Partyflock

Forumonderwerp · 681326
2803x bekeken
Betreft: evenement: NJOY, vrijdag 11 juni 2004 om 18:00

Waarschuw beheerder
donateur
Ik weet het niet met dat NJOY-festival van ID&T.

Ik denk dat ze best wel eens gruwelijk op hun bek zouden kunnen gaan, met het openbreken van de grenzen tussen Dance en andere muziekstromingen(zoals zij het zelf noemen).

Iedere abonnee van ID&T-magazine krijgt nu ook 'n "persoonlijke" uitnodiging... Dan moet je natuurlijk wel nog het kaartje kopen.

Maar ik vind het nix voor ID&T om zo'n uitnodiging te versturen samen met elk magazine... Dat laat in mijn ogen zien dat de kaartverkoop nog lang niet naar verwachting loopt!

Wat denken jullie...?

Gaat het een flop worden, en waarom, of juist niet, en waarom dan dus ook niet?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb ook idd geen flauw idee :no:

Waarschuw beheerder
Hahaha het lijkt mij niets...Darkraver, Anouk, Di-rect, Partysquad, Dana...wat is dat voor line-up???? Ik denk dat er wel veel jonge mensen op af komen (ik ben zelf nog niet zo oud i know) maar ik hoor niet veel goeds over NJOY....:s

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Zelfde als met Pleasure Dome

Waarschuw beheerder
Ik denk dat ze best wel eens gruwelijk op hun bek zouden kunnen gaan

Tsjaa wat je noemt goed op hun bek kunnen gaan voor een miljoenenbedrijf als id&t die kenne wel wat hebbe....

Waarschuw beheerder
donateur
Het zou ook niet de eerste keer zijn dat ze op hun bek gaan.

Lees ook net dat de contracten zijn getekend voor Sensation Germany...

Spannend :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind t ook drie keer niks.. Ski-hut, Rock, Dance... En dat allemaal tegelijk??!? Nee joh, dat lijkt me helemaal niks.. Dat publiek is niet te mengen, of althans imo niet.. En dan ook nog drie dagen?? Neu denk dat t drie keer niks word..
Ze vernieuwen misschien wel maar vernieuwen niet naar de vraag op de markt.. Hun line ups ook, zeeer vernieuwend maar niemand kent de dj's..
Maar hun marketingmachine heeft hier vast een beeld bij..

Waarschuw beheerder
donateur
word nix :no:
Waarschuw beheerder
tis denk ik allemaal een beetje te veel van het goede..

en trouwens best aan de prijs.. publiek wat ze hiermede trekken is denk ik vrij jong.. dat geld heeft niet iedereen dan te besteden, toestemming van de ouders :O, die wazige lineup.. t schiet gewoon niet echt op.

snap niet dat ze t zo groots hebben aangepakt en gelijk drie dagen te doen :vaag:.. dat kan je wel doen met rockwerchter ofzo maar die heeft dan ook echt een goede lineup waar de mensen naar uitkijken..
Waarschuw beheerder
donateur
ID&T werkt hier voor toch samen met een groep studenten ?

Nou die krijgen nu allemaal een slecht eind oordeel van ID&T :-p

Waarschuw beheerder
donateur
snap niet dat ze t zo groots hebben aangepakt en gelijk drie dagen te doen .. dat kan je wel doen met rockwerchter ofzo maar die heeft dan ook echt een goede lineup waar de mensen naar uitkijken..

Ze hebben het wéér geprobeert voor elkaar te krijgen om ML drie dagen te doen, maar dat wilde de gemeente niet toezeggen op het floriadeterrein... maar met sixflags hebben ze meer succes.
Waarschuw beheerder
heb ik nog niet eens aan gedacht...

doe dancevalley of mysteryland dan drie dagen :S

dan neem je volgens mij echt minder risico hoor, de vraag daarvoor is er echt wel naar (denk aan N1)

Waarschuw beheerder
donateur
ML is vroeger geloof ik ook al 2 keer drie dagen geweest, maar mocht toen niet meer... en dus nog steeds niet.

En aangezien ze vorig jaar Floriadeterrein hebben vast weten te leggen voor een x aantal jaar, kunnen ze ML nu niet ineens naar Sixflags verhuizen, aangezien ze daar wel 'n driedaagse vergunning hebben.

En DV wordt ngog moeilijker denk ik, aangezien die natuurlijk 'n paar jaar geleden bijna compleet op z'n bek is gegaan met de "onderkoelings-editie" zeg maar.

Waarschuw beheerder
het wordt vast net zon grote flop als hardventure

[img cacheid=000666b30010d0d796de4c3c1a004e8fa6]https://photo.partyflock.nl/images/7143/main/58588.jpg[/img]

[img cacheid=000666b70010d0deca891fc81a004e8fa6]https://photo.partyflock.nl/images/7143/main/58612.jpg[/img]

daar sta je dan

Waarschuw beheerder
donateur
mysteryland '93

mysteryland '94

Allebei drie dagen :) Zelfs van 12.00 uur vrijdag tot maandag 07.00 uur
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ik denk dat id&t zich opnieuw flink in de vingers kan snijden.

Ze richten zich naar mijn mening (zoals al eerder gezegd) op een te jong publiek dat te weinig geld te besteden heeft.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
na hardventure was best wel leuk... :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat ze best wel eens gruwelijk op hun bek zouden kunnen gaan, met het openbreken van de grenzen tussen Dance en andere muziekstromingen(zoals zij het zelf noemen).

net alsof zij de grenzen openbreken tussen dance en andere muziekstromingen. Dat is al zovaak daarvoor gedaan en gebeurt nog steeds. het vernieuwende aan dit event is dat ze allemaal artiesten bij elkaar zetten die populair zijn bij de jeugd van 14 jaar.

soapies die draaien, apres ski muziek en meer ongein :S

Waarschuw beheerder
ja van het strand maar dat was vroeger

Waarschuw beheerder
donateur
Jellyhead>>>

(zoals zij het zelf noemen).

Zei ik toch?
Waarschuw beheerder
donateur
mijn fout ;)

Waarschuw beheerder
Tja ik denk dat ze hun doelgroep niet goed bereiken. In princiepe kan het een heel leuk feest zijn maar niet voor de PartyFlock-generatie.

Denk dat ze het meer hadden moeten richten op de generatie 25+ :yes: Daarbij hoort ook een andere advertising campagne (lees: andere magazines, communicatie en strategie e.d.)

Ook is deze 25+ generatie (denk ik) niet van het Kaliber "Meerdaagse feestbeesten". Mn zus bv (geen die-hard houser maar vroeger wel op bv Hellraiser geweest en DanceValley) wil daar graag heen maar gaat daar dus niet camperen.

Ik denk dat ze het hadden moeten proberen te lanceren als een ééndaagsfestival en wanneer het succesvol is geweest het eventueel gaan uitbouwen.

Ik zou er trouwens best even willen kijken, ik hou van Rock tot HipHop van House tot Urban, waarom niet....

Duncan, wanneer je dit leest mag je mij wel in dienst nemen hoor 8) :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Maakt niet uit hoor :)

Maar wat betreft het verleggen van die grenzen...

ID&T probeert nu een deel van de MOJO-markt te pakken te krijgen, omdat zij zien dat MOJO zo'n gigantisch marktaandeel heeft wat betreft de niet-dance-scene... ik geloof iets van 85% van alle concerten zitten zij achter... direct, danwel indirect.

Nog meer cash 8) denken ze ws...
Waarschuw beheerder
die vergunning voor een terrein, vraag me af of ze dat hadden gekregen als het bijvoorbeeld voor mysteryland was? weet het niet hoor, maar kan zijn dat een "tmf feest" zoals njoy beter ligt bij de grote bazen, dan een "houseparty"..

vind het floriadeterrein toruwens wel mooi hoor

maar jezus wat een kuteind lopen zeg :S richting de main zegmaar..

Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat ze het hadden moeten proberen te lanceren als een ééndaagsfestival en wanneer het succesvol is geweest het eventueel gaan uitbouwen.

