Het blijft akelig stil vanuit Lloret Zullen er wel vrouwen zijn
Gisteravond hebben 4 heren echt een afschuwelijk lelijk varken gepakt, hahaha echt een schandelijke actie. Dat wijf was zo vreselijk gaar, dat Molshoop het wel lache leek om dr bovenop dr muil te pakken. Mikkol kan dan natuurlijk niet achter blijven, en ook Mark kon de verleiding niet weerstaan. Melvin besloot ook om met zn dikke koortslip deze bourgondische dame te verwennen met een lekkere geile zoen. Voor mij was dit een aderlating, omdat ik dr ook nog wel even had willen scoren. Helaas nam ik vanwege Melvin zn koortslip niet meer de moeite om deze dame aan de haak te slaan. Na de escapades van deze knapen, hebben we haar vriendelijk doch dringend verzocht om op te kenkeren, omdat ze toch wel erg dik was..
Oja, ik had nog een Duitse dame gepakt, maar toen ik met mn lamme hoofd gelijk na die zoen vroeg of ze mee wilde naar het appartement, was ze plots in geen velden of wegen meer te bekennen.
Tot zover de anekdotes vanuit een zonovergoten Lloret alhoewel wij daar qwein ig van meekrijgen, omdat we meer in ons nest liggen, dan dat we wat zonlicht te zien krijgen). Weinig vrouwelijk succes, maar wel veel lol.
Hoooooooooooooiiiii
en de groeten van die molshoop