Partyflock

Forumonderwerp · 683806

Waarschuw beheerder
vanavond krijg ik dreads
ik heb voor de kleur blond bruin en licht blauw gekozen

welke kleur combi's lijken jullie mooi

Waarschuw beheerder
de rasta kleuren :yes:

Waarschuw beheerder
ik heb roze bruin en paars gehad 8)

Waarschuw beheerder
helemaal geen dreads

Waarschuw beheerder
Dreads :no:

Zorg dat je ibuprofen in huis hebt :yes:

Waarschuw beheerder
ik heb wel met vlechtjes al ooit lila gehad en een andere keer fel rose

Waarschuw beheerder
ibuprofen

wat is dat?

Waarschuw beheerder
das een pijnstiller omdat je koppijn krijdt :P

Maarre doe je nep dreads of echte?

Van die neppe gaat je haar sooooo naar de kanker..van echte ook trouwens majah...Veel plezier ermee

Waarschuw beheerder
nep
maar dat koppijn zal wel mee vallen heb met met vlechten nergens last van en had er toen ook 10 pakken nep haar in zitten

Waarschuw beheerder
donateur
Oei pijnluk. het erin zetten dan, daarna went het snel.

Veel succes

Waarschuw beheerder
ik weet niet of te pijn gaat doen met kijn vlechtjes had ik geen last van pijn maar ja ik zie t vananvond wel

Artiest Hungry
Waarschuw beheerder
vetjes hoor! foto?

Waarschuw beheerder
nee nog niet krijg ze vanavond maar dan zal ik er wel 1 maken oke?

Waarschuw beheerder
nep
maar dat koppijn zal wel mee vallen heb met met vlechten nergens last van en had er toen ook 10 pakken nep haar in zitten

nou geloof mij dat gaat je vies tegen vallen en of je pijn gaat krijgen.. en als t er uit is ... ben je zo goed als de helft van je haar kwijt :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dat lijkt zo jah
dat was met die vlechtjes ook normaal verlies je heel wat haren per dag die kunnen doordat het is ingevlochten er niet uit en als je dan de vlechten / dreads eruit haalt zijn het er een hele hoop
verzamel iedere dag maar wat je verliest dan kom je ook op een hele hoop
Waarschuw beheerder
ik heb ook dreads gehad, maar dan echte!
Heb ze uitgekamt en nu is de helft van mun haar weg :s
Maar ja, groeit wel weer...
En ja... Dat deed ook heel erg zeer :(

Waarschuw beheerder
ja dat lijkt me wel echte zijn volgens mij veel schadelijker voor je haar of niet?

Waarschuw beheerder
neppers zijn net zo schadelijk :/
Waarschuw beheerder
ja, dat denk ik eigenlijk ook wel...
wou eerst ook neppe nemen, maar zou nie mooi worden omdat ik heel lang haar had..
ik vond het wel heel leuk, maar het was wel 1 keer en niet weer!!
ik kon ook wel mun normale dikte qua haar houden, maar dan moest ik het heel kort afknippen of laten uitgroeien...

Waarschuw beheerder
dat weet ik niet maar ik vind nepper er meetsal wel mooier uitzien
Waarschuw beheerder
Dreads vind ik echt lelijk.. maja dat ben ik :O

Waarschuw beheerder
ja, dat denk ik eigenlijk ook wel...
wou eerst ook neppe nemen, maar zou nie mooi worden omdat ik heel lang haar had..
ik vond het wel heel leuk, maar het was wel 1 keer en niet weer!!
ik kon ook wel mun normale dikte qua haar houden, maar dan moest ik het heel kort afknippen of laten uitgroeien...

mmmmhhh das minder ik heb ook wel lang haar niet zo heel lang maar dat vlechten we er gewoon door
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja, kan idd ook wel, maar ik vind het er dan zo nep uitzien.. Maar das mijn mening!

Waarschuw beheerder
ik vind dat juist gaaf dan heb ik in 1 keer nog langer haar
Waarschuw beheerder
daar heb je gelijk in!!
dat is ook veel goedkoper als hair extentions, wat ik wou met haar verlening: 900 euro!!! Dies gek!!!!
De kleuren vind ik wel leuk hoor die je gaat doen (y)

Waarschuw beheerder
vlechthaar is nog goedkoper
ik heb voor mijn dreads 6.95 betaald per pak er zitten er 15 in alleen omdat ze hier in eindhoven niet meer hadden moest ik drie pakken in helmond halen daar zijn ze 10€ voor 10 in een pak

vlechthaar kostte de vorige keer 2.90 per pak
Waarschuw beheerder
das idd nie zo heel erg duur!!
succes met de pijn en het lange zitten ;)

Waarschuw beheerder
Blanke vrouwen met dreads... :kwijl:

(y) Doen!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
duurt maar drie uurtjes
mijn vriendin doet dat bij mij die kan dat echt goed!
Waarschuw beheerder
die kleur zijn leuk! :yes:
Heb zelf net me vlechten eruit gehaald.allerlei kleur blond en wat bruin erdoor.
wel eenmalige actie als je het uithaalt heb je bijna geen haar meer over. bijna een emmer vol met me eigen haar eruit getrokken.:frusty:
hoelang moet je eigenlijk zitten voor die dreads??

Waarschuw beheerder
als t goed gaat 3 uur maar
Waarschuw beheerder
3 uur valt wel mee!!
wel ff vertellen hoe het geworden is he?!

Waarschuw beheerder
zal wel een foto plaatsen
ja 3 uur die vriendin had het laatst ook bij haar zelf gedaan en deed daar maar drie uur over dus valt mee he

ik heb die rose vlechte toen bij me zelf gezet daar ben ik 14 uur mee bezig geweest maar die had ik dan ook doorgevlochten tot net boven me kont

Waarschuw beheerder
hoelang hadden ze er bij jou over gedaan? Danis
Waarschuw beheerder
oww drie uur valt mee. meissie uit me klas had er nl 6 uur voor gezeten, enne ik voor me vlechten 12 uur. toen zeiden ze ook duurt maar 6 uurtjes.

mare iedergeval succes ermee. ben benieuwd hoe lang het gaat duren!!!

Waarschuw beheerder
mmmmmmmh das minder ja reken je op 6 zit je er 12
Waarschuw beheerder
psies daty valt altijd goed tegen, mare je moet er wat voor over hebben en als je het leuk vindt, ben je het na afloop snel vergeten.

Waarschuw beheerder
dat is waar het weegt niet op tegen de lol die je ervan hebt
Waarschuw beheerder
bij mij was het ongeveer 9 uur en dan wel over 2 dagen verspreid

Waarschuw beheerder
dat lijkt me klote loop je met een half hoofd
Waarschuw beheerder
neej dat viel wel mee..
de 2de dag moest echt nog maar een klein beetje wat je nie eens zag, gelukkig!!!

Waarschuw beheerder
ik had t ook ik was nog niet helemaal klaar met vlechten en moest nog ff naar de winkel hup een petje op en je zag er niks van
Waarschuw beheerder
idd!!
ik vind t wel altijd spannend hoe het wordt!!
ben blij dat ik er geen spijt van had :)

Waarschuw beheerder
ik ga het binnenkort ook laten doen... nog ff maandje laten groeien, je haar moet minimaal iets van 5 tot 8 cm zijn. (is t net niet nog...)

ben benieuwd naar de foto :jaja:

Waarschuw beheerder
ik heb r wel vertrouwen in alleen moet wel uitkijken welke kleren ik aan doe niet alle kleuren staan erbij

Waarschuw beheerder
dan zal het bij jou wel mooier zijn hardcore meissie want dan zie je haar er niet zo onderuit dat is bij lang haar meer t geval

Waarschuw beheerder
op zich wel maar mijn haar is kort, dus je krijgt ook sneller van die sprietjes eruit steken, waar het in je haar gevlochten wordt ;)

dat met kleur had ik ook toen mijn haar nog echt KNALKNAL KNAL rood was :jaja:

nu t wat donkerder is heb k er niet zoveel last meer van!

Waarschuw beheerder
sdie sprietje had ik met me vlechtjes ook omdat mijn haar in laagjes is

ik vind die kleur op je foto wel strak!!

Waarschuw beheerder
thanx! ik wil de dreads ook in rood en rood/paars tinten laten zetten denk k... als t kan dan he ;)

succes en k kom vanavond nog wel ff in dit topic gluren naar de foto, ben heeeeel benieuwd!

:knuffel:

Waarschuw beheerder
ik kan m dan van de week pas posten heb thuis geen internet daar is ons mam op tegen

en ja dreads heb je ook in rood en paars
bijv deze kleuren [img]http://www.glossie.org/glossie/merge.php?foto=t_lucy_03.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ben ook zeer benieuwd naar de foto dan hoor miss_shadowgabber!!!

Waarschuw beheerder
moet ik even kijken of ik me drivers goed geinstalleerd krijg heb namelijk een nieuwe camera maar hij pakt mijn drivers op de een of andere manier niet
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik krijg deze kleuren ongeveer [img]http://www.glossie.org/glossie/merge.php?foto=t_tanya_na03.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
vind het er niet uit zien :D

Tenzij je Bobbie Marley bent ;)

Maar zelfs die dee er geen kleuren door ;)

Waarschuw beheerder
maar die is ouderwets ahhahahahahah
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Als is het mode :)

Vind het er niet uitzien...

