Partyflock

Forumonderwerp · 679582
3432x bekeken
Waarschuw beheerder
william dienders

Diender. Zou die naam trouwens niet noemen met Ramon erbij, Ramon is een legende, Diender een van de vele.

Waarschuw beheerder
2 D.E.P.T: Hey Bear-paw bokser jij ook hier! 13 Februari kickboksgala in de Hoorsevaart ga je ook heen?

Waarschuw beheerder
remy bonjasky :respect:
Waarschuw beheerder
Heey Dennis, alles lekker??? Nee dat gala ga ik niet vechten, me conditie is echt nog te fucked up man... Vanavond nog trainen??

Waarschuw beheerder
Nog een paar maandjes hard trainen en dan ben je er wel klaar voor denk! Ga vanavond wel trainen, weet alleen nog niet of ik ga fitnessen of kickboksen. Zie je maybe vanavond wel ltr
Waarschuw beheerder
Weet iemand hoe het met Lloyd van Dams is en wanner hij weer voor K-1 gaat vechten?
Waarschuw beheerder
Hij heeft een eigen sportschool geopend in Utrecht. Hij vocht laatst in Roemenie en won op KO.

K1 zit er denk ik niet meer in voor hem. Hij wordt ook een dagje ouder en de k1-organisatie blokkeerde hem heel erg in zijn pogingen om het te schoppen tot het tokyo-dome

Waarschuw beheerder
remy bonjasky :respect:

Die jury :frusty:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
K1 is vet gaaf:d!!!
Vet stoer!! Je moet errug goed zijn dat te kunnen of te doen, aangezien het full contact is..

Waarschuw beheerder
Vond Andy Hug wel heel goed, vooral omdat ie uit het kyokushin kwam, heb dat zelf ook jaren gedaan dus dan ga je daar naar kijken, jammer alleen dat ie dus dood is, maar goed was ie wel:)

Waarschuw beheerder
die puramuk... die is echt ongelooflijk goed die gekke thai
Waarschuw beheerder
Vond Andy Hug wel heel goed, vooral omdat ie uit het kyokushin kwam, heb dat zelf ook jaren gedaan dus dan ga je daar naar kijken, jammer alleen dat ie dus dood is, maar goed was ie wel

Hij was niet zo goed als de Thaiboksers Aerts, Hoost en Cikatic.

Waarschuw beheerder
Naja, als ie dan niet zo goed was dan snap ik niet dat ie van Aerts ook heeft gewonnen?
Andy Hug was gewoon een normale gozer, geen patser en beleefd naar zijn fans.
Waarschuw beheerder
Hug heeft van heel veel mensen gewonnen.

Hij was een hele mooie vechter zijn trappen waren geweldig.

Waarschuw beheerder
Hug heeft inderdaad van Aerts gewonnen, twee keer zelfs... maar Aerts ook 2 keer van hem gewonnen ... Ondanks dat hij niet tot mijn favorieten behoorde was t inderdaad een respectabele vechter.
Waarschuw beheerder
Ja hij was zeer zeker goed, maar iedereen doet zo heroisch over hem, maar zo goed was hij niet. Hoost overklastte hem in de 1e ronde van de K1 1999.

Ik zie hem gewoon als 1 van de k1-vechters en niet als een hele goede.
Waarschuw beheerder
Ik vind bonjasky meestal iets te afwachtend...
Verder wel een topsporter :jaja:

Waarschuw beheerder
krijg van hem ff een knie op je kop

dan ken je ff sterretjes kijke:P
Waarschuw beheerder
Bonjasky is de toekomst het zal niet bij 2titels blijven dat weet ik zeker.
Waarschuw beheerder
donateur
als tyson die knie van Bonjasky tegen zijn murf aan krijgt gaat hij hardstikke KO

Waarschuw beheerder
:respect:Ramon Bonjaski:respect:

We zullen gegarandeerd nog veel van m hore!!!

Greetz from Geeraetsgym Helden
Waarschuw beheerder
Ramon Bonjaski

Broertje van Remy ??

;P

Waarschuw beheerder
donateur
;)
Waarschuw beheerder
K1 ken wel spannend zijn hehe

Waarschuw beheerder
K1 is super gaaf:P

Waarschuw beheerder
Bob sapp is binnen! hij vecht niet op te winnen maar om in china en japan op tv te komen.de chineesjes zijn helemaal weg van zijn verschijning.ze verkopen daar handdoeken tshirts mp-3 spelers horloges tv's auto's huizen flat'S met zijn foto en handtekening er op.(eheh,niet te letterlijk opvatten he,je snapt me wel) de show daar verdiend hij zijn cash mee niet het vechten.

Waarschuw beheerder
ken wel k3

Waarschuw beheerder
haha k3 is ook leuk om naar te kijken, maar meedoen laat ik aan de pro's over :-D