Partyflock

Forumonderwerp · 683806

Waarschuw beheerder
vanavond krijg ik dreads
ik heb voor de kleur blond bruin en licht blauw gekozen

welke kleur combi's lijken jullie mooi

Waarschuw beheerder
moet ik even kijken of ik me drivers goed geinstalleerd krijg heb namelijk een nieuwe camera maar hij pakt mijn drivers op de een of andere manier niet
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik krijg deze kleuren ongeveer [img]http://www.glossie.org/glossie/merge.php?foto=t_tanya_na03.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
vind het er niet uit zien :D

Tenzij je Bobbie Marley bent ;)

Maar zelfs die dee er geen kleuren door ;)

Waarschuw beheerder
maar die is ouderwets ahhahahahahah
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Als is het mode :)

Vind het er niet uitzien...

Waarschuw beheerder
vind op die foto hierboven..die kleuren wel (Y) behalve dat blauwe daar had ik zelf nie voor gekozen maarjah andere kant ook wel weer apart en vrolijk...achjah meningen verschillen he ;) zelf zou ik sneller vlechtjes doen ipv dreads...

maar Miss_shadowgabber ben benieuwd naar een foto :)

Waarschuw beheerder
foto's komen eraan
vlechtjes heb ik al twee keer gehad

Waarschuw beheerder
Nou ben benieuwd meis

ik heb een afspraak gemaakt voor 7 juli bij een vrouwtje bij mij in de buurt die ze ontzettend mooi kan zetten

www.dread-it.nl

ik ga de kleurtjes:

kersen, donkerrood, kastanje en knalrood nemen :D

als ze erin zitten zal ik ook zeker een foto postten! :jaja:

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0SAAYA64We1HXDOHcKRnBPvZrWO3A*n14WzvlxzF2cgKdHicww9lKUnO!g2aCv1MHjYWNBYlxpyYZCSrsc2g!rHNXwCiIodXHjg8mXx7x7nJGAAAAynJwAg/dreads.jpg?dc=4675475858664678692[/img]

dit ben ik niet zelf hoor, maar zo kotm het er bij mij ongeveer uit te zien. Behalve dat zij er een henna tint in heeft, die wordt bij mij kersen...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ziet er niet uit

Artiest Hungry
Waarschuw beheerder
Zier er wel uit :jaja:

Waarschuw beheerder
thx Jan!

en dan nog... zijn wij degene die er mee moeten lopen dus of t er nou uitziet of niet.... k doe het toch wel :D

Waarschuw beheerder
echt kut man ik krijg de driver van mijn digitale camera niet geinstalleeerd

maar de dreads zien er vet uit vraag straks aan me vriendin wel of zij een foto maakt met die van haar
Waarschuw beheerder
donateur
zo dan die laatste foto(Y) staat dr goed hoop dat ut mij ook staat..:/

Waarschuw beheerder
ik had blond lichtbruin en donkerbruin en heb ze precies 4 dagen gehad :)

Waarschuw beheerder
4 dagen maar
waarom zo kort
Waarschuw beheerder
donateur
das idd wel kort.vanwege de pijn/irritatie???? ik betaal dr best wat geld voor vin ik duzz houd ze echt wel in ondanks de pijn of irritatie...zijn zat treukjes voor toch...

Waarschuw beheerder
volgens mij wel heb je wel dingen tegen de irri
ik heb trouwens nergens last van

Waarschuw beheerder
ik heb foto's zet ze er vanavond of morgenvroeg op oke

Waarschuw beheerder
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0SwAAAEUWEUXXDOHcKRnBPvX3HKoWwPfzD51XUAoZZIPyhVvfiR*ORV497HQeXiU1w8zREsgxUmSTqzz!RSZFuGbIw5kPlfHFZm5rxZOtbemJsCw8KYcjgg/dreads%20009.jpg?dc=4675476932885137029[/img]

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0SwC5AkEWGkTXDOHcKRnBPtknAZ1wugvtdFXc!2sKTbh*GNohZpVUTdN2vOcQTK47!IQ3OFA*fkHrBVsfHdrwWXxJFVwUtC5*vH3fEhodq5zDmkJmEO2kIA/dreads%20014.jpg?dc=4675476933333351862[/img]

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0SwCZAkQW00TXDOHcKRnBPkb1Hsu1FMb68J0yfSsbx*0JgJp8gVencfMV9zspzstuQMbnbA*unU1bYxAuaQDcspefz3obTPn9p3qW!WlJedD9rHLS*wcURQ/dreads%20008.jpg?dc=4675476932883026132[/img]

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0SwClAkMWlkTXDOHcKRnBPv0nyf5GXFQpgqQO!3ON2i5eruh7QXFVgJzD2DRDwnL6NnUmJYeD3VARJbA0gpcJJ35KwCsKqg7IJj4FwjDtrXI4pQb6MRrbrg/dreads%20016.jpg?dc=4675476933338399244[/img]
Waarschuw beheerder
ziet er leuk uit (y) wel gaaf die felle blauwe dreads
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind die felle kleuren dus helemaal niks :S
Ik heb bruintinten, 3 verschillende soorten, een blondkleur en wat wit erin :)

Syntetisch haar, geen jeuk, geen vieze korsten etc
En het hangt net boven me kont.
Ook niet zwaar overigens

Waarschuw beheerder
dank je
heb ze er weer uit inmiddels en doe ze tegen de herfst weer een keer erin
mijn vriendin doet dat bij mij dus ik hoef maar te gillen en ze zet ze er in

Waarschuw beheerder
Huh, Corina waarom heb je ze er nu alweer uit dan?!!? Deed het toch pijn?

Ik heb ooit 9 uur moeten zitten voor allemaal kleine vlechtjes, had ik er na 5 dagen ook weer uitgehaald, wat een ellende zeg, doe het NOOIT meer!!

Waarschuw beheerder
nee deed geen pijn maar ik vind het vies als je haar niet mag wassen dus had ik meiegen voorgenomen hooguit twee weken in te laten

Waarschuw beheerder
Maar ze hebben maar een paar dagen gezeten?!
Waarschuw beheerder
als je dreads van je eigen haar laat zetten vind ik het wel mooi maar met al die kleuren vind ik echt te nep en lelijk :bah:

Waarschuw beheerder
nee van 7 juni tot 20 juni is 13 dagen dus bijna 2 weken

Waarschuw beheerder
Oh, maar je kan je haar gewoon blijven wassen hoor.. Gewoon met shampoo kan ook!!

Dan kan je ze wel ong. 2 maanden inhouden.. Tis echt duur om ze in te zetten dus 2 weken is wel errug kort!! dat vindt ik dan wel zonde van het geld.. maar ze waren wel gaaf (Y)!

Waarschuw beheerder
ze zeiden tegen mij dat je dreads niet mocht wassen en het koste me niks alleen het haar moets ik betalen me vriendin heeft ze bij mij gezet
Waarschuw beheerder
komt waarschijnlijk doordat je syntetisch haar had.. Met echt haar kun je het gewoon wassen..

Met syntetisch haar gaat het heel erg pluizen..
Maar het stond je wel leuk!:)

Waarschuw beheerder
Leuke dreads, lijkt me alleen erg lastig nu de zomer begint(warmte, niet kunnen zwemmen)

Waarschuw beheerder
ja daarom heb ik ze eruit gehaald en ik had dat nagevraagd bij de toko en mocht ze niet wassen dus vandaar dat ik ze niet langer wilde dan twee weken

ik laat ze over een tijdje als het weer wat minder warm is zo rond de herfst weer zetten want dreads kun je meerdere malen gebruiken

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja ik heb ze ook thuis liggen doe ze zelf er altijd in ziet er nog goed uit ook hoor! is harstikke makkelijk joh. maar als je ze vaak hebt in gehad met uitgaan gaan ze stinke naar de rook enzo dus moet ze wel wasse met creme spoeling! ik von het wel een kikke kleur dat blauw maar volgens mij word je het zo zat en ik zou dan weer zoiets hebbe van dat het nie altijd past bij je kleding heb zelf altijd bruine en blonde kleuren ik kreeg wel vaak dat ik na een paar dagen irritaties op mijn hoofd kreeg dus voor de mense die het in de kapperszaak wille doen zou ik het maar eerst uitprobere met die je zelf hebt gekocht voordat je honderde euro s gaat uitgeve!! tip from me ;)

Waarschuw beheerder
idd maar je kan er ook parfum indoen ofzo of laten luchten
dat blauw valt mee past toch bij veel kleuren

Waarschuw beheerder
Een vriendin van mij heeft ook meerdere keren dreads gehad :)
Ze kon er alleen niet goed tegen, het begon heel erg te jeuken en ze kreeg korstjes op haar hoofdhuid :|!
Dreads voor 500 euro :O..na een paar dagen had ze de dreads er dus weer uit gehaald..
Echt wel zonde !

Waarschuw beheerder
ik was 50 € kwijt voor het haar en niks voor het zetten dus dat valt nog mee al shet 500 zou kosten had ik dat niet gedaan.

