Fuck the K1.. Geef mij maar Superleague!!

Daar zie je tenminste echt kickboksen!! Jongens die er alles voor over hebben en er keihard voor trainen. Gasten die het ook daadwerkelijk kunnen. En dr niet voor de show staan.
K1 is beetje circus geworden.. Wat moet een bokser nou daar in de ring... Rot op zeg.. Wat moet een bv. een Bob Sapp nu daar?? 30 Sec en hij's moe.. Lowkicks zetten, blokken etc kan ie niet.. Hij weegt alleen hondermiljoen kilo and that''s it. ( Nu heb ik niks tegen Sapp hoor, maar tis voorbeeldje he.. Hij kan namelijk best redelijk MMA-en..

) Maar zorg er eens voor dat de Echte kickboksers een kans krijgen en niet de mensen die alleen geld meebrengen..
Tis leuk voor mensen die geen kont snappen van de regels etc. Maareuh.. ik zie liever een goeie pot, met 2 mensen die weten waar ze mee bezig zijn..
En Tyson.. Ik hoop dat ze hem helemaal kort slaan!! En dat ie niet tegenover Sapp word gezet, want dat is geen kickbokser!! Zet hem tegen mannen als Ignashov, Aerts, Hoost en Schilt!! Maar niet op voorhand iemand die hij zo neerlegt met zn stoten.. Laat hem maar eens voelen wat het is om lowkicks te krijgen en te blokken..