Ze zijn bij ID&T al sinds die laatste meerdaagse ML in '94 bezig wéér een meerdaagse vergunning te krijgen... dan snap ik wel dat ze hem niet afslaan... alleen 'n b'tje jammer dat ze nu zo'n concept neerzetten voor die drie dagen.
Waarschuw beheerder
donateur
Ja was op nova of netwerk geloof ik. Duncan die Mojo beschuldigde vanwege hun monopolipositie. Bijna alle grote buitenlandse artiesten worden geboekt via Mojo. Zo was het voor UDC ook heel moeilijk Underworld op Impulz te krijgen.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat het wel eens een tof feestje zou kunnen worden :D

Waarschuw beheerder
Vind het floriadeterrein toruwens wel mooi hoor

Wees niet bang, ML zal daar nog wel even blijven :yes:

Mojo zijn gewoon bloedhonden. Er zijn zoveel bands die wanneer ze naar nederland komen niet om Mojo heenkunnen :[ Zowel qua boekingen als muziek. Ze hebben dus de hele bedrijfskolom in handen en dat is nooit goed voor de uiteindelijke afnemers.

*Marcel inzake Marketing* B)
Waarschuw beheerder
ja wel mooi maar wel te ver lopen :vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
Dat vind ik juist wel z'n charme hebben eigenlijk brosi! Als alles zo dicht bij elkaar is vind ik het maar nix... maar is alleen leuk als het weer net zoals vorig jaar is :)
Waarschuw beheerder
haha nouja als je tot twee keer toe vanaf de main iets warmers uit je kluisje moet halen is het geen charme meer hoor;)..

vind het iets minder handig dat zegmaar op de 'route' richting de main en lexion vorig jaar volgens mij eettentjes staan, vond t wel erg druk..

niet dat ik een zeikerd ben hoor hehe, vind het altijd allemaal wel best, maar als we het er dan toch over hebben :$:).

vond het wel leuk dat je de stage van qdance zegmaar beneden zag liggen.. mooi overzichtje :D.

Waarschuw beheerder
donateur
Ja, da's idd wat minder dan, maarja het feest was goed genoeg...

Maar nu weer ontopic, ok? ;)

Werkzaam bij Rage-Online
Waarschuw beheerder
pas oordelen als het feest is geweest
Waarschuw beheerder
:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het feest is te breed geprogrameerd denk ik waardoor je niet echt een vast publiek zal kunnen trekken voor evt volgende edities!
Het is van alles wat maar dan net niet goed genoeg om er een echt feest van te maken!
Misschien kan het best gezellig worden maar de mensen zullen denk ik niet iets hebben van hier moet ik nog een keer heen:jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
beetje jammer... niet goed voor het ''imago'' van ID&T B)

wipneus & pim, kom nou zeg... :/ :P
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3417, 168}
Werkzaam bij {SHOWLIST location 14513, 22781}
Waarschuw beheerder
donateur
ID&T krijgt hier spijt van :jaja:

nergens meer hardcore... :no:
gaat ze geld kosten net als Pleasuredome,

NJOY ook zo iets... verkoopt te langzaam. Ze gaan straks kaarten gratis weggeven, ze willen het toch vol hebben.

Mysteryland nergens Hardcore dat valt bij veel mense heel erg tegen. Zal ook niet een notime uitverkocht zijn.

Sensation tja... is een oud vertrouwd concept, kan ik begrijpen dat het goed loopt...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb die regels van dat njoy is door geleezen maar ehhh denk niet dat wat gaat worden 3 daagen lang je eetten en drinken duur koopen bij stants daar komt zekkker geen jong publiek op af die willen hun eigen drankje en hapje meemen waar om hebben ze dan een camping ze hadden er beter een hotel neer kennen zetten meschien dat je dan mensen met geld aan trekt
Waarschuw beheerder
hahaha volgens mij krijgen we die akarten via het magazine duzz gewoon gratis gehehehe en dan wel gaan om het zooite af te zeiken of om lekker te gaan in de achtbanen
Waarschuw beheerder
donateur
haha ga lekker naar Lowlands en neem gewoon mn eigen bier mee :bier:

Anders zou ik het echt niet kunnen betalen

Waarschuw beheerder
Mysteryland nergens Hardcore dat valt bij veel mense heel erg tegen. Zal ook niet een notime uitverkocht zijn.

Sensation tja... is een oud vertrouwd concept, kan ik begrijpen dat het goed loopt...

sensation veranderd ook elk jaar en wat een oud vertrouwd concept? :S bestaat nog maar paar jaar... juist Mysteryland is oud!!!

en reken maar dat Mysteryland eerder uitverkocht is dan Sensation Black hoor... dat schijnt juist helemaal niet zo' n vaart te lopen.....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Toch vreemd... dat veel mensen beweren dat Hc uitblijft op ML omdat ID&T van het HC-imago af zou willen, maar als je naar Sensation kijkt, wordt dat juist steeds harder :/
Waarschuw beheerder
donateur
Waarom is dat vreemd?
Sensation heeft een apart beleid, geleid door Sensation B.V.,
wat in principe alleen gebruik maakt van de faciliteiten van ID&T.

ID&T is niet meer hardcore,
denk dat ze ook niet al te veel meer gaan investeren in Thunderdome,
zagen we afgelopen jaar ook al toch?

Waarschuw beheerder

sensation veranderd ook elk jaar en wat een oud vertrouwd concept? :S bestaat nog maar paar jaar... juist Mysteryland is oud!!!

Tja, als je zelf net komt kijken, dan is sensation inderdaad een oud vertrouwd concept jah...

...voor jou :/

:[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ja, dat snap ik Vincent, maar als ID&T van het HC-imago afwil, zullen ze toch echt wat duidelijker naar voren moeten laten komen dat Sensation losstaat van ID&T(wat niet helemaal het geval is, maar toch...), want dat weten niet veel mensen hoor.

Waarschuw beheerder
idd...sensation wordt ook steeds harder en bij sensation denk ik wel aan ID&T...

en HC is nooit dood geweest maar het komt wel weer meer op..steeds meer feesten enzo..dus ID&T zal daar echt niet afstand van willen doen. Er wordt misschien wel minder geinvesteerd in HCfeesten maar dat komt wel goed hoor volgens mij..:)

Waarschuw beheerder
donateur
Tja, als je zelf net komt kijken, dan is sensation inderdaad een oud vertrouwd concept jah...

...voor jou

:/ Ze is even oud als dat jij bent... dus snap even niet waar je naartoe wilt met die opmerking Hardcoregirl...
Waarschuw beheerder
donateur
Waarom is dat vreemd?
Sensation heeft een apart beleid, geleid door Sensation B.V.,
wat in principe alleen gebruik maakt van de faciliteiten van ID&T.

ID&T is niet meer hardcore,
denk dat ze ook niet al te veel meer gaan investeren in Thunderdome,
zagen we afgelopen jaar ook al toch?

ID&T is sowieso opgedeeld in veel verschillende BV's. Zo staat Thunderdome onder Shockers BV. En ID&T gaat denk ik wel weer investeren in Thunderdome. Ik denk dat het meer met de doelgroep te maken heeft. Ze willen zich met Mysteryland neem ik aan op wat ouder publiek gaan richten.

Waarschuw beheerder
donateur
ID&T moet gewoon 'n BV'tje beginnen waarbij het niet duidelijk is dat zij erachter zitten, en dan onder die BV lekker HC-feestjes blijven geven, want ze hebben bewezen dat ze dat echt wel kunnen in het verleden! :jaja:

Gewoon mensen neerzetten die alleen voor HC gaan in dat BV'tje :)

Waarschuw beheerder
Nee joh wordt een baggerfeest, komt alleen disco en ander onwetend publiek op af... Ik hou van elke soort muziek wel, maar op skihut ga je heel anders los dan op goeie techno, en op r+b idem... Wat mensen al eerder aangaven dit publiek is niet te mengen, er komen zeker weinig mensen, en de mensen die gaan zijn jong en onwetend, of ze hebben nix te doen of ze hebben geld teveel
Waarschuw beheerder
De line-up is echt kut...

Al die verschillende muziekstromingen bij elkaar... Dat word echt niets...

Maar we zullen zien...

