4 volgers · 77735x bekeken
Ga alleen naar Kho Tao als je wilt duiken, Bans diving resort is top..van horen zeggen dan...heb zelf niet gedoken...als je niet gaat duiken zou ik Kho tao overslaan..leek wel het Thaise Lloret...hutjemutje met veel jongeren etc...lallende bende....had dat eiland wel gezien na 3 dagen...Kho Pagnan & Ko Chang vond ik superrelaxed 
Ga alleen naar Kho Tao als je wilt duiken
daarom ga ik daar ook naartoe, maar dat gaan we ook maar 3 dagen doen..
Eerst naar Bangkok, Ayutthaya, Chiang Mai, Koh pangan, koh Tao, en dan laatse 3 dagen bangkok
Ko Chang vond ik superrelaxed
*zucht* zo waar
donateur
Bij Koh Tao... grote kans op walvishaaien
Die heb ik dus net gemist
Gelukkig over 3 maanden nieuwe ronde, nieuwe kansen
Bans diving resort is top..van horen zeggen dan
Ik heb er gedoken en ben er zeer tevreden over, ik ga dit jaar m'n advanced ook bij hun doen, krijg je nog korting ook
hutjemutje met veel jongeren
Vond ik persoonlijk wel meevallen hoor.
Mwa...strand was echt superklein daar?
....veel mensen lagen er om gezien te worden...zelf dames gezien die allerhande fitness oefeningen doen met de beentjes wijd etc etc
Weeldig aanzicht natuurlijk...zeker weten
...maar vond het niet echt chill Kho Tao...Vond de vibe niet zo relaxed daar in vergelijking met Kho Pagnan of Ko Chang...Maar goed, om te duiken moet het great zijn idd 
Bans diving resort
Doe mn makkers Anthony en ´Jaffa´ de groeten
Ik ga eind mei 16 dagen voor 1000,- via de Makro 
Voor de kenners... Zal dit een leuk reisje zijn???
http://www.bbi-reizen.nl/THRS2
Voor de kenners... Zal dit een leuk reisje zijn???
http://www.bbi-reizen.nl/THRS2
laatste aanpassing
Zal dit een leuk reisje zijn???
georganiseerd?
ga je spijt van krijgen denk ik
lijkt mij niks
georganiseerd?
ga je spijt van krijgen denk ik Tenminste, je hebt totaal geen vrijheid in je doen en laten volgens mij.. Je moet je aan t schema houden en je krijgt zoveel mogelijk te zien in zo min mogelijk tijd..
hahaha, dat d8 ik ook al maar daarna d8 ik :
wou ik de pret niet bederven
Nog 20 dagen en dan gaan we de lucht in, TOP!
maar aangezien ze al geboekt heeft wou ik de pret niet bederven
Hahaha nou pret gaan ze heus wel krijgen hoor!
Ik vind het stiekem ook wel makkelijk hoor... 
Daarnaast ziet het dagprogramma er nog wel "oke" uit. (zoals de laatste 5 dagen op 1 plek)
Ik moet nog boeken, het is eigenlijk een lastminute keuze... gisteren zag ik de actie voor het eerst!
(ik was totaal niet van plan om dit jaar naar Thailand te gaan..)
Ik ga zaterdag boeken.
Zeker weten!
Daarnaast ziet het dagprogramma er nog wel "oke" uit. (zoals de laatste 5 dagen op 1 plek)
Ik moet nog boeken, het is eigenlijk een lastminute keuze... gisteren zag ik de actie voor het eerst!
Ik ga zaterdag boeken.
pret gaan ze heus wel krijgen hoor! Georganiseerd of niet
Hoeveel geld geven jullie gemiddeld uit?
Ik ben vorig jaar echt met een verrassing teruggekomen. 6 weken en had nog geen 2500 euro totaal uitgegeven (vlucht, overnachting etc. meegerekend).
