Partyflock

Forumonderwerp · 684802
Artiest {SHOWLIST artist 48347, 59806, 91185}
ID&T komt met een nieuw Urban concept: Ambassador.
Het feest vindt plaats op 11 Juni en o.a. Chuckie, Dizzee Rascal en Partysquad zullen er draaien.
Verder zijn Roog, Ricky Rivaro en Benny Benassi er ook bij.

Niet echt mijn ding verder, maar wederom een slimme zet van ID&T om een aanzienlijke positie in de urbanmarkt te behalen.(y)

Meer info op de site van 4N
Rige, masters of hardcore, b2s UDC, midtown!!

dat contract is gewoon een soort koppel verkoop, en kan de doodsteek zijn voor andere organisaties die locatie zoeken maar niet kunnen vinden!!

HC vezadigd, prima, beloof dan niets!!!

Als HC zo verzadigd is waarom dan wel op nature one en niet op mysteryland??????? Leg ff uit dan!!!!!!!!
Ik denk niet dat ze de arena vol krijgen.Nog niet voor de helft denk ik.Zullen ze wel weer naar de HMH verhuizen.
Er zijn genoeg locaties waar een feest gehouden kan worden, het is alleen een kwestie of ze dat uberhaupt willen. De HMH is een makkelijke locatie omdat de akoestiek en de logistiek daar een ruime voldoende haalt. Daarintegen is het toch origineler om iets anders te zoeken?

Waarom wel op N1 en niet in NL?
Vergeet niet dat het maar om een kleine tent gaat. In ieder geval een stuk groter dan de Third Movement stand van ML vorig jaar.
Bovendien is het de enige HC tent op het hele terrein maar zoveel stelt het helemaal niet voor.
Het is geen eens financieel aantrekkelijk maar meer een geste.

ID&T heeft nu gekozen om het publiek te verbreden. Trouwens er zijn toch zat andere HC feesten? Aan sommige replies te lezen, lijkt het net of ze er niet zijn :/ Waarom organiseert Masters of HC dan niet een festival?

Bovendien is er een ruime aanbod voor HC dit jaar:
- Defqon
- Impulz
- Frequence
- Decibel

Het lijkt af en toe wel alsof men zo'n nostalgie heeft van het verleden...
Opzich heb je ook wel gelijk, maar dat neemt bij mij niet het gevoel weg dat id-t zich toch verkijkt op het dance(uitgaan) pupliek van tegenwoordig!!!

maar ik heb me ding gezegd en mensen die gaan; veel plezier toegewenst!!
Tis ook over dag he! Slim Slim Slim van ID$T! Ze betalen toch al de huur voor de Arena, nu kunnen ze 2 feesten geven voor de verhuur prijs van 1!

It's all about da money!

En je zal zien dat het mega vol is met 'gezellige gasten', die van Urban houden.

Dus ik ben er niet.......
hm ik ga wel, arena is vette locatie,
gister 2 kaartjes gekregen op njoy in de urban zaal,hehe, ik kwam alleen maar ff binnenlopen ...
Ik vond die Ambassador tent best leuk op njoy...beetje afwisseling kan geen kwaad tog :flower:

Artiest Balbasaur
2 urban feesten in de ArenA:/
2 urban feesten in de ArenA

ja, en dat binnen 2 weken tijd... ben heel benieuwd!
laatste aanpassing

Wel slim om zo'n nieuw urban feest naast de bijlmer te geven. Zullen ze wel veel publiek trekken
Urban bah bah. Dat ze die muziek gewoon links laten liggen en zich richten op de house !!
ik ga ook wel, lijkt me wel grappig

By the way, ik heb nog kaartjes over, iemand geinteresseerd? stuur me dan ff een pf-bericht!

(K)
Artiest {SHOWLIST artist 54842, 33634, 1488}
Dan moeten ze toch een royale poetsploeg hebben, als ze het op de zondag na Sensation Black houden...

Damn right. Maar het begint pas om 18.00 uur, dus ze hebben de tijd...
Toch vind ik het wel wat hebben. Het is nl. niet alleen urban. De term Eclectic (weten jullie waarschijnlijk al) is er aan geplakt.

Dat wil zeggen: Speedy J met Elvis Crespo, Technotronic met The Cure.

Persoonlijk vind ik die combi van allerlei stijlen goed aanslaan. Alleen de sfeer die er hangt tijdens zo'n evenement...

F*ckin'niemand agressief en gewoon lekker feesten.

My opinion, zonder iemand uit te schelden!
ik vind dat ID-t erg dom bezig is

oke ik ging te ver(y)...liet me opnaaien in een ander topicje gister;)
alsnog id&t.....gaat ook veels te ver:@

we willen urban en house samensmelten :frusty:
laatste aanpassing

de meneer met de vele uitroeptekens deed 1 goede uitspraak, namelijk dat het beter was geweest (ook inzake marketing en dissociativiteit marsel79;)) dat ze net als ze nu doen met qdance, een dochteronderneming in het leven roepen die dit soort dingen verzorgt.

