Partyflock

Forumonderwerp · 682947
4 volgers · 79304x bekeken

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
wie gaat allemaal naar Thailand toe?
Waarschuw beheerder
Woensdag loesoe
Waarschuw beheerder
Gisteren terug gekomen. Niks gemerkt van die vogelgriep. Maak je nie druk (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 juni 2009 om 09:43:
Ik zou lekker ergens op Khao san Road gaan zitten en zelf een taxi of tuk tuk regelen op de airport... je bent er zo.

Silom is 10 x beter. Kao San road is kut
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Harold op vrijdag 3 juli 2009 om 14:58:
Vanmorgen weer teruggekomen in Holland. Ik heb er maar één woord voor over: kut

Mis je je nederlandse vriendinnetjes al? ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Esco op maandag 13 juli 2009 om 16:47:
Kao San road is kut

Tenzij je van stinkende backpackers met dreadlocks en flesjes water houdt!~
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Esco op maandag 13 juli 2009 om 16:48:
Mis je je nederlandse vriendinnetjes al? ;)

Nee, die niet ;) Heimwee as hell man.

Jij nog een beetje vermaakt daar zonder mijn aanwezigheid? ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Harold op maandag 13 juli 2009 om 19:40:
Nee, die niet ;) Heimwee as hell man.

Jij nog een beetje vermaakt daar zonder mijn aanwezigheid? ;)

Prima vermaakt amigo jammer dat we elkaar niet meer gezien hebben. Ik ben er weer in Oktober jij??

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Harold op maandag 13 juli 2009 om 19:39:
Tenzij je van stinkende backpackers met dreadlocks en flesjes water houdt!~

:roflol:

Oeh....net bedacht dat ik naast Thailand ook maar een bezoekje ga brengen aan Laos....tuben :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Esco op dinsdag 14 juli 2009 om 08:22:
Prima vermaakt amigo jammer dat we elkaar niet meer gezien hebben. Ik ben er weer in Oktober jij??

Inderdaad jammer, volgende keer beter. Ik ga waarschijnlijk pas later in november, na de bruiloft van m'n zusje.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 juli 2009 om 09:40:
net bedacht dat ik naast Thailand ook maar een bezoekje ga brengen aan Laos....

Laos schijnt nog heel puur te zijn, niet zo toeristisch als Thailand.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Harold op dinsdag 14 juli 2009 om 15:08:

Laos is kut ben r geweest en wist niet hoe snel ik er weg moest komen :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
26 juli vertrek ik naar Thailand...

Zijn er nog meer mensen die naar de Full Moon Party gaan 6 augustus?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 juli 2009 om 16:00:

Yes! Count me in :D

Waarschuw beheerder
donateur
Gezellig! :D

Weet er nog iemand een goed en mooi hotel op Koh Phangan? Liefst een eigen huisje bij een mooi strand...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 juli 2009 om 10:16:
Koh Phangan?

Sarikantang resort.. Zijn huisjes 50 meter van het strand af.. en het mooie is.. het is een prive strand, ong. 5 minuten lopen / gratis hoteltaxi naar de Full Moon... Kost ong 22 p. nacht..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Esco op dinsdag 14 juli 2009 om 15:30:
Laos is kut ben r geweest en wist niet hoe snel ik er weg moest komen :yes:

Lag aan je gezelschap :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Harold op maandag 13 juli 2009 om 19:39:
enzij je van stinkende backpackers met dreadlocks en flesjes water houdt!~

Registered text

Zat in het vliegtuig naast zo'n stinkende hippie die zelfs nog op het gratis vliegtuigvoer probeerde af te dingen.....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 juli 2009 om 16:10:
Lag aan je gezelschap :cheer:

Heb me prima vermaakt met Nam maar die andere twee waren inderdaad drama :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Esco op woensdag 15 juli 2009 om 16:20:
Heb me prima vermaakt met Nam maar die andere twee waren inderdaad drama :yes:

Hoe heet die gozer ook al weer Ailiesie?
Ik vond het nachtleven echt super kicke in Laos:
Vooral die ruime openingstijden en die illegale afterparties!

