Partyflock

Forumonderwerp · 681977
Betreft: evenement: Hellraiser, zaterdag 29 mei 2004 om 22:00

Waarschuw beheerder
Aanhoudingen tijdens danceparty
ZUIDLAREN - Tijdens een danceparty in de Prins Bernhardhoeve in Zuidlaren zijn zaterdagnacht 31 mensen aangehouden.

Van hen waren er 17 in het bezit van drugs. Verder werden mensen aangehouden voor zware mishandeling, alcoholgebruik, diefstal en vernieling. De verdachten waren in de leeftijd van 18 tot 34 jaar. De politie zette bijna 30 agenten in voor extra toezicht.

Artiest {SHOWLIST artist 16411, 5497, 154073}
Waarschuw beheerder
:D

Waarschuw beheerder
:P

Waarschuw beheerder
donateur
kisten zijn nie uit
kisten zijn gewoon de fijnste schoenen die r zijn voor een party, midner las avn de gladde vloer, midner last van glas, want gaat nie makkelijk door de zool heen
etc

ammehoela!!
Niks air max hakt toch echt het lekkerste!!!!
Wat is er nou in godsnaam lekker aan om op die zware dingen van 2 kilo per stuk te stampen man...allemaal om er bij te horen, klaar PUNT UIT!!

En al die wijven in geruite bloesje etc. zijn gewoon vieze asociale omgebouwde kerels, en de meeloprij STRAALT er gewoon vanaf!! :bah:

en dan nog even over die merken...ok als je geassocieerd word met extreem rechts, dan weet je dat je dat niet moet aantrekken als je als normaal mens beschouwd wilt worden, en dan weet je ook dat als je bij die achterlijke kankermongolen wil horen dat juist moet aantrekken!
Maar ga aub nou niet iets kopen OM het merk:s:s
wat is dat nou voor klein kinder gedrag man "ik koop een shirt van PIT-BULL omdat nog niet zo bekend is" oftewel je koopt een shirt om het merk, please ga eens dood!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
koop pitbull omda het vette kleren zijn miss
kga nie in iets lopen alsk het lelijk vind hor, denk da ma nie

en da jij die kledingstijl nie mooi vind betekend nog nie da iedereen da mar lelijk moet vinden :S
Waarschuw beheerder
uhu... nike is ook een mooi merk --> vette kleren

fila is ook een mooi merk ---> vette kleren

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb niet alleen tegen jou hoor:)
Alleen ik weet gewoon zeker dat het allemaal gaat om het merkje wat er op staat, want al zou een shirtje van Adidas of wat dan ook nog zo mooi zijn, die kopen jullie niet voor een hardcorefeest, ontken het maar, maar ik weet zo onderhand echt wel hoe het hele blije zooitje in elkaar zit...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Psycho Forze -> AMEN!

Ik ging toch echt keihard op Hellraiser, en het kwam zeker NIET door die lonsdale pet :p...

(L) Nike Air Max
Waarschuw beheerder
aaaight psycho :D

pittbull hooligan ben sherman komen allemaal van de skinheads af.. daarom is het cool :[

Waarschuw beheerder
zowiezo: Hardcore, Not Fashion!
Dus draag wat je wil :)

- Ik ben cool?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
eej rollie
hooligan sowiesow nie :P
komt uit 'voetbal' wereld

Waarschuw beheerder
donateur
b)
Waarschuw beheerder
Daarom ga ik voortaan lekker in mn bloemetjes jurk!

