vraag aan een gozer of hij een foto van me wilt maken met mijn camera.. Staat ie leuk met zn hand open en zegt "money"
heb hem keihard uitgelachen en ben weggelopen
Misschien iets nieuws
heb hem keihard uitgelachen en ben weggelopen
Ik ga het proberen omiets actiever te zijn als vorig jaar
nou nein
geef je geen ongelijk, kleine moeite toch? En we zijn godver geen filantropische instelling
damn dat was in Cambodja zo irritant die mensen
of dat je langs loopt en dat ze al beeldjes die ze verkopen in je hand drukken, en dan los laten en zeggen ja nu moet je het wel kopen, en geld van je eisen.. dacht het niet kerel
Heel vervelend is dat overal geld voor vragen, ga dr eerst maar moeite voor doen..
ik had t in bangkok,we liepen langs n zooi duiven en toen kregen we van dat voer in onze handen gedrukt, wij zeiden dat we t niet wilden maar ze bleven zeiken, dus gooi dat voer naar die krengen moeten we ineens afrekenen
mwoa dat wil ik nou ook weer niet zeggen tegen kinderen zonder benen
nee joh Zo gehaaid zijn ze he?!
Ik hoorde dat ze in India express hun kinderen verminken zodat ze meer geld kunnen vragen tijdens het bedelen..
oh nee, dat begrijp ik dan wel
aha ja echt Ze zijn nog veel gehaaider hoor
Dan spoor je toch ook niet?
haha maar tegen die andere kinderen wel hoor! You want to buy a book? FUCK OFF !!
echt dat zinnetje hoor je 600x per dag in Cambodja
Ja je moet ook wel als je maar bar weinig hebt natuurlijk
Dan wordt je het ook zoooooo zat
Ja daarom, kan ze ook niet echt ongelijk geven mja vervelend is t wel soms Ik ben dan ook weer zo dat ik dan n soort van medelijden krijg met sommigen
ben veel te goed voor deze wereld
ze hebben daar ook zo'n spelletje.. dan vragen ze waar je vandaan komt en dan weten ze echt alles te vertellen van elk land t aantal inwoners, de hoofdstad, de koningin noem maar op..
en dan zeg je nederland.. Zeggen ze 17 miljoen inwoners -1 want jij bent hier Dat vergeet ik echt nooit meer haha
Ja dat ken ik dat medelijden.. op Dominicaanse komen die kinderen ook naar je toe rennen voor snoep enzo.. Heb toen maar een paar zakken snoep gekocht en ben terug gegaan om het uit te delen..
Meen je? dat is dan wel weer schattig
En was toen nog manager van een kleding zaak en kleding waar net een knoop ofzo afwas heb ik meegnomen daarnaartoe, heb 4 verhuis dozen vol aan een meisjes weeshuis gegeven..
Man o man, die mensen kuste de grond waar je op liep
haha ja dat zou ik ook wel doen idd! Geeft wel voldoening
haha ja maar na 10x wordt t ook vervelend.. Toen gingen we maar landen verzinnen
Dat geeft zoveel voldoening!!
En als je zoiets meemaakt wordt je gelijk weer met beide benen op de grond gezet! Heb dat in Thailand ook meegemaakt toen ik n lift kreeg in n oude kiepwagen die helemaal volzat met bouwvakkers (opa's, oma's, vrouwen en kinderen) Hun kleding was meer gat dan stof maar ze waren zo aardig en zagen er zo gelukkig uit..
Wehehe.. nee joh?
geen idee waarom, het doet gewoon wat met je, als je dus in het echt van die townships hebt gezien, denk je er idd heel anders over.. Voelde me gewoon schuldig dat ik savonds in restaurant aan mn biefstukie zat
haha ja maar dat hadden ze nog door ook Maar ze wisten echt alles die krengen maakte niet uit welk land je zei
ja precies, ik heb dat ook wel gehad hoor dat ze t eten van je bord staan te kijken Van die arme kindjes die op n mijn zijn gaan staan, missen n arm of n been.. Echt hartverscheurend soms
mja als ze dan 30 meter verder aan je been gaan hangen en niet meer loslaten wil je ze wel n doodsschop geven
huh? Wel heel grappig
En ze weten het ook hoor die krengen
Ja maar dat is gewoon te irritant Ze moeten niet aan me gaan hangen ofzo..!
ja volgens mij leren ze dat op school ofzo haha! Hoe maak je n toerist geld afhandig
ja tuurlijk ze doen t erom! Je moet roeien met de riemen die je hebt he
Tja als je wat doet krijg je die moeders achter je aan
ik had het ook gedaan waarschijnlijk als ik daar had gewoond
nee echt joh? maar neem aan dat het in Thailand zelf niet zo erg is?
dat het Birmezen zijn uit vluchtelingen kampen en daar zijn neergezet als toeristische trekpleister
ja ik ook hoor Had wel n goeie oplichter geweest denk ik
nee thailand niet, dat valt heel erg mee!
klopt ja heb ik ook gehoord! ben er niet geweest maar t schijnt wel zo te zijn! Als je n foto wilt maken moet je betalen
Ja ik wilde die tocht gaan maken, maar denk dat ik dat ook niet meer doe
net als in chiang mai naar die Tiger Temple gaan.. Ook niet doen
n bak koffie kost daar geloof ik 5 euro
ben daar zo omgedraait en weggelopen..
ja dat is tiger temple volgens mij.. In Chiang Mai heet geloof ik Tiger Kingdom.. Maar die bij bangkok is volgens mij wel normaal, tenminste wat is normaal?
Ik ben daar zelf niet geweest maar een vriend van mij wel geloof ik, of dat was in Chang Mai, zou ik ff na moeten vragen.
Mag ik met jou mee ?
Wehe daar ben ik dan weer voor
Ja toch? geen vlees..
om te denken?
Denk wel dat ze vlees krijgen hoor! Daar leven ze immers van/voor.. maargoed, ik weet t niet zeker natuurlijk
Juist
Die lijken me niet zo gezellig
de rest zal ik wel niet naar vragen ok?
denk dat ze dan aan de tofuburgers zitten enzo! Vegetarisch jwt
moet dat?
haha ja en n fruitshake na
K ben toch niet bij de politie dat ik een verklaring af moet leggen
![]() |