Alleen een beetje jammer dat Esco weer zoek moest raken .............
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 juli 2009 om 16:31:
Hoe heet die gozer ook al weer Ailiesie?
Ik vond het nachtleven echt super kicke in Laos:
Vooral die ruime openingstijden en die illegale afterparties!

Alleen een beetje jammer dat Esco weer zoek moest raken .............

Ooohw ja was blijven plakken as usual :D

Ja die kerel heet Alliesie wat een daap (Y)

Waarschuw beheerder
En dat lekkere ding die mee was, Juffrouw Jannie toch van de witte barbie parade uit het veerhuis?
T is allemaal wat
laatste aanpassing

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder

Ik ben dr ook wel denk! :) Wel een flink endje reizen vanaf Bangkok, maar inmiddels zoveel verhalen gehoord dat ik het toch wel wil checken :D
Waarschuw beheerder
Gisteren hier helemaal los gegaan met een fles black label, in een disco.. kosten: 28 euro :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

Jep aanwezig;)
Waarschuw beheerder
Live vanaf Kao San Road!! Gekkenhuis :p !!! We hebben ons vandaag ouderwets gezellig laten naaien door Jackie de TucTuc-driver "buddhist day, palace open only from 13.00 uur. etc.." :p achja weten we dat ook weer. Vertrouw ze niet haha :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van M.ha.yu op zaterdag 18 juli 2009 om 21:25:
We hebben ons vandaag ouderwets gezellig laten naaien door Jackie de TucTuc-driver "buddhist day, palace open only from 13.00 uur. etc.."

heeft je vast ook heeel veel gekost?
;)
en je komt nog eens bij n goeie juwelier he
Waarschuw beheerder
donateur
zat gisteren dit topic weer eens door te lezen en ben gisteren ein-de-lijk met de foto's begonnen, tsjeeeee gaat weer kriebelen 8) Wie weet volgend jaar :9

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Harold op dinsdag 14 juli 2009 om 15:08:

Uitspraak van Esco op dinsdag 14 juli 2009 om 15:30:
Laos is kut ben r geweest en wist niet hoe snel ik er weg moest komen

Lekker tegenstrijdig ;-)

Wat was er niet leuk aan Laos dan? Het is toch een mooi land om geweest te zijn, en ff te tuben B) lijkt me wel relaxed hoor :jaja:

Uitspraak van ~Curl~ op zondag 19 juli 2009 om 12:10:
Wie weet volgend jaar

Heb net op worldticketcenter zitten kijken. China Airlines heeft rechtstreekse vluchten voor 580 euro :-O En als je voor 31-08 reserveert krijgt je 5 of 10 % korting..........B)

Weet iemand hoe het zit met een visum? Ik wil wellicht 5 weken gaan ipv 4, maar als ik retour vlieg via Bangkok, maar tijdens mijn reis in Laos en Cambodja verblijf kan ik toch 5 weken blijven? Of moet je dan alsnog een visum aanvragen? (Ik weet dat je vanaf de grens naar Thailand maar 15 dagen krijgt....)
Waarschuw beheerder
Ik ben op zoek naar een niet al te duur hotel met zwembad in bangkok (voor kort verblijf van 2 a 3 dagen)*goed/centraal gelegen*

ik kwam de volgende 2 hotels tegen

1) New Siam Guest House II 840 bath per nacht.
2) Rambuttri Village Inn, 800 bath per nacht

Kent iemand een van deze hotels.. of iemand nog goede hoteltips?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van N@RCISSA & VORTEX op zondag 19 juli 2009 om 16:56:
1) New Siam Guest House II 840 bath per nacht.

