4 volgers · 80774x bekeken
dan neem ik wel ff een kijkje in kamer 361
Beter kom je tegen die tijd bij mijn hotelkamer langs, nummer 820
Gaat het trouwens al wat beter?
Elke dag een stukje beter... Maar mijn been ziet er vreselijk uit
Ik heb net te horen gekregen dat ik voor mn onderzoek Surin, Laem Sing en Pansea moet onderzoeken
Laem Sing
Beter kom je tegen die tijd bij mijn hotelkamer langs, nummer 820
ben je dan niet al 't land uit?
Elke dag een stukje beter... Maar mijn been ziet er vreselijk uit
ach voor je t weet ben je alweer aan t boathoppen
Laem Sing
Ben erg benieuwd! Ik kan er weinig info/leesmateriaal over vinden... evenals Pansea en Surin maar ik heb er in ieder geval heel veel zin in
laatste aanpassing
ben je dan niet al 't land uit?
Als ik ga, ga ik pas nadat jij weg bent natuurlijk
ach voor je t weet ben je alweer aan t boathoppen
Deze zondag ga ik voor het eerst sinds m'n ongeluk naar Laem Sing. Heb er zin in, maar waterskieen, cocktails, naaktzwemmen en stiekem drugs gebruiken tussen de rotsen zit er niet in ben ik bang
Ben erg benieuwd! Ik kan er weinig info/leesmateriaal over vinden... evenals Pansea en Surin maar ik heb er in ieder geval heel veel zin in
Snap ik
Veel plezier Ladida!
De zon schijnt, het is zo'n 31 graden overdag... Geniet er maar van
Heb trouwens even gemist hoe lang je blijft, waar je naartoe gaat, met wie enz?
geweldig hier
Ko Lipe
helemaal in t zuiden
hier nog 2 dagen van de 5
Dan naar omgeving Krabi
en ook nog maar naar Koh Phangan
3 weken zijn zo best vol te krijgen
damn, gaat nu al te snel....
Gisteravond naar een strandfeest geweest... Mijn-God, wat geweldig! Orgies, drugs, drank, muziek. Het is ongelooflijk! 
Daarna nog een afterparty gevierd tot 10.00 vanmorgen, de hut vol met homo's die zich gingen verkleden, mensen die ongeneerd sex hadden overal, zwembad met uitzicht over de zee...
Het is gewoon net als thuis, maar dan beter!
I just love thailand
Waarom kom je niet naar Phuket, en ga je vanaf hier een tripje doen naar Koh PhiPhi en de Similan eilanden? Die laatste zijn zo ongelooflijk mooi voor snorkelen en duiken! Een van de mooiste plekken ter wereld! Walvishaaien, manta roggen, alles hebben ze daar
Hoe dan ook, fijne vakantie nog! Jammer dat je maar 3 weekjes kan, dat is zo snel voorbij inderdaad (N)
Daarna nog een afterparty gevierd tot 10.00 vanmorgen, de hut vol met homo's die zich gingen verkleden, mensen die ongeneerd sex hadden overal, zwembad met uitzicht over de zee...
Het is gewoon net als thuis, maar dan beter!
I just love thailand
Dan naar omgeving Krabi
en ook nog maar naar Koh Phangan
Waarom kom je niet naar Phuket, en ga je vanaf hier een tripje doen naar Koh PhiPhi en de Similan eilanden? Die laatste zijn zo ongelooflijk mooi voor snorkelen en duiken! Een van de mooiste plekken ter wereld! Walvishaaien, manta roggen, alles hebben ze daar
Hoe dan ook, fijne vakantie nog! Jammer dat je maar 3 weekjes kan, dat is zo snel voorbij inderdaad (N)
Gisteravond naar een strandfeest geweest... Mijn-God, wat geweldig! Orgies, drugs, drank, muziek. Het is ongelooflijk!
't klinkt "bijna" exotisch en thais
denk dat ik de orgies en hutjes met homo's maar oversla...
Het waren niet de homo's die daar sex hadden, maar vrouwen.... hele leuke vrouwen. Foto's volgen
Komen die foto's hier ergens te staan?
Waar is die foto gemaakt Wibi? Times square ofzo?