(K)(K)(K)

Waarschuw beheerder
Ze is even oud als dat jij bent... dus snap even niet waar je naartoe wilt met die opmerking Hardcoregirl...

misschien gaat hardcoregirl :devil: wel langer naar feesten??? :frusty:

komt alleen disco en ander onwetend publiek op af

ow en dat kan jij beoordelen? ik ga er ook heen (om te werken ook weliswaar) maar zal me er toch 2 dagen moeten vermaken, en dat gaat zeker wel lukken.. :D

en ik ben echt geen disco publiek en onwetend wat feesten betreft ook niet... denk dak op meer feesten dan gemiddelde leeftijdgenoot geweest ben! :[

Waarschuw beheerder
donateur
misschien gaat hardcoregirl wel langer naar feesten???

Of misschien ook niet :frusty:

Eerste geregistreerde feest van Hardcoregirl...

Tiësto Solo goed 2 november 2001

Eerste geregistreerde feest van Gwenda...

Trance Energy slecht 30 september 2000

ow en dat kan jij beoordelen? ik ga er ook heen (om te werken ook weliswaar) maar zal me er toch 2 dagen moeten vermaken, en dat gaat zeker wel lukken..

en ik ben echt geen disco publiek en onwetend wat feesten betreft ook niet... denk dak op meer feesten dan gemiddelde leeftijdgenoot geweest ben!

Jij mag niet als publiek gerekend worden... jij bent personeel :[ ;)

Waarschuw beheerder
Of misschien ook niet :frusty:

Eerste geregistreerde feest van Hardcoregirl...

:x Of misschien ook wel... :x
Wat denk jij.. dat ik alles in me agenda ga zetten voordat ik hier op pf zat.. :x
Als jij ze ff allemaal voor me op gaat zoeken.. :frusty:

maar goed, zegt weer meer over jou dan over mij dat je kortzichtig reageert... :gaap:

Waarschuw beheerder
ik denk niet dat ze gokken op verschillende soorten publiek, maar op mensen die een lekker hardstyle beatje wel kunnen waarderen, maar ook 2 cds van anouk in de kast hebben staan.

Waarschuw beheerder
donateur
Hehe... wel humor eigenlijk...

Naam=[b]Hardcore[/b]girl, eerste feest is tiesto solo 8)

Naam=Gwenda(Wicked [u]Hardcore[/u]), eerste feest is Trance Energy 8)

Waarschuw beheerder
ik geef toe: daar zijn er maar 3 van ofzo

Waarschuw beheerder
ik had het over mijn post, niet6 over die van from the beach.

Waarschuw beheerder
donateur
Hardcoregirl...

Ik zeg toch ook
Of misschien ook niet

Ik zeg niet dat het zo is... ik heb ook lang niet alle feesten in m'n archief staan, dat snap ik...

Maar je hoeft me niet kortzichtig te noemen hoor... of had je misschien het woordje misschien over het hoofd gezien?

Waarschuw beheerder
wel humor eigenlijk...

kortzichtig :jaja:
Tijden kunnen veranderen schat ;)
Jij hebt toch ook trance energy's ertussen staan?? staat dat bij je favoriete muziekgenres??? NEE :[

off topic:
[img]http://confuzer.bounceme.net/fotos/online/xs4all2//AftW2DSCN0681.jpg[/img]
vet haar :jaja: (Y)

Waarschuw beheerder
alsof je ook alleen maar van een muziek soort zou kunnen houden..

ow wacht ... ik weet het al... DAT soort kortzichtige mensen kunnen zich idd niet vermaken op een feest als NJOY nee...

ennuh... personeel... sja... 2 uur flyeren op 2 dagen? moet ik toch heel wat uurtjes alsnog feestend doorbrengen hoor

:[

;)

Waarschuw beheerder
het wordt vast net zon grote flop als hardventure

Nou vind ik wel een beetje kort door de bocht!

Waren bij lange na niet genoeg mensen idd!

Maar in 1 tent was het gewoon gezellig druk en iedereen ging vies uit z'n plaat daar ! :P

Bij mij staat hardventure in de top 3 van feestjes vorig jaar (Y)

Waarschuw beheerder
precies... maar goed... we zien wel wat NJoy word.. anders is six flags errug dicht bij O:)

Waarschuw beheerder
jaaaaa lekker in de achtbaan :D :jaja:

O:)

Waarschuw beheerder
donateur
Hardcoregirl... met humor wilde ik alleen zeggen dat ik het juist leuk vindt hoe mensen kunnen veranderen! (Y) Niet dat ik je uit wil lachen ofzo! Juist het tegendeel! Ik hou ook van allerlei soorten muziek! (Y) Je moet het niet zo negatief opvatten! Ik bedoelde het niet kwaad ofzo... anders had ik wel zo'n smiley gebruikt; :S i.p.v. 8)

En Hardcoremeissie... dan behoor je idd wel tot het publiek ja... maar ik noem 2 uurtjes flyeren geen werken, ik dacht dat je daar 2 dagen achter de bar moest staan ofzo... dát noem ik werken! :)

Waarschuw beheerder
iets doen -> er voor beloond worden = werken b)

toch? 8)

sja voor gratis kaartjes ... ;)

Waarschuw beheerder
gratis kaartjes ... ;)

gastenlijstplaatsen :[

hehe... Sas, je weet wat ik bedoel :P :9 hehe...

Waarschuw beheerder
donateur
Tja, nouja, dan heb jij dus andere opvattingen wat betreft het woord werken... ;)

Ik promoot ook wel 'ns voor feesten, maar dat doe ik als hobby, en als ik 'n kaartje ergens voor gekocht heb, ben ik nog steeds bereid om te flyeren op het einde... no problem :)

Waarschuw beheerder
hahaha ja ok tuurlijk is t voor de lol.... en dat wat jij zegt geldt voor mij ook hoor...

maar we hadden t erover dat ik dus voor NJOY géén kaartje gekocht heb... was dr anders ook niet terecht gekomen! maar nu k er wel heen ga...

ga k dr een feestje van maken ook :D :jaja: :bounce:

laat die wipneus en pim maar komen..

ehhh... toch suus? :/

Waarschuw beheerder
donateur
Da's wel de goede instelling iig! (Y)

Je moet er maar het beste van maken... ik heb wel wat beters te doen die dag, maar wie weet dat ik op 't laatste moment nog ff langs kom... you never know... :)

Waarschuw beheerder
laat die wipneus en pim maar komen..

ehhh... toch suus? :/

Uhm... sas... GET A LIFE!! Zullen we t op Dana en Darkraver houden???
laatste aanpassing

Werkzaam bij Partyflock
Artiest {SHOWLIST artist 95048, 1189, 142628, 9507}
Waarschuw beheerder
donateur
Nou, als het een flop dreigt te worden dan verplaatsen ze het feest naar de HMH, net als Pleasuredome, werd pleasurehall :D Hoe word N-JOY dan genoemd, ff brainen... N-Toen.... niets :)

Waarschuw beheerder
donateur
Ja, en dan met z'n allen kamperen in de Arena :D

Waarschuw beheerder
:x das neit te hopen want als het dan niets is, is er niet zoiets leuks als Sixflags in de buurt

;)

b)

Waarschuw beheerder
ey, maar we gaan zowiezo toch nog wel ff in six flags kijken sassie?? (:jaja:????)

Waarschuw beheerder
jaaahaaa tuurlk.... we zijn dr dan toch :D zeker weten dak t park ook in wil dan :D

Waarschuw beheerder
(y)
Maar niet tijdens wipneus en pim hoor.. dat wil ik echt niet missen :no: ;D :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Maar om effe terug op de kaarten te komen...;
Zitten die uitnodigingen bij het komende ID&T Mag? heeft iemand die al dan? en waarvoor zijn ze in te wisselen? 1/2 gratis kaarten? wie kan 't mij vertellen?

Waarschuw beheerder
donateur
je krijgt 11 x de ID&T magazine, en ze nodigen je persoonlijk uit dacht ik...
Waarschuw beheerder
Lekkere combi

Darkraver

Wipneus en Pim

en een vleugje Direct ? ? ?

[img]http://members.chello.nl/rabeers/nofun.gif[/img] [img]http://members.chello.nl/rabeers/nofun.gif[/img] [img]http://members.chello.nl/rabeers/nofun.gif[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
Maar om effe terug op de kaarten te komen...;
Zitten die uitnodigingen bij het komende ID&T Mag? heeft iemand die al dan? en waarvoor zijn ze in te wisselen? 1/2 gratis kaarten? wie kan 't mij vertellen?

