Inderdaad, het best kun je haar op bed leggen (indien gewenst vastbinden) en er dan rustig overheen kruipen.
nou als ik altijd met mijn vriendin afspreek omdat het uit is met haar vriend kom ik nog veel minder vrolijk thuis dan ik al was dus als je met elkaar gaat afspreken moet je het juist niet daarover hebben je zet mensen om je heen aan het nadenken over jou en die krijgen nog meer zorgen...
das mijn mening
nou dat is echt niet zo, heb me ex net weer gesproken, en kan volgens hem de hoop wel opgeven dat het goed komt , hoe kan je nou iemand laten vallen die zoveel van je houdt en alles voor je overheeft??? Ik wil hem terug
ja andere mannen scoren help wel.. voor het moment dan.. maar de volgende dag denk je weer net zo hard aan je ex... maar de tijd zal het leren! er komt voor iedereen een dag, dat de knop omgaat en dat je denkt: waar ik ben ik in hemelsnaam mee bezig? laat die sukkel (of trut) lekker fijn de griep krijgen ofzo, ik ga door met me leven! en die dag komt... ooit eens!
oh en omdat ik 15 ben en miss het nog wel vaker mee maak mag ik geen advies vragen???
iedereen praat er hier toch over??
duss uh wat is nou jou probleem?!