Ik ga over morgen heen met een budget van 40 per dag. eventuele trips zoals duiken en jungle trekkings niet mee gerekend. Ik denk/hoop 1500 per maaand uittegeven. Ik slaap dan wel budget, ga niet elke dag in een restaurant eten maar ook op de lokale markten. Doe zoveel mogelijk met lokaal vervoer en probeer niet elke dag te gaan zuipen, hoop dat dat want zuipen kost nog de meeste centen
Ik denk/hoop 1500 per maaand uittegeven. Ik slaap dan wel budget, ga niet elke dag in een restaurant eten maar ook op de lokale markten. Doe zoveel mogelijk met lokaal vervoer en probeer niet elke dag te gaan zuipen, hoop dat dat want zuipen kost nog de meeste centen
Met 1500 piek heb ik geleefd als een koning, niet budget geslapen, gedoken en gezopen tot ik scheel zag
laatste aanpassing
en probeer niet elke dag te gaan zuipen,
hahaha denk je t zelf ouwe?
1500 per maaand
Was 1300 kwijt in een maand en niet op de centen gelet, haal je makkelijk
incl vlucht, tourtjes en alcohol?
ik 4000 in 2 maanden ofzo en ook nergens op gelet.. geen 1 keer mn saldo gecheckt toen, kan makkelijk voor de helft denk ik maar dan moet je erop gaan letten
Ik ben in afgelopen januari/februari 4 weken geweest en heb €1500,- uitgegeven excl. de vlucht naar AMS/BKK - BKK/AMS.
Hier hetzelfde alleen 1800 voor 2 personen excl.vlucht,het geld raakten we in het noorden niet of nauwelijks kwijt,toen we eenmaal op Ko chang zaten,ging het behoorlijk snel met de centen
incl vlucht, tourtjes en alcohol?
Excl vlucht...die was 700 eu vanaf dusseldorf....1300 euro heb ik in hutjes aan de zee geslapen maar ook in Siam@siam gezten voor 100 eu per nacht in bangkok 4 nachten....en geshopt en gezopen etc etc....
Tourtjes niet gedaan, alles zelf zelf zelf
Ehm ja als ik t red met sparen Dan ga ik in Augustus voor n jaar naar australie, daarna weer naar azie
Nu ben ik jaloers
Zijn gewoon te streng daar, ik ken iemand die bijna werd opgepakt omdat die dronken op een bar stond de dansen
Wij zijn van plan om eind 2011 een jaar weg te gaan, met zo'n werled ticket..
Eerst Azie, dan Australie, Nieuw Zeeland, Frans Polynesie en dan Zuid Amerika
australie trekt mij enorm! Wil al heel lang daarheen maar nooit echt van gekomen.. Nu ga ik t gewoon doen
Streng of niet.. ik gedraag me toch altijd voorbeeldig
ook niet verkeerd!
Ik wil zo lang mogelijk wegblijven! dus onderweg vanalles bijscharrelen.. Misschien kan ik dan ook nog wel naar zuid amerika! Wil graag nog langs die inca trail trekken en naar machu piccu en en en en en ik wil nog veel te veel 
Wij zijn van plan om eind 2011 een jaar weg te gaan, met zo'n werled ticket..
Eerst Azie, dan Australie, Nieuw Zeeland, Frans Polynesie en dan Zuid Amerika
ook niet verkeerd!
Streng of niet.. ik gedraag me toch altijd voorbeeldig
Waarom geloof ik dat nou niet
Ik wil zo lang mogelijk wegblijven! dus onderweg vanalles bijscharrelen.. Misschien kan ik dan ook nog wel naar zuid amerika! Wil graag nog langs die inca trail trekken en naar machu piccu en en en en en ik wil nog veel te veel
Wehehe
Zoiets als de noordpool of groenland lijkt me ook zoooo tof, geen idee waarom..
Waarom geloof ik dat nou niet
geen idee, kan niet aan mn uitermate brave uitstraling liggen
Zoiets als de noordpool of groenland lijkt me ook zoooo tof, geen idee waarom..
ja groenland
Als je dan toch naar Zuid Amerika gaat pak Chili mee.. Heb je best of both worlds
geen idee, kan niet aan mn uitermate brave uitstraling liggen
Niet?
ja groenland
Ja lijkt me gewoon zo vet..
Chili mee..
Daar wilde ik sws naartoe..
Je hebt daar helemaal in t zuiden de zuidpool en in t noorden is t tropisch
dat wist ik dus niet
Niet?
