Partyflock

Forumonderwerp · 684889
1 volger · 55963x bekeken

Waarschuw beheerder
Welkom in ‘t Grote Racevideogame Topic,

Het racespel van het moment:

[img width=600 height=272 cacheid=00067bc7001119e5057d1ac21a00516fe0]http://www.vgblogger.com/wp-content/uploads/2007/11/29/GRID.jpg[/img]­

Mooie quote van ‘t internet:
"Wat is Grid? GRID is alles dat een racefanaat zich op de console óf PC kan wensen. GRID is de meest prachtige racegame, degene met de meeste diversiteit en de leukste details. De racegame die beleving als prioriteit stelt, maar daarvoor nergens concessies doet. GRID is beter dan elke andere racegame die het uitdaagt, en in al z’n diversiteit daagt het ze allemaal uit, arcade én sim. GRID heerscht. GRID, is the best of both all (race)worlds!"

Ga racen op de afgesloten straten van Amerika, de Bergen in Japan of officiele circuits in europa waaronder Spa Francorchamps of Le Mans.
Er is een keus uit een ruim 40+ auto’s in verschillende klasses zoals: Openwheel, drift, GT1, GT2, WTCC en ruim 90+ verschillende circuitmogelijkheden.

Het spel is inmiddels uit alle platformen en p.c.

Meer info:
http://www.racedrivergrid.com/
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
ben erachter :D:D

als je erachter rijd gaat er links boven iet knipperen, dan moet je op enter drukken, dan krijg je bovenaan een afstandsmeter te zien en moet je 300 meter van hem vandaan zijn dan win je

Waarschuw beheerder
Ja, precies, je hebt opdrachten etc, die accepteer je met enter, shops ga je ook in met enter, maar emails bekijk je met Tab

En....er zijn 3 shops in de demo, alleen moet je ze goed zoeken!!! als je door de stad rijd en je ziet een rode, blauwe of gele schijnwerper op de straat schijnen is dat bij een winkel, alleen kun je nix met die winkels doen, je kan ff kijken maar nix kopen!

Er zijn ook op diverse punten uitroeptekens en als je daar op gaat staan en je drukt op tab kun je lezen wat er is

Maare, er is een shop voor performence tuning (lach gas, motor etc etc) er is er een voor stikkers en lak etc etc en een shop voor optische tuning en daar kan je wel naar binnen alleen nix kopen maar wat ik daar zag! Water liep uit mijn bek!!! Maar ik zit te twijfelen of ik zal vertellen wat er bij zit.....

ach waarom niet :D

Er is natuurlijk neon...en wat voor, de neon onder de auto is vind ik veel mooier geworden! Maar je kan nu ook neon onder je motorkap plaatsen en neon in je achterbak! Heel stoer! Ook heb je nu (weet niet of iemand de film 2 fast 2 furious heeft gezien) een soort rook uitlaten (nitrous Purge) aan de voorkant naast je motorkap! ook heel stoer!
Dan heb je nog het zogenaamde Air ride, electronisch verstelbare dempers...wederom heel stoer! nou dan de audio die je in je achterbak kunt leggen de spinners velgen de gespleten motorkap en de lambo deuren...kortom, dit spel gaat veeeeeeeeeeel beter worden dan welke wanabee spel dan ook! En ook beter als deel 1

Maarja we zullen binnenkort dus weer heel veel speelplezier hebben!!!

Groeten!
Waarschuw beheerder
hoorde net dat er 200km asfalt is in het spel
Artiest {SHOWLIST artist 45822, 30830}
Waarschuw beheerder
donateur
Hij is wel cool. Het geluid is mooi gefixt :yes: moet je es in een tunne stil gaan staan en beetje gassen hehehehe :9

Waarschuw beheerder
kick:jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Hand geschakeld werkt trouwens veel beter ;) Gas los, schakelen, en weer gas... trek je alles er uit :D

en om wat extra punten voor nos, naast die slides en shortcuts , te krijgen moet je een 360 burnout maken ;)

