Heb t nu echt gehad ermee! heb t al paar keer gezegd en ze doet er vrij weinig mee! kan me niet meer herrineren wanneer ik voor t laatst iets met haar heb gedaan. ze weet totaal niet meer wat ik doe in mn leven, zoals vorige week zei ik. kga nu naar groningne, ow ga je nu al heen. Vind t echt kut. Ze is/was al 14 jaar lang mn vriendin en nu laat ze me vallen voor zo`n kerel die ze net 5 maanden kent?!? Van mijn kant zal het iig niet meer komen, als ik t iedere x weer moet zeggen voordat ze er wat aan doet, hoeft t van mij niet meer. Ze mist t blijkbaar niet!
Gelukkig heb ik 2 hele goeie vriendinnen die niet zo zijn.
Gelukkig heb ik 2 hele goeie vriendinnen die niet zo zijn.

laatste aanpassing
Turlijk gun ik het haar, want voor persoon ben ik anders als ik iemand t niet gun om liefde te ervaren, maar dat betekend niet dat ze mij gelijk moet laten vallen! ze kant het toch ook gewoon enigzins combineren en niet alleen maar bij hem zijn maar om het heel beleefd te houden dat ze bv 1 dag in de week iets met mij zou doen!?!?
in dat geval moet ze niet alleen bij haar vriend zitten. Vriendschap is belangrijk in een leven en staat bij mij voor geluk! En denk niet alleen bij mij, maar bij heus wel iets meer mensen!
Als het echte vriendschap is dan zeikt men hier niet over,maar gun je elkaar alle geluk vd wereld...
donateur
Pff ik vraag het me ook tog nog steeds af..
ik weet niet wat et dan wel is maar iig geen vriendschap nee

kun je het dan wel eens een vriendschap noemen??

Zeer herkenbaar ja, ik denk dat de liefde soms vreemde en onverklaarbare dingen met mensen doet. Zal ook afhangen van het karakter van die vrien/vriendin heeft want de een staat sterker in z'n schoenen dan de ander. Iedereen die zegt mij overkomt dat niet overkomt het meestal wel.
Mij nog nooit overkomen, hoewel als ik een vriendin heb sla ik meestal de nazitjes over en die zijn juist meestal het leukste! Maar dat is weer een ander verhaal....
Mij nog nooit overkomen, hoewel als ik een vriendin heb sla ik meestal de nazitjes over en die zijn juist meestal het leukste! Maar dat is weer een ander verhaal....