Partyflock

Forumonderwerp · 682947
4 volgers · 77654x bekeken

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
wie gaat allemaal naar Thailand toe?
Waarschuw beheerder
Ohja en jullie denken dat er veel verschil in zit 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SEB@Z op zaterdag 5 juni 2010 om 03:18:
Ohja en jullie denken dat er veel verschil in zit

In Lima kun je snuiven voor een knaak, in Thailand niet. 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op woensdag 2 juni 2010 om 02:33:
Voor hoe lang?? Duizend baht is twee tientjes, daar kan je misschien MAX 3 dagen van slapen in een grot en een paar borden met rijst eten.

Dat slapen in 'een grot' en die paar borden rijst zijn me prima bevallen daar... Misschien moet je je niet zo geweldig voelen en eens een keer met wat minder genoegen nemen om op die manier meer van een land te zien en bovenal te ervaren....

Uitspraak van Ibu op vrijdag 28 mei 2010 om 19:02:
k ben daar alleen geweest voor m'n sport. Sport en spa's, prima. Verder is het er best een bende en alles draait om sekstoerisme.

Spa's... Gast, als jij alleen maar aan spa's en resorts doet is dat prima, maar dan heb je werkelijk geen idee waar je het over hebt verder... Voor jou is Thailand niet meer dan een bungalowtje, massagetje en zwembadje op een eiland als Samui ofzo.

*zucht*

Heb na 1 nacht in NL nu al heimwee...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van One-O-Eight op maandag 7 juni 2010 om 10:14:
Verder is het er best een bende en alles draait om sekstoerisme.

Zie het als een soort pretpark, waar je alles kan doen wat je wilt, het geld niet op raakt, de sfeer goed is en het klimaat ideaal. Op sommige plekken heeft het sekstoerisme misschien de overhand, maar dat is echt maar een heel klein deel van Thailand
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 februari 2010 om 10:55:
Als je een 2-daagse of 3-daagse trekking in Chiang Mai gaat doen, ga je daarbij ook raften. Wij zijn vorig jaar mei geweest, toen stond de rivier vrij laag... en ik hou wel van een beetje actie. Ga je in het regenseizoen, of aan het einde van het regenseizoen, dan is de rivier een stuk interessanter, al kan het in oktober zelfs gevaarlijk worden.

Wij hebben een 2-daagse trekking gedaan, vond het helemaal leuk. Kost zo'n 1100 tot 1500 Baht, daarbij wordt je opgehaald, zitten maaltijden bij in, en raften, bamboevaren en een stukkie op een olifant.

's avonds gezellig overnachten in een crappy bamboehutje op palen. Kampvuur erbij, gitaartje, Thaise whiskey en simpel avondeten (maar erg lekker...)

Slapen was prima, je ligt op een matje onder een klamboe, samen met nog 20 anderen. Je hoort de kippetjes en varkentjes 's nachts onder je hutje doorrennen....

precie shet zelfde gedaan!!was zeker top!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op vrijdag 4 juni 2010 om 13:01:
Nee. Wat heeft dat er mee te maken? Heb een tijd geleden verschillende docu's gezien over gevangen in het buitenland.

:lol: zeker die van die 2 chica's die vast zaten in Lima ? Joran have fun :bye:

Waarschuw beheerder
Spa's... Gast, als jij alleen maar aan spa's en resorts doet is dat prima, maar dan heb je werkelijk geen idee waar je het over hebt verder... Voor jou is Thailand niet meer dan een bungalowtje, massagetje en zwembadje op een eiland als Samui ofzo.

*zucht*

Heb na 1 nacht in NL nu al heimwee...

(y)

Die heimwee gaat ook niet meer weg ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M.ha.yu op maandag 7 juni 2010 om 11:28:
Zie het als een soort pretpark, waar je alles kan doen wat je wilt, het geld niet op raakt, de sfeer goed is en het klimaat ideaal. Op sommige plekken heeft het sekstoerisme misschien de overhand, maar dat is echt maar een heel klein deel van Thailand

:respect: en het sekstoerisme kan je redelijk vermijden maar dan moet je uiteraard niet naar Pattaya gaan, en in Chiang Mai heb ik zoveel gelachen met die ladyboys :D

Waarschuw beheerder
-2
pijpen neuken met 17 jarige voor 20 euro!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 juni 2010 om 19:05:

Wow zeg,fijn dat je deze info met ons delen wilt:loser:
Waarschuw beheerder

In Thailand? Dan ben je opgelicht
Waarschuw beheerder
Misschien moet je je niet zo geweldig voelen en eens een keer met wat minder genoegen nemen om op die manier meer van een land te zien en bovenal te ervaren....

