Partyflock

Forumonderwerp · 678181
Voor diegenen die 'm nog niet gezien hebben: de beste show tot nog toe van Hans Teeuwen komt 20 mei op TV. 21 mei komt de DVD uit!
Dat ie in die lift stond te zingen en dansen en eens om zich heen keek en begon door te krijgen dat ie dus niet alleen in die lift stond...:D

Ik had hem al live gezien en toen vond ik het ook maar een zeer matige show. Veel slap gelul, teveel spelen op zn piano en teveel kinderachtige grappen. Ik heb gisteren ook maar een kwartier gekeken om te kijken of ik het nu toch wel wat leuker zou vinden,maar nog steeds was het 3x niks.

'Dat dan weer wel' steekt er met kop en schouders bovenuit. Om die heb ik echt krom gelegen. Beter gaat hij voor zn volgende show wat originelers bedenken, want dit was niks.

pijnboompit, pijnboompit,

zittend kan je schijten, maar 'tis beter als je zit 8)

..vond deze show eerlijk gezegd wel één van z'n mindere :yes: :/
laatste aanpassing

k@@r 21 mei 2004 13:39
pijnboompit, pijnboompit,

zittend kan je schijten, maar 'tis beter als je zit

???

WEN-D 21 mei 2004 13:33
Dat ie in die lift stond te zingen en dansen en eens om zich heen keek en begon door te krijgen dat ie dus niet alleen in die lift stond...

Kijk dit zijn toch zielige grappen :S. Dat je daar om kan lachen. %-)

tis pijnboompit pijnboompit

liggend kan je schijten maar tis beter als je zit!

ben net wakker ;)
alle dieren zijn klootzakken :respect:
Hij was leuk maar ik heb wel eens betere shows van Hans gezien

Artiest Balbasaur
Hij was niet leuk:no:
Alter Ego, ik kan daar dus inderdaad hartelijk om lachen....
Heel dat stuk zingt ie op allerlei manieren "hans teeuwen" en dan DENK je al niet eens meer aan het feit dat ie in een lift staat.
En juist DAN komt ie erop terug door te zeggen dat ie dus niet alleen in die lift stond....geweldig!
het is ook z,n bewegingen en gezichtsuitdrukkingen die het hem doen en dat bij elkaar maakt mij wel aan het lachen :-)

en die onzin slaat nergens op dat is gewoon meesterlijk. ik vond hem ook weer goed

zijn vorige show waren beter.
stukje van het circus en de koninging waren echt lachen. :D

gewoon bea keihard in de reet neuken :D
Zijn uitdrukkingen zijn echt geweldig, en hij ken opeens weer op iets heel anders terugkomen en zo, echt prachtig!
z,n dvd heb ik binnen ;-)

De DVD is veel leuker dan de tv versie

En daar staat ie met een trommeltje

Die vond ik zo goed:D:D:D
Als je echt wilt lachen moet je die dvd van Jochem Myjer " Adehade" zeker even gaan zien!!!!

:-)

bye the way "dat dan weer wel" blijft het beste van Hans Teeuwen..