Partyflock

Forumonderwerp · 677413
5 volgers · 69744x bekeken
Waarschuw beheerder
+3
KKVDK United!!
Waarschuw beheerder
eeeeeeeej er is teken van leven... en wat voor leven hahahaha :respect:

en hoe gaat het met de joints?? lukt het ;)
Waarschuw beheerder
http://www.vmx.nl

Voor de 'liveset-liefhebbers' met name van Defqon.1 2005, leuk om weer terug te horen :jaja:

Met name Donkey Rollers, Pila en Pavo(Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hier ook even een bericht van de Molshoop. Het is hier super gezellig, alleen jammer genoeg is de zon vandaag niet opgekomen.
Morgen is de Rave Party met Paul, Panic, etc. Helemaal los!!!

Uitspraak van Co :bounce: op woensdag 2 augustus 2006 om 18:37:
en hoe gaat het met de joints?? lukt het

We hebben tot nu toe 1x hasj gehaald maar dat was meer paardenstront dan hasj. De buurman had de joint btw ff dichtgedraaid want Fri was daar om zes uur in de ochtend niet meer toe in staat hahaha

De groeten maar weer!!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Mensen neem es ff een profiel pic waar je zelf wat centraler op staat, anders snap ik het niet meer hoor :no:

:p

Waarschuw beheerder
:D

Tja, anders denk je dat ik in Lloret zit :P die foto is trouwens van DefQon hoor klos. Maareh...als ik jou FORUM pic heel letterlijk moe nemen zit jij aan een aardige paf te lurken... sjongejone :D

tot morgen :bye:
Waarschuw beheerder
Klossie als je goed kijkt zie je dat ze voor de duidelijkheid ook een naam hebben :P (Y) dus....

Waarschuw beheerder
vanavond zuipen :bounce:

Waarschuw beheerder
Klssy, gefeliciteerd jongen :bier:

Waarschuw beheerder
:blow:

Waarschuw beheerder
Hieper de piep, Klos is 23 :D

Tot vanavond allemaal!!

Waarschuw beheerder
nog ff is tie 30 :d
Waarschuw beheerder
donateur
Nog maals via deze weg, Klos gefeliciteerd

EN Ruben aka Loco© Jij ook van harte natuurlijk :bier:

(wat heb ik vandaag vaak terug gedacht aan de 20 meter avond 8) )
Waarschuw beheerder
Klos en Ruben gefeliciteerd
Waarschuw beheerder
Praia da oura.

de heren die verjaren feliciteer ik bij deze. proost jonges ik drink er vanaaf 1tje.

nu kan ik niet drinken net me nest uit. gister iets te veel baco op. maar dan heel veel maarja.

het is hier zwaar goed te doen, lekkere wijven en die portugese dames zitten echt allemaal goed in het figuur de tering echt niet normaal.

maar ik gaat er weer vandoor er moet nog aan me lul gesmult worden. ciao fijne knaperds.

Waarschuw beheerder
was me het feestje wel weer :bier: :yes: ben ook wel btje nieuwsschierig wat jappie te vertelen heeft

Waarschuw beheerder
Hier weer even een bericht uit Lloret.. Rave Party in Colossos was lekker! Paul draaide echt verschrikkelijk goed, wat een topset:respect:

Verder eng weinig zonuren gehad. Elke avond zó blauw dat we ons nest niet voor 2 uur uit te krijgen zijn:D

Verder nog weinig vrouwelijke successen, gister wel met een mooie blonde dame uit België gezoend, maar meer dan dat zat er weer niet in.:D Verder kan ik mededelen dat de dikke dame uit mijn vorige verhaal door 4 man seksueel vernederd is.. in geen tijden zo gelachen. Er zijn bewegende beelden van!:lol: Het hele verhaal horen jullie in NL wel..