Ik voel me er zeker niet te goed voor, maar ga naar Thailand met een doel; Trainen/wedstrijden. Als ik daar wat extra's bij kan doen, zoals avontuurlijke dingen etc. vind ik dat top. Maar dat is niet mijn hoofddoel of de reden waarom ik naar Thailand ga. Als dat dmv promotie erg makkelijk wordt om te doen, dan zou ik mn hand daar echt niet voor omdraaien.

Dus wil wel wat doen; raften of de jungle in, maar wil er niet keihard naar op zoek. En liever ook niet armoedig leven, want dat doe ik hier ook niet.
Uitspraak van M.ha.yu op maandag 7 juni 2010 om 21:08:
In Thailand? Dan ben je opgelicht

Zeker als je Westers bent. Dan zit er een dikke kans in dat ze jouw hele avondje betalen en jou bijna geld toegeven. Vreemd land.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op maandag 7 juni 2010 om 22:49:
Dus wil wel wat doen; raften of de jungle in, maar wil er niet keihard naar op zoek. En liever ook niet armoedig leven, want dat doe ik hier ook niet.

Raften raad ik je alleen aan halverwege het regenseizoen, anders valt er weinig te raften. Eind regenseizoen schijnt het weer te gevaarlijk te zijn. dat kan je tijdens een jungletrekking doen, maar hoe jij dat moet gaan doen vraag ik me af want over het algemeen hebben die boeren geen luxe all inclusive resorts met een spa.... dus je zal toch compromissen moeten sluiten als je iets wil gaan ondernemen, zo niet dan moet je niet zeuren en alleen gaan trainen en in de spa gaan hangen.

Keihard op zoek hoef je niet, pak Bangkok Air van Samui naar Chiang Mai, binnen 3 uur sta jij van het ene in het andere hotel en in Chiang Mai word je doodgegooid met jungletours.
Waarschuw beheerder
En liever ook niet armoedig leven

Je wilt niet armoedig leven? Gast kom eens met je kont uit die spa's en je zal zien dat je voor heel weinig geld kan leven als een God...

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 juni 2010 om 11:24:
je zal toch compromissen moeten sluiten als je iets wil gaan ondernemen, zo niet dan moet je niet zeuren en alleen gaan trainen en in de spa gaan hangen.

Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten! Maar dan ook geen oordeel hebben over hoe kut het daar wel niet is! ;)
Waarschuw beheerder
donateur

Volgens mij zit je dan wel met een erg hoge prijs ;-) Ga ff wat boeiends zeggen..
Dus wil wel wat doen; raften of de jungle in,

Dan ga je toch lekker naar Cambodja.. zullen vast ook forums over zijn :gaap:
Waarschuw beheerder
Zeker als je Westers bent. Dan zit er een dikke kans in dat ze jouw hele avondje betalen en jou bijna geld toegeven. Vreemd land.

Niks vreemd, eind van de avond afsluiten met neuken zonder condoom. OOpsie schatje ik ben zwanger heb geld nodig voor baby. En de rest van je leven zit jij gebakken :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chantal is lief! op dinsdag 8 juni 2010 om 19:51:
Niks vreemd, eind van de avond afsluiten met neuken zonder condoom. OOpsie schatje ik ben zwanger heb geld nodig voor baby. En de rest van je leven zit jij gebakken

:lol: ik denk dat als je daar geneukt hebt zonder condoom je andere zorgen hebt dan een zwangere kip.
Waarschuw beheerder
1 Euro = 39.3056235 Thai baht :(
Vorige zomer kreeg je per euro bijna 10 baht meer
Waarschuw beheerder
Alles 20% duurder.:p Nice
Waarschuw beheerder
Volgend jaar weer thailand voor ons :D
Zijn nu al een beetje aan het kijken welke route we dit keer nemen. Keuzes keuzes keuzes.... Lastig!
Hoogstwaarschijnlijk toch wel echt een paar dagen duiken bij de Similans (L)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Laris82 op vrijdag 25 juni 2010 om 09:22:
Volgend jaar weer thailand voor ons

Same here,januari,tickets hebben we al(y)
Route veranderd bij ons ook nog steeds,maar pakken wel Cambodja erbij!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: Marianne :cheer: op vrijdag 25 juni 2010 om 09:47:
Route veranderd bij ons ook nog steeds,maar pakken wel Cambodja erbij!

Wij hebben nu 2 totaal verschillende routes... lastig zo!
Cambodja? Ga je dan ook naar Koh Chang?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Laris82 op vrijdag 25 juni 2010 om 10:14:
Wij hebben nu 2 totaal verschillende routes... lastig zo!
Cambodja? Ga je dan ook naar Koh Chang?

Haha ik ken dat,hier ook steeds veranderen,maar ook na Cambodja zitten we nog te twijfelen,verleden jaar ook op Ko Chang geweest(super,bij de lonely beach)en het liefst daar weer heen,de andere kant is dat we het zuiden nog totaal niet gezien hebben en eigenlijk dus ook wel heen willen
Maargoed,we hebben nog even om er over na te denken:lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Laris82 op vrijdag 25 juni 2010 om 09:22:
Volgend jaar weer thailand voor ons

Hoop dat ik m'n reis volgend jaar alsnog kan maken....voor de rest van het jaar heb ik ze maar even in de vrieskist gezet...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: Marianne :cheer: op vrijdag 25 juni 2010 om 12:50:
de andere kant is dat we het zuiden nog totaal niet gezien hebben

:lol: en daar zijn wij dus vorig jaar geweest. Echt super hoor! Willen er wel weer graag naar terug, maar ook de andere kant lijkt ons wel wat...

Uitspraak van Tha_RaveBeast op vrijdag 25 juni 2010 om 12:56:
yeahh babyy nu al zin aan

Ik ook! Kan niet wachten :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Laris82 op vrijdag 25 juni 2010 om 13:41:
Willen er wel weer graag naar terug, maar ook de andere kant lijkt ons wel wat...

Wij hebben een auto gehuurd en in het noorden een prachtige route gereden,zoveel mooie dingen gezien en meegemaakt :D
En het autorijden daar is ons 100% meegevallen
Ik kan het noorden je zker aanbevelen,Doi inthanon,Doi Suthep,Pai,Mae Hong son,Thaton enz,geweldig!
Waarschuw beheerder
Morgen/overmorgen zal ik eens kijken welke tips hier de moeite waard zijn/waren. BKK en Chang Mai.:)
Waarschuw beheerder
vorig jaar was ik er, en toen vond ik er niet veel aan. mar ik had veel te hoge verwachtingen. En wou niet meer gaan. maar misschien dat ik het volgend jaar weer probeer maar dan met een andere instelling. En dan niet teveel dingen gaan bekijken iig niet die cultuur dingen, ayattuya (ofzoiets) river kwai, dat soort dingen boeide me geen hol.
Waarschuw beheerder
Eerste giant centipede en kakkerlakken alweer gezien. Fucking ranzig. En dat noemen ze 4 sterren. Vraag me af wat die low-budget mensen dan meemaken. Slapen met cobra's?
Waarschuw beheerder
Net weer 2 maanden terug:(

Wilde volgend jaar weer gaan, maar het worden toch de Filipijnen(Y)
Waarschuw beheerder
Nog precies 2weken en dan zit ik al 2uur in het vliegtuig richting thailand :D
Waarschuw beheerder
misschien in december naar Bankok.
nog aanraders voor bezienswaardigheden?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van •° >JACINTHA<•° op donderdag 1 juli 2010 om 15:58:

wat wil je zien cultuur ? ga het noorden in en koop een lonley planet
of wil je brute stranden zien en mooie eilanden ga dan naar het zuiden...
Waarschuw beheerder
Als je regen wil moet je naar 't zuiden. Veel kakkerlakken en duizendpoten en slangen.
Niceeee. Maar in december zal je wel veel minder regen hebben dan nu.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van •° >JACINTHA<•° op donderdag 1 juli 2010 om 15:58:
misschien in december naar Bankok.