Maar de trendsetters/early adopters zullen id&t de rug toekeren (gebeurt nu al), de effecten merken we over een paar jaar wel.

Jezus, nou zal me een leuk feestje worden :S

Lekker knokken de hele avond en kijken wie het stoerst kijkt.

:S
Daar gaven ze afgelopen zondag bij njoy ook al gratis kaarten voor weg!!!:S
Ik zag een auto daarvan rijden..:S met allemaal hele grote negers erin met keiharde R&B muziek;)

Neej, niks voor mij..

whehe, ik ga er denk ik ook heen met m'n dubbelfrisss-ketting om m'n nek en een afropruik op!
Kortzichtige narrow-minded mensen zijn jullie zeg!

:kots:
en er komt een week na dit ' GEWELDIGE EVENT' (haha) is er toch ook urbannation XXL ofzo iets en dat is ook in de arena geloof ik :S

Werkzaam bij Music in Mind
Artiest Luc Harter
Wat maakt iedereen zich druk, er is ook nog leven buiten id&t........

K heb op zich niks tegen dat feest, k irriteer me meer aan ie Urban (lees ook "gangster/pastser)lifestyle die met deze trend aan nogal wat jeugdigen wordt opgedrongen.
Niet alles wat ermee samenhangt is slecht trouwens..
ah yo ze konden waarschijnlijk voor een prikkie de arena nog een dag langer gebruiken na black. en ff kijken hoe de urben aanslaat bij het grote publiek als je het kan permiteren waarom niet.
ik denk dat als ID&T dr al was in 1940 dat ze aan de duitsers hun kant stonden

Ja Hitler was ook nogal into Urban :)

Tjeeezus... mag ik jou nu nomineren voor de FOUTSTE gozer van dit topic? Doe es normaal man, stelletje zielige gasten hier. Dit is echt om zo kwaad van te worden. Een party-organisatie met sympathisanten van het nazi-regime vergelijken... Gatverdamme hier word IK dus echt misselijk van...
hmz :/

ik ben op zich wel ruimdenkend, al zeg ik het zelf, maar..

ik heb het niet zo met het RnB publiek (over het algemeen).

Vind het dus wel jammer dat bijv op een Dance feest er een urban zaal komt, en dus het RnB publiek er ook op afkomt..

Net zo vind ik het jammer dat ik als dance liefhebber ID-T radio opzet, een lekkere dance nummer hoor, en vervolgens P. Diddy/Daddy erachter :/
Hmmm...laat ID&T toch lekker hun gang gaan. Ze zijn al een hele tijd niet meer die organisatie met alleen het wizzard logo en de daarbij horende feesten.

Nee ID&T is progressief en progressief zijn schiet bij een heleboel mensen in het verkeerde keelgat zoals ook wel weer te zien is bij de gemiddelde pf'er in dit topic. Triest. :(

Mensen kom is onder die steen vandaan want er is meer in de wereld dan hetgeen wat alleen jullie bezig houdt!

:respect: 2 Wackiejacky. creatief gedichtje hoor!
laatste aanpassing

Ik denk dat als ID&T dr al was in 1940 dat ze aan de duitsers hun kant stonden

Tering wat ben jij een zielug ventje, en nog dom ook :kots:
Nou die Urban tent op Njoy was anders best gezellig! En echt niet alleen maar negers en dushi's hoor, er liep vanalles rond en de muziek was (y) (Mix van classics, breakbeats, jungle, RnB en weet ik veel wat nog meer), dus de enige manier om te oordelen is om het zelf mee te maken :yes:

Ga jij eens lekker dood :kots:

:kots:
Milos lul inderdaad niet zo belachelijk..

Ik heb me echt meer dan prima vermaakt in de Urbantent op N-joy :jaja:

Ik eis dat je je woorden terugneemt

Moet als technomum je toch echt een beetje opvoeden O:)
Slimme zet van ID&T. Veel kosten zijn al gemaakt door Sensation (Opzet, voorbereidingen etc..) Ze hoeven alleen alles een dag langer te huren+personeel en je zet er een stel Dj's neer die 500 euro de man vragen en je hebt een feest erbij. Superslim toch. Dit is gewoon een goede test om te kijken of ze het vol krijgen.