Waarschuw beheerder
vind op die foto hierboven..die kleuren wel (Y) behalve dat blauwe daar had ik zelf nie voor gekozen maarjah andere kant ook wel weer apart en vrolijk...achjah meningen verschillen he ;) zelf zou ik sneller vlechtjes doen ipv dreads...

maar Miss_shadowgabber ben benieuwd naar een foto :)

Waarschuw beheerder
foto's komen eraan
vlechtjes heb ik al twee keer gehad

Waarschuw beheerder
Nou ben benieuwd meis

ik heb een afspraak gemaakt voor 7 juli bij een vrouwtje bij mij in de buurt die ze ontzettend mooi kan zetten

www.dread-it.nl

ik ga de kleurtjes:

kersen, donkerrood, kastanje en knalrood nemen :D

als ze erin zitten zal ik ook zeker een foto postten! :jaja:

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0SAAYA64We1HXDOHcKRnBPvZrWO3A*n14WzvlxzF2cgKdHicww9lKUnO!g2aCv1MHjYWNBYlxpyYZCSrsc2g!rHNXwCiIodXHjg8mXx7x7nJGAAAAynJwAg/dreads.jpg?dc=4675475858664678692[/img]

dit ben ik niet zelf hoor, maar zo kotm het er bij mij ongeveer uit te zien. Behalve dat zij er een henna tint in heeft, die wordt bij mij kersen...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ziet er niet uit

Waarschuw beheerder
Zier er wel uit :jaja:

Waarschuw beheerder
thx Jan!

en dan nog... zijn wij degene die er mee moeten lopen dus of t er nou uitziet of niet.... k doe het toch wel :D

Waarschuw beheerder
echt kut man ik krijg de driver van mijn digitale camera niet geinstalleeerd

maar de dreads zien er vet uit vraag straks aan me vriendin wel of zij een foto maakt met die van haar
Waarschuw beheerder
donateur
zo dan die laatste foto(Y) staat dr goed hoop dat ut mij ook staat..:/

Waarschuw beheerder
ik had blond lichtbruin en donkerbruin en heb ze precies 4 dagen gehad :)

Waarschuw beheerder
4 dagen maar
waarom zo kort
Waarschuw beheerder
donateur
das idd wel kort.vanwege de pijn/irritatie???? ik betaal dr best wat geld voor vin ik duzz houd ze echt wel in ondanks de pijn of irritatie...zijn zat treukjes voor toch...

Waarschuw beheerder
volgens mij wel heb je wel dingen tegen de irri
ik heb trouwens nergens last van

Waarschuw beheerder
ik heb foto's zet ze er vanavond of morgenvroeg op oke

Waarschuw beheerder
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0SwAAAEUWEUXXDOHcKRnBPvX3HKoWwPfzD51XUAoZZIPyhVvfiR*ORV497HQeXiU1w8zREsgxUmSTqzz!RSZFuGbIw5kPlfHFZm5rxZOtbemJsCw8KYcjgg/dreads%20009.jpg?dc=4675476932885137029[/img]

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0SwC5AkEWGkTXDOHcKRnBPtknAZ1wugvtdFXc!2sKTbh*GNohZpVUTdN2vOcQTK47!IQ3OFA*fkHrBVsfHdrwWXxJFVwUtC5*vH3fEhodq5zDmkJmEO2kIA/dreads%20014.jpg?dc=4675476933333351862[/img]

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0SwCZAkQW00TXDOHcKRnBPkb1Hsu1FMb68J0yfSsbx*0JgJp8gVencfMV9zspzstuQMbnbA*unU1bYxAuaQDcspefz3obTPn9p3qW!WlJedD9rHLS*wcURQ/dreads%20008.jpg?dc=4675476932883026132[/img]

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0SwClAkMWlkTXDOHcKRnBPv0nyf5GXFQpgqQO!3ON2i5eruh7QXFVgJzD2DRDwnL6NnUmJYeD3VARJbA0gpcJJ35KwCsKqg7IJj4FwjDtrXI4pQb6MRrbrg/dreads%20016.jpg?dc=4675476933338399244[/img]
Waarschuw beheerder
ziet er leuk uit (y) wel gaaf die felle blauwe dreads
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind die felle kleuren dus helemaal niks :S
Ik heb bruintinten, 3 verschillende soorten, een blondkleur en wat wit erin :)

Syntetisch haar, geen jeuk, geen vieze korsten etc
En het hangt net boven me kont.
Ook niet zwaar overigens

Waarschuw beheerder
dank je
heb ze er weer uit inmiddels en doe ze tegen de herfst weer een keer erin
mijn vriendin doet dat bij mij dus ik hoef maar te gillen en ze zet ze er in

Waarschuw beheerder
Huh, Corina waarom heb je ze er nu alweer uit dan?!!? Deed het toch pijn?

Ik heb ooit 9 uur moeten zitten voor allemaal kleine vlechtjes, had ik er na 5 dagen ook weer uitgehaald, wat een ellende zeg, doe het NOOIT meer!!