Krunsri cinema @ Siam Paragon
Waarschuw beheerder
Welk hotel wil ik nemen in Bangkok? Ik zie allemaal prijzen vanaf 90 euro per nacht, maar dat lijkt me nogal duur voor Thailand. Wel vijfsterren, maar vind 450euro voor 5 dagen bangkok behoorlijk prijzig, al is het voor een vijfsterrenhotel. In Amsterdam heb je daar voor bijna een kamer bij 't Marriott.
Waarschuw beheerder
heej thanx voor de reacties.
Siam Paragon lijkt me wel wat.
nog aanraders voor discotheken en/of kroegen?
Ik blijf daar 3 weken moet me nog beetje oriënteren op alles dusja alle tips/aanraders/foto's/verhalen zijn welkom.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op zaterdag 3 juli 2010 om 18:38:
Welk hotel wil ik nemen in Bangkok?

ik heb in het Zenith hotel geslapen, in de wijk sukhimvit ofzoiets, en in de ramada , vonde ze beide goed enniet te duur
Waarschuw beheerder

Furama Xclusive Sathorn (Y)
Deluxe kamer is meer dan prima! Kosten volgend jaar feb per nacht is 66,- (hoogseizoenprijs, dus zal nu wel goedkoper zijn).

Wij zijn trouwens wel uit welke route we volgend jaar nemen:
Aankomst BKK en meteen door naar Phuket/Khao Lak
Khao Lak (voornamelijk duiken Similan) - 1 week
BKK - 1 dag
Koh Chang - 1 week
BKK - 5 dagen

Zin in :cheer:

Waarschuw beheerder
17 juli vertrekken we voor 3 weken naar Thailand. Heb er zin in!!
Waarschuw beheerder

Je kunt toch ook gewoon een hostel pakken.. standaard schone aircokamers heb je wel voor 700baht. Eventueel een 3-sterrenkamer @ Viengtai voor ca. 40 euro...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M.ha.yu op maandag 5 juli 2010 om 18:53:
Je kunt toch ook gewoon een hostel pakken.. standaard schone aircokamers heb je wel voor 700baht. Eventueel een 3-sterrenkamer @ Viengtai voor ca. 40 euro...

Dat zou kunnen idd. Maar het zijn maar een paar dagen die ik in Bangkok blijf en als ik maar een paar dagen ergens blijf wil ik meestal wel gewoon redelijk luxe verblijven. Een gym bij m'n verblijf is in ieder geval een must. (Of er vlakbij)
Waarschuw beheerder
nabij khosan road kan je zelfs in het hoogseizoen december / januari voor 10 eu de nacht klaar zijn inc airco koelkast en de hele mik mak ewrbij

zat zelfs me laatste avond in thailand voor 2 eu per nacht maar moest wel me kamer delen met drie altijd te dronken engelse gasten...
Waarschuw beheerder
Ik weet dat dat kan, en dat is ook leuk. Maar daar ben ik dus duidelijk niet naar op zoek. Ik wil een leuk hotel voor een normale prijs. 4 sterren minimaal. Heb Agoda.com als site aangeraden gekregen dus ga daar wel ff zoeken.:) thnx anyway.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op maandag 5 juli 2010 om 19:06:
wil ik meestal wel gewoon redelijk luxe verblijven. Een gym bij m'n verblijf is in ieder geval een must

Furama Xclusive (Y) Met gym, zwembad, uitgebreid ontbijt en nette/luxe kamers :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op maandag 5 juli 2010 om 22:18:
Heb Agoda.com als site aangeraden gekregen dus ga daar wel ff zoeken

Via Agoda kan je prima een hotelkamer boeken. In het begin van onze vakantie hebben we in het Eastin geslapen (zat bij de vlucht in) en aan het eind van de vakantie via Agoda.com het Narai hotel geboekt (Y). Het hotel was prima, schoon maar tijdens het ontbijt wel druk (N).
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Bangkok + Thailand is levuh. Hopelijk volgend jaar weer heen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Laris82 op dinsdag 6 juli 2010 om 08:54:
Furama Xclusive (Y) Met gym, zwembad, uitgebreid ontbijt en nette/luxe kamers :yes:

Denk dat die het wordt idd. thnx voor de tip!:)