Waarschuw beheerder
als je stilstaat en je drukt alt knop in, spuit er nos uit alle kanten van je motorkap...

btw ik zei net dat er 3 shops waren...maar het zijn er 4...

een gele, groene, rode en blauwe...je kan er alleen nix kopen, maar wel een kijkje nemen...
heb trouwens ook daarnet drift gewonnen met 110000 puntjes...dus dat komt wel goed!
Waarschuw beheerder
donateur
bij die blauwe kun je auto wisselen :)
Waarschuw beheerder
denk dat de reden is dat je zo bij ze weg kan rijden is omdat de optie catch up niet aan stond die staat er wel in bij deel 1. ook bij deel 2? (ben de demo aan het downloaden)
Waarschuw beheerder
donateur
die optie ben k nog nergens tegengekomen.
Waarschuw beheerder
wat is die demo vet zeg! echt onwijs mooie graphics, en toen ik na een tijdje bij de car specialties shop, begon ik spontaan te kwijlen :D wat een mogelijkheden allemaal zeg!
Waarschuw beheerder
donateur
achteruit rijden, nog makkelijker om punten te krijgen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
begin nov. zal die wel te downloaden zijn ;D

Waarschuw beheerder
als je stilstaat en je drukt alt knop in, spuit er nos uit alle kanten van je motorkap...

Dit was toch ook bij het 1ste deel.
Waarschuw beheerder
donateur
ik druk SPACE voor mn nos :D

Waarschuw beheerder
ja ik ook
Waarschuw beheerder
donateur
nos = space
right shirt = handbrake
en pijltjes
Waarschuw beheerder
donateur
erg gaaf spel :kwijl: hele mooie graphics, speelt erg lekker :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
k heb m gister op install gedaan
en wat drifts gespeeld :D
Waarschuw beheerder
donateur
Weet iemand de poorten voor de firewall? of zijn het dezelfde als nfsu(1)?
Heb online nog geen 1x verloren :[
Waarschuw beheerder
donateur
Owja... al iemand sneller dan 275 gereden?
Artiest {SHOWLIST artist 124130, 84489}
Waarschuw beheerder
demo is echt netzo vet... lijkt wel een beetje op midnight club 2 aleen dan veel beter..

@miss_marjon: nee hij komt in November pas uit...

Waarschuw beheerder
Owja... al iemand sneller dan 275 gereden?

276:P
op t stukkie snelweg wat op t einde is afgesloten..
maar het valt me erg tegen.
niets vernieuwends te merken, ziet hetzelfde eruit als deel 1
veel meer opties schijnen er natuurlijk in het echte spel te zijn, maar het is gewoon een slap aftreksel van deel 1...
jah joepie, je kan een geluidsinstallatie inbouwen... joepie je kan vleugeldeuren nemen...
wat merk je dr nou van tijdens het rijden?
helemaal niets...
ik vind t erg tegenvallen...
Waarschuw beheerder
donateur
Gekkehuis

mijn top speed staat op de nfs1 topic

en de top speed ever is 398klm

Waarschuw beheerder
Libertad....heb jij deel 1 wel eens gespeeld?!?!?!?!?!?!

Niets vernieuwends?!?! Totaal andere graphics engine, alles veel mooier en soepeler, het rijden is nu veel minder arcade, bovendien heb je nou een heel groot verschil met het rond kunnen rijden en zelf kunnen uitzoeken wat je wilt gaan doen al doe je 24 drag races achter elkaar! Kortom, het is een opvolger van underground 1 maar wel een hele goede! En als je echt vind dat ie hetzelfde eruit ziet als underground 1 ben je echt hmja....blind!

Als jij een tuner bent, en je hou ervan, is het trouwens een erg groot verschil of je gewone deuren of vleugel deuren ken nemen...

Maar wat ik nou eigenlijk wil zeggen is dit:
Underground 2 is een erg goede opvolger van 1, maar niet iedereen hou ervan...maar wil dus niet zeggen dat het een zwakke opvolger is...

Waarschuw beheerder
oh ik word gewoon geil van het lekkere geluid. VRroooooohm

Waarschuw beheerder
:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Mike de Monk > En in deel 2? ;)
Ik vind het schakelen voor een deel wel kud, je moet op de rem drukken om m in z'n achteruit te zetten :S
en als je na een end achteruit rijden in z'n vrij zet gaat ie remmen :|
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Mike, top is echt wel hoger.

Ik heb zelf nl. 402 gehaald in een drag race!
kan het helaas niet bewijzen
Waarschuw beheerder
donateur
Dat was deel 1 hehehe... en nu deel 2 ;)
Waarschuw beheerder
donateur
mike heeft het ook over deel 1 ;)
Waarschuw beheerder
donateur
ah okee :$
moet je in deel 2 eens proberen hehehe, duurt vet lang totdat ie echt hard rijd
Waarschuw beheerder
donateur
ik las ergens dat 398 t top speed was
maar zonder cheats he!
Waarschuw beheerder
donateur
moet je aardig hard trappen :+)
brrr kan nie wachten tot k die hele snelweg af kan scheuren :D

Waarschuw beheerder
Ik vind het een waardige opvolger van deel 1. In tegenstelling tot wat bepaalde mensen hier schrijven vind ik de bestuuring bijna hetzelfde als in deel 1 (erg lekker dus). Vooral het geluid van de wagens en het afblazen van de turbo + dumpvalve is vet. Ik ga zeker de volledige versie checken.
Waarschuw beheerder
donateur
drift 6
met de s2000 :k

Waarschuw beheerder
Libertad....heb jij deel 1 wel eens gespeeld?!?!?!?!?!?!

Niets vernieuwends?!?! Totaal andere graphics engine, alles veel mooier en soepeler, het rijden is nu veel minder arcade, bovendien heb je nou een heel groot verschil met het rond kunnen rijden en zelf kunnen uitzoeken wat je wilt gaan doen al doe je 24 drag races achter elkaar! Kortom, het is een opvolger van underground 1 maar wel een hele goede! En als je echt vind dat ie hetzelfde eruit ziet als underground 1 ben je echt hmja....blind!

Als jij een tuner bent, en je hou ervan, is het trouwens een erg groot verschil of je gewone deuren of vleugel deuren ken nemen...

Maar wat ik nou eigenlijk wil zeggen is dit:
Underground 2 is een erg goede opvolger van 1, maar niet iedereen hou ervan...maar wil dus niet zeggen dat het een zwakke opvolger is...

ik heb deel 1 tot uit den treure gespeeld, mike zal het kunnen bevestigen alssie weet wie ik daadwerkelijk ben;)
verder had ik hele hoge verwachtingen voor deel 2 omdat ik deel 1 zo geweldig vond...
maar dit valt gewoon vies tegen..
niets vernieuwends, en daar kunnen die paar extra tune-opties niets aan veranderen...
geen andere racemodussen... geen andere auto's zoals bijvoorbeeld oldtimers... geen boeiende circuits en absoluut weinig realisme... dat laatste komt mede door het schademodel wat natuurlijk niet gebruikt is om autofabrikanten gerust te stellen;)
maar verder... ieder zijn/haar mening... maar mijn mening is dat het echt heel erg tegenvalt... kan je net zo goed deel 1 weer gaan spelen...
Waarschuw beheerder
donateur
mike, om het te doen:

drag (baan) zonder jumps.
skyline max opvoeren natuurlijk
alleen maar perfect shift
en vanaf 5e versnelling steeds nitro bursts

motor raakt wel erg overhit, maar als je het goed doet haal je wel de 400.
het is trouwens wel erg moeilijk, maar als je een paar uur niks te doen hebt!

Waarschuw beheerder
Libertad

underground 2 heeft naast drag, drift, sprint en circuit drie nieuwe modussen...

Het challenge van 1 enkele tegenstander waarbij je moet proberen hem in te halen en bij hem weg te rijden.

Wat ook nog gaat komen is het behalen van zoveel mogelijk punten door middelen van 360's burnout's achteruit rijden met een 180 etc etc etc...

En het derde zal worden....het showen van je auto...laten zen van je audio, gebruiken van je airride etc etc...

Je zei ook dat er geen andre auto's in voor komen....:| owkeey....er komen meer als 30 nieuwe wagens bij die je op elk mogelijk gebied weer kunt tunen met meer dan 5000 combinaties per auto...

Ook zeg je dat er geen boeiende circuits in voorkomen....hoe ken je dat in godsnaam weten als ze de 200 km aan circuit nog lang niet hebben laten zien?

Je hebt het ook nog over weinig realisme....wat is er niet realitisch behalve het feit dat je je auto niet in de prak kunt rijden?!?!

en over dat schade gebeuren...waarom zou je een auto die je zo mooi mogelijk wilt maken kapot willen zien gaan tijdens het racen?!?! Het gaat tenslotte in underground 2 naast snelheid om het uiterlijk van je auto!!

Dus het is echt prima dat je een mening heb, maar zeg dan gewoon dat je het vind tegenvallen en niet dat ie op 1 lijkt want dat is gewoon niet zo...

Wat ik trouwens nog vergeet is dat het weer ook invloed gaat hebben op je rijgedrag in underground 2...want als het regent zal het glad zijn, en als het waait zal je de windstoten voelen!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hier een lijst met de auto's...zal ook paar screens posten

Acura RSX
Honda Civic Si Coupe View
Honda S2000
Ford Focus
Hyundai Tiburon GT
Mazda RX7
Mazda Miata MX5
Mitsubishi Eclipse GSX
Mitsubishi Lancer
Nissan 240SX
Nissan 350Z
Nissan Sentra SE-R Spec V
Nissan Skyline R34
Peugeot 206
Subaru Impreza
Toyota Supra
Toyota Celica
Volkswagen Golf
AM General Hummer H2
Audi A3
Audi TT
Cadillac Escalade
'05 Ford Mustang GT
Infiniti G35 Coupe
Lincoln Navigator
Lexus IS 300
Mazda RX8
Mitsubishi 3000GT
Opel/Vauxhall Corsa
Peugeot 106
'04 Pontiac GTO
Toyota Trueno AE86 (Corolla)

Waarschuw beheerder
[img cacheid=0007726000143490b4c020701a0070e234]http://www.nfsunlimited.net/media/nfsu2/screenshots/252.jpg[/img]
WHO'S BAD!!!

Waarschuw beheerder
[img]http://www.nfsunlimited.net/media/nfsu2/screenshots/142.jpg[/img]
RX8, hele vette bak!

Waarschuw beheerder
[img cacheid=0013320a001434bd12314bd61a0070e2ef]http://www.nfsunlimited.net/media/nfsu2/screenshots/213.jpg[/img]

Instellingen veranderen....
Waarschuw beheerder
donateur
ik had het al aangemerkt op een andere screenshot.

spoorverbreders. die rx8 is wel vet, maar de voorste wielen zitten te dicht bij elkaar!

Waarschuw beheerder
die plaatjes zijn van powerunlimed? mogen ze of de res omhoog gooien en AA en AF aan gooien of is het een ps2 pic?

ow max settings met 4xaa 8af werkt perfect op me systeem in alle locaties en races in de demo.
Dan is het spel echt om van te kwijlen zo gedetailed, bestuuring met toetsenbord is zeer moeilijk net als in deel 1 maar niet onmogelijk.
Waarschuw beheerder
donateur
ah een beetje tunen :) das altijd wel leuk.
(maar niets kan tippe aan het LFS tune werk :$)

Waarschuw beheerder
Honda Civic Si Coupe View
Honda S2000
Nissan Skyline R34
Toyota Supra
Volkswagen Golf
AM General Hummer H2
Audi A3
Ford Mustang GT
Lexus IS 300
Opel/Vauxhall Corsa

Fuckkkkkkkkkkk
Waarschuw beheerder
donateur
gruwelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gekkehuis, hoe doe je die COURIER letters?