Waarschuw beheerder
nee deed geen pijn maar ik vind het vies als je haar niet mag wassen dus had ik meiegen voorgenomen hooguit twee weken in te laten

Waarschuw beheerder
Maar ze hebben maar een paar dagen gezeten?!
Waarschuw beheerder
als je dreads van je eigen haar laat zetten vind ik het wel mooi maar met al die kleuren vind ik echt te nep en lelijk :bah:

Waarschuw beheerder
nee van 7 juni tot 20 juni is 13 dagen dus bijna 2 weken

Waarschuw beheerder
Oh, maar je kan je haar gewoon blijven wassen hoor.. Gewoon met shampoo kan ook!!

Dan kan je ze wel ong. 2 maanden inhouden.. Tis echt duur om ze in te zetten dus 2 weken is wel errug kort!! dat vindt ik dan wel zonde van het geld.. maar ze waren wel gaaf (Y)!

Waarschuw beheerder
ze zeiden tegen mij dat je dreads niet mocht wassen en het koste me niks alleen het haar moets ik betalen me vriendin heeft ze bij mij gezet
Waarschuw beheerder
komt waarschijnlijk doordat je syntetisch haar had.. Met echt haar kun je het gewoon wassen..

Met syntetisch haar gaat het heel erg pluizen..
Maar het stond je wel leuk!:)

Waarschuw beheerder
Leuke dreads, lijkt me alleen erg lastig nu de zomer begint(warmte, niet kunnen zwemmen)

Waarschuw beheerder
ja daarom heb ik ze eruit gehaald en ik had dat nagevraagd bij de toko en mocht ze niet wassen dus vandaar dat ik ze niet langer wilde dan twee weken

ik laat ze over een tijdje als het weer wat minder warm is zo rond de herfst weer zetten want dreads kun je meerdere malen gebruiken

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja ik heb ze ook thuis liggen doe ze zelf er altijd in ziet er nog goed uit ook hoor! is harstikke makkelijk joh. maar als je ze vaak hebt in gehad met uitgaan gaan ze stinke naar de rook enzo dus moet ze wel wasse met creme spoeling! ik von het wel een kikke kleur dat blauw maar volgens mij word je het zo zat en ik zou dan weer zoiets hebbe van dat het nie altijd past bij je kleding heb zelf altijd bruine en blonde kleuren ik kreeg wel vaak dat ik na een paar dagen irritaties op mijn hoofd kreeg dus voor de mense die het in de kapperszaak wille doen zou ik het maar eerst uitprobere met die je zelf hebt gekocht voordat je honderde euro s gaat uitgeve!! tip from me ;)

Waarschuw beheerder
idd maar je kan er ook parfum indoen ofzo of laten luchten
dat blauw valt mee past toch bij veel kleuren

Waarschuw beheerder
Een vriendin van mij heeft ook meerdere keren dreads gehad :)
Ze kon er alleen niet goed tegen, het begon heel erg te jeuken en ze kreeg korstjes op haar hoofdhuid :|!
Dreads voor 500 euro :O..na een paar dagen had ze de dreads er dus weer uit gehaald..
Echt wel zonde !

Waarschuw beheerder
ik was 50 € kwijt voor het haar en niks voor het zetten dus dat valt nog mee al shet 500 zou kosten had ik dat niet gedaan.

Waarschuw beheerder
pfff 500 euro, dan ben je goed gek ook. ik laat het voor 180 euro zetten, inclusief de dreads. echte dan he!

en trouwens je mag je dreads niet met cremespoeling wassen :S en luchten of met parfum werkt ook niet... je moet ze laten stomen voor je ze weer opnieuw in doet :jaja:

en je kan je haar echt wel wassen dat is onzin, je dacht toch niet dat ik mijn haar 2 maanden niet ga wassen :S:S :vaag:

Waarschuw beheerder
met synthetische dreads mag je ze niet wassen want dan is kans groter dat ze los gaan draaien

Waarschuw beheerder
heel simpel je kan ze gweoon in de wasmachine gooien als je ze in gehad heb op de allerlaagste stand gaat prima en is niet schadelijk :D en anders kun je ze nog uitkoken in een pan met water

Waarschuw beheerder
ik zet zelf ook dreads en vlechten en de meiden die ik gedaan heb hebben ze ook gewoon na die tijd gekookt of gewassen

Waarschuw beheerder
hee thanks voor de tip
maar mag je ze wel gewoon wassen als je ze in hebt? of mag het nu niet want ik hoor van vercshillende mensen vercshillende dingen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Mijn zusje heeft ook van die nep dreads gehad, neem aan synthetische dus..

Zij waste ze gewoon af en toe, niet zo vaak als je normaal doet.. en dan alleen met shampoo, geen cremespoeling, omdat ze daar idd losser van gaan zitten..

Anders moet je het ff navragen.. want zij had ze ook ong. 2 mnd en tjah dan wil je wel je haar wassen ;)!!

Waarschuw beheerder
Ojah, ze haalde ze eruit omdat het ging jeuken, en het was giga zwaar, ze kreeg er hoofdpijn van en kapotte hoofdhuid :s

Nu doet ze soms gewoon een paar in, niet zoveel meer als toen..
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb nu ook weer dreads, en ik was ze wel gewoon. gewoon met shampoo.. duurt wel ff voor dat het goed uitgespoelt is, en weer droog is, maar ja is toch beter dan niet wassen. en zo kan je ze wel langer inhouden..

Waarschuw beheerder
ach ja mij vriendin zet ze dus hoef t maar te vragen en ik heb ze weer
Waarschuw beheerder
donateur
Nou, ik weet niet waar men het vandaan haalt dat je de dreads niet kunt wassen, maar dat is dikke onzin.
Ik heb ze nu ongeveer 2 maanden inzitten, van syntetisch haar, ik was ze ongeveer 1 x per week en ik heb geen last van pluizen of whatever.
Je moet ook alleen je hoofdhuid wassen en niet met je hele kop onder de kraan gaan nee.
Water met shampoo in een flesje doen, over je hoofdhuid doen en met je vingertoppen zacht masseren, even in laten trekken en je hoofdhuid afspoelen met water.

Mijn dreads zijn altijd droog en als ze wel een beetje nat zijn, dan loopt het er zo uit, omdat syntetisch haar geen water opneemt.

Dus gewoon 1 x per week wassen, dat is geen probleem, wat ze ook zeggen :)

Dat ze gaan pluizen... je moet als je naar bed gaat ook een doek om je kop heen doen, zodat al de dreads verpakt zijn in die doek, dat gaat het pluizen ook tegen :)
Waarschuw beheerder
donateur
En ik heb er 180 stuks inzitten, het is niet zwaar, geen last van hoofdpijn, geen last van een hoofdhuid die kapot is :)
Geen vieze stukjes in mijn haar, helemaal niks :)

Je moet het ook verzorgen als het echt haar is

Waarschuw beheerder
Je moet ook alleen je hoofdhuid wassen en niet met je hele kop onder de kraan gaan nee.

ja alleen de hoofdhuid ja dus niet de dreads nu zeg je t zelf
alleen ik ben zo kluns bij mij zouden ze zeiknat worden
en het hoofd niet persee een doek om je kop ik had zelf een panty gedaan en dat is niet alleen tegen het pluizen want als je hele langedreads hebt dan kan je als je teveel draait je zelf eraan op hangen vertelde die man van de toko mij
Waarschuw beheerder
donateur
Ach, ze zijn bij mij ook al diverse keren kletsnat geworden, maar syntetisch haar neemt geen vocht op, dus is er nog niks aan de hand.
Je moet ook niet als een mongool je haar droog gaan maken (je dreads dus) dan willen ze wel gaan pluizen ja :S

Ik heb ze nu 2 maanden, ze pluizen niet, nergens last van :)

En ik heb dreads tot net boven mijn billen, ik draai ze snachts in een grote doek, zodat alle dreads erin zitten, en ik wordt smorgens wakker, en het zit nog precies hetzelfde. Het is volgens mij maar net hoe je er zelf mee omgaat hoor.

Ik doe alsof het mijn eigen haar is, en zo ziet het er ook uit, netjes, geen gepluis etc.
Waarschuw beheerder
donateur
En je der aan op hangen... hoe wil je dat voor elkaar krijgen dan?
Doek doe ik om mijn hoofd, ik draai die doek ook om mijn staart heen zeg maar, het hangt op mijn rug de hele nacht, en ik wordt smorgens nog gewoon wakker

Waarschuw beheerder
als je ze los laat hangen en je draaid veel in je slaap kunnen ze om je nek draaien
ja een doek is ook goed hoor maar je mag ze nooit los laten
Waarschuw beheerder
donateur
Oh zo, tja, ik heb ze vanaf het begin af aan, gewoon vastgemaakt savonds. Dat gedraai en gekriebel van die dingen kan ik snachts niet gebruiken :P
Waarschuw beheerder
donateur
mij lijkt me zwarte met witte/platinablond dreads wel supergaaf!