Waarschuw beheerder
pfff 500 euro, dan ben je goed gek ook. ik laat het voor 180 euro zetten, inclusief de dreads. echte dan he!

en trouwens je mag je dreads niet met cremespoeling wassen :S en luchten of met parfum werkt ook niet... je moet ze laten stomen voor je ze weer opnieuw in doet :jaja:

en je kan je haar echt wel wassen dat is onzin, je dacht toch niet dat ik mijn haar 2 maanden niet ga wassen :S:S :vaag:

Waarschuw beheerder
met synthetische dreads mag je ze niet wassen want dan is kans groter dat ze los gaan draaien

Waarschuw beheerder
heel simpel je kan ze gweoon in de wasmachine gooien als je ze in gehad heb op de allerlaagste stand gaat prima en is niet schadelijk :D en anders kun je ze nog uitkoken in een pan met water

Waarschuw beheerder
ik zet zelf ook dreads en vlechten en de meiden die ik gedaan heb hebben ze ook gewoon na die tijd gekookt of gewassen

Waarschuw beheerder
hee thanks voor de tip
maar mag je ze wel gewoon wassen als je ze in hebt? of mag het nu niet want ik hoor van vercshillende mensen vercshillende dingen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Mijn zusje heeft ook van die nep dreads gehad, neem aan synthetische dus..

Zij waste ze gewoon af en toe, niet zo vaak als je normaal doet.. en dan alleen met shampoo, geen cremespoeling, omdat ze daar idd losser van gaan zitten..

Anders moet je het ff navragen.. want zij had ze ook ong. 2 mnd en tjah dan wil je wel je haar wassen ;)!!

Waarschuw beheerder
Ojah, ze haalde ze eruit omdat het ging jeuken, en het was giga zwaar, ze kreeg er hoofdpijn van en kapotte hoofdhuid :s

Nu doet ze soms gewoon een paar in, niet zoveel meer als toen..
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb nu ook weer dreads, en ik was ze wel gewoon. gewoon met shampoo.. duurt wel ff voor dat het goed uitgespoelt is, en weer droog is, maar ja is toch beter dan niet wassen. en zo kan je ze wel langer inhouden..

Waarschuw beheerder
ach ja mij vriendin zet ze dus hoef t maar te vragen en ik heb ze weer
Waarschuw beheerder
donateur
Nou, ik weet niet waar men het vandaan haalt dat je de dreads niet kunt wassen, maar dat is dikke onzin.
Ik heb ze nu ongeveer 2 maanden inzitten, van syntetisch haar, ik was ze ongeveer 1 x per week en ik heb geen last van pluizen of whatever.
Je moet ook alleen je hoofdhuid wassen en niet met je hele kop onder de kraan gaan nee.
Water met shampoo in een flesje doen, over je hoofdhuid doen en met je vingertoppen zacht masseren, even in laten trekken en je hoofdhuid afspoelen met water.

Mijn dreads zijn altijd droog en als ze wel een beetje nat zijn, dan loopt het er zo uit, omdat syntetisch haar geen water opneemt.

Dus gewoon 1 x per week wassen, dat is geen probleem, wat ze ook zeggen :)

Dat ze gaan pluizen... je moet als je naar bed gaat ook een doek om je kop heen doen, zodat al de dreads verpakt zijn in die doek, dat gaat het pluizen ook tegen :)
Waarschuw beheerder
donateur
En ik heb er 180 stuks inzitten, het is niet zwaar, geen last van hoofdpijn, geen last van een hoofdhuid die kapot is :)
Geen vieze stukjes in mijn haar, helemaal niks :)

Je moet het ook verzorgen als het echt haar is

Waarschuw beheerder
Je moet ook alleen je hoofdhuid wassen en niet met je hele kop onder de kraan gaan nee.

ja alleen de hoofdhuid ja dus niet de dreads nu zeg je t zelf
alleen ik ben zo kluns bij mij zouden ze zeiknat worden
en het hoofd niet persee een doek om je kop ik had zelf een panty gedaan en dat is niet alleen tegen het pluizen want als je hele langedreads hebt dan kan je als je teveel draait je zelf eraan op hangen vertelde die man van de toko mij
Waarschuw beheerder
donateur
Ach, ze zijn bij mij ook al diverse keren kletsnat geworden, maar syntetisch haar neemt geen vocht op, dus is er nog niks aan de hand.
Je moet ook niet als een mongool je haar droog gaan maken (je dreads dus) dan willen ze wel gaan pluizen ja :S

Ik heb ze nu 2 maanden, ze pluizen niet, nergens last van :)

En ik heb dreads tot net boven mijn billen, ik draai ze snachts in een grote doek, zodat alle dreads erin zitten, en ik wordt smorgens wakker, en het zit nog precies hetzelfde. Het is volgens mij maar net hoe je er zelf mee omgaat hoor.

Ik doe alsof het mijn eigen haar is, en zo ziet het er ook uit, netjes, geen gepluis etc.
Waarschuw beheerder
donateur
En je der aan op hangen... hoe wil je dat voor elkaar krijgen dan?
Doek doe ik om mijn hoofd, ik draai die doek ook om mijn staart heen zeg maar, het hangt op mijn rug de hele nacht, en ik wordt smorgens nog gewoon wakker