4 volgers · 81277x bekeken
heb je ondertussen al wat plannen gemaakt?
We hebben er een overnachting bij in Bangkok, de eerste dag dat we aankomen gaan we Bangkok ontdekken, misschien boeken we er meteen een nacht bij want we willen daar in de omgeving ook nog dat national park zien en de crocodile farm
daarna gaan we naar Chiang Mai een trekking doen
daarna gaan we weer naar het zuiden, je kan ergens vlakbij Pattaya met dolfijnen zwemmen, dat lijkt me heel erg gaaf!!
daarna gaan we naar de full moon party, en gaan we nog meer naar het zuiden, naar Maleisie en Borneo en alle eilandjes bij Phuket enzo
ik heb er zo`n zin in
over 4 weken ga ik voor 2 maanden naar Vietnam en cambodja. Hebben mensen nog goede tips? En hoe hebben jullie het met je visum aangepakt. Ik vlieg op BKK dus denk ik dat me visum voor Vietnam daar regel en me visum voor Cambodja wel in Ho Chi Minh City regel. weet iemand hoe land dat duurt, paar dagen neem ik aan.
Tientallen doden door overstromingen Thailand
Uitgegeven: 23 mei 2006 19:20
Laatst gewijzigd: 23 mei 2006 20:57
BANGKOK - Overstromingen en aardverschuivingen in het noorden van Thailand hebben aan zeker 34 mensen het leven gekost. Tientallen mensen worden vermist en duizenden zijn dakloos geraakt. Dat hebben Thaise functionarissen dinsdag gemeld.
Bekijk video: Modem/ Breedband
De provincie Uttaridit is het hardst getroffen. Daar zijn dertig lijken gevonden en de vrees bestaat dat het aantal wel tot honderd kan oplopen. De getroffen regio is een belangrijk landbouwgebied.

Uitgegeven: 23 mei 2006 19:20
Laatst gewijzigd: 23 mei 2006 20:57
BANGKOK - Overstromingen en aardverschuivingen in het noorden van Thailand hebben aan zeker 34 mensen het leven gekost. Tientallen mensen worden vermist en duizenden zijn dakloos geraakt. Dat hebben Thaise functionarissen dinsdag gemeld.
Bekijk video: Modem/ Breedband
De provincie Uttaridit is het hardst getroffen. Daar zijn dertig lijken gevonden en de vrees bestaat dat het aantal wel tot honderd kan oplopen. De getroffen regio is een belangrijk landbouwgebied.
ja dat heb je als je er in het REGENseizoen zit
Het hete seizoen tussen maart en juni.
Het hete seizoen kent hoge temperaturen met tevens een hoge luchtvochtigheidsgraad.
Het regenseizoen van juli tot en met oktober.
In het regenseizoen valt weliswaar meer neerslag dan in de andere seizoenen,maar de regenbuien zijn vaak kort en hevig. Tussendoor en vooral in de ochtend komt regelmatig de zon door.
Het droge seizoen van november tot en met februari.
Deze periode wordt gezien als de meest ideale periode om Thailand te bezoeken, want de kans op regen is zeer gering, de temperatuur is aangenaam en de luchtvochtigheid is voor Thailand gezien lager.
Zie www.thaisverkeersbureau.nl meneer de Thailandexpert!!!
laatste aanpassing
hey crisje kun je trouwens ook in Surin surfen of word dat niet toegestaan?
Hmmpf, niet echt. Omstandigheden zijn niet echt goed daar. Golven zijn te kort en breken veel te laat
Kamala is wel erg goed! En dat stukje voor Patong, Kalim heet dat!
Jeuh! Wij gaan in juli!
Plensbuien
Wat is een aan te raden lokaal biertje in Thailand?
Drink hier alleen maar Heineken
En de Thaise whiskey is ook niet aan te slepen, moet je ook zeker proberen.
Mekhong
Iemand nog tips??laatste aanpassing 29 mei 2006 21:33
Lees dit topic door
En dan in november, december en januari backpacken door Thailand..
Goede periode uitgekozen
En salmiakballen!
Hehehehe, dat is een keer wat anders dan gefrituurde kakkerlakken.
vast ook nog kroketten binnen
Cafetaria Edje Kroketje...
Wat is uberhaupt aan te raden om eens in de Thaise keuken aan eten te proberen.
Je gaat toch niet naar Thailand om daar patat, salmiakballen en kroketten te eten!
Nope, maar elke dag rijst en gefrituurde sardientjes komt m'n strot uit op ten duur
Dus ik kijk echt uit naar mijn salmiakballen
Vandaag ben ik precies een half jaar in Thailand
Tijd voor een feestje