Ik vind alleen dat Urban ZWAAR overgehyped. Alle organisaties spreken van: 'Een nieuwe stroming die heel populair is etc..', alleen hoor ik bijna NOOIT van iemand dat hij/zij Urban te gek vindt. (Al ligt het wel dicht tegen een aantal andere stijlen aan.....)
Of dit nou zo slim is weet ik niet, want je hebt gezien hoe het is gegaan met pleasuredome...
ook n-joy was geen top feest, maar wel de moeite waard heb ik van velen vernomen.
hoe komt het toch dat die feesten van id-t niet zo goed aanslaan? en bijvoorbeeld Q-dance's Defqon in 30 dagen is uitverkocht?
wat dan ook weer zo is, urban trekt weer een ander publiek dan de overige id-t feesten, dus misschien is hier wel animo voor.
van mij zeker niet, dat is een ding dat duidelijk is, maar de mensen die gaan, VEEL PLEZIER!!!
1 tip voor Id-T: Keep tje HARDCORE alive!
laatste aanpassing

klinkt niet echt verkeerd....
tja, als het afloopt zoals met Pleasuredome....
laat dan maar!

voor mij een kut feest
maar id-t gaat de verkeerde kant op te veel dollar tekens

alleen hoor ik bijna NOOIT van iemand dat hij/zij Urban te gek vindt

Dat komt misschien omdat met urban toch een andere doelgroep aangesproken wordt...
we hadden bij Njoy zondag een aantal kaarten
gekregen, we gaan gewoon een kijkje nemen :)
wil t wel eens meemaken :S

en het is op een doodnormale zondag middag/avond
wel beetje gare dag.....

zal wel nix zijn en anders maar aan de bar hangen
met mn megagrote gouden ketting om en te grote
broek :P

id-t loopt zelf het hartste te brullen dat urban zogenaamd zo populair is, maar het staat volgens mij in geen verhouding met hoe populair techno of hardcore (ikzelf dan niet, maar dat terzijde) nog steeds zijn. Waarom dan Shockers schrappen (techno, In Qontrol was toch vooral hardstyle), bij Sensation Black de techno eruit mikken en geen hardcore tent meer bij Mysteryland???????? en wel een hele fucking arena gaan vullen met urban??????? :no:, sorry, maar ik zie de logica er dus echt niet van in
Sommige mensen schijnen te vergeten dat er meer is dan house...
Maar als je het gelijk van ID&T wil zien: de urban-radiozender van de publieke omroep ( FunX) heeft in de grote steden bij de doelgroep een marktaandeel van bijna 25%... Hoezo urban is niet groot. Zullen we trouwens het woord urban ALSJEBLIEFT SCHRAPPEN uit het woordenboek? Maak er gewoon r&b hiphop e.d. van... dat woord urban vind ik echt een vies marketing-woord...

jah da's weer wel zo jah.
maar als id-t het gaat doen dan worden ze niet seriues genomen

jah urban :s zelfs r&b en hiphop wordt in hokjes gezet

zoiezo R&B rithem & bleus geen van bijde kan ik vinden in de R&B van nu :no:

wel de isley brothers :respect:

urban: stads; stads-; stedelijk

stedelijk-groot-veel mensen-commercieel als de pest :bah:

Als ID&T dan zo vreselijk is...waarom staan in de Partyflock agenda's, van de mensen die dit roepen, dan toch ID&T evenementen....?
da_bramos 18 juni 2004 00:53
id-t loopt zelf het hartste te brullen dat urban zogenaamd zo populair is, maar het staat volgens mij in geen verhouding met hoe populair techno of hardcore (ikzelf dan niet, maar dat terzijde) nog steeds zijn

is ook heel populair alleen ga je waarschijnlijk niet echt met dat publiek om waardoor t lijkt alsof t niet echt populair is (= omdat je er weinig van hoort..)

thijsvv-->>

omdat id&t wel door de jaren heen de feesten heeft gegeven waar als je net naar feesten ging je moest zijn geweest...varierent van een thunderdome in 96 tot een ML in 2001 zoals in mijn geval;)....maargoed....zoiets hou je dr in als traditie als partyganger omdat dat gevoelens naar boven brengt als je dr weer bent....met dezelfde lui....en het jaar drna en drna....

alleen dan gaan ze originele stromingen weghalen (HC) en gooien ze nieuwe stromingen (urban) op het feest....zodat al die mensen die bijv. ML jarenlang bezochten, waardoor ML groot is geworden eigenlijk....nu dik aan de kant gegooit worden.....en dat vind ik niet kunnnen.......zonder het hardcore publiek was ID&T nooit zo groot geworden....en publiek hebben/gaan ze verlie3zen door urban dr in te gooien, oftwel een stroming die dr weinig tot niets mee te maken heeft.

want zeg nu zelf...gooi urban van ML en maak dr een dikke hardcore tent, zodat elke egte housestroming weer is gevestigt op Ml.....en je krijgt toch wel keer op keer meer bezoekers, verdient nog steeds miljoenen EN houd je bezoekers tevreden.....das toch veel mooier....?

....maargoed....
Vet genaaid :D

Ze vegen de vloer aan na sensation black, licht en geluid laten ze hangen en om 18.00 uur kunnen de negers erin voor hun urban feessie tot wel 01.00 :vaag:

lekker geld verdienen zo :s
laatste aanpassing