4 volgers · 79623x bekeken
Mijn vorige is helaas verlopen, dus ik moet even een nieuw simkaartje (en dus nieuw nummer) scoren als ik daar ben. Zodra ik 'm weet, geef ik het door. Heb jij er nog wel één?
Ben m'n telefoon kwijt waar die in zit! Is nog nie verlopen dus als ik m vind Pm ik je
spuiten zijn gezet
Heb je het bij de GGD laten doen?
backpack is geregeld
pff die krengen zijn duur!!
Spuiten moet ik nog regelen, evenals een visum.alleen:
Is het zo dat je pas een visum nodig hebt als je langer dan 30 dagen in het land blijft?
Ik ga wel weg de 12e zit dan waarschijnlijk in Bangkok. Just let me know matey
HTBD!
Weer lekker met die bloeddoorlopenoogjes Immigration staan! (En nee ik heb geen aansteker in me broekzak
Purpose of Vissit: BG!
Place of orrign: My Mother
Address in Thailand: ST Rooms
Thai Tel Nr +66 3825968
Bij Perry Sport heb je ders van 80L voor 50 euris.. valt mee toch?
Dat is zeker niet duur, maar zag een hele mooie van North Face die ik wil hebben
Net mn verzekering opgebeld, wordt maar 75eu vergoed
Raden jullie aan om een creditcard aan te vragen, in geval van nood of geen ATM's etc??
Raden jullie aan om een creditcard aan te vragen, in geval van nood of geen ATM's etc??
Uiteraard. Met je pinpas is opname limiet per dag vele malen lager dan je creditcard. Mocht je een ongeluk hebben ofzo is CC ook supermakkelijk. Heb er zelfs twee
donateur
Heb er al eentje.. maar vrees dat hij te klein is.. .. Wil echt zoooooveel kopen..
In Thailand zelf kan je ook backpacks kopen, ik zou daar een extra rugzak voor souvenirs aanschaffen dan, scheelt je een hoop
Voor een backpack, of voor je inentingen??
Morgen maar ff een creditcard aanvragen, als dat kan
Die waren maar 83 euro bij de GGD, en krijg ook 65 vergoedt..
83??
Ik zie op de GGD site staan dat je Hepatitis A, B en DTP nodig hebt.
Alleen werken de meeste pas na een paar prikken en je moet per prik betalen. Klein rekensommetje zit je zo op de 150 a 200eu
http://www.gezond.amsterdam.nl/Infectieziekten--hygine/Reizigersvaccinatie/Prijzen-en-betaalmogelijkheden/Prijs-per-vaccinatie
Welke prikken heb jij allemaal gekregen dan? schrok me kapot van die prijzen
laatste aanpassing
donateur
Morgen maar ff een creditcard aanvragen, als dat kan
Dat kan, is niet zo moeilijk
Voor Thailand in principe alleen Hepatitis A en DTP, dat is mij verteld door de apotheek. Hep A is 6 maanden geldig, als je daarna nog een herhalingsprik haalt dan ben je voor 25 jaar beschermd, het is een investering, maar dan ben je wel klaar voor de komende 25 jaar
schrok me kapot van die prijzen
Ik ook, maar als je daar een ziekte oploopt ben je nog verder van huis
Dat kan, is niet zo moeilijk Maar vergeet niet de kleine lettertjes te lezen. Ik had dat dus niet zo goed gedaan en toen gingen ze ineens in termijnen alles afschrijven Na een fijne berekening kwam ik er achter dat het op deze manier nog wel 4 jaar kon duren voordat alles dan was afbetaald, dus dat heb ik gelukkig nog om kunnen draaien
ING jongeren creditcard is opzich een aardige optie; goedkoop, geen termijnafschrijving (dus in een keer aan het eind van de maand), hetzelfde als een mastercard en limiet 1000 euro pp.
schrok me kapot van die prijzen
Voor de volgende keer; neem CZ met aanvullende jongerenverzekering (9.95). Krijg je 100% vergoed zonder limiet (ook malariapillen).
Overigens is hepatitis B niet echt nodig. Kan alleen door bloed overgedragen worden. Ik neem een aantal steriele injectienaalden IM/IV mee voor de zekerheid.
83??
Alleen werken de meeste pas na een paar prikken en je moet per prik betalen. Klein rekensommetje zit je zo op de 150 a 200eu
Het is per gemeente verschillend wat je gaat betalen,maar even een tip,er zijn ook huisartsen die ze voor je kunnen zetten,maar niet alle huisartsen doen het,kijk even hier of jou huisarts er tussen zit http://www.lcr.nl/
Dat kan je als hij het doet ook alweer geld schelen,dan schrijft de huisarts een recept voor de injecties voor,die haal je zelf op bij de apotheek en dan kan hij ze zetten voor je,betaal je dus alleen de injecties.
Wij zijn in januari geweest en hadden alleen dtp en hepatitis A nodig,waren bij de ggd 91 euro p.p kwijt en hebben er 75 van vergoed gekregen,onze huisarts deed het dus niet,maar wie weet ,met een beetje mazzel die van jou wel
83??
Hun advies was Hep. a en DTP.. Of ben je van plan om een leuke Thaise aan de haak te slaan, dan moet je wel B.
In Thailand zelf kan je ook backpacks kopen, ik zou daar een extra rugzak voor souvenirs aanschaffen dan, scheelt je een hoop
Ja? Dus denk je dat er eentje van 60 liter genoeg is en gewoon daar nog eentje kopen? Was niet van plan om veel mee te nemen, maar wel terug.. haha..
had dat dus niet zo goed gedaan en toen gingen ze ineens in termijnen alles afschrijven Na een fijne berekening kwam ik er achter dat het op deze manier nog wel 4 jaar kon duren voordat alles dan was afbetaald, dus dat heb ik gelukkig nog om kunnen draaien
Je kunt toch zelf bepalen hoeveel je wil aflossen.. als je zoiets hebt van ik kan het in 1x betalen mag je ook gelijk alles in 1x overmaken hoor.. Tenminste.. das bij die van mij wel..
Hun advies was Hep. a en DTP.. Of ben je van plan om een leuke Thaise aan de haak te slaan, dan moet je wel B. ..
nou, ik ben het niet van plan..heb hier een leuk vriendinnetje
Zag net op de GGD site staan, dat als je een "risicogroep" bent(homosexueel, prostituee etc) je HEP B gratis krijgt..
Wil je ook HEP A dan moet je voor die combinatie 25,- betalen
Vd week maar ff een afspraak maken en zeggen dat ik heaumeau ben
Bij Perry Sport heb je ders van 80L voor 50 euris.. valt mee toch?
Maar is i ook comfortabel met (veel) gewicht erin? Das wel belangrijk als je trektochten wilt maken
2007 geweest 4 weken!
Dit jaar 3,5 week in September...
Toen alles in NL al geregeld, dat gaan we dit jaar echt niet nog eens doen
Kan zoooooooooveel goedkoper..
Binnenlandse vluchten, kun je die ook zonder creditcard betalen?
Dit jaar 3,5 week in September...
Toen alles in NL al geregeld, dat gaan we dit jaar echt niet nog eens doen
Binnenlandse vluchten, kun je die ook zonder creditcard betalen?
Waar ben je gaan duiken? Had je al een brevet?
Ik wil wss ook in Ko Tao mn brevet gaan halen
Heb mijn brevet, mijn vriend heeft zijn OW op Samui afgemaakt, althans gedoken bij Koh Tao. Koh Tao is wel echt een duikfabriek... Sail Rock, een pinncale tussen Koh Tao en Koh Phangan is wel erg leuk... walvishaaien !
Verder bij Phi Phi gedoken, ongelooflijk mooi
En nu binnen korte tijd al mijn brevetjes afmaken, dan ben ik straks instructeur en dan is het dag nederland
Schijnt niet echt de mooiste plaats te zijn om te gaan duiken
dus...
Sommige steks zijn wel ok
Wij waren telkens met een kleine groep... lekker rustig
waar ben je gaan duiken? Ben wel benieuwd naar je bevindingen
Phi Phi was geweldig !