Er zit een enveloppe met "uitnodiging" erop bij de nieuwe ID&T-magazine...

Onderaan staan instructies die je moet volgen... ga naar ID&T.com, klik op NJOY-banner, klik op Magazine-banner, toest password in(6569), toets vervolgens abonneenummer in, naam adres, postcode, en de dag waar je voorkeur naar uitgaat, dagticket voor zaterdag of zondag...

Maar dat registreren kan pas vanaf vrijdagmiddag...

Dus misschien dat je wel 'n kaartje opgestuurd krijgt... ik weet het niet.

Waarschuw beheerder
donateur
Er staat nergens of je moet betalen of niet... alleen dat ze je uitnodigen, maar dat kan natuurlijk gratis of tegen betaling zijn...

Er staat wel onderaan dat tickets vóór 10 juni worden opgestuurd, zolang de voorraad strekt, dus misschien idd wel!

Dan ga'k ws wel ff 'n kijkje nemen :)

Waarschuw beheerder
gaan we samen swingen op Wipneus en Pim :D
Waarschuw beheerder
snap niet helemaal waar id&t mee bezig is, maar goed ze zullen het wel zien als een nieuwe uitdaging. ik denk dat het nix wordt.
Waarschuw beheerder
De uitnodiging voor abonnees van ID&T Magazine betreft 2 gratis kaartjes. We vinden het gewoon leuk om met jullie een feessie te bouwen daar. Da's alles. Kijk, geen enkel festival is de 1e keer uitverkocht, dus ook Njoy (waarschijnlijk) niet. Dus: Njoy it while you can....

Waarschuw beheerder
donateur
Cultura>>>

Dan vind ik het 'n goed initiatief, wat toont dat jullie erg betrokken zijn met de abonnees! (Y)

Maar dat is wel "risky"... want sommige mensen zullen misschien al 'n kaartje gehaald hebben, en zijn ook abo op jullie magazine... Die zullen het minder leuk vinden.

Maar, ik vind het 'n goed initiatief! :) Niet omdat het gratis kaarten betreft, maar omdat jullie die kaarten exclusief beschikbaar stellen voor abo's, en dus belangstellenden van ID&T.
Waarschuw beheerder
ja leuk gewoon een feesie voor abonnees vind het wel relaxt 1 kaartje kost al 35 euro voor een dag een abonnement kost 30 euro per jaar duzz super. Maar verder komen er nu ook veel meer mensen heen ik weet niet hoeveel mensen zijn uitgenodigd maar als alle abonnees 2 kaartjes hebben kan het weleens gezellig worden heb meerdere vrienden die abonnee zijn duzz gezellig met z'n allen een dagje uit en zo verdienen ze toch nog aan je. Toch slim want als je niet alles uitverkoopt kun je toch geld verdienen ook al geef je de kaartjuhs weg......maar of je voor de line-up heen moet gaan ?!!?

Waarschuw beheerder
donateur
Jottefreak>>>

Er staat wel onderaan dat tickets vóór 10 juni worden opgestuurd, zolang de voorraad strekt,

Dus niet elke abonnee... :)
Waarschuw beheerder
nee oke maar ik denk dat wel veel hem gaan aanvragen als het gratis is we zijn niet voor niets nederlanders

Waarschuw beheerder
donateur
Tuurlijk, maar als er maar beperkt aantal kaarten beschikbaar zijn, en je er maar 2 per abonnee krijgt, wat ook nog te verdelen is onder 2 dagen, zaterdag en zondag... valt het best mee denk ik. :)
Waarschuw beheerder
het is toch logies dat ze uitnodigingen versturen dat feest is niew en moet goed gepromoot worden.
en id-t is niet de enigste die t organiseert ga maar eens op de website kijken http://njoy.id-t.com/site.html

Waarschuw beheerder
Kijk, geen enkel festival is de 1e keer uitverkocht, dus ook Njoy (waarschijnlijk) niet.

uhm... :vaag: Defqon was vorig jaar volgens mij toch echt wel uitverkocht hoor.. :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Magazine lag gister in de bus, ben 2x lid (moet ik toch maar eens iets aan gaan doen, was door een fout) dus ook 2 uitnodigingen; 2x2=4 dus, 4 kaarten voor N-Joy (als ik er snel genoeg bij ben vandaag i.i.g.) :)
Ga toch wel een kijkje nemen, ik kan toch niet van te voren gaan lopen zeuren over iets dat ik nog nooit heb meegemaakt?

Waarschuw beheerder
donateur
Heb m'n registratie voltooid... kaarten zijn als het goed is onderweg :jaja:

Waarschuw beheerder
Ik heb ook een vrijkaartje kunnen regelen :D
Ik zie het allemaal wel, als het niets is ben ik zo weer weg :)

Waarschuw beheerder
donateur
Dus misschien dat je wel 'n kaartje opgestuurd krijgt... ik weet het niet

Je krijgt zelfs 2 kaarten ... er staat in de brief namelijk: "..we willen jou samen met een vriend of vriendin kennis laten maken met dit nieuwe festival.."
Waarschuw beheerder
zie je wel als t gratis is ;p
heb ook kaartje geregistreerd :9

Waarschuw beheerder
donateur
je bent een beetje laat met je post HERROR.

Lees maar 2 posts boven je... ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Zo 4 kaarten als 't goed is :D
ben benieuwd!
Waarschuw beheerder
Om antwoord te geven op de vraag..

Gaat het een flop worden

Nee, ik denk het niet. ID-T doet nu hard z'n best om het niet te laten floppen. Door veel kaartjes weg te geven zal het bezoekers-aantal toch redelijk worden denk ik.

Het is zeer gewaagd wat ID-T doet met dit concept. Persoonlijk vind ik het wel cool omdat er ook studenten bij betrokken zijn. Zelf studeer ik ook Eventmanagement & Styling en ik zou 't maar WAT cool vinden om mee te werken aan een dergelijke productie!

DefQon en N-joy zijn natuurlijk absoluut niet met elkaar te vergelijken. Dat DefQon snel uitverkocht verbaast me niet met zo'n line-up.
De line-up van N-joy is helemaal zo slecht nog niet. Zolang je maar niet een "hokjes-denker" bent. Gelukkig denk ik niet in hokjes en ik ga me dan ook vast en zeker wel vermaken mocht ik N-joy bezoeken!

Waarschuw beheerder
donateur
Kijk, dat is een goede en onderbouwde redenatie.

Had niet anders van je verwacht M@thijs!

:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
id-t is id-t niet meer, conclusi id-t zuigt
en hoop dat ze indd op hun bek gaan.
ps: maar ga wel naar mysteryland en das ook het enige.

Waarschuw beheerder
donateur
Kijk, dat is nou weer juist GEEN goede en onderbouwde redenatie!

:/
Waarschuw beheerder
ga je ook Jon???

Waarschuw beheerder
donateur
Ja, ik denk het wel...

Zou er geen geld voor over hebben om eerlijk te zijn, maar misschien dat ID&T me ervan kan overtuigen om volgend jaar wél 'n kaartje te kopen :)
Waarschuw beheerder
Tja, soms krijgen ze het nogal hoog in hun bol...
Ze organiseren nu ook een urban-feest in de arena (Ambassador).

Kijk dat id-t zich helemaal verwijdert van de muzieksoort die ze groot heeft gemaakt (hardcore) is natuurlijk allemaal een soort bijgevolg van opgeblazen ego's e.d.... Maar ja, om nou te zeggen dat ze zonder hardcore meteen zuigen.... De tijd zal het leren.... Zie de veertiende wel of ze plat op hun muil gaan ;)
Waarschuw beheerder
We zitten duidelijk op één lijn Jon...

Ik denk er precies zo over!

ID-T blijft nu eenmaal een commerciele organisatie en ze hebben maar één doel voor ogen:

Winst maken! Ik geef ze in feite groot gelijk dat ze zich ook gaan richten op andere stromingen. Tenslotte hebben ze bij ID-T voldoende kennis om een feest met ieder genre neer te zetten!

Tuurlijk zijn er altijd mensen die het stom vinden dat ze nu ineens Urban feesten gaan geven...

Persoonlijk stoor ik me daar niet zo heel erg aan. Zolang de feesten die mijn intresse hebben (Mystery Land, Thunderdome etc.) maar goed en interesant blijven om te bezoeken.