Waarschuw beheerder
hehe en bij bloemetje is lief ziet t er idd supervet en mooi uit :D :jaja:

hoop dat t bij mij ook zo mooi eruit komt te zien, is t niet zo dan laat k t heeeel snel opnieuw doen door t zelfde meissie als die t bij haar gedaan heeft :D

Waarschuw beheerder
ik doe ze binnenkort weer een keer in maar dan wel als het minder warm is
Waarschuw beheerder
donateur
2 hardcoremeissie: :bloos:

:)
Waarschuw beheerder
ik heb zelf ook 3x dreads gehad en ik zet ze ze ook bij anderen...ik heb al meerdere kleurencombinaties gezet,maar wat ik persoonlijk het mooiste vind is : blond donkerblond&bruin en dan 1 regenboogkleurtje erbij...anders vind ik het al snel te druk worden en het staat dan zo onnatuurlijk

Waarschuw beheerder
dat is waar
Waarschuw beheerder
donateur
zonde hoor daj eze er zo snel uit hebt gehaald. je kanze idd best natmaken en je hoofd gewoon gwassen.k hoorde dat je ook beter ene panty om kan doen snachts zodat haar wel kan ademen. tis dak geen geld heb anders gingen ze er vanavond in:) het weer hier in nederland is toch nix:[ warm wee rkunnen we nog lang op wachten:P

Waarschuw beheerder
voor mij is het al te warm voor dreads ik heb het zelf namelijk snel warm zelfs swinters heb ik het bijna nooit koud
Waarschuw beheerder
ik heb ze gister laten zetten... was echt blij dat ze er in zaten.. :D

heb ook zwaar beroert geslapen en het is super zwaar :yes:

ben benieuwt hoelang het duurt voordat ik het zat ben :S:S

Waarschuw beheerder
dat zware is na een dag of twee al veel minder het is gewoon ff wennen

Waarschuw beheerder
whoeiiiiiiii

nog een weekje wachten :D dan gaan ze dr eindelijk in :jaja:

Waarschuw beheerder
die kleuren die je zei?
Waarschuw beheerder
donateur
persoonlijk vind ik ze helemaal niks, maar goed als jij er goed mee voelt dan moet je het doen (y)

Waarschuw beheerder
dat is juist leuk een keer wat anders

Waarschuw beheerder
ach idd... en dan nog heb ik er schijt aan, IK ben degene die ermee lopen moet en het leuk vind... wat een ander er van vind moeten zij weten :D

jeps... kersenrood (20), donkerrood (20), kastanje (20) en knalrood (10) :D

Waarschuw beheerder
lijkt me gaaf plaats je wel een foto
Waarschuw beheerder
donateur
klopt ut ook dat als je dreads langer zijn dan je eigen haar dat je je eigen haar heel goed ziet zittewn onder de dreads?? ik neem wel dezelfde kleuren als me eigen haar duzz. wil ze namelijk tot aan me kont en me eigen haar is nog niet zo lang:/

Waarschuw beheerder
hoe lang is je eigen haar? bij mij zag je ze ertussen maar ik heb er op een gegeven moment allemaal kleine vlechtjes van gemaakt en toen viel dat bijna niet meer op
Waarschuw beheerder
donateur
me eigen haar komt denk ik uhhh net iets over me bh bandje...

Waarschuw beheerder
aha dan kan je beter kleine vlechtjes maken valt t minder op
Waarschuw beheerder
donateur
mmm:/je bedoelt duzz een nepdread en dan je eigen pluk haar kleine vlechtjes???
ja een virendin van me smerde dr gewoon wax in Zodat dr eigen haar wel bijmewkaar bleef. gaat ut niet heelmaal naar de tering dan als je dr ook nog vlechtjes inmaakt??:s me eigen haar moet wel gezond blijven ben al jaren bezig om ut te laten groeien namelijk:P

Waarschuw beheerder
mijn haar is gewoon gezond gebleven je verliestw el heel veel haar als je ze uit doet maar dat komt omdat je per dag zon 180 haren verliest en dit nu niet wegkan dus als je ze 2 weken laat zitten moet je 180 x 14 en dat verlies je voor de rest blijft het na mijn weten gezond
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
180!! haren??? das wel heel veel haha
neej ik laat ut wel rond de 2 maand in zitten anders vind ik het zwaar zonde van me geld:P maar doe het wel in een periode dak veeel feestjuhs heb:yes:

Waarschuw beheerder
sorrie zei t verkeerd is 80 tot 120 haren

Je verliest per dag 80 tot 120 haren, en die zitten vast in het aanzet vlechtje, dat kan dus niet er uitvallen. Normaal merk je daar niets van, dat verdwijnt in het douche putje of gewoon op je kleding.... Nu krijg je ze dus allemaal in je kam en ga maar na als je dat opspaart van 3 maand.
Dat is een hele berg... Dus heel normaal

Waarschuw beheerder
[img]http://www.glossie.org/glossie/merge.php?foto=t_nancy2_03.jpg[/img]
zo ziet er uit als je haar er los tussen laat kijk voor info maar eens op die site

http://www.glossie.org/dreads/

Waarschuw beheerder
hier zie dat t los niet zo mooi is met velechtjes zie je dan niet bijna

