zodra ik een baan heb dat weer hier word toch niks duz zwemme zit er ok niet in. ik neem gewoon bruintinten en iets blond. heel misschien ene paa rrode plukjes erdoor maar geen aparte kleurtjes
zodra ik een baan heb dat weer hier word toch niks duz zwemme zit er ok niet in. ik neem gewoon bruintinten en iets blond. heel misschien ene paa rrode plukjes erdoor maar geen aparte kleurtjes
kheb ook in gevlochten dreads gehad....2 kleuren bruin...2 kleuren blond en iets roods....150 stuks...eerst werd ik helemaal gek van de jeuk!!en zon pijn de eerste 2 dagen...kon wel jankeh..kheb er ontsmettings middel opgedaan van mijn broers wenkbruaw piercing...en het heilp...brandeh wel ffies....
tip:als je wil uit spoelen....ga buiten je bad zitteh...leg het haar in het bad..laat iemand het uit spoelen en vast houden...en dan ene groote badlaken erom heen(iet omhoog knuppen)na beneden laten hangen en ff gaan zitteh half uurtje en het voelt fris....zwitsel haa olie...je hoofd in smeren en je volet je weer paar dagen fris...
ja en bij afro kappers hebben ze meestal ook hele goede spray tegen jeuk voor de glans enz.