damn hier lopen niet veel nederlandse meiden
alleen Thais meisjes
Nok Air is altijd wel lekker goedkoop, maar ze vliegen niet op iedere bestemming.
ik zou ook heeeeeeel graag willen..
miss stomme vraag maar is t duur? de reis? en hotel of ben ik nou gek dat ik t vraag
Heeft iemand duikervaringen??
En ik hoorde dat er ook een wake board baan bij bangkok
Ik ben Free-lance instructeur. Werk voornamelijk rondom de eilanden van Pattaya. Erg goed duiken hier.
We hebben mooie koraaleilanden plus daarnaast nog eens 3 scheepswrakken die tussen de 26 en 32 meter diepte liggen. Zeker de moeite waard.
Bangkok weet ik niet hier in Pattaya zit er zowiezo één.
Ik doe het regelmatig en begin steeds meer moves onder de knie te krijgen
Ik ga over iets meer dan 3 weekjes en ben stiekem ook een beetje bang voor slecht weer...
Is dat reeel???
Be Different, jij zit er nu toch? tell me all about it
Hi
weet iemand hoe de temperaturen in November liggen!?
November is het lekker weer
hehe kijk mijn topic, ik over 32 dagen erheen...
Hi
Het hangt er dus vanaf waar je heengaat, maar warm is het er sowieso.
VEEEEEL TE KOUD
Áls het Thailand wordt dan zal ik dus moeten kiezen uit Noord of Centraal.
We zien wel! Maar Thailand lijkt me sowieso geweldig
Geweldig is het zeker. Je moet nadenken wat je precies wilt zien daar. Ga je voor cultuur en geweldige natuur of wil je toch meer uitgaan en het strand? Keuze genoeg in ieder geval!
Je kan beter gewoon een ticket halen en zelf bepalen wat je doet
Wij hebben ook eerst een ticket gehaald en daar omheen gewerkt zeg maar...nu is eigenlijk bijna alles in orde maar we hebben eerst het ticket gekocht...
En zo'n georganiseerde reis trekt mij ook niet zo hoor, iedere dag een vast schema enzo..
Niks voor mij
Allen uitgaan viel zwaar tegen (alles sluit om 2 uur en behalve "hard focking/ping pong shows" stelt het entertainment daar weinig voor)
ben je nog naar Tigers geweeest? Ging een half jaartje geleden nog tot 5 uur door.....