Nope
Ja lijkt me gewoon zo vet..
ja vooral de natuur daar! Al die geisers
dat wist ik dus niet Maar dat zal dan wel helemaal goed gaan komen
Oh dat zeker wel
ja vooral de natuur daar! Al die geisers
ja daarom en van die slee tochten met van die honden..
Oh dat zeker wel Zuid amerika is ook echt vet! Weer heel anders als Azie.. alleen iets gevaarlijker mja dat heb je zelf n beetje in de hand
ja dat is waar, maar dat is ook geweldig die jungle enzo..
Ben naar Zuid Afrika
ja daarom en van die slee tochten met van die honden..
haha ja 10 huskies in de 4e versnelling en gaan
Ben naar Zuid Afrika geweest en dat was ook heel anders maar zo gaaf
afrika ben ik nog nooit geweest.. trekt me ok niet zo eigenlijk
zuid amerika is wel gek hoor op sommige plaatsen
haha ja 10 huskies in de 4e versnelling en gaan
Is toch vet
afrika ben ik nog nooit geweest.. trekt me ok niet zo eigenlijk
Oh ik hou van Afrika
amerika is wel gek hoor op sommige plaatsen heb in venezuela de gekste dingen gezien
ja echt joh? klein verslag..?
Is toch vet
ja lijkt me wel cool
Oh ik hou van Afrika Vind het zo geweldig daar
wil er nog wel n keer heen! Moet er toch geweest zijn
ja echt joh? klein verslag..?
ik was in venezuela en daar staan de militairen met hun m16 voor de ingang te bewaken
elk huis zitten tralies voor de ramen tegen inbrekers
appartementen complexen daar worden bewaakt door concierges met afgezaagde shotguns
stoplichten kennen ze daar niet dus t is 1 grote chaos
s'avonds kan je echt niet in je eentje over straat daar als toerist ..
en dit was alleen in Merida waar ik bij mensen thuis sliep, dus echt in t binnenland.. Caracas schijnt nog erger te zijn
wil er nog wel n keer heen! Moet er toch geweest zijn
Wehehe, als je al alles gehad hebt, zal je toch moeten idd
ik was in venezuela en daar staan de militairen met hun m16 voor de ingang te bewaken
elk huis zitten tralies voor de ramen tegen inbrekers
appartementen complexen daar worden bewaakt door concierges met afgezaagde shotguns
stoplichten kennen ze daar niet dus t is 1 grote chaos
s'avonds kan je echt niet in je eentje over straat daar als toerist ..
oh ja.. ik had dat op Domincaanse Republiek.. Hadden van die buggy's (kleine autotjes) gehuurd.. en daar zijn we meer door het land gaan crossen, naar hele mnooie gebieden met watervallen en dat soort dingen
Caracas schijnt nog erger te zijn
ik ga maandagavond die docu kijken erover idd
Wehehe, als je al alles gehad hebt, zal je toch moeten idd
moet niks
alleen wilde die er natuurlijk wel geld voor hebben
dat willen ze in thailand ook overal voor hebben
ik ga maandagavond die docu kijken erover idd moordhoofdstad nummer 1
ja aardig gek daar
moet niks
Ademen dat moet je
als ik alle vrouwen heb gehad moet ik toch ook niet aan de mannen beginnen?
Misschien iets nieuws
dat willen ze in thailand ook overal voor hebben al vraag je de weg zijn ze nog in staat om geld te vragen
Ja dat zei mijn vriend dus ook al.. in egypte ook.. vraag aan een gozer of hij een foto van me wilt maken met mijn camera.. Staat ie leuk met zn hand open en zegt "money"
heb hem keihard uitgelachen en ben weggelopen
ja aardig gek daar N teringzooitje ook en stinken Niet te geloven
Dat geloof ik wel ja
laatste aanpassing
hahaha denk je t zelf ouwe?
Ik ga het proberen omiets actiever te zijn als vorig jaar
Met 1500 piek heb ik geleefd als een koning, niet budget geslapen, gedoken en gezopen tot ik scheel zag
Thailand is niet het enige land wat ik ga bezoeken deze trip, Malasie en voornamelijk malasisch borneo ga ik doen. En het is daar een stukkie duurder allemaal.