nog 1 jaartje beuken en zwoegen, en ik ben er weer klaar voor om een 1/2 jaar tot 1 jaar te gaan rondtrekken daarzo
Wie weet kom ik mss nog een baantje of iets tegen, hoe langer ik hier weg ben hoe beter
dat kom je zeker, te makkelijk zelfs!
1/2 tot 1 jaar hmm dan werk je vast vaak over of niet?
Als je het goed doet hoef je niet veel geld te besteden daar.
Ik werk niet veel over, ik bespaar veel en verdien ook aardig
hmm dan krijg je bij jouw op het werk, vast veel overuren uitbetaald, wat best klote is ik werk 32 uur, en ik heb geen ATV opbouw, en ik heb al aangevraagd of ik ook 40 uur kon werken kon niet, want dan moesten ze me meer salaris betalen, wat ik soms wel eens had moest ik over werken, enne ik zei ik hou het niet vol tot, 22:00 hoor, omdat ik de volgende dag weer om 8:00 moet beginnen nou dan ga je maar tot 20:30 en nu willen ze me niet meer laten over werken omdat ik het niet vol hou tot 22:00 toen dacht ik naja zeg wat is dit voor gesodemieter
dat zal alleen wel een Thaise loon worden en geen 'westerse' loon ofzo
Ik zit in de bouw, bouw betaalt bijna altijd goed.
Vooral klusjes en vakantiegeld, dus ik kan redelijk sparen zonder over te werken of lange dagen te maken
Uitspraak van Vinylscratcher op dinsdag 26 september 2006 om 16:48:
Ow BTW ik heb weer een nieuwe Thaise vriendin he!
heb je dat via de webcam bepaald?
Ik ga samen met een vriend op 31 oktober 3 1/2 week die kant op. Gaan eerst richting Ko Panghan voor de Full Moon en vervolgens rondreizen (op eigen houtje) om foto's te maken.. Nog meer mensen in deze periode in Thailand ?