Partyflock

Forumonderwerp · 677533

(permanent verbannen)
:nee:
How sad! :bah:
ja dat ken ik
in 1x zijn ze elke avond bij hun wijf of vriend... zijn ook tevens meteen weer getrouwd met de GSM ( smsen om de 5 minuten :s ) en hebben bijna geen tijd meer over voor iets anders :p
stoppen meteen met roken ..en gaan smoesjes verzinnen
heel fout... maarja

(permanent verbannen)
Degenen die hierover zxeiken zitten nu of met 1 vinger in hun kut of met hun rechterhand en een rol wc papier
Liever met mn rechterhand en een rol wc papier dan mn vrienden in de steek laten :P

liefde maakt blind...DAN is de vriend/vriendin alles,
is het uit hebbe ze je weer nodig om uit te huilen majah
Dan kies je kennelijk toch de verkeerde vrienden uit want ik heb met al mijn vrienden nog net zo goede band als eerst ookal zie ik ze iets minder nu ik zwanger ben.

wees maar niet te zeker van je zogenaamde "beste vrienden"...
ben ik ook niet meer.
Hoe zeker ik er eerst over was dat het altijd mn beste vrienden zouden blijven, zo onzeker ben ik er nu over.
:cry:
kutvriendjes ook altijd:(
donateur
Heb t nu echt gehad ermee! heb t al paar keer gezegd en ze doet er vrij weinig mee!
kan me niet meer herrineren wanneer ik voor t laatst iets met haar heb gedaan. ze weet totaal niet meer wat ik doe in mn leven, zoals vorige week zei ik. kga nu naar groningne, ow ga je nu al heen. Vind t echt kut. Ze is/was al 14 jaar lang mn vriendin en nu laat ze me vallen voor zo`n kerel die ze net 5 maanden kent?!?
Van mijn kant zal het iig niet meer komen, als ik t iedere x weer moet zeggen voordat ze er wat aan doet, hoeft t van mij niet meer. Ze mist t blijkbaar niet!

Gelukkig heb ik 2 hele goeie vriendinnen die niet zo zijn. :lief:
laatste aanpassing
b)
laatste aanpassing

tja blijkbaar is de vriend/vriendin dan belangrijker voor hun dan hun vrienden

En bij mij ben je dan verkeerd om te verwachten dat je met hangende pootjes terug kan komen als het uit is!
:jaja:
donateur
btje jammer dat ze er pas achter komen dat vrienden toch wel belangrijker zijn als t uit is
Je kunt het je vriendin of vriend toch ook gewoon gunnen een partner te hebben?
Als het echte vriendschap is dan zeikt men hier niet over,maar gun je elkaar alle geluk vd wereld...
donateur
Turlijk gun ik het haar, want voor persoon ben ik anders als ik iemand t niet gun om liefde te ervaren, maar dat betekend niet dat ze mij gelijk moet laten vallen! ze kant het toch ook gewoon enigzins combineren en niet alleen maar bij hem zijn maar om het heel beleefd te houden dat ze bv 1 dag in de week iets met mij zou doen!?!?

Als het echte vriendschap is dan zeikt men hier niet over,maar gun je elkaar alle geluk vd wereld...
in dat geval moet ze niet alleen bij haar vriend zitten. Vriendschap is belangrijk in een leven en staat bij mij voor geluk! En denk niet alleen bij mij, maar bij heus wel iets meer mensen!

Valt niets meer an toe te voegen!
donateur
zo denk ik er tenminste over!
Tjah dat vraag ik me ook wellis af, zelf zou ik dat nooit doen want zonder je vriende ben je nergens,..

donateur
Ja dat vraag ik me ook af!
verwijderd Misschien kun jij me een antwoord geven?
laatste aanpassing
Mensen die dan hun vrienden aan de kant zetten zijn NOOIT geen vrienden geweest !!
donateur
:respect: Loes :respect:

Staan gewoon niet sterk in hun schoenen en denken dat ze niets zijn zonder een vriend/vriendin!
ennn dat zijn ze ook niet!:D maar daar komen ze ALTIJD later 8er!!!

Ik denk dat (bijna) iedereen wel begrijpt wat ik bedoel;)

omdat het geen echte vriendinnen zijn!

(permanent verbannen)
Steek ze dan gewoon neer dat zal ze leren ik zou ze gewoon steken ja toch of niet dan echt wel

Niemand laat mij vallen. Ze zijn allemaal heel erg voorzichtig als ze me vasthouden. 's Avonds word ik lekker in de wieg gestopt en 's ochtends is iedereen er weer. :D

Tja, dat vraag k me ook iedere keer weer af :/
Beetje jammer :'(

tja is zeker zo IsseY... :jaja:
En k snap ook echt wel dat mensen dan veel bij elkaar willen zijn, maar als ze niet eens meer tijd hebt om ff berichtjes te beantwoorden, dan ga k me toch echt afvragen hoe belangrijk een vriendschap dan is... :/
Waarom laten vrienden/vriendinnen je altijd vallen zodra ze een relatie krijgen??
ugh ugh!!..
kun je het dan wel eens een vriendschap noemen??
:no:
nee precies..volgens mij ook niet..
had ook 3 goede mannelijke vrienden en zodra ik een vriend kreeg was het opeens over met het contact! eikels, jaloezie? en toen was het uit en ja hoor ze gingen weer bellen...
Tja, heb het ook wel eens meegemaakt.
Weet wel dat het dan geen goede vrienden zijn he.
donateur
Om te laten zien dat je dus geen klote aan ze hebt.
Wel jammer dat je er niet eerder achter bent gekomen.
donateur
Pff ik vraag het me ook tog nog steeds af..
:frusty:
kun je het dan wel eens een vriendschap noemen??
:no: ik weet niet wat et dan wel is maar iig geen vriendschap nee
Zeer herkenbaar ja, ik denk dat de liefde soms vreemde en onverklaarbare dingen met mensen doet. Zal ook afhangen van het karakter van die vrien/vriendin heeft want de een staat sterker in z'n schoenen dan de ander. Iedereen die zegt mij overkomt dat niet overkomt het meestal wel.
Mij nog nooit overkomen, hoewel als ik een vriendin heb sla ik meestal de nazitjes over en die zijn juist meestal het leukste! Maar dat is weer een ander verhaal....
Omdat ze verschrikkelijk stom zijn!!!!!!!!