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0SwClAkMWlkTXDOHcKRnBPv0nyf5GXFQpgqQO!3ON2i5eruh7QXFVgJzD2DRDwnL6NnUmJYeD3VARJbA0gpcJJ35KwCsKqg7IJj4FwjDtrXI4pQb6MRrbrg/dreads%20016.jpg?dc=4675476933338399244[/img]

kijk maar dit is hoe ik ze had en je zite maar heel af en toe een vlechtje
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
jaa k weet dak als ik de dreads eruit haal; dat er een hele lading haar uit komt:P haha daar ben ik al op voorbereid:P neej das nie zo mooi i neem wel dezelfde kleur dreads duzz dan val thet wle minder op:)

Waarschuw beheerder
dan valt het idd minder op maar je ziet het wel mijn eiegn kleur verschilt ook niet veel van die donkere ik had ze die kler geverfd nemelijk maar toch

welke kleuren wil je?

Waarschuw beheerder
-Fabels en weetjes over Dreads en Extensions

Je hoort veel verhalen over hoe slecht het is voor je haar.
Het zou afbreken en het zou je haar beschadigen.
Ook een veel voorkomend fabeltje is dat je haar stikt .
Dit alles is niet waar, integendeel.
Wat wel waar is, is dat als je je haar blondeerd en dat al tijden doet,
je haar wel kan afbreken ,maar dat is niet door dat je dreads of extensions hebt , maar omdat je haar poreus is.
Ik waarschuw mensen altijd als ik zie dat het haar meermalen is gebleekt, dan moet je echt je haar een rust periode geven, en hou je je daar aan zal het zelfs dan niet slecht zijn voor je haar.
Dit geld echter niet voor het verven van je haar.

bron http://www.glossie.org/dreads/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
:yes: klopt heb het een tijdje terug allemaal al gelezen:) kep me haar een paar jaar lang van donker in de winter naar blond in de zomer geverfd totdat de kapper het niet meer wou verven:no: nu laat ik het uitgroeien...ach ik wil al zooo lang dreads had ze nu ook wel gewild maar met de zomer enzo ik denk das veelste warm:( maarjah t weer zit ook niet echt meej:P haha

Waarschuw beheerder
ik wil ze ook een keer. heb ondertussen alles gedaan met mijn haar behalve dreads. maar als dan laat ik ze na de zomer zetten. ik heb nu extensions en die zijn al warm genoeg

Waarschuw beheerder
Nou mijn haar is kort, dus ik heb geen last ervan dat je t haar ziet. De dag voor ze erin gaan verf ik het nog een keer, en de dreads zjin in de kleuren van mijn eigen (geverfde weliswaar) haar...

dus ... :D
Waarschuw beheerder
donateur
Euh, je moet je haar niet gaan verven, voordat je dreads krijgt :S

Dan weet je zeker dat het niet goedkomt.
Je kunt best verven, maar dan moet je ongeveer 3 a 4 weken later pas die dreads in laten zetten

Waarschuw beheerder
ik laat ze van de week zetten net voordat ik op stap ga is wel lachuh
Waarschuw beheerder
juh bent tog een gabber??!!! wat mot juh in vredesnaam met Dreads?? sorry hoor maar zo denk ik erover...kaal of kammuh..

Waarschuw beheerder
so what gabber zijn heeft te maken met waar je van houdt je hoeft niet perseen kaal te zijn of volgens een bepaald beeld te lopen gabber zit in je hart en dat heeft niets met je haar te maken
grote onzin!!!

Waarschuw beheerder
en ik heb net naar je foto gekeken aen als je dan toch zo gaat beginnen jij ziet er ook niet uit als een gabber

Waarschuw beheerder
bestaan gabbers nog dan? :P

hahaha

hoezo bloemetje?? ik verf mijn haar zowieso elke week dus voor mijn haar zelf kan het geen kwaad... heb hartstikke uitgroei nu :S moet echtw el :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
juh bent tog een gabber??!!! wat mot juh in vredesnaam met Dreads?? sorry hoor maar zo denk ik erover...kaal of kammuh..

GABBER zijn zit IN je dat heeft nix met kleding of iets te maken!!!!!!!!!!!!!!!:frusty: zie ik eruit als gabber:no: bijna nooit maar ben meer hardcoreliefhester dan sommigen hier duzz damn wat een onzin hey:s
whahahaha sorry moest er ff uit:P

Waarschuw beheerder
nou hardcoremeissie als je je haar verf vlak voordat je dreads zet breken je haren sneller af

Waarschuw beheerder
sja maar ik verf mijn haar zowieso elke week al dus dat was dan toch al gebeurd ;)

Waarschuw beheerder
wow ziet er wel vet uit ja:D
ik wil eigenlijk vlechtjes maar nu begin ik te twijfelen

Waarschuw beheerder
ik heb ze weer eigenlijk speciaal voor zaterdag maar ik zie wel hoe lang ik ze inhou

