Partyflock

Forumonderwerp · 684889
1 volger · 55948x bekeken

Waarschuw beheerder
Welkom in ‘t Grote Racevideogame Topic,

Het racespel van het moment:

[img width=600 height=272 cacheid=00067bc7001119e5057d1ac21a00516fe0]http://www.vgblogger.com/wp-content/uploads/2007/11/29/GRID.jpg[/img]­

Mooie quote van ‘t internet:
"Wat is Grid? GRID is alles dat een racefanaat zich op de console óf PC kan wensen. GRID is de meest prachtige racegame, degene met de meeste diversiteit en de leukste details. De racegame die beleving als prioriteit stelt, maar daarvoor nergens concessies doet. GRID is beter dan elke andere racegame die het uitdaagt, en in al z’n diversiteit daagt het ze allemaal uit, arcade én sim. GRID heerscht. GRID, is the best of both all (race)worlds!"

Ga racen op de afgesloten straten van Amerika, de Bergen in Japan of officiele circuits in europa waaronder Spa Francorchamps of Le Mans.
Er is een keus uit een ruim 40+ auto’s in verschillende klasses zoals: Openwheel, drift, GT1, GT2, WTCC en ruim 90+ verschillende circuitmogelijkheden.

Het spel is inmiddels uit alle platformen en p.c.

Meer info:
http://www.racedrivergrid.com/
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
tom, nee!

Waarschuw beheerder
Feit is dat Mike niet vrijwillig het leger in moet, waardoor hij ff moet wachten met underground 2...

Heb medelijden met hem mensen!! ;)

Mike suc6 daaro!!!

See ya
Waarschuw beheerder
donateur
dankjwel :D
check...

op 9 nov moet ik erheen
en dan 2 of 3 weken
mag ik 1-2 dagen uit
die 1-2 dagen ga ik wel ff nfsu2 illegaal gaan halen!

lijkt me wel toppie om ff te racen!
Waarschuw beheerder
vind het wel een geinig spel maar hoop toch echt dat ze NFSU 2 wat mooiere en betere tracks hebben gemaakt... bij NFSU vond ik het wel te simpel gedaan alles omkeren... etc.
Waarschuw beheerder
dat doen ze ook met gran turismo, en dat is ook wel een top game!
Waarschuw beheerder
gewoon te weinig inspiratie denk
Waarschuw beheerder
donateur
GT gaat meer dan 500 autos hebben, ik vind het niet erg als ze geen 100 tracks hebben :P
Waarschuw beheerder
dat zijn dur een hoop!
Waarschuw beheerder
donateur
welk versie is de laatste van grand turismo
4 toch?

Waarschuw beheerder
:yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
k speelde gt2 op de psx :D was top

Waarschuw beheerder
me 2
Waarschuw beheerder
4 moet nog uitkomen
Waarschuw beheerder
donateur
oh
Waarschuw beheerder
en die zijn ze al een geruime tijd aan het uitstellen :@:@
Waarschuw beheerder
donateur
:S das shit
Waarschuw beheerder
yup
waarom moet elke game tig keer worden uitgesteld??
leg zo'n releasedate dan 2 weken later
Waarschuw beheerder
donateur
dan krijg je hem 1 week eerder :p

gta sa voor de pc
rockstargames 3/4 van 2005 (mei - aug 2005)
Waarschuw beheerder
tuurlijk niet, beetje vage redenatie
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
wanneer weet jij dat ie komt?
Waarschuw beheerder
eind van het jaar begin volgend jaar
Waarschuw beheerder
donateur
meen je dat nou?

maar op een site stond 3/4 van 2005
Waarschuw beheerder
dat meen ik jah, maar dat gaat eigenlijk nog over gt4 :D:D

pc versie hoorde ik alleen nov 2005

Waarschuw beheerder
[img cacheid=00076c7e0014227250f73e601a00700455]http://images.ea.com/eagames/official/nfs/underground2/us/screenshots/contest_winners/slip/Slip_002.jpg[/img]

In underground 2 wordt het niet hard rijden....wordt laag vliegen...! :D

Waarschuw beheerder
[img cacheid=000140ed0002becd6d9717d01a00700463]http://images.ea.com/eagames/official/nfs/underground2/us/screenshots/contest_winners/slip/Slip_003.jpg[/img]

Echt waar!
Waarschuw beheerder
hehe

idd veel foto's gezien dat de auto compleet van de grond is
Waarschuw beheerder
eigelijk wel een nadeel als je van de grond komt want als je net effe stuurt dan maakt die auto gelijkeen halve draai, en dan is het doeidoei met je voorsprong :)
Waarschuw beheerder
ach jah

wanner komt ie eigenlijk uit voor de xbox??
Waarschuw beheerder
ik hoorde op tv dat morgen (woensdag) om 18.00 krijg je de gammo update (veronica) en dan bespreken ze Need for speed underground 2, zorg wel dat je de tv om 17.55 ofzo aanzet, want het is heel kort, zaterdag krijg je om 19.00 een langere bespreking :)
Waarschuw beheerder
ja en vanaaf maar naar de herhalng kijken

eerst was het op zondag om 6 uur, en dat was tsd dat ik dan zat te kijken maar omdat ze nu andere tidjen hebben vergeet ik het altijd of ben te laat
Waarschuw beheerder
En de pc demo is uit die je hier kan downloaden.