Wat mij betreft gaan ze een Apres-ski feest organiseren....

Waarschuw beheerder
donateur
Precies (Y)

het maakt mij niet zoveel uit allemaal... het blijft tenslotte je eigen keuze om naar zo'n feest te gaan...

En als zo'n feest tegenvalt, zijn er altijd nog zat andere feesten die wél leuk genoeg zijn... Dat is nog steeds geen reden om te gaan lopen schreeuwen dat ID&T slecht is!

Als ik terugkijk naar alle feesten die ID&T goed geregeld hebben voor mij, kan het moeilijk 'n slechte organisatie zijn :)

Waarschuw beheerder
mij gaat erom dat als je id-t zegt, direct aan dance denkt. Id-t werd groot door de dance. ze hebben zelfs een non-stop dance radio waar ik vaak naar luister. waar ik dus bang voor ben, is datze door zulke feesies als njoy de radio kapotmaken (als ze zo'n feest als njoy geven met zulke muziek waarom zouden ze dat dan niet gaan uitzenden op de radio)ik ben niet tegen apre-ski of rock hoor, maar als ik dat zou willen luisteren -wat ik niet doe, heb je zenders als 538/yorin.

Laten we hopen dat id-t dance blijft draaien!!!
Waarschuw beheerder
Nou vind ik wel een beetje kort door de bocht!

Waren bij lange na niet genoeg mensen idd!

Maar in 1 tent was het gewoon gezellig druk en iedereen ging vies uit z'n plaat daar !

Bij mij staat hardventure in de top 3 van feestjes vorig jaar

JA hier ben ik het volledig mee eens, ik heb me vorig jaar op Hardventure ook prima vermaakt.

Maargoed, even ontopic.... Ik hoop dat NJoy een gigantische flop wordt. ID&T heb ik het toch al helemaal mee gehad. De kwaliteit van hun feesten is echt dusdanig achteruit gegaan, en puur en alleen omdat ze alleen maar meer meer meer willen, en daar moet de kwaliteit onder leiden.
Waarschuw beheerder
Ik snap dus echt niet dat mensen hopen dat ID&T op hun bek gaat. Waarom dan? We hebben ook gewoon een baan, en die baan bestaat eruit zoveel mogelijk feesten te organiseren die mensen leuk vinden. Of het nou hc of urban is. Winst maken staat niet nummer 1. Dan zouden wwe echt geen risico's gaan lopen, zoals met nieuwe festivals en feesten. Dan zouden we net zo goed kunnen blijven bij de feesten die altijd uitverkocht zijn als Sensation en lekker achterover leunen. Sorry hoor, maar als je roept dat wij zonodig kapot moeten, dan ben je echt een superloser. Get a life.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik snap dus echt niet dat mensen hopen dat ID&T op hun bek gaat. Waarom dan? We hebben ook gewoon een baan, en die baan bestaat eruit zoveel mogelijk feesten te organiseren die mensen leuk vinden. Of het nou hc of urban is. Winst maken staat niet nummer 1. Dan zouden wwe echt geen risico's gaan lopen, zoals met nieuwe festivals en feesten. Dan zouden we net zo goed kunnen blijven bij de feesten die altijd uitverkocht zijn als Sensation en lekker achterover leunen. Sorry hoor, maar als je roept dat wij zonodig kapot moeten, dan ben je echt een superloser. Get a life.

(y) True...!, ik vind ook lang niet meer alle ID&T feestjes interessant, ook al was dat een aantal jaren wel zo, toen lag alles meer op 1 lijn, maar accepteer nou gewoon eens dat 1 naam niet voor 1 stijl/feest (of wat dan ook!) hoeft te staan... trekt 't je niet, ga dan niet, ga naar de feesten die je wel aanspreken en zeik verder niet!
Ik ga trouwens wel een kijkje nemen bij NJoy (Ook al gaat mijn voorkeur uit naar Techno etc.)
Waarschuw beheerder
Nah of het echt een flop wordt weet ik niet.

Denk wel dat de kaartjes niet echt goed verkopen, omdat alle krantenbezorgers in Nederland (iig van Distriq en De Telegraaf) al gratis kaartjes kunnen krijgen. Het wordt denk ik daardoor wel druk, maar of ze er veel geld aan verdienen weet ik niet.
Maar ik ga er wel ff heen toch, als het toch gratis is :) Laidback Luke, Marco V., Lucien Foort en Roog zijn toch geen slecte DJ's. Daarnaast hebben Kane, Anouk, Do, Di-rect en Soulvation ook wel wat. Heb nog niet veel live-acts meegemaakt dus dan is het wel leuk. HEt zal niet echt een dikke party zijn, maar wel gezellig beetje dansen en muziek luisteren. Maar om er 35 of 75 euro aan uit te geven... Dat soort feesten moeten een stuk goedkoper zijn.

grtz Bart .:. DJ Dynamic

Waarschuw beheerder
donateur
nou ik ben blij dat ik er niet heen hoef!
Opzich leuk bedacht die stromen door elkaar
maar of het nou echt zo leuk is, denk het niet
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga er denk ik toch ff kijken, heb gratis kaartjes en dan is het nog net betaalbaar ;)

Ga er heen met een verwachting van 0, dus het kan alleen maar meezitten!
Waarschuw beheerder
donateur
Als het flopt is het toch de schuld van de bezoekers.

Krijg je weer dat ze zeggen 'het publiek is er nog niet klaar voor' net als bij Pleasuredome.

:vaag:

Waarschuw beheerder
ID&T zuigt de laatste tijd echt big time. Ze gaan kapot aan hun eigen succes.

Waarschuw beheerder
id-t moet gewoon 's een keertje opsodemieteren met hun urban gelul en dat dat zo aanslaat bij iedereen (innercity, pleasuredome en nu weer dit) >>> :nee: :nee: :nee:
gewoon drie dagen mysteryland >>> :bounce:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou zeggen, schrijf ze 'n brief...

Zal niet de eerste zijn!

Waarschuw beheerder
Ik heb 5 weekendkaarten gewonnen via Spits, maar ik heb inderdaad het gevoel dat het niet echt een succes wordt. Ook op marktplaats.nl worden dik veel kaarten aangeboden voor een prikkie, terwijl niemand echt geintereseerd is.

Ik heb absoluut geen idee wat ik moet verwachten van N-joy, maar ik ga er toch heen omdat feesten zonder verwachting vaak heel erg leuk blijken te zijn.
Waarschuw beheerder
ben benieuwd of die kaartjes nog komen....

Waarschuw beheerder
Ik ga zondag.
Ik moet alleen nog weten of eten / drinken op het festivalterrein (op de camping mag het wel heb ik gehoord)
Maar bij de huisregels op de NJoy site staat niks over eten en drinken.
Wie weet hier meer over?

Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat je op de camping wél gewoon zelf mee mag nemen... Da's meestal bij soortgelijke festivals zo...

Waarschuw beheerder
Dat zou best kut zijn, kan je eten/drinken tegen ID&T prijzen :(

Waarschuw beheerder
Ik heb antwoord gekregen van een ID&T medewerkster.
"Eten/drinken zelf meenemen is niet toegestaan er zijn stands"
Ik zie de dollar tekentjes al in d'r ogen.

Waarschuw beheerder
donateur
Een flop..? Whatever.. Ik ga gewoon een kijkje nemen, ik wil die flop wel meemaken dan. Het lijkt me wel gezellig, als uiteraard dit mooie weer aanhoudt! B)

Waarschuw beheerder
uhhm flop? tis zo commercieel als de tering, dus een flop zal het cker niet worden....je ziet het overal zelf 10x achter elkaar op TMF....leuk man :S

Waarschuw beheerder
Denk dat er niet echt van een succes gesproken kan gaan worden. Ik denk niet snel in hokjes en ben altijd in voor iets nieuws, maar de line-up Dance is nou niet echt spetterend en ook de line-up open-air is niet om over naar huis te schrijven. Voor mij staat er niet een DJ of artiest bij die er voor zorgt dat ik per se naar dat feest toe wil...

Het wachten blijft op een meerdaags festival waar nagenoeg alle soorten dansmuziek vertegenwoordigd zijn... Voor rock enzovoort, hebben we reeds Pinkpop, Lowlands en alle andere die ik vergeten ben.

Vrijkaarten zijn aanwezig, of ze benut gaan worden blijft nog maar de vraag... het zal van het weer af gaan hangen denk ik zo...

Waarschuw beheerder
ik heb net de kaartjes binnen gekregen voor zaterdag, en ga cker wel even kijken, lijkt mij opzich wel leuk, gewoon een daggie mooi an!

oja en was neit eens lid van hun blad! bedankt voor je code (6569) he jon! :d
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ben idd echt benieuwd wat t gaat worden daar. Ben zelf helemaal kapot van hardcore en eigenlijk moet ik nie echt veel hebben van dat softie shit... maar dat wilt echt niet zeggen dat ik me alleen maar kan vermaken op hc-feestjes!

Waarschuw beheerder
Hoe laat is het eigenlijk afgelopen?
Waarschuw beheerder
Dit feest lijkt me persoonlijk dus 3x nix, de 'idolen' die komen trekken me niet en als ik cabaret wil zien ga ik wel naar de schouwburg.. majah wie ben ik :P
Waarschuw beheerder
Het feest trekt mij ook totaal niet, maar ja als het toch gratis is waarom niet ? Ik ga denk ik effe een kijkje nemen ( als het mooi weer is) en als het een flop wordt..... lekker boeiend tis toch gratis ......je kan het altijd zelf nog gezellig maken
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Id&t is groot geworden door de dance-muziek. Maar nu ze voor het eerst een meerdaags festival gaan organiseren, lijkt het wel of ze de concurrentie met Pinkpop en Lowlands aan willen gaan.

Een meerdaags "strictly"-dance festival zou vernieuwender zijn (in Nederland) en zou ook beter verkopen (bij een goede line-up).

Misschien dat als het tegenvalt, ze de formule voor volgend jaar omgooien.

Waarschuw beheerder
Hmmm ik ga cker grote lol maken :D

Waarschuw beheerder
donateur
Graag gedaan Onno :)

Big Pete>> Ze willen concureren met Mojo denk ik...
Waarschuw beheerder
Heb eigenlijk wel heel erg zin om te gaan :)..

heb echt te veel kaarten binnen gekregen 8), maar genoeg mensen er blij mee kunnen maken dus dat scheelt ook weer;)..

vind het leuk om kane en anouk een keer live te zien, heb hun altijd erg goed gevonden (y):).

vroeg me af wat er nou met urban bedoeld werd, maar daar kan ik dus nu ook echt achter komen zonder dat ik voor een ccompleet feest hoef te betalen:P.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb er eigenlijk ook wel zin in, ga ook gratis met unity en ik zie het meer als gezellig personeelsuitje :D

Ik las vanmorgen dat ze zo´n 90.000 :| bezoekers verwachten en het festival dus nagenoeg uitverkocht is. Wat een grap!
Waarschuw beheerder
zat me net al af te vragen hoeveel de capaciteit zegmaar was..

hm ja ze hebben misschien wel 90000 kaartjes uitgeprint maar daarvan gaat echt niet iedereen hoor;)
Waarschuw beheerder
ben ze al kwijt
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Iedereen valt over die apres-ski, maar wat denk je van UDC, die organiseren altijd die GO APRES-SKI party in Den Haag...

Waarschuw beheerder
Dat van die 90000 stond in de spits ja :vaag: maar daaronder stond weer dat ze 30000mensen verwachten :s

Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoop voor ID&T dat het 'n gezellig en druk feestje wordt! Aan mij zal het niet liggen!

Ik kan best gezellig zijn, en ook best druk doen 8)
Waarschuw beheerder
donateur
30.000 per dag dus O:)

Ik geloof er niks van. Maar ik kan ook best gezellig zijn :)

Wie weet wordt het nog het festival van het jaar met al dat positivisme :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
ID&T heeft in het verleden genoeg goede feesten gegeven, waar iedereen het nu nog steeds overheeft, dus vind het 'n b'tje jammer, dat juist díe mensen zeiken over dit feest, terwijl het zelfs nog moet komen...

Met optimisme kom je 'n heel stuk verder in je leven, dan pessimisme... :D

Waarschuw beheerder
Precies, ik denk dat ondanks alle kritiek er nog wel eens hoge ogen gegooid kunnen gaan worden.
Als het aan mij ligt word dit een hele leuke dag, maar er zijn nog meer factoren zoals het weer waar je niks aan kan doen.

Ik las ergens dat er "vrijkaarten" op het evenement zelf weggegeven worden om te bungee-jumpen. Als 't ff kan! :D
Waarschuw beheerder
Big Pete > je hebt helemaal gelijk hopelijk komen ze daar op terug hihi, maarruh jullie die toch gaan veel plezier hoor, zonnetje en biertje erbij maakt veel goed natuurlijk ;)

Waarschuw beheerder
In de Metro krant stond dat het bijna uitverkocht is!

Ze hebben dus genoeg kaarten weggegeven :)

Maar het wordt echt wel leuk!

Kamperen is zowiezo leuk en dan nog met allemaal feest liefhebbende mensen :D

wordt echt wel gezellig

Waarschuw beheerder
Lekker weertje erbij... zal best heel gezellig kunnen worden;)

Waarschuw beheerder
En anders jammer dan... kreeg de kaartjes van ID&T Magazine, dussss!!

Waarschuw beheerder
Het weer voor zaterdag ziet er idd niet positief uit:

zaterdag:
zon % 40
kans op neerslag % 80

zondag:
zon % 50
kans op neerslag % 20
Waarschuw beheerder
donateur
Wordt echt een MEGA kut party

Feest voor BLAGEN

Ze hadden net zo goed geen kaartverkoop hoeven houden ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Dat het regent maakt me echt niets uit.. Zit 3 uur in de trein, dus tegen de tijd dat ik thuis ben en weer naar de kroeg ga ben ik allang weer opgedroogt..

Ik heb er wel zin in!! Samen met mijn lief broertje haha..
Waarschuw beheerder
Het door ID&T georganiseerde muziekfestival NJOY dat komend weekend voor het eerst van start gaat, heeft volgens ID&T’s Sander Groet 30.000 van de beschikbare 50.000 kaarten verkocht. Het evenement dat plaatsvindt op het festivalterrein in Biddinghuizen zal volgens hem verlies draaien. Groet: “Ja, er moet wel geld bij. De mogelijkheid dat we zouden uitverkopen, was ook veel te optimistisch geweest. Dan waren we meteen net zo groot als Lowlands geweest.”

Om toch meer mensen naar het festival te trekken, heeft ID&T ongeveer 10.000 kaarten weggegeven. De leden van het ID&T Magazine ontvingen bij interesse een gratis dagkaart naar keuze. Volgens Groet hebben 8.000 abonnees hierop gereageerd. Via websites en radiostations werden 2.000 weggegeven tijdens speciale acties. Het is volgens Groet niet alleen commercieel aantrekkelijk om een groot aantal mensen op deze wijze ‘uit te nodigen’: “Het is van belang dat er veel bezoekers komen bij een nieuw festival, want we moeten laten zien dat het leuk is. Weinig mensen kennen het nog en onbekend maakt onbemind.”

Vannacht zal de Nachtelijke Danstent als eerste open gaan. Vanaf zaterdag zijn op de Live Stage van het NJOY-festival veel grote Nederlandse acts als Krezip, Kane, Anouk en Di-Rect te vinden. De ID&T Radio Dance Arena biedt ruimte voor DJ’s als Johan Gielen, DJ Jean en Laidback Luke en wordt tevens live uitgezonden door ID&T Radio. Ook staan de winnaars van de Sp!ts Breakthrough award (o.a. Lange Frans en Baas B en Nuff Said) op een speciaal podium. Het festival vindt plaats op hetzelfde terrein als Lowlands.

