Partyflock

Forumonderwerp · 684889

Welkom in ‘t Grote Racevideogame Topic,

Het racespel van het moment:

­

Mooie quote van ‘t internet:
"Wat is Grid? GRID is alles dat een racefanaat zich op de console óf PC kan wensen. GRID is de meest prachtige racegame, degene met de meeste diversiteit en de leukste details. De racegame die beleving als prioriteit stelt, maar daarvoor nergens concessies doet. GRID is beter dan elke andere racegame die het uitdaagt, en in al z’n diversiteit daagt het ze allemaal uit, arcade én sim. GRID heerscht. GRID, is the best of both all (race)worlds!"

Ga racen op de afgesloten straten van Amerika, de Bergen in Japan of officiele circuits in europa waaronder Spa Francorchamps of Le Mans.
Er is een keus uit een ruim 40+ auto’s in verschillende klasses zoals: Openwheel, drift, GT1, GT2, WTCC en ruim 90+ verschillende circuitmogelijkheden.

Het spel is inmiddels uit alle platformen en p.c.

Meer info:
http://www.racedrivergrid.com/
laatste aanpassing door een beheerder
Spel is inderdaad (Y)

Ok gewoon om doelloes hard te rijden....zonder na te denken of om dingen te halen :jaja:

Precies, geen bekeuringen, geen geld nodig, en als je eens op de kop ligt, rij je gewoon weer door!!!

Je ken trouwens ff kijken op http://www.eagames.com/official/nfs/underground2/us/home.jsp voor diegenen die dat nog niet wisten!

hahaha so dan :respect: zier er goed uit:P

Wat dacht je van die rode wagen?!

laatste aanpassing

Mooi die stad daar in de verte (Y)

Nee dit ziet er gezellig uit :jaja:

Whaaaaaaaaaaa

dat spel is echt superleuk! Het auto's bouwen dan. Racen vin ik niks aan!

(k)
dat spel is echt superleuk! Het auto's bouwen dan. Racen vin ik niks aan!

Ben het bijna helemaal met je eens ;) racen is ok leuk lekker domweg hard rijden..... je hoeft er niet bij na te denken die spellen zijn altijd wel goed te doen (Y)

Idd! Hoewel ik zelf dan het racen ook wel gaaf vind...

Maar ik zit niet vaak achter de PC maar ben bang dat als deze uitkom dat ik toch wel iets vaker erachter beland!

Coming Fall 2004!
zal in de zomer inderdaad ook wat minder achter mn pc zitten, maar als ik dit spel heb toch weer wat meer denk ik :P

edit, zie nu dat ie er dan nog nie is hehe, nog ff geduld dan maar
laatste aanpassing

Spel rules :yes:

Net als de GTA serie :D

ja een verslavend en goed spel :jaja:
De eerste versie is erg cool, speel 'm Multiplayer nog steeds vrij regelmatig op m'n Xbox. :yes:

Ben wel benieuwd naar deel 2 8)

wha das ecth wel dik he de vorige versie die was ook al super

als je nou die screen shots ziet dan is het helemaal :kwijl:

nou nog ffkes wachten!
hahah KIKKE!!

Vond 1 ook echt goed ja! Lekker knutselen met die wagens. ... en de gameplay is ook erg goed moet ik zeggen. ... is deel 2 ook voor de pc??

mag ik wel hopen maar k denk dat ze wel weer eerst voor x-box en playstation uitbrengen :S
Artiest Razer
met een simulator kom je een eind :D

Werkzaam bij Hornycrew
Zo.. ziet er goed uit!

Need for Speed udnerground komt voor zowel de PC, als voor de XBox en de Playstation 2!!!
Die MOET ik hebben, en zeker na deel 1. Toch echt wel DE BESTE race-game ever.

je vergeet je Gamecube makker! Alleen heeft deze jammer genoeg geen online opties... en das kut wat de gamecube hebt bijna geen enkele online games op fantasystar online en kirby´s airride na dan...
laatste aanpassing

GVD :P

hier krijg ik bijna een harde van.. :D
haha neej maar dit ziet dr echt goed uit (Y)

ff w88 duz
vetjes moeten we ok maar weer is halen

Sorry System Error je hebt idd gelijk gelijk!

Hij komt er ook voor de GameCube!!!

Coming soon for PlayStation®2, Xbox®, Nintendo GameCube™, Game Boy® Advance & PC.

Nou weet ik zeker dat is ze allemaal heb!

Mzzl

laat hem ff snel uit komen op de PS2 mot hem gewoon HEBBUH en wat zag k bij die screenshots instelatie in bouwen :respect: spel gaat zker vooruit:d

die ga ik zeker halen!

hmm hij zal wel veel beter moeten zijn dan 1, want die viel eigenlijk toch wel tegen. vooral die @#$@#! kut online optie.
hij mag dan wel meer dan 5 miljoen keer verkocht zijn maar het was eigenlijk maar een redelijk spel. (tja EA he)

Ik ziet trouwens liever need 4 speed hot pursuit 2 met custom cars dan een nieuwe underground.

maar ben benieuwd welke dan beter wordt
nfsu2 of zijn concurrent (shit naam weer vergeten)(vermeld ik nog wel hier)
wel te voorspellen is welke meeste zal verkopen
EA sports it's in the marketing
laatste aanpassing
wat ze nog wel mogen verbeteren van mij is de schade aan je auto, want meer als een gebroken ruit was er niet te zien
mja das idd een min puntje enzo, bij hot persuit kon je hem nog een beetjuh in elkaar rijden!

maja ben wel beneiuwd naar deze game deel 1 wa sook geil:) dus laat maar komen!

:respect:
Ga ik zkr halen is te vet da spel
2 cyberWuppie bedoel je niet live for speed ???

Wat, was ie al uit!

Heh, jammer, maar ik ga um ook zeker halen

wel hopend dat ze de fouten en stomme, nutteloze dingen van 1ste deel eruit halen
lijkt me wel vetjes :jaja:
de eerste was ook zeer bruut :P :jaja:

De Eerste Vonk Al Vet :yes:

deze moet ik ook hebbe !! :yes: :D
maar ben benieuwd welke dan beter wordt
nfsu2 of zijn concurrent (shit naam weer vergeten)(vermeld ik nog wel hier)

Bedoel je Juiced?
Ziet er naar mijn mening meer uit als een combinatie tussen NFSU en GT. Ben net de demo aan het downen. Alleen maar hopen dat het geen simulatie-racen is, ik ben en blijf toch een arcade-fan!
laatste aanpassing
juiced is super ziet er wel relaxed uit en je auto kan ook nog es aan puin maar "live for speed" is ook super :D
ik wil juiced en NFSU 2 hebben

waar download je juiced dan spjb
www.3dgames.com
http://www.3dgamers.com/games/juiced/

Hier had ik hem gevonden, maar hij deed het bij mij niet. Nog maar eens opnieuw proberen.
Geef mij maar Gran turismo of Project Gotham 2

Pgr 2 Redelijk oud en is alleen op console (xbox)
Speeld goed en ziet er beter uit dan welk race spel op de pc tenminste dat dacht ik.......

ik wil nfs U 2 ook hebben
wanneer komt ie uit???

ben ook een GTA FAN!
geen grand turismo
maar GRAND THEFT AUTO