Dan is er ook een nieuw filmpje die je weer hier kan bekijken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zullen we deze doen: http://www.gamershell.com/download_7376.shtml
Waarschuw beheerder
18-11 ga ik hem halen :D:D

zie net dat ie dan in de winkel ligt in zo'n reclame folder
Waarschuw beheerder
filmpje ziet er goed uit, alleen nu nog de demo maar die kapte to 2 x met verhaaltje dat ie niet kon opslaan :S:S terwijl er toch 9 GB vrij is

Waarschuw beheerder
Als het eventueel nog niet lukt om de Demo te downloaden is hier een link van de officiele site van underground 2

http://www.eagames.com/official/nfs/underground2/us/editorial.jsp?src=downloads

Enne....nog maar 22 dagen en dan barst het los...!!!

Groeten

Waarschuw beheerder
Ohja, Tic Tac en Mastah, bedankt voor die linken!!

Toppie (Y)

Waarschuw beheerder
Okeey, ff mijn verhaaltje over underground 2 Demo.

Ik sla de menu's even over en begin maar gelijk met het spel, je wordt ergens neergezet en je kan gelijk gaan rondrijden, zonder dat je eert die moet verslaan, of eerst die... perfect! Beetje rondcruisen en de stad verkennen! Vind ik erg positief!

Ga ik op een gegeven moment beetje op dat mapje kijken zie ik paar oranje pijltjes, en paar cirkels..dus ik kijken wat het is..

De cirkels zijn dus races en shops...in de demo heb je 1 shop, en daar kun je kiezen uit 4 Nissan 350Z, waarbij mij opviel dat de rode nissan spinners!!! (velgen die draaien als je stilstaat) heeft! Dus dat is weer een leuk punt!

Ik dus gelijk die rode nissan genomen :p en weer weggereden...over het rijden trouwens, het is echt een giganties verschil met underground 1, het sturen gaat veel moeilijker en het lijkt wel of de auto zijn eigen gang gaat...maar na een klein uurtje rondgereden te hebben kreeg ik hem al aardig onder controle...alleen rij ik zelf met een race stuur en pendalen...met het toetsenbord is het al bijna echt onmogelijk!

Maar terug naar de demo, ik ging even kijken wat die oranje pijltjes nou waren, en het blijken dus andere auto's te zijn die flink opvallen wegens de licht aangepaste modeficaties ;)
En toen ik achter zo'n auto reed kreeg ik een SMS, in het spel dan...accepteerde die en hij scheurde ervandoor, blijkt dus dat je hem moet inhalen en van hem moet wegrijden om te winnen van hem, en het maakt echt totaal nix uit waar je heen rijd! al ga je 40 x de hele stad door! (en die is groot hoor!!!)

nou ik gewonnen (:D) ik doorrijden, kom ik bij een cirkeltje waar ik ken driften...nou hou op schei uit...waar ik bij underground 1 zo ontezettend goed in ben, is bij underground 2 omgedraait...werd stijf laatste met 40000 punten... even wennen en flink veel oefenen...

Dan het circuit racen, ik had het niveau op makkelijk gezet want het rijden ging me niet zo goed af nog...alleen dit was raar, met het racen in underground 1, was het zo...hoe goed je ook reed, hij leek altijd dichterbij te komen (je tegenstander(s)), maar met underground 2 reed ik zo weg bij iedereen...en ik zag ze nooit meer terug! :D

Maar nu het leuke...na de race kon ik een REPLAY zien!!!! Nou dat is echt gaaf! Want dat miste ik wel in underground 1...maar zit er nu dus bij!

Verder verheug ik mij heeeeel erg op het komen van het hele spel want deze demo is mij zeer goed bevallen..

Helaas zit er nog nix bij van garage en of tunen (of ik moet niet goed genoeg gekeken hebben) maar ik geloof wel dat dat goed komt!!

Groeten!!!!!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
binnenkort maar ff de demo dl'en dan :kwijl:
Waarschuw beheerder
is idd echt erg goed, alleen snep niet precies hoe je die sms moet accepteren

Waarschuw beheerder
Mastah dat moet je bij het begin bij opties instellen...een toets voor het SMS'en...
Waarschuw beheerder
stata std op tab volgens mij

maar als ik dan op tab stamp dan krijg ik wle me sms scherm maar zie niks, veld is helemaal leeg

Waarschuw beheerder
oh...daar heb ik dus geen last van :S...

heel raar
Waarschuw beheerder
je blijft dan achter een auto rijden en dan krijg je toch zo'n sms?? dan druk ik latijd op tab maar er gebeurt dan niks

Waarschuw beheerder
wat mij opviel is dat die mooier is en beter draait op me comp.

hoe accepteer je die mails? zie je rechts orange.

Ook was het zo dat bij deel 1 tegenstanders hoe traag ze ook zijn altijd vlakbij je zijn, ze gaan je nooit ver voor of hun ver van jouw, dit is zover ik heb gezien weg.

de stad is niet zo giga groot kwa plaatsen waar je in de demo kan gaan, maar alles is ook gelocked meschien door races te winnen in de demo kan je nog naar andere delen van de stand en in het volledige spel waarscheinluk naar mederen steden.

BTW paar bugs in demo bij het veranderen van GFX ging die een paar keer terug naar 800x640 heel vaag, maja alles staat nu maxed:P ze hebben de engine van de pc versie herschreven of ff flink getweaked.

ik ga denk ik ook ff 6xaa 16af proberen kijken hoe dat loopt

Waarschuw beheerder
ben die demo aan het downloaden....

maar dat issie traaaaaaagggg.... verschrikkelijk!

Waar hebben jullie die demo vandaan? Misschien is die link wat sneller...
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb ook een demo gevonden op www.suprnove.org

Ga zometeen ok maar even testen 8)
Waarschuw beheerder
2 spocky, http://www.gamershell.com/download_7376.shtml

moet je ff proberen de 1ste 2 die ik probeerde kwamen niet boven de 32 kb uit en de 3de die ging continue met 170/180
Waarschuw beheerder
ja dat vroeg ik me ook af, hoe moet je een andere auto uitdagen?