UhuhuhuhuhBULLLSHIIIITTTT

Waarschuw beheerder
Ik neem een goede vriendin mee als verrassing een "dagje uit".
De trein is 2,5 heen + terug, en dus ook een dure rit.
Als er nou iemand uit omgeving Etten-Leur / Breda is die 2 plaatsen in de auto overheeft, stuur ff een PM'etje. Ik garandeer een gezellige autorit ;)

Waarschuw beheerder
weet iemand mischien of brian s nou wel of niet op zondag draait want op PF staat die er wel op op zondag en op de site van n-joy zelf staat die der alleen zaterdags op!
Waarschuw beheerder
donateur
Het door ID&T georganiseerde muziekfestival NJOY dat komend weekend voor het eerst van start gaat, heeft volgens ID&T’s Sander Groet 30.000 van de beschikbare 50.000 kaarten verkocht. Het evenement dat plaatsvindt op het festivalterrein in Biddinghuizen zal volgens hem verlies draaien. Groet: “Ja, er moet wel geld bij. De mogelijkheid dat we zouden uitverkopen, was ook veel te optimistisch geweest. Dan waren we meteen net zo groot als Lowlands geweest.”

Om toch meer mensen naar het festival te trekken, heeft ID&T ongeveer 10.000 kaarten weggegeven. De leden van het ID&T Magazine ontvingen bij interesse een gratis dagkaart naar keuze. Volgens Groet hebben 8.000 abonnees hierop gereageerd. Via websites en radiostations werden 2.000 weggegeven tijdens speciale acties. Het is volgens Groet niet alleen commercieel aantrekkelijk om een groot aantal mensen op deze wijze ‘uit te nodigen’: “Het is van belang dat er veel bezoekers komen bij een nieuw festival, want we moeten laten zien dat het leuk is. Weinig mensen kennen het nog en onbekend maakt onbemind.”

Vannacht zal de Nachtelijke Danstent als eerste open gaan. Vanaf zaterdag zijn op de Live Stage van het NJOY-festival veel grote Nederlandse acts als Krezip, Kane, Anouk en Di-Rect te vinden. De ID&T Radio Dance Arena biedt ruimte voor DJ’s als Johan Gielen, DJ Jean en Laidback Luke en wordt tevens live uitgezonden door ID&T Radio. Ook staan de winnaars van de Sp!ts Breakthrough award (o.a. Lange Frans en Baas B en Nuff Said) op een speciaal podium. Het festival vindt plaats op hetzelfde terrein als Lowlands.

laatste wat ik hoorde was dat er nog geen 1000 kaarten verkocht waren... knap dat dat nu ineens 30.000 is! :S

Bovendien is 8000x2 nog altijd 16.000 kaarten weggegeven aan abonnees....
Waarschuw beheerder
donateur
De getallen zijn een beetje ongeloofwaardig :/
ze hebben echt veel meer weggegeven.
Vergeet niet als je Sensation/Mysteryland kaartjes kocht dat je ze er gratis bij kreeg. Magazine wat gratis kon winnen. Overal acties joh... ze liegen weer...

Waarschuw beheerder
Is iemand er achter hoe het zit met bungee-jumpen?
Als daar op het festival zelf kaartjes voor worden weggegeven dan ga ik dat dus écht wel ff doen!
Waarschuw beheerder
Er worden kaarten weg gegeven ervoor.
Waarschuw beheerder
donateur
vond er weinig aan was na 2 uur al weer weg:D
Waarschuw beheerder
ik mag ook gratis morgen gaan wel ff kijke als t mooi weer is, dan is t wel ff leuk.
als ik er voor moest betalen zou ik zeker niet gaan!!
Waarschuw beheerder
Ben net terug en heb me prima vermaakt maar dat had niet zozeer met het NJOY op zich te maken. Ik had denk ik ook echt gebaald als ik daar 3 dagen had moeten rondlopen en ervoor betaald had.

Het mixen van verschillende muziekstromingen vind ik niet zo'n slecht idee op zich, maar de line-up was gewoon bagger, daar kun je echt geen meerdaags festival mee vullen, dat is gewoon geen porum. Als ID&T een geslaagd concept had neer willen zetten hadden ze daar naar mijn mening gewoon meer in moeten investeren. Nu is het van alles wat en er zaten wel best leuke dingen tussen maar naar mijn idee zaten er echt geen namen tussen waardoor je nou dacht: shit, die wil ik echt zien!

Overigens vind ik het hele concept van dagkaarten voor een festival echt achterlijk, omdat dat de hele festivalsfeer doorbreekt. Het is nou juist zo leuk als je daar met z'n allen al die dagen zit, een beetje pauperen op de camping. Door dagkaarten krijg je zo'n dagjesmensengebeuren en dat is zonde voor een meerdaags festival. Maar goed, welke malloot heeft zin om daar 3 dagen te zitten met zo'n line-up?

Ik denk eerlijk gezegd dat het volgend jaar niet terug komt, of dat het terugkomt maar dan met enorme publiekstrekkers want zonder komen de mensen er denk ik niet op af gezien het visitekaartje dat is afgegeven.
Waarschuw beheerder
donateur
Overigens vind ik het hele concept van dagkaarten voor een festival echt achterlijk, omdat dat de hele festivalsfeer doorbreekt. Het is nou juist zo leuk als je daar met z'n allen al die dagen zit, een beetje pauperen op de camping. Door dagkaarten krijg je zo'n dagjesmensengebeuren en dat is zonde voor een meerdaags festival. Maar goed, welke malloot heeft zin om daar 3 dagen te zitten met zo'n line-up?

Ik ben vandaag ook geweest en had niks te klagen, tuurlijk zijn er onbekendere of beginnende artiesten... die moeten toch ook een kans krijgen?

Wat je zegt over de "dagjesmensen" vind ik onterecht... ik denk ook niet dat je met een meerdaags festival het terrein vol zal krijgen als je alleen maar weekendkaarten verkoopt... niet iedereen wilt er 3 dagen of kan er 3 dagen zijn.
Waarschuw beheerder
Voor Lowlands bijvoorbeeld zijn geen dagkaarten te koop, dus dat dat niet haalbaar zou zijn lijkt mij dan weer onterecht.

Met betrekking tot de onbekendere/beginnende artiesten: die mogen en moeten er ook zijn, maar op de meeste festivals zijn er ook grote namen die je gewoon wil zien en in het kader van de geslaagdheid van het concept (waar dit topic over gaat) lijkt het mij aldus een verstandig idee om daar eens over na te denken als ID&T zijnde, willen ze volgend jaar niet weer een groot deel van de kaarten weg moeten geven. Je gaat gewoon niet ergens veel geld voor wegleggen en 3 dagen zitten om naar onbekende en beginnende artiesten te kijken, wat niet wil zeggen dat ik vind dat die geen kans moeten krijgen, vind dat nogal een vreemde conclusie die je daar trekt.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben net terug, en heb me echt bovern verwachting vermaakt!

Vond het leuk hoe ID&T de verschillende stijlen wist te combineren!

Echt 2 (Y) up voor ID&T!
Waarschuw beheerder
donateur
Voor Lowlands bijvoorbeeld zijn geen dagkaarten te koop, dus dat dat niet haalbaar zou zijn lijkt mij dan weer onterecht.

er zijn echt wel dagkaarten voor Lowlands

Waarschuw beheerder
donateur
Jellyhead>>>

NORMAAL
€ 110 (hele weekend, excl. bespreekkosten, incl. camping + pendelbus)

COMBITICKET
€ 128 (idem + 3 dagen toegang tot Six Flags Holland tijdens het festival of 1 dag toegang tot Six Flags Holland op een zelfgekozen andere datum in 2004, uitgezonderd donderdag 19 augustus)

VERKOOPPUNTEN
Ticket Service via de grotere postkantoren, VVV's en GWK's, 0900-300.1250 (€ 0,45 p.m.), www.ticketservice.nl en de bekende Lowlands voorverkoopadressen.

Bron: www.lowlands.nl
Waarschuw beheerder
donateur
hmm ik zou toch zweren dat toen ik er vorig jaar was dat er lui waren met dagkaarten, of ik ben vaag :vaag:

dat zal wel :P

Waarschuw beheerder
donateur
Er staat mij ook iets van bij...

Iig dat er iets van vijf jaar geleden dagkaarten verkrijgbaar waren, maar ik weet het niet zeker..

Maar zoals je ziet dit jaar iig niet :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ach en een beginnend festival kan niet meteen zich beperken tot weekendtickets...

Waarschuw beheerder
opzich werd er gister best lekker gedraait wat ik hoorde op id&t radio!

het enige min puntje was dat Dana Muder Was The Base draaide! :S
dat kon echt niet haha

maare ik ga vandaag maar eens ff kijken!
ben vooral benieuwd naar roog!

