ja... ik baal 'echt ! Volgend jaar gaan we 2 maanden... pffff
volgend jaar gaan we ook naar de Similans
Phi Phi was geweldig !
Vanmorgen teruggekomen
We hebben echt een geweldige tijd gehad, wat is Thailand gruwelijk !
Volgend jaar 2 maanden
En duiken... zo mooi !
Schijnt niet echt de mooiste plaats te zijn om te gaan duiken
dus...
Met z'n honderden tegelijk duiken
En nu binnen korte tijd al mijn brevetjes afmaken, dan ben ik straks instructeur en dan is het dag nederland
ik vond het wel mooi daar
Maar meerdere mensen gesproken waaronder duikinstructeurs die de verschillen goed kennen tussen die kant van thailand en de andaman zee. Allemaal van mening dat koh tao een duikfabriek is, alleen maar gericht op zo goedkoop mogelijk je brevet halen en kwaliteit/kleine duikgroepen/bewaking koralen niet belangrijk is.... Dan hoef ik er ook niet meer zo nodig heen.
Snap ik! Weet nog niet wat wij volgend jaar gaan doen, maar wil eigenlijk wel terug naar thailand, al lijkt maleisie me ook wel gaaf...
Lijkt me ook echt zooooo gaaf! Maar wel even goed sparen voor een liveaboard dan
Was het er nog druk? Toen wij vertrokken werd het echt al zo veel rustiger... zaten de laatste avond bij Hippies en Daar waren we echt bijna alleen
Ook de wreckdive gedaan op de gezonken ferry richting Phuket?
Owja wij gaan eerst naar phi phi en dan pas naar Ko Tao... Blijven zowieso maar 3 dagen in Phuket.. trekt me niet echt
Nja, eerst maar eens mn eerste brevetje daar halen
83??
Ik zie op de GGD site staan dat je Hepatitis A, B en DTP nodig hebt.
Alleen werken de meeste pas na een paar prikken en je moet per prik betalen. Klein rekensommetje zit je zo op de 150 a 200eu
http://www.gezond.amsterdam.nl/Infectieziekten--hygine/Reizigersvaccinatie/Prijzen-en-betaalmogelijkheden/Prijs-per-vaccinatie
Welke prikken heb jij allemaal gekregen dan? schrok me kapot van die prijzen
Koh Tao heeft super mooie duikplekken.. Tao zelf is oke maar meer de omringende duikplekken zijn goed te doen!
Waar hebben jullie overnacht? Ben nog op zoek naar iets leuks, maar niet té duur.. aangezien we er toch alleen maar zullen slapen..
Raden jullie aan om een creditcard aan te vragen, in geval van nood of geen ATM's etc??
Owja wij gaan eerst naar phi phi en dan pas naar Ko Tao... Blijven zowieso maar 3 dagen in Phuket.. trekt me niet echt
Nja, eerst maar eens mn eerste brevetje daar halen
Waar op Phi Phi zit je ?
Maar regel het lekker daar joh...
Zijn we ook van plan , maar natuurlijk altijd beter als mensen iets aanraden
Heb ook mooi gedoken en gesnorkeld op 2 uur varen van Langkawi.
Wij zaten heel afgelegen op Phi Phi Island Village
Maleisië is
Heb ook mooi gedoken en gesnorkeld op 2 uur varen van Langkawi.
Blijven maar een dagje .. willen namelijk ook nog naar Koa Sok.. en dan door naar Samui, enz.
Zijn we ook van plan , maar natuurlijk altijd beter als mensen iets aanraden
die is inderdaad goed afgelegen... hoe gingen jullie 's avonds naar het "dorpje" toe? Wandelend of longtail?
Voor de dames.. Hadden jullie veel spulletjes mee? Ik ben echt bang dat mn backpack te klein is..
Ik ga eind julie voor 2.5weken!!! Welke clubs ( t liefst techno-gerelateerd) zijn aan te raden??
Ik ga eind julie voor 2.5weken !!! Welke clubs ( t liefst techno-gerelateerd) zijn aan te raden??
Ik nog 16 dagen
vet droge ladyboy show bij Chaweng,
Ik ga eind julie voor 2.5weken !!! Welke clubs ( t liefst techno-gerelateerd) zijn aan te raden??
Thailand is geen stad beetje lastig om te zeggen als we niet weten waar je precies heengaat
Gast, ga nou die 2.5 week gewoon van het land genieten
Party addict
Rca in Bangkok is een straat met allemaal verschillende clubs
Ik ga wel weg de 12e zit dan waarschijnlijk in Bangkok. Just let me know matey
In zo'n zij straatje?? Met zo'n dikke ladyboy die met een nep piemel gaat zwaaien?
Iemand aanraders om te bezichtigen? Iets wat je niet zo op internet vind.
Net geboekt: 9 Juli ben ik van 14.35 uur tot 16.20 uur in Bangkok, dan door naar KLen ben daar de 11 de klaar.
Kom GVD de 10e naar KL mate, ik zorg dat je je vlucht terug haalt! (en regel Taxi via Douglass)
What is a better way to get rid of the Thailand Blues then zipping Tequilla with Mr Martin at Le Beachclub?
In Bangkok zou ik het niet weten... wel leuk om in het Banyan Tree te gaan eten... lekker luxe op de 60e verdieping, wat kan Bangkok dán stil zijn
Echt zitten genieten daar onze laatste avond... heerlijk eten, maar wat wil je met biefstukkies van 80 eu's op de kaart
(je kan er wel goedkoper eten hoor...)