Ik ben hier geweest, prima hotel, zit nét niet op Khao San Road, maar iets achteraf waardoor het wel rustiger is. Je bent met 5 min weer op Khao San Road. De kamers zijn prima, enig nadeel vond ik dat het vrij gehorig was, maar dat lag misschien ook aan het feit dat wij een kamer hadden aan het begin van de gang bij de trappen....
Het zwembad heb ik niet geprobeerd, maar zag er wel schoon en 'zwembaar' uit, het eten is ook prima, en als het personeel niet oplet kun je gewoon gratis internetten :9

Voor mijn terugreis naar huis heb ik bij Khao San Inn gezeten van de Saswadee Group ofzoiets. Even google en je vind het zo! Ik vond deze ook erg prettig, had een kamer voor mezelf alleen met vrij groot bed, hot shower en een raam (dat heb je ook niet overal....) Zat weliswaar op 4 hoog, maar had alle rust, ondanks dat het op de hoek van Khao San zit :) Ik betaalde hier 700 baht per nacht voor :)
Waarschuw beheerder
Bedankt! Zet ik in mijn hotel bangkok lijstje. Ziet iig goed uit. Alleen jammer geen zwembad. Ben op zoek naar zwembad, want lijk me lekker om een duik te nemen als je terugkomt naar je hotel.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van N@RCISSA & VORTEX op zondag 19 juli 2009 om 17:36:
Bedankt! Zet ik in mijn hotel bangkok lijstje. Ziet iig goed uit. Alleen jammer geen zwembad. Ben op zoek naar zwembad, want lijk me lekker om een duik te nemen als je terugkomt naar je hotel

No thanks :flower:

Ik heb Siam ook gekozen voor het zwembad, maar uiteindelijk geen gebruik van gemaakt. Op een of andere manier is zwemmen in een zwembad in dat drukke Bangkok niet echt mijn ding :/ Dan kies ik liever voor het strand (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van N@RCISSA & VORTEX op zondag 19 juli 2009 om 16:56:
Ik ben op zoek naar een niet al te duur hotel met zwembad in bangkok (voor kort verblijf van 2 a 3 dagen)*goed/centraal gelegen*

Ik zit nu in Viengthai hotel. Om de hoek bij Kao San road. Kost 1900 per nacht, en dan gedeeld door twee natuurlijk. Het is best duur maarja we zitten er goed..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van M.ha.yu op zondag 19 juli 2009 om 18:06:
Viengthai hotel.

Is dat wat ja? Ik wilde het boeken voor de laatste paar dagen, maar dat was met Sonkran en zat toen vol. Maar heb 'm wel in de optie voor volgend jaar. De laatste paar dagen ffies relaxen O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 juli 2009 om 16:01:
Heb net op worldticketcenter zitten kijken. China Airlines heeft rechtstreekse vluchten voor 580 euro En als je voor 31-08 reserveert krijgt je 5 of 10 % korting..........

ik vlieg voor nog minder dan de helft ;-) maar dit jaar even geen verre vakantie, zijn al wezen skieen en naar curacao, dus blijven deze zomer in de buurt ;-)
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 juli 2009 om 17:52:
Ik heb Siam ook gekozen voor het zwembad, maar uiteindelijk geen gebruik van gemaakt. Op een of andere manier is zwemmen in een zwembad in dat drukke Bangkok niet echt mijn ding Dan kies ik liever voor het strand

echt? Ik heb een hekel aan het strand 8) om echt te zwemmen dan, kan ook helemaal geen uur liggen, ben veel te onrustig, gewoon effe een duik kunnen nemen en weer dingen ondernemen (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ~Curl~ op zondag 19 juli 2009 om 18:50:
ik vlieg voor nog minder dan de helft

Naar Bangkok??

Uitspraak van ~Curl~ op zondag 19 juli 2009 om 18:50:
echt? Ik heb een hekel aan het strand om echt te zwemmen dan, kan ook helemaal geen uur liggen, ben veel te onrustig, gewoon effe een duik kunnen nemen en weer dingen ondernemen

Ik vind de zee wel relaxed, zwembad ook, maar in Bangkok......tussen die stank en de drukte......:no: dan liever een zwembad bij het resort ofzo, met de geluiden van de vogeltjes en mooie natuur om je heen.