Peace motherfuckers!

en je weet wat ze op MTV zeggen: Agression comes back 2 you!
Waarschuw beheerder
mja
zijn ook feesten waar je gewoon geen lonsdale meer aan kan trekken
ook al staat niet in kleding voorschriften
na defqon doe´k ook zeker geen lonsdale aan anders gaat het hetzelfde als vorig jaar met maat an mij
achternagezeten worden door 70 man omdattie lonsdale polotje aanheeft :S
Waarschuw beheerder
Bij de echte DIE HARDS zit het hem niet in de kleren die weten hoe ze een feessie moeten bouwen ;)
Waarschuw beheerder
t interesseert muh ook weinig, ma vin beetje zielig da zulke mensen na een feest komen ;)
als ze alleen daarvoor komen kennen zuh beter thuisblijven en kaartje verkopen aan mensen die wel graag willen gaan ma geen kaartje meer konnen krijgen ;)

Waarschuw beheerder
ja al die kutgabbers ook altijd! (6)
Waarschuw beheerder
Wat hier allemaal gezegd wordt over Lonsdale, zal allemaal wel, maar ik weet 100% zeker dat als er een hardcore party wordt gehouden waarbij er geen Lonsdale en weet ik veel allemaal nog meer wordt toegestaan, dat er dan een veeeeeel beter sfeertje hangt.

Zelf liep ik in m'n Global Hardcore Nation 1997 longsleeve :d :d :d (en m'n lonsdale petje, omdat ik te lang haar had vond ik van mezelf), en heb met heel veel mensen een praatje gemaakt. En laten die mensen nu toevallig allemaal juist geen Nazi-Look gehad hebben? En dat die allemaal ouder waren als mij en de oude tijd wel hebben meegemaakt?

En laten deze mensen nu ook juist de sfeer gemaakt hebben!!!

En dan dat stomme dansje van ze met die benen een beetje lomp naar voren gooien, ziet er ook al niet uit en zo lomp als iets.

Nee, oude gabber look is het beste :)
Waarschuw beheerder
donateur
't is ook niet zo zwart-wit (om eens een toepasselijke beeldspraak te gebruiken) te stellen. Ik was gister op Hardcore Gladiator in Duitsland. 't zag daar zwart :) van de Lonsdale, Pitbull en hooligan, maar de sfeer had daar niet onder te lijden m.i.

Waarschuw beheerder
Gelul over kledingmerken bla bla

Iedereen weet toch wie de sfeer verpestten de afgelopen jaren..!
Die stoer kijkende mannetjes met geruite blousjes en bretels en met wijven bij zich die nog lelijker zijn als heroinehoertjes..

Ik ben blij dat we ze hebben kunnen aanpakken..

Vroeger was t tenminste nog gezellig op feesten, kon je met wildvreemden praatjes maken en dom doen maar dat is
afgelopen sinds die 18jarige dombo's ten tonele kwamen!

Je gaat naar feesten voor de muziek en niet om stoer te doen. Die gastjes zijn helemaal niet stoer want ze lagen op een gegeven moment toch echt allemaal op de grond te bloeden.

In groningen laten we die mensen niet toe, dat hebben ze ook al op masters vs. hellraiser gemerkt en nu weer.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vind dat het sfeer ook een beetje aan je zelf ligt.
De oude hardcore is voor op te gabberen.
En de nieuwe hardcore/darcore is voor op te stampen daar voor zijn de kisten ook.

Ik heb zelf een extra zwaren uit voering kisten met stalen neus en zool,dat geef extra mee met
die LOMPEN DANS.

Als iedereen gezelig mee stampt dan heb je een goed sfeer,dan komt het pogo-en van zelf.
Waarschuw beheerder
En ik heb NIX van ruzie of ruzie zoekende mensen gezien op het feest.

Waarschuw beheerder
ik stamp toch echt hard in me Nike Air Max hoor, kweenie :?

Voorderest heb ik geen last van de sfeer gehad, ik vond t wel gezellig.. Veel gepraat met veel mensen etc (oh die pille toch.. :p)

idd ook keiveel anorexia wijven ofzo :x Ugly as hell

Waarschuw beheerder
donateur
ja en als het pogo vanzelf gaat, hoop ik dat iedereen die er aan mee doet vanzelf een hartaanval krijgt!:)

trouwens wie zegt dat het neo's waren die neergeslagen zijn op Hellraiser?
Waarschuw beheerder
zucht...

hardcore is niet om op te stampen of te pogoen

stampen = voor meelopende nitwits die niet kunnen hakken

en stampen dat doe je op hardstyle

pogoen daar begin ik niet meer over das voor kleuters of voor wannabe skinheads...

als je echt wilt pogoen ga dan naar slipknot of korn ofzo
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik vind dat je plezier moet maken op die feesten je komt dr verdomme niet om te vechten of iemands polsen door te snijden wie dr vecht of rel gaat schoppen die moeten ze meteen buiten flikkeren en als het druk is jah dan loopt dr regelmatig iemand tegen je aan nou dat is zo hoef je niet kwaad om te worden dan zeg je sorry ofzo en dan is het goed das precies hetzelfde met drinken.

het geval van d-spirit is zwaar triest van die gast die komt op geen een feest meer binnen of hij is letterlijk de lul en kwa d-spirit betreft is die een goeie gast en idd wat lord of darckore zegt maar we kennen hem en 2 vrienden van ons maken dr af en toe een praatje mee maar we spreken nooit met hem af we komen hem alleen tegen en gaan wel iid naar feesten toe waar hij vaak draait want hij draait gewoon harstikke goed.
ik zeg alleen tegen gavin sterkte met alles en er zullen heel veel mensen achter je staan.
Waarschuw beheerder
denk niet dat er veel mensen achter gavin staan maar denk dat er meer mensen op die messentrekker ze hoofd staan 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik weet niet of je zelf ooit gepogo-t hebt maar ik en veel andere mensen hebben er veel plezier in.

En stampen op hardstyl is anders dan stampen op hardcore/darkcore.

Wat ik doe is meer een soort
mix van klompendans,hakken,regendans en pogo-en
door elkaar.

maar ken ook hakken en gabberen

Waarschuw beheerder
..niks van gemerkt :S

Waarschuw beheerder
pogo'en doe ik niet aan.. Hakke/Stampe wel..

Je moet tog dansen zoals je wilt? Ik vind dat een beetje raar.. "Stampen hoort bij hardstyle".. Dat is IN PRINCIPE het zelfde als "Lonsdale is voor nazis".. dingen in een hokje stoppen..
Waarschuw beheerder
stampen = voor meelopende nitwits die niet kunnen hakken

en stampen dat doe je op hardstyle
Waarschuw beheerder
en mja iedereen mag doen wat die wilt das waar :P maar ja pogó en en dan lompe met je poten naar voren zwaaien das gewoon...

fuck it

OPTIEFEN met pogo en dat lompe gedrag ga thuis maar in je kamer dat doen :[

Waarschuw beheerder
Iedereen gaat los op zn manier.. Who Cares How?

Al vind ik dan pogo'en iets te ver gaan, maar dat is mijn Mening.. Als mensen met elkaar willen pogo'en op een feest, moeten zij weten, als ze mij er niet mee lastig vallen..

was iets later als jou ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hehehe :D

Waarschuw beheerder
maar ik vind van mezelf dat ik veel harder kan gaan als ik stamp.. Ik voel echt dat ik me energie met de muziek mee stamp.. Heb dat met hakke niet echt.. of ik doe iets fout.. :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dat gevoel heb ik ook

hakken is uit stampen is in
eerst was het gabberhous nu is het darkcore
komt dat de bass is verbeterd
een door dreunende-bass,
dan wil je zelf ook door de vloer dreunen door lomp te gaan stampen in plaats van te gaan hakken

Waarschuw beheerder
reken maar dat ik hard heb staan stampen op die Ijzere hekken vooraan bij de stages ;)
Waarschuw beheerder
ik in de groeten zaal tussen het houtenblok en het podium en ook stampen rond heel de zaal
half stampen half hardlopen

is een goeie sport
Waarschuw beheerder
hou toch op met die flauwe kul over lonsdale ik had lonsdale aan net zo als het meisje die ons binnenliet bij de vipingang en net zoals een derde van de rest van de mensen die op hellraiser was.
dat zijn toch niet allemaal wasies maar dragen het gewoon omdat het leuke kleren zijn of zich een beetje willen verzetten tegen de gevestigde orde. daar is toch nix mis mee!