Waarschuw beheerder
Ik ga d'r ook zo vandoor :)

Waarschuw beheerder
donateur
het enige min puntje was dat Dana Muder Was The Base draaide!
dat kon echt niet haha

Waarom kan dat echt niet?

Dat vind ik juist cool... dat 'n DJ zo'n plaatje er tussen door flikkert! :D

Waarschuw beheerder
was een leuke dag/avond!
Waarschuw beheerder
Conclusie: Geen flop!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Idd! Zeker geen flop van ID&T!

Waarschuw beheerder
nee idd was geen flop!

*From The Beach*>>>> ik te zwaaien wil ik naar je toe lopen is ie weg!

Waarschuw beheerder
donateur
Ooh :( Serieus? Heb je idd niet gezien...

Maar heb idd niet lang stil gestaan! Goed teken! :)

Waarschuw beheerder
ja idd heb je gelijk in!

Waarschuw beheerder
Waarom kan dat echt niet?

Dat vind ik juist cool... dat 'n DJ zo'n plaatje er tussen door flikkert!

ja maar hallo dat is een techno plaat!!!!!!!!!!!
en dana dat is ehhh.....

maare was vandaag echt vet gezellig op n-joy!!

leuk gedraait in de dance stage vooral roog :)

Waarschuw beheerder
donateur
Top feestje! Ver boven verwachting, maar ik heb me uitstekend vermaakt. Humor in de Dance Classics tent bij Ben Liebrand, Anouk was zoals gewoonlijk weer errug goed, Marco V was lekker op dreef. Prima wat mij betreft. Ik ga volgend jaar weer!

Zeker geen flop!
Waarschuw beheerder
vond het wel geinig feestje, mede omdat de entree voor mij gratis was :D :D roog, marco en lucien draaide prima!!! Ligt aan de lineup volgend jaar of ik weer ga..

Waarschuw beheerder
Ik vond het ook een leuk feestje. Leuk om uiteenlopende muziekstylen op één feest te horen.

Waarschuw beheerder
drama!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
ik vond het ook bovenverwachting gezellig. Enne het was leuk je te hebben leren kennen AquaDigio. Topdaggie :)

Waarschuw beheerder
Ik heb me redelijk vermaakt ,de tenten stonden allemaal te dicht op elkaar waardoor het een beetje chaotisch was, ik had daar echt zo'n kermisgevoel .
Maarja, als de kaarten volgend jaar weer gratis zijn ga ik misschien wel weer ;)

Waarschuw beheerder
donateur
ja maar hallo dat is een techno plaat!!!!!!!!!!!
en dana dat is ehhh.....

Hokjesvolk... Bah! :/
Waarschuw beheerder
donateur
of het nou een flop was, dat weet ik niet...
had niet het idee dat het onwijs succesvol was (bv dat heel veel mensen al weggingen toen wij om half 5 aankwamen).
Doordat er zoveel stijlen waren vielen er al veel dingen weg die ik echt leuk vond. En dat wát ik leuk vond, daar was te weinig van dus was je snel uitgekeken vond ik. :(

Persoonlijk zou ik balen als ik er voor had moeten betalen, vond dit wel een leuk tijdverdrijf voor een, anders waarschijnlijk, saaie zondag. Gelukkig veel lol gehad met de mensen waarmee ik was. :)

Vraag me ook af of ze met al die vrijkaartjes voor ID&T'ers nou werkelijk de goede doelgroep te pakken hadden. Zelfs Dinant van Kane maakte er een opmerking over! :S
Iedereen bleef maar een beetje stil staan, niemand danste bijna... en dat viel de hele dag op: beetje verveelde gezichten en weinig enthousiasme.

Wc's: (Y) Ze hebben laten zien hoe het óók kan: Gratis, schoon en geen wachtrijen!
Waarschuw beheerder
Heb me zeker wel prima vermaakt!
Super goeie sfeer, mooi weer en de muziek...... weer eens wat anders.
De mensen die alleen van hardstyle/hardcore houden en nu lopen te zeiken, vind ik echt triest!
Had dan je kaartje aan iemand gegeven die zich wel had vermaakt.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond het vet :D :zuipen:, sfeer, mooi weer en er werd goed gedraaid!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vond het een gezellig feestje, alhoewel het geen feest is waar ik voor ga betalen. Ik vond het meer een knus festivalletje dan een dance event.
Werkzaam bij Louder
Artiest Antrum
Waarschuw beheerder
donateur
Veel mensen vonde het een flop ik eigenlijk niet.. noujah ze hebben dan wel veel kaarten weggegeven maar de muziek en de sfeer was erg goed! vooral zondag.. Dj Roog was echt vet!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond NJOY zeker niet voor herhaling vatbaar!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb me er prima vermaakt, was zondag een lekker weertje. Het zou opzich niet echt een feest zijn waar ik heen was gegaan als ik geen gratis kaartje had gehad.

Maar vindt het wel typisch dat veel mensen lopen te zeuren over Njoy. Het was juist ook de bedoeling van id&t om een totaal andere doelgroep aan te spreken.

Luijdtje 14 juni 2004 17:58
Ik vond het een gezellig feestje, alhoewel het geen feest is waar ik voor ga betalen. Ik vond het meer een knus festivalletje dan een dance event.

Denk ook niet dat dat de bedoeling was van id&t :)

Dus vindt sowieso dat je het niet kan vergelijken met een ander feest van id&t omdat het zo divers is.

Moet wel toegeven dat ik het een beetje rommelig eruit vond zien, en dat je de muziek door elkaar hoorde.

Maar ze hebben t wel geprobeerd, en volgend jaar zullen we wel zien of er weer een Njoy komt..

Of ik er dan heenga is een volgende vraag, maar vond het zeker leuk om het eens mee te maken :)

Waarschuw beheerder
..........
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Was Grappig alleen beetje gaar dat eerst dana kwam en daarna johan gielen en toen ineens darkraver... dat was een beetje fout dana harddraaien daarna op het einde zacht want die johan was volgensmij telaat :) was johan gielen klaar begingt darkraver zacht en daarna hard toen begong het wel lekker teknallen dat was wel beter

Voor de rest was het meer een kermis idee waar je door loopt en dan op het einde denkt waar heb ik m`n geld aan uit gegeven :) maarjah ik heb voor de rest nx tezeiken...die kaartjes waren toch gratis
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb me redelijk vermaakt ,de tenten stonden allemaal te dicht op elkaar waardoor het een beetje chaotisch was, ik had daar echt zo'n kermisgevoel

Mee eens. Het terrein had niet zo volgebouwd hoeven te worden. Een stand van Spits én de Telegraaf was ook een beetje teveel van het goeie, omdat daar bovendien ook nog eens optredens waren. En dan stond er weer een verlaten Hip Hop tentje met 2 banken waar ik het nut niet van in kon zien want het produceerde een flinke dosis kabaal. En zo vloog de muziek je om de oren.

N Joy is in mijn ogen zeker niet geflopt en voor herhaling vatbaar mits het niet zo chaotisch wordt neergezet in het vervolg (y)

Waarschuw beheerder
Hoe kan het dat er zo onwijs veel digitale camera's binnen gekomen zijn? :(

Waarschuw beheerder
donateur
Nouja, er is sowieso vrij veel toestemming gegeven om te fotograferen, omdat dat ook weer 'n vorm van promotie is voor njoy en ID&T, net zoals devele vergeven kaartjes. Bovendien heeft de beveiliging vrij veel mensen niet gefouilleerd toen het zo hard regende...
Waarschuw beheerder
donateur
Njoy krijgt van mij een dikke voldoende :)
Het is een leuke festival voor ieder wat wils!

Ik kan niet oordelen hoe het vrijdag en zaterdag is geweest maar ik heb me zondag uitstekend vermaakt. Positief vond ik:

- de diversiteit qua muziek en acts
- gratis wc's :)
- het geluid overal was prima. Alleen als je buiten liep, kon je idd verschillende muziekstijlen, door elkaar horen... dat vind ik eigenlijk meer dan logisch
- goedkope kraampjes, volgend jaar hopelijk wat meer verschilligheid erin
- geen lange rijen voor bonnen enz.

Volgend jaar zal ik zeker overwegen om nog een keer te gaan :)