Partyflock

Forumonderwerp · 684977
1 volger · 61084x bekeken

Waarschuw beheerder
ik ga deze zomer naar Gran Canaria op vakantie (playa del ingles), maar uh, wat zijn de beter plekken om heen te gaan? en weet iemand iets over het hotel Buen Avuntura?

tell me!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van cheiz op donderdag 24 juli 2008 om 10:53:
woensdag 30 julie om 5 uur gaan we vliegen lkkr doorgaan bier en tieten

wij ook hopa tot dan!!
Waarschuw beheerder
zaterdag om kwart voor 4 is goed jonge we bellen zkr dan gaan we is ff goed feesie bouwen :BIER:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 23 juli 2008 om 16:03:
Zat ik vorig jaar is wel goed te doen

Jaaa daar zitten we dit jaar ook.. :cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nog een paar uurtjes en dan vliegen!

12 dagen Los Ficus...

Partytime!

:BIER:
Waarschuw beheerder
Tis hier gezellig :bounce:
Waarschuw beheerder
Voor iedereen die wil; kijk op mijn hyves (www.steefkees.hyves.nl) bij het foto-album Gran Canaria 2008 voor filmpjes van onze vakantie. Hier zitten veel filmpjes tussen uit de ZigZags van avonden waarop er hardcore werd gedraaid, misschien wel een goede impressie van hoe het er daar aan toe gaat wanneer er hardcore gedraaid word. Nogmaals, geheel vrijblijvend natuurlijk (Y)
Waarschuw beheerder
En ik wil terug :'( Mis het stappen daar! Het weer, de sfeer, het relaxte ritme! Voor iedereen die nog gaat, have fun 8)
Waarschuw beheerder
we zitten nu hier in houten te wachte op de trein met een partij drank in ons mik haha gran canaria we komen der aan

Waarschuw beheerder
Het leukste op gran canaria is nog wel dat het zovaak happy hour is...
Alleen wel iets anders dan je gewend bent want de prijs van een biertje word verdubbeld, van 3 naar 6 euro per biertje maar dan krijg je er wel 2 :S raar volk, alles draait er daar om om de tourist te naaien...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 juli 2008 om 14:07:
Alleen wel iets anders dan je gewend bent want de prijs van een biertje word verdubbeld, van 3 naar 6 euro per biertje maar dan krijg je er wel 2

Ja echt he. Maf gedoe. Op een gegeven moment haalden per ongeluk 2 mensen van onze groep voor de hele groep bier. Stonden we met een hele zooi bier aan tafel.

Hebben ze bij Zigzags nog steeds die teil met bier die je kunt bestellen? Was altijd goed te doen, en je kreeg er gratis een fles perziken likeur bij (Y)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 juli 2008 om 14:07:
raar volk, alles draait er daar om om de tourist te naaien...

Ben al naar verschillende toeristische gebieden geweest, maar zo ontzettend op geld belust als daar heb ik het nog nooit gezien :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr. Thompson op woensdag 30 juli 2008 om 14:14:
Hebben ze bij Zigzags nog steeds die teil met bier die je kunt bestellen? Was altijd goed te doen, en je kreeg er gratis een fles perziken likeur bij

Niet dat ik weet maar ben de ZigZag niet meer ingeweest nadat ze 17 euro vroegen voor 2 (4) bier vroegen terwijl het de dag ervoor 12 euro was.En als je dat dan zegt zegt die gast, ja vandaag is het 17 euro.Ik zeg, dag flikker maar op met je bier...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 juni 2004 om 11:32:
en weet iemand iets over het hotel Buen Avuntura?

Het is al een vraag van een paar jaar oud, maar voor de mensen die er nog naartoe gaan :D

Eten is perfect.
2 zwembaden waarvan 1 met veel animatie dus heel druk, en de ander geen animatie dus rustig.
Er gaan gratis bussen van en naar het strand, het strand is echter op loopafstand.(ca.10 minuten).
Let op de ligging van de kamer bij inchecken.
In bepaalde gebouwen wordt het uitzicht belemmerd door palmbomen bij de lagere etages.
Elke dag happy hour van 16:00 uur tot 17:00 uur met 50 % korting.
Goede service, vriendelijk personeel.
Kamers ruim en goed onderhouden, geen airco.
Onder het hotel een disco van 24.00-06.00 uur geopend.
Bij een late terug vlucht,is er een gelegenheid om je op te frissen door het te melden bij de receptie,krijg je die gelegenheid in een door het hotel vrijgehouden hotelkamer.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 juli 2008 om 14:20:
nadat ze 17 euro vroegen voor 2 (4) bier vroegen

:o kreeg je er gratis een fles whiskey bij ofzo :vaag:

Zijn er trouwens nog mensen een hoeren tent in gelokt toevallig? Is ons wel overkomen de eerste stap avond dat we daar waren :lol: Een of andere kut propper beweerde dat er een beroemde Italiaanse DJ aan het draaien was. Betalen we goedver 10 euro de man om binnen te komen, komen we in een fucking hoeren tent :S Schijnt daar vaker te gebeuren..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr. Thompson op woensdag 30 juli 2008 om 15:48:
Zijn er trouwens nog mensen een hoeren tent in gelokt toevallig? Is ons wel overkomen de eerste stap avond dat we daar waren Een of andere kut propper beweerde dat er een beroemde Italiaanse DJ aan het draaien was. Betalen we goedver 10 euro de man om binnen te komen, komen we in een fucking hoeren tent Schijnt daar vaker te gebeuren..

El Coyote ?? Das echt een lachertje, dat gebeurd standaard daar. Wij zaten in Las Arenas (erboven), echt zoveel gelachen vanaf het balkon om de dingen die daar gebeurde voor de deur. Maar als je een beetje gezopen heb, ben je wel vatbaar voor een "free lapdance"......
Waarschuw beheerder
Zijn er ook nog mensen die rond 29 aug naar de playa gaan??
Zit zelf dan in broncemar voor een week ff lekker knallen en een beetje tot rust komen van het harde werken het hele jaar!!
Ga samen met me meissie is haar eerste vakantie in de playa moet der dus ff inwijden in het stappen enzo.
ZIGZAGS!!!!!!!:bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 juli 2008 om 14:20:
Niet dat ik weet maar ben de ZigZag niet meer ingeweest nadat ze 17 euro vroegen voor 2 (4) bier vroegen terwijl het de dag ervoor 12 euro was.En als je dat dan zegt zegt die gast, ja vandaag is het 17 euro.Ik zeg, dag flikker maar op met je bier...

2 bier is 6 euro daar :)
teminste bij mij wel dit jaar
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
eindelijk!! bijna op vakantie 2 aug Eugina Victoria :bounce::bier::bounce::bier:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SneeuwbaL08 op woensdag 30 juli 2008 om 18:01:
2 bier is 6 euro daar
teminste bij mij wel dit jaarlaatste aanpassing 31 juli 2008 01:53

Ach ja, in de shooters een week lang gratis drank omdat die bargrieten dachten dat we bekende waren van een van die proppers, dus dat compenseerd wel;)

Waarschuw beheerder
Happy Hour: 2 halen, 2 betalen. Maar het is altijd Happy Hour daar, dus je kan nooit 1 biertje halen. En als je met zn 3-en bent, is het dus ook klote.

Ook zelfs als de propper die je naar binnenlokt zegt tegen de barvrouw 2 voor 1, en die propper is weg, is het toch 2 voor 2. En als je dan zegt: dit is toch geen Happy Hour, kijken zij JOU raar aan, ipv andersom :S

Goed nuchter...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
helaas vanmorgen terug gekomen...

heb echt een top vakantie gehad... voor mijn echt te kort.
dik feest gehad daar.. iedere dag vet knallen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr. Thompson op woensdag 30 juli 2008 om 15:48:
Zijn er trouwens nog mensen een hoeren tent in gelokt toevallig? Is ons wel overkomen de eerste stap avond dat we daar waren Een of andere kut propper beweerde dat er een beroemde Italiaanse DJ aan het draaien was. Betalen we goedver 10 euro de man om binnen te komen, komen we in een fucking hoeren tent Schijnt daar vaker te gebeuren..

Ik bijna, maar door iets anders.. na het zuipen had ik zoals altijd zijn in frikandellen. dus zon propper komt naar me toe, ik totaal niet luisteren wat die zei. ik zeg, ik wil frikandellen, dutch food je weet wel :D hij zo, ja is goed kom maar mee (alles in engels, of ja dat moest het voorstellen) hij onderweg hele verhalen, dus ik zei i want alleen maar dutch food :D, ja ok ok zei die. Inmiddels zit er ergens op zo'n beneden verdieping van winkelcentrum metro. sta ik voor een stripclub. Kon ik voor 15 euro naar binnen en een gratis drankje, Ik zei jonge i want dutch food!! frikandellen!! toen mocht ik voor 5 euro naar binnen en een gratis drankje. Toen vroeg ik nog 1x of die wist waar ik frikandellen kon halen, en dat wist die niet. Toen ben ik maar weggelopen.

gelukkig kon je bij ons bij het zwembad frikandellen en kroketten bestellen :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SneeuwbaL08 op woensdag 30 juli 2008 om 18:01:
2 bier is 6 euro daar
teminste bij mij wel dit jaar

Was bij mij 5 :S:S
Waarschuw beheerder
was elke dag anders daar, echt niet normaal. alleen de shooters deed daar niet aan mee, daar was een biertje gewoon 2.50. als je moet betalen teminste :D

Waarschuw beheerder
Ja en Sambucca 2 euro... denk ik...:D
Waarschuw beheerder
best frapant dat ik ook altijd zin in een frikandel speciaal heb aan het einde....
en thuis eet ik dat misschien 1 x per 5 weken ofzo :S
Waarschuw beheerder
Van 6 tm 17 augustus aanwezig @ playa del ingles :yes:

Hotel weet ik niet. Heeft de vrouw geregeld, dus zal wel goed zijn :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Royo"s op woensdag 30 juli 2008 om 23:47:
Eugina Victoria laatste aanpassing 30 juli 2008 23:48

Top hotel!!!!!!
Waarschuw beheerder
Ben gister thuis gekomen, was een TOP vakantie!!

Iedere dag bijna in ZIGZAGS geweest!!
Lekker stampuh daar!!!
Waarschuw beheerder
Alweer paar dagen thuis van een geweldige vakantie die voorbij vloog :(
Ik begreep ook het happy hour gebeuren niet helemaal.. maar never mind.. je moet toch drinken :)

Mijn favorieten.. Zigzags, pacha, seven, shooters en de heineken bar in gran chaparal!! echt ideaal om in te drinken.. super gezellig en niet zo duur :)

Voor diegene die nog gaan.. een hele goede vakantie gewenst! :)
Waarschuw beheerder
Toch handig, even het topic doorbladeren de dag voor mijn vertrek! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van YOURI*teaser* op donderdag 31 juli 2008 om 16:20:
Ik bijna, maar door iets anders.. na het zuipen had ik zoals altijd zijn in frikandellen. dus zon propper komt naar me toe, ik totaal niet luisteren wat die zei. ik zeg, ik wil frikandellen, dutch food je weet wel hij zo, ja is goed kom maar mee (alles in engels, of ja dat moest het voorstellen) hij onderweg hele verhalen, dus ik zei i want alleen maar dutch food , ja ok ok zei die. Inmiddels zit er ergens op zo'n beneden verdieping van winkelcentrum metro. sta ik voor een stripclub. Kon ik voor 15 euro naar binnen en een gratis drankje, Ik zei jonge i want dutch food!! frikandellen!! toen mocht ik voor 5 euro naar binnen en een gratis drankje. Toen vroeg ik nog 1x of die wist waar ik frikandellen kon halen, en dat wist die niet. Toen ben ik maar weggelopen.

:lol::lol: Dan zul je dezelfde tent wel zijn ingelokt als ons (posh bar, in het kleine winkelcentrumpje)

Bij ons zij die propper dat er een beroemde Italiaanse Dj zou draaien :vaag: Wij ook 5 euro dokken en 1 gratis drankje. Komen we binnen, worden we we meteen benaderd door een stel vrouwen. Gare strip hoeren tent.. Die wijven vragen vervolgens of je nog iets wil drinken van ze. Een maatje van me trapte hierin en krijgt vervolgens een rekening van een fles picolo (champagne á 45 euro) onder zijn neus geschoven :S No fucking way dat we dat gingen betalen natuurlijk. Meteen 2 grote gorilla's die in het spaans komen vragen of er problemen waren. Toen zijn we maar met de staart tussen de benen weg gegaan.

Buiten hebben we die smerige propper nog opgezocht om verhaal te halen, maar meteen kwamen van alle kanten vechtersbazen die de propper 'beschermde'. Die lui zijn goed ingespeeld op het naaien van toeristen.

Waarschuw beheerder
A.s. zaterdag is het zover :cheer:
Artiest 2LS
Waarschuw beheerder
Paar dagen thuis, heb headhunterz meegemaakt in de zigzags. was wel gezellig, 2 dagen daarvoor nog genaaid...
4 bier bestellen, 8 krijgen, dat is dan 28 euri!!! Hahahaha, naaiers die proppers, gewoon niet meer naar luisteren en je eigen weg kiezen(van fouten leer je...hahaha)

Bij elkaar genomen was het een topvakantie, goed weer, leuke tenten en lekker bier.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ben net paar daagjes terug van GC. Heb me goed vermaakt in Zig-Zags. Prophet, Darkraver, Charly Lownoise (toffe gozer trouwens) & Headhunterz. Als hollander ook ff shooters gedaan, maar daar staat de dj iedere avond hetzelfde te draaien tegenvallertje. Alleen die Chic&Cream kutprijzen daar bahbah.
Waarschuw beheerder
Net een paar uurtjes terug! Supervakantie gehad!

Kan alleen geen propper meer zien, laatste avond zelf ook maar eens geprobeerd om een propper van Bachira naar Zig Zags te proppen, Kijkt die gast me een keer raar aan :d

Afgelopen zondag Paul Elstak in Zig Zags :bounce:!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben nu een week thuis en ik wil echt terug :cry:
Het was superrrrr daar :D
Natuurlijk in de Zigzagz, heb dj paul gezien mijn eerste avond, darkraver die kwam, the prophet en charly lownoise :cheer:
Helemaal los, echt een onwijs leuke vakantie gehad :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
ik kan in oktober pas vrij krijgen, ik wil dan eigenlijk nog 10 dagen nar cran canaria.

Iemand die weet of er dan nog wat te beleven valt, niet dat ik voor dichte discotheken sta, en is het weer daar nog mooi dan ? :lol:
Artiest {SHOWLIST artist 59448, 60688, 114861, 26509}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr. Thompson op zondag 3 augustus 2008 om 15:52:
Dan zul je dezelfde tent wel zijn ingelokt als ons (posh bar, in het kleine winkelcentrumpje)

Bij ons zij die propper dat er een beroemde Italiaanse Dj zou draaien Wij ook 5 euro dokken en 1 gratis drankje. Komen we binnen, worden we we meteen benaderd door een stel vrouwen. Gare strip hoeren tent.. Die wijven vragen vervolgens of je nog iets wil drinken van ze. Een maatje van me trapte hierin en krijgt vervolgens een rekening van een fles picolo (champagne á 45 euro) onder zijn neus geschoven No fucking way dat we dat gingen betalen natuurlijk. Meteen 2 grote gorilla's die in het spaans komen vragen of er problemen waren. Toen zijn we maar met de staart tussen de benen weg gegaan.

Buiten hebben we die smerige propper nog opgezocht om verhaal te halen, maar meteen kwamen van alle kanten vechtersbazen die de propper 'beschermde'. Die lui zijn goed ingespeeld op het naaien van toeristen.

Dit hebben een maat en ik precies hetzelfde meegemaakt

in de "mega disco" posh bar,
"mega disco, lots of international people, good music", yeah sure... :/

die vrouwen hebben 50 euro zelf uit mn broek gehaald, en een maat van mij werd omringt door grote
gorilla's

klootzakken zijn t.

maar goed,

verder hebben we wel een toffe vakantie gehad

onze groep vond de heineken bar (gran chaparel) gezellig, maar ik vond er zelf niet veel aan. Kasbah daar zitten pas de leuke tenten

de kasbah is echt DE place to be, met o.a. Shooters en zigzags. Shooters is de beste hollandse feesttent. Zigzags is leuk voor de hardstyle en hardcore liefhebber. Leuk om te zien hoe die internationale mensen reageren op hardstyle en hardcore.

Chinawhite is ook een aardige tent als je van R&B houdt. Veel internationale mensen (niet alleen maar nederlanders), maar heel de tijd R&B, kwam een beetje mn strot uit.

Wij zaten in Eugenia Victoria, wat een mega goed hotel!! snap niet waarom er nog slechte reacties zijn over dit hotel. Alles was gewoon in orde en vooral het eten!!! een dikke aanrader!!! en de kamers waren gewoon megagroot incl. koelkast. Zo groot zijn de meeste apartementen niet eens. T personeel kon af en toe wat chagarijnig voor de dag komen, maar hoe de Nederlanders toch af en toe onbeschoft bestellen, is gewoon waardeloos. Behandel die mensen goed, dan behandelen ze jou ook goed!

als t aan mij ligt, volgend jaar weer Gran Canaria
Waarschuw beheerder
ben sinds gister weer trg

en wil het liefste nu al weer trg

veel leuke tente daar ma het werd uiteindelijk tog elke x ZIGZAGZ

altijd goede djs 1 avond was dj chucky daar en dat was de gekste avond

al ben ik zelf meer voor hardstyle etc. dus tip alleen daarna toe gaan

de rest mis je nix aan
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van de JVR // Symbiotic op donderdag 7 augustus 2008 om 17:15:
die vrouwen hebben 50 euro zelf uit mn broek gehaald, en een maat van mij werd omringt door grote

gorilla's

onvergetelijke avond ja :D
Gelukkig was ik bijna geen geld kwijt. lijers. Daarna elke avond nog ff posh bar proppers zitten te kutten. Tot ze op een gegeven moment al weg liepen als ik aan kwam lopen :D

Verder geweldige vakantie gehad daar.

Uitspraak van jsp:bier: op donderdag 7 augustus 2008 om 12:16:
ik kan in oktober pas vrij krijgen, ik wil dan eigenlijk nog 10 dagen nar cran canaria.

Iemand die weet of er dan nog wat te beleven valt, niet dat ik voor dichte discotheken sta, en is het weer daar nog mooi dan ?

Volgens mij is het daar het hele jaar goed weer en alles open.
Waarschuw beheerder

Iemand die weet of er dan nog wat te beleven valt, niet dat ik voor dichte discotheken sta, en is het weer daar nog mooi dan ?

Ik ga ook 1e week oktober.

Kan je hotel eugenia Victoria aanraden all-in.

En ja er is genoeg open alleen zal je wat minder toeristen tegenkomen.

En ja het weer is top tussen 25-30 graden.
Artiest {SHOWLIST artist 32850, 47983}
Waarschuw beheerder

Als je gaat wanneer het hier in NL herfstvakantie is zit je goed.
Dan is het daar net zo druk als in de zomer.
Alle tenten behalve shooters zijn gewoon open alleen heb je dan geen bekende dj's.
De resident dj's draaien wel gewoon knalmuziek ook.
Ben vorig jaar in de 2 e week van oktober er geweest en t was toen warmer dan in de zomer.
Heb daar een nacht meegemaakt dat t nog 32 graden was snachts.
Verder word je minder lastig gevallen door proppers want die zijn er in dat jaargetijde een stuk minder.
veel plezier
Waarschuw beheerder
donateur
bedankt voor de reacties, ga waarschijnlijk begin oktober :)
Waarschuw beheerder
Ja Ja net bij reisburo geweest!!!!!!!!!!!!!!!

Van 24sept tot 5 okt lekker naar Gran Canaria

Hotel Eugenia Victoria maak je borst maar nat want wij komen feestje bouwen!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
vakantie op gran canaria was geweldig..!
in de zigzags draaide 2x the prophet, headhunterz darkraver en charlie lownoise..
op de avond van vertrek stond zany er te draaie.
super warm daarbinnen en naar buiten om af te koelen heeft geen zin:P
de shooters wat tegenover de zigzags zit is ook relaxed..
alles in nederlandse prijzen daar dus een fluitje 2€!! mix 4.00 (als je mix bestelt doen ze er evenveel drank in als fris)
raad alleen aan om in het weekend weg te blijven uit de nachtclub Bachira die erboven zit..
we werden daar de tent uitgeslagen binnen 5 minuten. er zijn alleen spanjaarden daarbinnen die aan de drugs zitten
appartement Los Ficus was echt relax, terrasje aan het zwembad..
nog geen 3 minuten lopen van het uitgaan!!
alleen de proppers daar word je helemaal gestoord van
loop nog geen 10 meter en er staat alweer een gast voor je die je ergens naar binnen wil halen.
een vriend van me werd snachts ook ergens naar een tent gelokt..
hij met zn zatte kop ging mee en kwam in een stripclub en wou een fristi:P
hij bestelt een fristi en de barvrouw opent een dure fles champagne
barvrouw geft die champagne en die vriend van me zegt ja ik hoef geen champagne
maar hij moest percee betalen anders kwam hij die tent niet uit dus hij moest 100 euro neerleggen en toen is hij gegaan
en een andere vriend van me stond in zn 1tje te pissen en werd berooft door 2 spanjaarden met een mes
er gebeuren veel gekke dingen daar maar de vakantie was echt relax!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
een geweldige vakantie gehad daaro poeia poeia
wat een leventje daaro zeg
flink feesten tot de laatste uurtjes
ik ben veel in de zig zag geweest waar het altijd dolle pret was
we zatten in appartement los ficus
waar we een kakkerlak hebben gezien
voor de rest de heele vakantie ( 8 daggen:( ) geen wespen en geen muggen gezien wat wil je nog meer in je vakantie
voor de rest geen last gehad van mense die ons wille den beroofen met een mes ofzo:P
alleen wel net als dat verhaalt hier boven met die striptent ( russische maffia figuren) die daar binne lopen
maar als ze jou beroofen ken jij dat ook bij hun ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
iemand bekent met dit appartement Agaete Parque vlak bij kasbah centrum ?
Waarschuw beheerder
los ficus bijna alleen maar nederlanders lkkre ruimekamers uitgaans leven helemaal toppie met bier en tieten:BIER::BIER:
Waarschuw beheerder
ik vlieg woensdag ben benieuwddd 8)