Waarschuw beheerder
Dit soort Verhalen weerhouden me er zo van om naar dat soort feesten te gaan he. Hardcore is heftig om zo eens een avond op te hakken of wat dan ook maar al die nutteloze agressie eromheen. Al op 2 van de 3 pure hardcore feesten waar ik geweest ben problemen gehad. Weliswaar van veel mindere aard maar het bewijst wel weer dat er een hoop stakkers in de hardcorescene rondtrekken.

En mensen met Hakenkruizen enz :kots:

Waarschuw beheerder
mensen met Hakenkruizen heb ik niet gezien...

Ik weet trouwens niet waar het allemaal omgaat.. Ik heb echt geen rellen of iets gezien, of iig BINNEN.. Ik vind het allemaal maar raar, ik vond de sfeer toch wel redelijk.. Misschien dat andere mensen er juist te veel op letten ofzo?

Waarschuw beheerder
donateur
mmm elk topic strand wel weer in hetzelfde gezeik zie ik alweer oftewel de hokjesgeest waart weer lekker rond hier op PFFFFFFF
Waarschuw beheerder
donateur
mensen met Hakenkruizen heb ik niet gezien...

Ik weet trouwens niet waar het allemaal omgaat.. Ik heb echt geen rellen of iets gezien, of iig BINNEN.. Ik vind het allemaal maar raar, ik vond de sfeer toch wel redelijk.. Misschien dat andere mensen er juist te veel op letten ofzo?

Hoe ben jij eigelijk binnen gekomen gezien je leeftijd? Wat je net zei over stampen t.o.v. hakken waren wel wijze woorden!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Emilio---> ga dan een keer naar Ghosttown, top sfeer gegarandeerd, en anders krijg je, je geld van je kaartje van me terug;p

hakken is uit, stampen is in!

Nou ja zeg!:s
Hakkuh is toch nog altijd DE kunst, die jullie domme newstyle wannabe pogomongooltjes nooit onder de knie zullen krijgen, ga dan niet doen alsof het uit is, maar geef gewoon je toe dat je spastisch bent:[
en trouwens mensen die dingen doen omdat iets "in" of "uit" is, zijn zowiezo totaal NEP en hebben geen eigen identiteit :)
Fuck MODE, fuck HYPES!!!!
Waarschuw beheerder
en trouwens mensen die dingen doen omdat iets "in" of "uit" is, zijn zowiezo totaal NEP en hebben geen eigen identiteit
Fuck MODE, fuck HYPES!!!!

daar mee ben ik het met je eens.
maar met dat ander daar klopt geen fuck van
de muziek styl veranderd dus de manieer van dansen ook en er is niemand die op de zelfde manier stampt als ik.
ik trek me nix aan van dat mee loopgedoe zo als jij denk.
ik ken ook gabberen en hakken.

Waarschuw beheerder
Ik vraag me toch af wat die Simpletons met hun Lonsdale, Ben Sherman en andere troep willen bereiken.

De allochtonen gaan echt niet weg, je portomonnee is leeg na een klerenkast vol van die troep en je wordt keihard uitgelachen of nog erger door de echte harde hardcorekern.
Waarschuw beheerder
en dat heeft nix met WANNABIE te maken wij dedee vroeger op school al pogo-en zo ben ik nou eenmaal iedereen heeft zijn eigen smaak als je je er maar goed bij voelt.

en fuck de mode binne kort ga ik met een korte broek na een feest
Waarschuw beheerder
:respect: Hakken:P

maar het ging over "aanhoudingen tijdens hellraiser"