Ik heb overigens nog geen poging tot paffie draaien gedaan, maar daar zal deze week wel verandering in komen!:P

Een hele dikke kus van mij(K)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 augustus 2006 om 13:25:
nog ff is tie 30

zo voel ik me nu wel :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hahahaha sexuele escapades in kamp Lloret :D

Uitspraak van Klssy op zondag 6 augustus 2006 om 19:20:
nog ff is tie 30

zo voel ik me nu wel

hahahaha :respect:

Waarschuw beheerder
Bussie, gefeliciteerd jongen :bier:

Waarschuw beheerder
En ook ik heb eindelijk een score neer weten te zetten hier!:P

Vanuit een nat regenachtig Lloret; Van Harte Bussie!(Y)
Waarschuw beheerder
verklaar je nader fri met deze informatie kan ik niet echt een beeld schetsen!!?

maar BUS nogmaals gefeliciteerd jonge (mag ook wel als je een dag te laat ben!)
Waarschuw beheerder
Bus jongen, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. iets te laat maarja was gister tot vrij weinig in staat. iets te veel aan de baco gezeten weer. sorry daarvoor. als ik terug ben maak ik het wel goed. wie gaan er trouwens overdag naar dance parade want ik kom vrijdag nacht aan. dus zaterdag ochtend kan ik present zijn. groet mars. ciao ciao.
Waarschuw beheerder
zooo, terug van weggeweest na mijn mijn halve wereld toer ben ik met de band:doetiwoep: weer in nederweedland. heb jullie wel gemist hoor mannen. Tot snel vanavond???

en voor iedereen die een jaartje ouder is geworden van harte ik ben nog niet zo ontwikkeld dat ik alle verjaardagen kan onthouden... denk dat ik maar een kalender om mn buik laat tato-eren:yes:

mzzzl
Waarschuw beheerder
wie gaan er naar Qlubtempo???
Waarschuw beheerder
vanuit praia da aoura.

hier het laatste bericht van mij.
morgen avond om half 8 begint de reis richting nld weer. zaterdag kan ik jullie weer begroeten of jullie moeten morgen nacht wakker zijn. maar dat zal wel niet.

gister naar een bizarre discotheek geweest. zo bizar mooi. nog nooit gezien. canadees meissie getokkeld en ik moet zeggen seks met een canadees is aan te raden. mijn god zeg die ken er wat van.

ik zie jullie zaterdag ciao ciao peepz.

ik ga nog effe een verkwikkende duik nemen. laters

Waarschuw beheerder
Van mij zullen jullie voorlopig geen last meer hebben ;) Ik vertrek morgen vroeg met de bus naar Calella. Heerlijk zo'n busreis van 22 uur :( Daar ga ik Molshoop en Frank opzoeken... Gezellig zal het zeker worden :D

Wie er nog op vakantie gaan, goede reis en veel plezier!!

(K)(K)(K)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 augustus 2006 om 16:31:
En ook ik heb eindelijk een score neer weten te zetten hier!

Uitspraak van Klooij op donderdag 10 augustus 2006 om 16:07:
canadees meissie getokkeld en ik moet zeggen seks met een canadees is aan te raden. mijn god zeg die ken er wat van.

wat een sexuele ontwikkelingen allemaal joh :O , wordt tijd dat ik ook maar eens naar Rhodos ga, misschien valt daar ook nog wat te neuqen :P

Heb immers al met een meisje afgesproken daar ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Klooij op donderdag 10 augustus 2006 om 16:07:
canadees meissie getokkeld en ik moet zeggen seks met een canadees is aan te raden. mijn god zeg die ken er wat van.

Goeie zaak Kooij! Ik heb dezelfde ervaringen met een Duitse slet! Jah, een mof! :lol:

Tot zondag mensen!(Y)

Waarschuw beheerder
tis weer zondag :vaag:
Waarschuw beheerder
Zo m'n vakantie is begonnen en wat een zomer weertje vandaag om die vakantie mee in te luiden :S

Waarschuw beheerder
jongens ik heb een andere PF (B)ChrisCros(B)
voeg ff toe als vriendje als je wil
mzzl
chris(grondelle JR.)

Waarschuw beheerder
(B)ChrisCros(B)

Waarschuw beheerder
:bier:ChrisCros:bier: sorry dit is de goeie!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 01:58:
ChrisCros

Gonna make you jump jump uhuh :p
Waarschuw beheerder
kom maar op met die nevland. als het feyenoord lukt zou het mooi zijna alstie er zondag gelijk 3 inschopt.

mis kuyt nu al.
Waarschuw beheerder
Feyenoord op zoek naar vervanger Kuyt
17 augustus 2006, 15:22
Door: Kenneth Colijn
Feyenoord haalt de opvolger van Dirk Kuyt waarschijnlijk uit het buitenland. Hierdoor lijkt de komst van Erik Nevland niet door te gaan. De Rotterdammers hebben tot 31 augustus om een vervanger aan te trekken.
Feyenoord hield al rekening met het vertrek van zijn aanvoerder. Het lijstje met mogelijke opvolgers werd echter snel kleiner, toen verscheidene kandidaten bijtekende bij hun club of voor een andere club kozen.