Waarschuw beheerder
hee lachuh man die dreads

tssss thunderbell dat slaat nergens op wie zo oordeeld is zelf geen gabber

Waarschuw beheerder
okeeeeej mensen ze zitten dr in! vind t zelf helemaal super de kleurtjes zijn ook precies wat ik wou... hier even wat pics :D

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0SgCtAtwVsBluQErINalA2a1PO0ZTJI00ydSoSQJvD!hlRe5U3zbCFOHDVZYTCAefjo0IcZfWuykvd!ozAYiyzGi!*mhUExVsCB1j5!6qicM!qZRt3ynISA/DSC00854.JPG?dc=4675479638983450956[/img]

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0SgAAAN4VMhpuQErINalA2R95QqvORAitAXbEVdm75mnfM7KUyPIPd1ONkMfySuQBLslgxMRFTUmCNR4WMmiT8ivZXO2L52paijubY9kjP4xM6xsRnF6mOw[/img]

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0SgChAt8VcxpuQErINalA2ce1XRBpoXSAHfVlYumpa7Q7UqcxZUYOY7n8KGWptGQMHJJ29pGRIUQUMtDk6yZOT3yFbeSpZ3gHmVJakC8aofAaJBZNyo0o5A/DSC00857.JPG?dc=4675479638992449708[/img]

en... en... en... ???

Waarschuw beheerder
ik vond dat korte fel rooie al leuk bij jou maar dit is echt mooi (y)

Waarschuw beheerder
thanx :D

Waarschuw beheerder
donateur
staaf gaaf!
Waarschuw beheerder
donateur
Hoi saskia, ben zelf niet zo'n dreadsdrager :p :9

Maaruuuh.......VET COOL........ OUWE
Waarschuw beheerder
donateur
staat je gaaf meissie:D hoelang houd je ze in???

Waarschuw beheerder
zekers vet!!!

Waarschuw beheerder
als het goed gaat en ze mooi en schoon blijven (maar dat ligt aan jezelf natuurlijk) 2.5 maand..

:D

Waarschuw beheerder
welke kleuren wil jE hardcore bitch en wanneer ga t doen?

Waarschuw beheerder
k ben dr nog steeds zoooo blij mee :D

na eerste keer wassen wel beetje jeuk... :/
maar verder nergens last van... :no:
Waarschuw beheerder
ik doe het bij mezelf... zoals ik het altijd doe..

maar ik haal ze meestal na 2 of 3 dagen er al weer uit... kan niet tegen dat plastic spul... vette jeuk en wassen is ook irritant

Waarschuw beheerder
jeuk was na 2 dagen alweer over :D
Waarschuw beheerder
donateur
zodra ik een baan heb:D dat weer hier word toch niks duz zwemme zit er ok niet in. ik neem gewoon bruintinten en iets blond. heel misschien ene paa rrode plukjes erdoor maar geen aparte kleurtjes
Waarschuw beheerder
donateur
zodra ik een baan heb:D dat weer hier word toch niks duz zwemme zit er ok niet in. ik neem gewoon bruintinten en iets blond. heel misschien ene paa rrode plukjes erdoor maar geen aparte kleurtjes
Waarschuw beheerder
Wow ik vindt het echt wel stoer staan hoor Hardcoremeissie (Y)

Waarschuw beheerder
ik heb bij de kapper van dat spul gehaalt tegen de jeuk werkt goed
Waarschuw beheerder
Hey Sas!!! Ze staan echt mooi bij je! Maar dat heb ik op Resurreqtion al gezegd..

Ik heb nu zelf ook dreadjes..moet wel zeggen dat het heeel zwaar is, maarja wie mooi wil zijn moet pijn lijden!!
Waarschuw beheerder
ik heb vlechtjes ook met nep haar gehad.. kleuren.. licht blond.. donker blond en lichtblauw! nu wil ik ook dreads dat doek naar de vakantie..
Waarschuw beheerder
kheb ook in gevlochten dreads gehad....2 kleuren bruin...2 kleuren blond en iets roods....150 stuks...eerst werd ik helemaal gek van de jeuk!!en zon pijn de eerste 2 dagen...kon wel jankeh..kheb er ontsmettings middel opgedaan van mijn broers wenkbruaw piercing...en het heilp...brandeh wel ffies....

tip:als je wil uit spoelen....ga buiten je bad zitteh...leg het haar in het bad..laat iemand het uit spoelen en vast houden...en dan ene groote badlaken erom heen(iet omhoog knuppen)na beneden laten hangen en ff gaan zitteh half uurtje en het voelt fris....zwitsel haa olie...je hoofd in smeren en je volet je weer paar dagen fris...

Waarschuw beheerder
ja en bij afro kappers hebben ze meestal ook hele goede spray tegen jeuk voor de glans enz.