4 volgers · 79304x bekeken
Woensdag loesoe
Heb me prima vermaakt met Nam maar die andere twee waren inderdaad drama
Hoe heet die gozer ook al weer Ailiesie?
Ik vond het nachtleven echt super kicke in Laos:
Vooral die ruime openingstijden en die illegale afterparties!
Alleen een beetje jammer dat Esco weer zoek moest raken .............
Hoe heet die gozer ook al weer Ailiesie?
Ik vond het nachtleven echt super kicke in Laos:
Vooral die ruime openingstijden en die illegale afterparties!
Alleen een beetje jammer dat Esco weer zoek moest raken .............
Ooohw ja was blijven plakken as usual
Ja die kerel heet Alliesie wat een daap
Gisteren hier helemaal los gegaan met een fles black label, in een disco.. kosten: 28 euro 
laatste aanpassing
Live vanaf Kao San Road!! Gekkenhuis
!!! We hebben ons vandaag ouderwets gezellig laten naaien door Jackie de TucTuc-driver "buddhist day, palace open only from 13.00 uur. etc.."
achja weten we dat ook weer. Vertrouw ze niet haha 
laatste aanpassing
donateur
Laos schijnt nog heel puur te zijn, niet zo toeristisch als Thailand.
Laos is kut ben r geweest en wist niet hoe snel ik er weg moest komen
Lekker tegenstrijdig
Wat was er niet leuk aan Laos dan? Het is toch een mooi land om geweest te zijn, en ff te tuben
Wie weet volgend jaar
Heb net op worldticketcenter zitten kijken. China Airlines heeft rechtstreekse vluchten voor 580 euro
Weet iemand hoe het zit met een visum? Ik wil wellicht 5 weken gaan ipv 4, maar als ik retour vlieg via Bangkok, maar tijdens mijn reis in Laos en Cambodja verblijf kan ik toch 5 weken blijven? Of moet je dan alsnog een visum aanvragen? (Ik weet dat je vanaf de grens naar Thailand maar 15 dagen krijgt....)
Ik ben op zoek naar een niet al te duur hotel met zwembad in bangkok (voor kort verblijf van 2 a 3 dagen)*goed/centraal gelegen*
ik kwam de volgende 2 hotels tegen
1) New Siam Guest House II 840 bath per nacht.
2) Rambuttri Village Inn, 800 bath per nacht
Kent iemand een van deze hotels.. of iemand nog goede hoteltips?
ik kwam de volgende 2 hotels tegen
2) Rambuttri Village Inn, 800 bath per nacht
Kent iemand een van deze hotels.. of iemand nog goede hoteltips?
donateur
Ik ben hier geweest, prima hotel, zit nét niet op Khao San Road, maar iets achteraf waardoor het wel rustiger is. Je bent met 5 min weer op Khao San Road. De kamers zijn prima, enig nadeel vond ik dat het vrij gehorig was, maar dat lag misschien ook aan het feit dat wij een kamer hadden aan het begin van de gang bij de trappen....
Het zwembad heb ik niet geprobeerd, maar zag er wel schoon en 'zwembaar' uit, het eten is ook prima, en als het personeel niet oplet kun je gewoon gratis internetten
Voor mijn terugreis naar huis heb ik bij Khao San Inn gezeten van de Saswadee Group ofzoiets. Even google en je vind het zo! Ik vond deze ook erg prettig, had een kamer voor mezelf alleen met vrij groot bed, hot shower en een raam (dat heb je ook niet overal....) Zat weliswaar op 4 hoog, maar had alle rust, ondanks dat het op de hoek van Khao San zit
donateur
Bedankt! Zet ik in mijn hotel bangkok lijstje. Ziet iig goed uit. Alleen jammer geen zwembad. Ben op zoek naar zwembad, want lijk me lekker om een duik te nemen als je terugkomt naar je hotel
No thanks
Ik heb Siam ook gekozen voor het zwembad, maar uiteindelijk geen gebruik van gemaakt. Op een of andere manier is zwemmen in een zwembad in dat drukke Bangkok niet echt mijn ding
Ik ben op zoek naar een niet al te duur hotel met zwembad in bangkok (voor kort verblijf van 2 a 3 dagen)*goed/centraal gelegen*
Ik zit nu in Viengthai hotel. Om de hoek bij Kao San road. Kost 1900 per nacht, en dan gedeeld door twee natuurlijk. Het is best duur maarja we zitten er goed..
Heb net op worldticketcenter zitten kijken. China Airlines heeft rechtstreekse vluchten voor 580 euro En als je voor 31-08 reserveert krijgt je 5 of 10 % korting..........
ik vlieg voor nog minder dan de helft
Ik heb Siam ook gekozen voor het zwembad, maar uiteindelijk geen gebruik van gemaakt. Op een of andere manier is zwemmen in een zwembad in dat drukke Bangkok niet echt mijn ding Dan kies ik liever voor het strand
echt? Ik heb een hekel aan het strand
donateur
ik vlieg voor nog minder dan de helft
Naar Bangkok??
echt? Ik heb een hekel aan het strand om echt te zwemmen dan, kan ook helemaal geen uur liggen, ben veel te onrustig, gewoon effe een duik kunnen nemen en weer dingen ondernemen
Ik vind de zee wel relaxed, zwembad ook, maar in Bangkok......tussen die stank en de drukte......
Maar zowieso vind ik Bangkok maar niets
Wat was er niet leuk aan Laos dan? Het is toch een mooi land om geweest te zijn, en ff te tuben lijkt me wel relaxed hoor
Laos is t mooiste land waar ik ooit ben geweest
Daarnaast heb je vangvieng.. T tuben is echt t gaafste wat ik ooit heb gedaan! Wel alleen maar backpackers maar wat n lol!
Lekker tegenstrijdig
Wat was er niet leuk aan Laos dan? Het is toch een mooi land om geweest te zijn, en ff te tubenlijkt me wel relaxed hoor
Ik ben in Vientiane geweest en t was een smerig zooitje. De bevolking is alles behalve vriendelijk en het stikt er van de smerige pedofielen die rondlopen met jonge Laos/Thaise gasten. Uitgaansleven bestaat amper en ze proberen je allemaal drugs aan te smeren. Een keer maar nooit meer voor mij
Ga liever een paar dagen Issaan in. Iedereen is er super vriendelijk en gastvrij en t kost er helemaal niks
Weet iemand hoe het zit met een visum? Ik wil wellicht 5 weken gaan ipv 4, maar als ik retour vlieg via Bangkok, maar tijdens mijn reis in Laos en Cambodja verblijf kan ik toch 5 weken blijven? Of moet je dan alsnog een visum aanvragen? (Ik weet dat je vanaf de grens naar Thailand maar 15 dagen krijgt....)
Ligt eraan wanneer en hoe lang je in Laos en Cambodja verblijft maar volgens mij zou het geen problemen op moeten leveren. Bel anders t Thaise consulaat ff
lekker goedkoop zuipen was trouwens erg goed te doen haha
die coctailbar op straat met die plastic krukken!! Strong coctails 80 bath

![*! [B]renda !*](/images/user/47519_2927060.jpg)