag!! Ben benieuwd wat het nu precies wordt!
Waarschuw beheerder
ik weet lekker ook meer! ik zeg maar zo: .. Destinations.. :P

en ik heb er zin in! :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
JUISTEM

Schranzen bis die sonne wieder da ist :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dat zal zal indd wel goed komen :D
Waarschuw beheerder
Toch wel raar , elk feest van q-dance heb een Q in de naam. Maar we zullen het vanzelf horen a.s woensdag.
Waarschuw beheerder
Ik heb van mijn Zwitserse vrienden al wat info gehad over dit feest.
Het gaat Destinations heten.
Hardcore, Hardstyle, Hardtrance en Techno (jawel techno) zijn definitief en er zullen er nog 2 floors bij komen.
Er is ruimte voor c.a. 60.000 mensen

meer weet ik ook nog niet

zozo, klinkt vet :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
mmmmzzzz!
wazig hor! geen Q in de naam????
60.000 stampende mense? :O
blijft nie veel van de grond meer over dan denk k :P

nog 2 daagjes en we weten het!
Waarschuw beheerder
ben benieuwd, alleen dat dr geen Q in de naam is voor een Q-dance feest best raar..
Waarschuw beheerder
donateur
The Qube. eigenlijk past dat beter bij de HMH.
Waarschuw beheerder
ik hoor net iets over Former RAF Laarbruch...

dat is tegenwoordig Airport Niederrhein,

Spuit elf

Waarschuw beheerder
ik ga er zeker wel heen ! lijkt me zeer relaxte lokatie
Waarschuw beheerder
klinkt lache!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vanav de line-up toch???
ben benieuwd
Waarschuw beheerder
vnavond tusse 8 en 10 maar is ff die line-uo beluistere

locatie ziet der op foto's egt masterlijk uit

zaterdag gelijk kaartje hale

Waarschuw beheerder
eindelijk een groot feest dat vrij dichtbij is!

en de 19e ben ik jarig, dus wordt een leuk feestje!
Waarschuw beheerder
nog een paar uurtjes en dan weten we eindelijk officieel de naam.. ben benieuwd!

Hoop dat de line-up super gek word!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Kben heel benieuwd wat het nieuwe event gaat worden.

Ik kan helaas geen Radio luisteren dit i.v.m. het voetbal. Welk voetbal ?

Nederland tegen Portugal

Dus als ik straks thuiskom dan ben ik enorm verrast en dan ga ik kijken wat de naam is en wie er gaan draaien.

Destination Q zou kunnen, maar lijkt me niet voor de handliggend.

Strique Force lijkt me wel wat, maar lijkt wel erg veel op het feest Strike One van UDC.

Defqon 2 wordt het ckers niet !!! denk ik

Ik ga voor Refraqtive !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Eerste uur Q-dance gaat onze Roger het mededelen. Wel voor 20.45u graag........maar zo slim zal hij wel zijn. Mist anders gelijk een hoop reclame.

Waarschuw beheerder
Het is zover!

Waarschuw beheerder
Q-base!
Waarschuw beheerder
de Q-basis hoe kan het ook anders! :D

al wat bekend van de line up??
Waarschuw beheerder
donateur
geen hardcore...

dat weet ik wel...

Waarschuw beheerder
donateur
Wordt nu voorgelezen op ID&T Radio :) Klinkt goed :)

Waarschuw beheerder
Damn it! nare line-up echt!
Ze hebben alle area's opgedeeld in landen, zo is er Duitsland 1,2 Italië Zwiserland enz
Heb favorieten lopen tellen en ik zit al over de 20 :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Klinkt wel vet! :)

Net de line up gehoord, en twijfels......
MOH of Q-Base
Waarschuw beheerder
Ik hoorde de eerste 3 niet :( Holland oldsckool :D Da klinkt goe :bier:

Waarschuw beheerder
Echt wel! en die Italiaanse/Zwitserse tent lijkt me ook wel flink knallen worden :jaja:
Trance Generators, Activator, Lady Tom :respect: