Partyflock

Forumonderwerp · 685166
1 volger · 5198x bekeken
Werkzaam bij La Bomba
Artiest RVE
Waarschuw beheerder
donateur
ik krijg net een mailtje binnen van Q-dance, op 18 september een outdoorfeest op de Ned, duitse grens met bunkers en hallen, ziet er vet uit!

www.q-dance.nl naam van het feest is nog niet bekend

zo effe veranderd van 18 juni naar 18 sept :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik hou het op de masters of er moet een zwaar goeie line up komen
Waarschuw beheerder
In de naam zal wel weer een Q in voorkomen. Ik denk aan:

Q-war (militaire basis, dusss:P)
HardQore (zal wel hardcore feestje worden:P)

Ik denk persoonlijk ook dat het een klapper gaat worden :bounce:

Regel Line-uppie :)
Waarschuw beheerder
donateur
In de naam zal wel weer een Q in voorkomen. Ik denk aan:

Wat dacht je van BunQer! ;p
Werkzaam bij Minstens
Artiest Das Reh
Waarschuw beheerder
Open Air: Techno
Bunker 1: Electro
Bunker 2: Off-Beat
Hangar 1: Schranz/Hardtechno
Hanger 2: Acidtechno

Dat zou pas een leuk feestje worden :D

Ws wordt het idd een beetje dezelfde opzet als defqon, gewoon van alles wat.

Wat betreft de naam ga ik voor iraQ :D

Artiest {SHOWLIST artist 26887, 27322}
Waarschuw beheerder
Zou het nou ook iets met de maandenlange q-dance poll te maken hebben ?!

overdag of s'nachts ? kwam volgens mij op een totaal van 69% s'nachts....O:)

Waarschuw beheerder
Was van plan om naar MOH te gaan met al die battles want ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat de line up van dat andere feest nog beter is als die van Masters

Waarschuw beheerder
laat dit dan de verwachte zogenaamde shockers zijn .....:yes:...alleen maar techno ...mijn part noem je het gvd shoQers...
het zou het enigste Qfeest zijn wat ik dan zou bezoeken en hun verneukte reputatie bij mij igg nog een beetje opkrikken...want duidelijk als dit weer een feest word waar techno geinfecteerd word met hardstylerotzooi dat de topicjes weer lekker verneukt worden;)

kijk op shockers had je de laatste keer ook wel hardstyle area maargoed....klonk me in de oren als techno;) aleen het publiek maakte het hardstyle;)

techno only graag.....enne moet dr toch een area bij omdat anders weer niet genoeg verdient word :frusty:....dan maar oldskool of hardcore.......maar geen fuckin jump of hardstyle :kots: :kots:..niet nog 1....egt niet :@
Artiest {SHOWLIST artist 16727, 63028}
Waarschuw beheerder
waarom zeikt iedereen toch altijd zo over hardstyle :P als je et zelf kutmuziek vind hoeft toch niet iedereen dat te vinden. er zijn tienduizenden mensen die er helemaal op uit hun dak kunnen gaan, dus tja... ik hoor ook wel dat veel hs op elkaar lijkt en veel oude hc sampletjes gebruikt worden, maar dat maakt me in principe niet uit, als et nummer gewoon lekker knalt :)

kijk ook eens bij stats > populariteit muziekstijlen. :yes:

ik hoop dat et een groot early rave festijn wordt :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
kijk ook eens bij stats > populariteit muziekstijlen.

Vrijheid van meningsuiting en juist door dit soort onzinnige uitspraken gaan we nog meer zeiken...
Waarschuw beheerder
ooow wat loopt iedereen weer lekker te zeiken.. snap dat echt niet!! niemand weet nog iets over de line up of wat voor party het gaat worden en er word nu al weer overal op gezeken!
KAP DAAR IS MEE!!!

Waarschuw beheerder
Wordt vast wel een leuk feestje :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Het is de reden dat ik het niet zo heb op q-dance, het kapot maken van andere organisaties.

Ik boycot q.

Waarschuw beheerder
heb niet alleen een hekel aan Q ook aan zn mensen :D

boycot Qfeesten EN Qtopics>>>:yes:
Waarschuw beheerder
boycot Qfeesten EN Qtopics

:jaja: (Y)

Werkzaam bij Bar27
Waarschuw beheerder
Ik Hoop alleeen dat ze niet te streng op :xtc: controleren, dan ben je aardig de sjaak debnk ik in Duitsland :)

Volgens mij gaat het feest Intelligence heten....

Waarschuw beheerder
heyy./.... ex Q-ganger hou jij dr s effe buiten....beetje meelopen :@

fuckin stampwerQ:kots:

:P

Waarschuw beheerder
waar techno geinfecteerd word met hardstylerotzooi dat de topicjes weer lekker verneukt worden

pffff net of "techno mensen" geen verneukte topics openen :S

Waar techno geinfecteerd word met hardstylezooi damnn echt weer zo techno uitspraak..
Artiest Gonzo
Waarschuw beheerder
Versteeg --- Ik boycot Q

Kijk ff naar zn DJ naam.
Qriminal
:S Beetje raar toch?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:jaja:

Waarschuw beheerder
het gaat niet samen techno en hardstyle......dus waarom tog proberen>>???op elk feest waar naast techno ook hardstyle aanwezig is vinnik de sfeer Qut.....en daarbij waarderen hardstylers alleen het beukende technogedeelte, waar niks mis mee is , mits je je ook openstelt voor het funky en groovy'er gedeelte :yes:

en daarbij vinnik hardstylers die beuken op remus en rush enz. egt geen gezicht allemaal weer hups hups....ik ben ook gek op snelle techno....maar ga tog niet beetje springen komop...techno is gevarieerd en dat moet zo blijven......

daarom....hou lekker hardstyle weg van techno......ik tevreden ....en jij tevreden....goed toch:D

Waarschuw beheerder
En dan ben ik ook nog tevreden (Y)

Anti-versmelting....

Rare fratsen als Rush op de main van Defqon, Gayle San en Lars Klein op de Q-Berg @ Mystery Land.... :no:

Waarschuw beheerder
idd...

en nou niet weer komen met huhuhuhh egt techno-uitspraken dit dat :kots:

op sensation black was ook de combi.....hoeveel mensen danste dr op de techno waar het toen mee begon??? stuk of 5 ??:vaag:

wie lloopt te zeiken als luna ofzo wat van techno draait in zn sets...juistem....

moeten iets beginnen ....

F.A.V
Front Anti Versmeltingen :)
net zoals wat HC figuurkes hier op PF hebben ..van die stoere naampjes dr achter (y) dope:)

Artiest K-Libra
Waarschuw beheerder
Doet me inderdaad een beetje denken aan Nature One, maar dan in het klein zeg maar :P.

Lijkt me wel ubervet !! weet iemand waar die basis ligt?

Waarschuw beheerder
Duits-Nederlandse grens, filmpie niet gekeken ?!

Danael A.V.F....:/

Milos A.V.F.....:/

Ach zolang er meer zijn, zijn we stoer :yes:

Waarschuw beheerder
alleen watjes doen hun best

"Losers always complain about their best. Winners go home en and f*** the promqueen." - Sean Connery, The Rock B-)
Artiest {SHOWLIST artist 45171, 39934}
Waarschuw beheerder
Timmer, stijlen als d&b, jungle en acid zou wel vet zijn op zo'n locatie maar voor q-dance is het natuurlijk totaal niet interessant. dan krijgen ze die gigantische bunkers en hangars natuurlijk nooit vol :p