Klopt! Ook niet vervelend: Manhatten...
laatste aanpassing
Paar dagen bangkok en dan hu ha hin? (schrijf ik het goed?)
het is: Hu Hua Hin
laatste aanpassing
hu hua hin vond ik niets aan....maar dat is mijn mening!
Ben wel helemaal verslingerd aan thailand en zijn buurlanden. Ben al 2 keer 3 maanden geweest en dat zal nog lang niet de enige keren blijven!
Maar nu ga ik eerst volgende week naar costa rica en brazilie voor 2 maanden...is ff kijken hoe het daar is
Ben wel helemaal verslingerd aan thailand en zijn buurlanden. Ben al 2 keer 3 maanden geweest en dat zal nog lang niet de enige keren blijven!
Maar nu ga ik eerst volgende week naar costa rica en brazilie voor 2 maanden...is ff kijken hoe het daar is
Waarom kom je niet naar Phuket, en ga je vanaf hier een tripje doen naar Koh PhiPhi en de Similan eilanden?
zit nu al weer een dag in Ao Nang
beetje costa del sol
maar vooral hier om van hieruit tripjes te maken naar de div. eilanden en lokaties in de omgeving.
Koh Phangan is nog niet zeker
VEEEEEEEEEEEEEL te mooi hier
laatste aanpassing
alleen vrijgezellen jongens alleen maar voor de hoertjes daar die je voor 10 euro de hele nacht kan liggen drukken
Heb het top gehad in thailand, en echt niet alleen om de hoertjes. Het land, de mensen, de cultuur, alles is gewoon kick daar.
Vorige keer naar Bkk-Koh Tao-Koh Phag Nang-en Koh Samui geweest.
VOlgende keer willen we waarschijnlijk in Maart gaan. Is dat een goede reisperiode?
En dan het Noorden van Thailand doen en afsluiten met een paar daagjes Phuket ofzo
Absoluut! Maart is de beste periode! Nog steeds gezellig hoogseizoen, maar minder druk als in Januari. De zee is op zijn mooist
Koh Phangan is nog niet zeker
VEEEEEEEEEEEEEL te mooi hier
Koh Panghnan is ook een paradijs! Vriendin van mij zit er nu en heeft het alleen maar over sex, mushrooms, junglefeesten etc..... Niks mis mee toch?!
Ik dus echt wel... hier in NL zijn ze veels te duur!
Je krijgt ze hier ook gratis. Sok in je broekzak stoppen en doen alsof het een overvolle portomennee is... Vallen ze als een blok voor je
donateur
Er gaat niks boven Thailand. Is het mooiste vakantieland waar ik ooit geweest ben
Het land, de mensen, de cultuur, alles is gewoon kick daar.
daarna nog twee weken naar koh tao
Wheeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhh, precies 'n jaar geleden zat ik op koh tao
IK WIL TERUG
3 dagen bangkok,
4 dagen pachuap kirikhan (vlak onder huahin)
en mabye nog ergens anders........ bv. chumpon
sawadee kap!!!!!!!!!!!!!!!
4 dagen pachuap kirikhan (vlak onder huahin)
en mabye nog ergens anders........ bv. chumpon
sawadee kap!!!!!!!!!!!!!!!
Relaxt!!!
Alleen Chumphon is niet zo heel veel hoor vond ik
Maar wel okee om gewoon te chillen voor een dag of 3
laatste aanpassing
Relaxt!!!
Maar wel okee om gewoon te chillen voor een dag of
me pa is hier een bungalow aan ut bouwen met zun vriendin
en ik heb hem al bijna 1,5 jaar nie gezien dus heb weinig keus......
maar ga ook liever naar phuket ofzo
en fullmoon partys schijnen egt goed te doen te zijn..
ga skekers vaker hierowwhh heen
Maar wel okee om gewoon te chillen voor een dag of
me pa is hier een bungalow aan ut bouwen met zun vriendin
en ik heb hem al bijna 1,5 jaar nie gezien dus heb weinig keus......
maar ga ook liever naar phuket ofzo
ga skekers vaker hierowwhh heen
donateur
Als je naar Thailand gaat, moet je naar Chang Mai gaan
die zijn echt leuk en 'n aanrader om 'n keer mee te maken