Dat bevestigt ook technisch manager Peter Bosz tegenover RTV Rijnmond: "We hebben zodoende al wat namen weg moeten strepen." Bosz wil verder weinig kwijt over een mogelijke opvolger, maar weet vrijwel zeker dat hij uit het buitenland gehaald wordt.

De kans is klein dat de Rotterdammers voor het begin van de competitie al een vervanger voor Kuyt hebben. De competitie begint voor Feyenoord met een uitwedstrijd tegen FC Groningen.

:s Nevland wordt het dus niet

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Raymond a.k.a. Mr Johnson :smoke: op donderdag 17 augustus 2006 om 16:12:
Nevland wordt het dus niet

Weer een tropische verassing die het nooit waar gaat maken..:(

Uitspraak van Doctor Greenthumb op donderdag 17 augustus 2006 om 20:34:
Hebben we er zin in?? Ik wel

Anders ik wel!:yes: We gaan weer knallen met zn alleee:bounce:
Waarschuw beheerder
wie, wat, waar, hoelaat enzo... is daar al iets over bekend?

Waarschuw beheerder
OV9292.nl Aankomst Beekse bergen 31: 9:01, 10:03, 11:01, 12:03, 13:01 (+- half uur eerder station tilburg), weet trouwens niet hoe t met pendelbussen zit...
Waarschuw beheerder
Voor die mensen die morgen losgaan op Decibel veel plezier!!
Maar gaan er nog mensen naar Qlub Tempo 14 oktober???
Lijkt me weer gezellig feesie :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Klssy op vrijdag 18 augustus 2006 om 08:51:
wie, wat, waar, hoelaat enzo... is daar al iets over bekend?

Op de parkeerplaats van Schiedam centrum? kwart voor 10 of kwart over 10? Weet nie heolaat iedereen er wil zijn ong...?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 augustus 2006 om 15:44:
Weet nie heolaat iedereen er wil zijn ong...?

Ik wil er zo vroeg mogelijk zijn, dus kwart voor tien lijkt mij een puik plan :jaja:

Boys, kijk ook eens bij ons flock want daar moeten dit soort dingen eigenlijk besproken worden onder de kop: Decibel!
Helemaal los!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Molshoop op vrijdag 18 augustus 2006 om 15:54:
Boys, kijk ook eens bij ons flock want daar moeten dit soort dingen eigenlijk besproken worden onder de kop: Decibel!
Helemaal los!!!!

Nadeel van flocks is dat t niet toevoegbaar is in een "volgen" lijst...

Voor zover ik weet gaan de volgende heren:
- Fri
- Bus
- Baas
- Niels
- Fer
- Klos
- Molshoop
- Remco

Nog mensen per ongeluk vergeten te noemen?

jup :D Had t met remco erover om in tilburg centraal af te spreken, tijd nog onbekend...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 augustus 2006 om 16:55:
Nadeel van flocks is dat t niet toevoegbaar is in een "volgen" lijst...

Flocks kun je ook volgen, alleen staan ze dan niet onder het kopje Forums, maar onder Flock

Ik kan bij deze trouwens mededelen dat OPA Hessel ook met ons mee gaat naar Decibel!(Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 augustus 2006 om 17:52:
Flocks kun je ook volgen, alleen staan ze dan niet onder het kopje Forums, maar onder Flock

Ja per onderwerp toch? niet de hele flock dach ik...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Reverb® op vrijdag 18 augustus 2006 om 15:30:
Maar gaan er nog mensen naar Qlub Tempo 14 oktober???

:yes:
Waarschuw beheerder
muchos plesieros mensos. ikkos gaos anos me lullos rukkos vandagos.

Waarschuw beheerder
ik wil zker wel naar club tempo :bounce: :yes:

Waarschuw beheerder
Het was weer knalluh gister mensen! Hakkuh in je ponchoooo..!!:bounce:

Remco, weet jij nog op welke site die foto komt die net nadat onze groep net binnen gekomen was werd genomen? Kan me nog herinneren dat jij het kaartje in ontvangst nam..:)