Waarschuw beheerder
acid, industrial, snelle D&B, goa, underground techno, en uiteraard terror en teKno;)

voor ieders wat maar niet gehypte jumpstyle hardstyle enz enz...die moeten allemaal naar defqont, qlimax enz... hiermee laten ze zien dat ze niet alleen maar inspelen op commerciele doeleinden.....en enigzins nog wat eer hebben(y)

Waarschuw beheerder
Q-Dance redt haar vege lijf :D
Waarschuw beheerder
donateur
Met een beetje gezoek op internet zag ik dat bureau pinkpop daar ook ooit een feestje had, Bizarre genaamd. Geen idee of dat een succes was, zal wel niet want dan waren ze er wel mee doorgegaan.

Naamtip >> als ze UDC willen pesten: Qouterstrike

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hoop dat ze met een hele goede line up/muziek stijlen op de proppen komen anders is de reis het me niet waard.

Maar aan de locatie te zien zijn ze wel wat van plan.

ik hoop op: Hardcore/terror/TeKno

nou ja zolang het maar geen hardstyle is:D

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Hardstyle:lief:
Waarschuw beheerder
relaxed dat het met moh word gehouden.
Blijven die kut wazies tenminste weg, hoop ik.

Waarschuw beheerder
hehe idd.... t volk wat er op de laatste MOH rondliep :bah:

:D wat er ook gedraaid wordt hier, kga dr zeker heen, t klinkt nu al vet! :jaja:

Artiest Mandark
Waarschuw beheerder
donateur
http://events.q-dance.nl/2004-09_18-september_18092004/

Best coole locatie...
Waarschuw beheerder
gelukkig is die link hier nog nie gegeven :p

en ben ook nog zeer benieuwd naar de naam:
BunQker
Full StriQe :P

niemand nog uit zeer betrouwbare bronnen wat gehoord???
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
De naam wordt gewoon:

Bom in je Qont!

;)
Waarschuw beheerder
donateur
boycot Qfeesten EN Qtopics>>> :yes:

boycotten doe je juist door niet in dit topic te reageren ;)
Dus weg hier! ;p

Waarschuw beheerder
het gaat niet samen techno en hardstyle......dus waarom tog proberen>>???op elk feest waar naast techno ook hardstyle aanwezig is vinnik de sfeer Qut.....en daarbij waarderen hardstylers alleen het beukende technogedeelte, waar niks mis mee is , mits je je ook openstelt voor het funky en groovy'er gedeelte

Probeer het is van een andere kant te zien...mischien gaan hardstyle en techno niet samen..maar er zijn zat mensen die van meer stijlen dan alleen hardstijl of techno houden...ik in ieder geval wel..het ene moment sta ik beuken op Mondello, het andere moment te chillen op green velvet (om maar een voorbeeld te noemen)

Maar techno mensen hebben sowieso meer kritiek op andere stijlen dan bijvoorbeeld 'hardstylers'

ik hou daar persoonlijk niet zo van

Waarschuw beheerder
misschien omdat iedereen van 14 in de discotheekjes al word platgegooid met hardstyle??...weet je...ik ben ook begonnen met impulsjes en hardcorefeesten...niet verkeerd vind hardcore nog steeds lekker, ben alleen verwend door techno...tis iets wat je gaat waarderen als je de rest gezien hebt zeg maar;)
Zeker weten dat technomensen het meest kritisch zijn...mede daardoor mag een dj weinig fouten maken en word daar goed op gelet.....ook krijgen veel beginnende technodj's goeie kansen en draait het niet alleen maar om je naam of uiterlijk zoals bij hardstyle.....kijk zeg niet dat ze niet kunnnen mixen, maar dr is bij HS een rijtje van 8 naampjes die constant overal draaien...na een tijdje heb je dat toch gewoon gezien?? maar nee hoor :nee:....daarbij zie je bijna nooit nieuwe namen opkomen...:/den nummers die worden gemaakt komen meestal voort uit hardcore of het stelen van samples ergens anders....weet je...tis niet dat ik hardstyle niet mooi vind maar meer de gedachte dr achter en het feit dat iedereen maar 1 bass nodig heeft....kijk tis mischien ook wel weer leuk maar ook iedereen datzelfde dansje en tja,....gewoon niet ingewikkeld inelkaar ofzo........maargoed....jullie denken vast ook bij techno dat dr constant iets vastloopt en dat die bass maar uitblijft of heel vaag dr in komt.....
maargoed als je je dr in verdiept:

Techno is het samenspel tussen hihats, percussie, baslijnen en kickdrums. Voor wie verder luisterd dan mooie melodieën en zangpartijen ligt de muzikale waarde ervan in de subtiliteit van de elektronische klanken. Kleine maar gelijkmatige veranderingen in de opbouw van een plaat. Verrassend, meeslepend en diepgaand." Wat er ook over gezegd wordt, echt toegankelijk is de techno niet. Daar is iedereen het wel over eens. Wie zijn eerste technofeest bezoekt zal zich in eerste instantie geen raad weten met de geluidsbrei, waarvan het enige oefening vergt om er een patroon in te ontdekken. Is dat echter het geval dan is er ook geen weg meer terug. Wat voor verrassend geluidje kan ik nu weer verwachten ? De break duurt wel erg lang, het kan niet lang meer duren voordat die basdrum erin komt, ja nu komt hij ! nee niet nu, wanneer dan ? Tegelijkertijd kijk je schuchter om je heen om te zien of anderen door hebben dat je eigenlijk te vroeg was met je danspassen. Techno is een muzikaal spel en hoe geoefender je erin raakt, des te leuker het wordt. Heb je het door en is het je ding, dan ben je verkocht. De technofreak is geboren.....

ik vond het 3 jaar geleden heeeelemaal niks...en op feesten als deFQon daar heb je alle stijlen;oftewel een hardstyler of hardcoreliefhebber loopt de techno in...terwijl hij nog nooit een avond PUUR techno heeft gehad (a la AWFS) en denkt meteen wat is dit??:vaag:...kan ik goed begrijpen hoor.....dan ga je weer terug stampen:)....maar als je dr ooit open voor zal staan...zul je zien dat techno verder gaat.....dat je meer kippevel krijgt als tie wat opbouwt, met een overheerlijke high-hat en een dj die opbouwt tot een qlimax en dan eeeeindelijk die rollende technobeat dr in gooit:lief:

damned...je geraakt dr egt niet vanaf kerol;)(y)

Waarschuw beheerder
+1
Damn Milos wat een post (Y)

Maar ik geef je zeker gelijk...

Ik begon bij de techno, werd er door gegrepen... Heb andere stijlen (lees Hardhouse/style) ook een kans gegeven, maar het is te leeg...

Techno is meer dan alleen de muziek, het is het gevoel dat je ervaart... Iedereen bij techno ervaart dat en dat merk je weer van elkaar, waardoor een sublieme sfeer wordt neergezet..

Hardstyle addicts zouden eens wat kritischer moeten zijn, het blijft altijd hetzelfde... Technoërs zijn zeker kritisch, misschien wel de meest kritische van allemaal en juist daardoor gaat de ontwikkeling van techno steeds door...
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1916, 2460}
Waarschuw beheerder
Techno :respect:

Waarschuw beheerder
Idd (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Helemaal waar!

Waarschuw beheerder
....helemaal gelijk activator.,..(y)
goeie argumenten ook:frusty:

ach ja........
Waarschuw beheerder
naja als ik techno niet leuk vindt mag ik dat toch gewoon zeggen.

met wat dan argumenteren?

techno is stom omdat: blablabla? :s

:frusty:

Waarschuw beheerder
Nee dat mag je dus niet zomaar zonder argumenten zeggen...

Zie je ons ook niet doen :frusty:

Argumenteren of niet reageren (Y)
laatste aanpassing