Maar zowieso vind ik Bangkok maar niets :flower:
Waarschuw beheerder
17 oktober voor 2 weken naar Thailand..:cheer: ben benieuwd!

Waarschuw beheerder
Wat was er niet leuk aan Laos dan? Het is toch een mooi land om geweest te zijn, en ff te tuben lijkt me wel relaxed hoor

Laos is t mooiste land waar ik ooit ben geweest :Respect: T is allemaal niet zo toeristisch als thailand, n stuk goedkoper en de natuur/omgeving is echt geweldig!! De mooiste watervallen, fietsroutes noem maar op..

Daarnaast heb je vangvieng.. T tuben is echt t gaafste wat ik ooit heb gedaan! Wel alleen maar backpackers maar wat n lol! (L) Ben er 9 dagen blijven hangen! Is wel genoeg ook want je gaat er goed naar de klote! t is 1 groot feest !! :D Vooral langs t water :lol: Ik ga er iig zeker weer heen tijdens mn volgende reis (Y)
Waarschuw beheerder
Lekker tegenstrijdig ;-)

Wat was er niet leuk aan Laos dan? Het is toch een mooi land om geweest te zijn, en ff te tuben B) lijkt me wel relaxed hoor :jaja:

Ik ben in Vientiane geweest en t was een smerig zooitje. De bevolking is alles behalve vriendelijk en het stikt er van de smerige pedofielen die rondlopen met jonge Laos/Thaise gasten. Uitgaansleven bestaat amper en ze proberen je allemaal drugs aan te smeren. Een keer maar nooit meer voor mij :)

Ga liever een paar dagen Issaan in. Iedereen is er super vriendelijk en gastvrij en t kost er helemaal niks (Y)
Waarschuw beheerder
Weet iemand hoe het zit met een visum? Ik wil wellicht 5 weken gaan ipv 4, maar als ik retour vlieg via Bangkok, maar tijdens mijn reis in Laos en Cambodja verblijf kan ik toch 5 weken blijven? Of moet je dan alsnog een visum aanvragen? (Ik weet dat je vanaf de grens naar Thailand maar 15 dagen krijgt....)

Ligt eraan wanneer en hoe lang je in Laos en Cambodja verblijft maar volgens mij zou het geen problemen op moeten leveren. Bel anders t Thaise consulaat ff
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 juli 2009 om 17:31:
Ik ben hier geweest, prima hotel, zit nét niet op Khao San Road, maar iets achteraf waardoor het wel rustiger is. Je bent met 5 min weer op Khao San Road.

Waarom willen jullie allemaal zo dicht bij Kao San zitten? Vind t er verschrikkelijk!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Esco op maandag 20 juli 2009 om 08:28:
Vind t er verschrikkelijk!

Idd, ik vond het er ook maar nix, tenminste ik zou er niet willen slapen.. lekker goedkoop zuipen was trouwens erg goed te doen haha
Waarschuw beheerder
Zaterdag kom ik weer lekker thuis! Iemand in Pattaya/Jomtien dan?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ! (6) * N. * (6)™ ! op maandag 20 juli 2009 om 09:52:
lekker goedkoop zuipen was trouwens erg goed te doen haha

die coctailbar op straat met die plastic krukken!! Strong coctails 80 bath :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 juli 2009 om 11:33:
Strong coctails 80 bath

Mai Tai!!! :respect:

Waarschuw beheerder
Ik ga ook op pedo vakantie, heb toch geen vrienden :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jared B) op maandag 20 juli 2009 om 10:57:
Zaterdag kom ik weer lekker thuis! Iemand in Pattaya/Jomtien dan?

Niet voor oktober ...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 juli 2009 om 12:10:
buckets long island ice tea

Die vond ik dan weer ietsje minder haha..
Waarschuw beheerder
ja nog 6 maanden en dan woon ik er......eindelijk