Partyflock
 
Forumonderwerp · 679669
 
hallo allemaal
ik had ff een vraagje...
hoe kom je het beste en het makkelijkst over je ex heen????
alvast bedankt
stoffig daaro???:vaag:
heus niej ze heb mij toch:D
laatste aanpassing
stofzuig jij dan ? :-p
 
jeetje rowan :bloos:
wat moeten ze wel niet van mij denken ;P
:bloos:
jah maar niej met een stofzuiger hoor!!!
dat je een huishoudelijk hulpje hebt :-p
nou stofzuiger is best geil hoor :-p
 
ja we hebben het echt nog over me ex he ugum;P
maakt niet uit hoor :D
he maar uh ik geef maar weer geen commetaar:bloos:
zo vergeet je je ex
jah rare dingen doen met je vriendin helpt he? :D:D:D
 
nouja zeg rowan
zolang je et maar veilig doet O:)
gelukkig zijn we allebei meisjes:respect:
dus kan je nog wel ziektes oplopen :-s
vaker de break out lezen ;)


miss rowan be nje nu bang dat je een ziekte hebt
hoe kan dat dan?? heb k serieus nog nooit wat over gehoord:S
 
soa´s zijn niet alleen overdraagbaar via gemeenschap.. ook van beffen kun je een soa oplopen
 
humz oke ik had er ook nog nooit wat over gehoord.....
en rbx dimmen tegen rowan he ;P
 
tja.. dat wordt beffen met een plastic zakkie om je tong ;-)
sja of de kans van een soa accepteren :-D
 
een plastic zakkiej die hou ik erin...
maar waar is iedereen joh allemaal al weg??
een plastic zakkie? moppie wat hoor k nou gaan we wat anders uit proberen
als ik et met jullie doe gebruik ik geen plastic zakje hoor :-p

ik heb al een zak om me zaad warm te houwe ;)
 
whahah :bloos: uh waar ging dit forum ook alweer over?? ;P
hoe kun je sex et makkelijkste vergeten...

maar ik is weg .. spreek jullie latorrr
 
doeg rbx(K)
over uh plastic zakjes
 
maar ik ga ook en miss rowan ook dus kus van ons en later
Volgens mij gaat t nergens meer over in deze topic....
ben k weer!!:D
het gaat wel ergens over maar het is niej zo boeiend;p
ik wil me ex niet vergeten maar trug .. iemand tips ?:-p
 
ikke heb zelfde probleem, maja moet hem toch ma loslaten want anders komt ie er nooit achter wat ie mist :)
 
niet meer aan beginnen hoef je er ook niet overheen te komen
 
je moet een geschikte vervanger zoeken dat is het beste !! en vooral geen contact meer zoeken met em! en alle dingen die je aan em herinneren ritueel verbranden! het heb mij ook een tijdje geduurt maar ben weer helemaal vrolijk! :D
ik wil dr niet loslaten :-D
 
Kom ook niet over mn ex heen .. Het is nu 4 maanden uit, maar ik ben nog stapel gek op haar, en het is niet wederzijds :S:(

Liefde ... Wat is het toch KUT !!!
bij mij is et wel wederzijds.. iedergeval zegt ze.. alleen kennen we elkaar te kort zegt ze.. en ze zegt wel dat et goed komt .. maar ik betwijfel het
 
wat is dat toch met die exen van jullie mannen... mijn ex moppie kan zijn ex moppie ook maar niet uit z'n kop krijgen, wat ie ook probeerd! dus iedereen met tips laat het me weten, misschien kan ik hem er mee helpen!
 
Wist ik maar hoe ik haar het beste kan verwerken .. Want het lullige is, ik doe haar onbewust pijn. Doordat ik steeds zon verdriet heb, voelt zij zich kut, want ze wil niet dak pijn heb ...

Maar het gebeurt toch, nu al 4 maanden lang .. :S

Dus als iemand echt goede tips heeft, die ook bewezen zijn, kom maar op !!!
 
DE manier om over je ex heen te komen, om nooit meer aan hem/haar te hoeven denken, om jezelf te bewijzen dat je het echt wel zonder hem/haar kan:

Hoeren-Sloeren!!! Hahaha! Maak er geen geheim van dat het uit, dat zou zonde zijn, want je loopt zo tientallen dates mis!

En wat ook heel belangrijk is: zoek je vrienden heel vaak op. Ook de vrienden die je bijna nooit ziet, want daar heb je, nu je vrijgezel bent, weer gewoon de tijd voor!

Je zult na enkele weken merken dat je een geweldig leven hebt en dat je je ex heb niet nodig hebt om daarvan te genieten!
 
Hmm .. Hoeren-sloeren wil ik zelf niet .. Kwil voorlopig nog niet "De beest" gaan uithangen ..

Maar je andere punt is een goede .. :)
 
ja precies. veel feesten. persoonlijk heb ik in de eerste weken nadat het uit was veel steun gehad aan mijn goede vriend Jack Daniels
 
Ik denk ook eerlijk gezegd dat dat de meest belangrijke is.

Ik ben zelf ook een maand of 4 vrijgezel nu en ik heb heel veel steun aan mijn vrienden. Die slepen me mee naar feesies en laten me echt voelen dat er mensen zijn die om me geven!

Ik hoop voor je dat je er snel bovenop bent, want niets is zo klote als liefdesverdriet!
 
Net ff een vriend ge-smst .. Maybe dat ie me kan helpen.. I hope so ..
 
wat zielig voor iedereen die het zelfde probleem hebben nou ik kan jullie helpen sorry ik weet niet eens hoe ik het zelf op moet lossen....
al heb ik het gevoel dat ik minder aan hem denk ik heb ook veel slechte dingen met hem meegemaakt dus daar heb ik veel aan gedacht.
dat heeft mij geholpen en nou denk ik ook nog wel ik mis hem maar ook het is beter dat het uit is anders had ik nooit meer me eigen leven kunnen oppakken
et lullige is meestal dat et om een vage reden uit gaat en je bevriend met die persoon wil blijven...of dr terug wil en ze maakt geen ruzie met je :-s
 
ja dat is het zeker meestal is er geen eens een reden :no: