Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
("hahahah
wat een stelletje kneuzen
Hoe bedoel je: kan niet tegen me verlies
ik lig hier echt krom, jullie zetten jullie eigen
echt voor lul
en niet zo'n klein beetje ook")
whahahahahahaha sannie neem nog een lijntjuh daar ga je nog slimmere opmerkingen van maken...
nah doei he speed sletjuh
wat een stelletje kneuzen
Hoe bedoel je: kan niet tegen me verlies
ik lig hier echt krom, jullie zetten jullie eigen
echt voor lul
en niet zo'n klein beetje ook")
whahahahahahaha sannie neem nog een lijntjuh daar ga je nog slimmere opmerkingen van maken...
nah doei he speed sletjuh
laatste aanpassing
hoef jou nix uit te leggen!!!
je ziet je eigen dommigheid nog niet in..maarjah daar kan je ook nix aan doen he...anders was je ook niet voor een of andere domme joduh club uit adam.......dom joduh hoertjuh dat je er rondloopt..!!!
ik heb jou maar 1 ding uit te leggen ...
GA NAAR HET LEIDSE PLEIN! OF HOUD GEWOON JE MUIL!
je ziet je eigen dommigheid nog niet in..maarjah daar kan je ook nix aan doen he...anders was je ook niet voor een of andere domme joduh club uit adam.......dom joduh hoertjuh dat je er rondloopt..!!!
ik heb jou maar 1 ding uit te leggen ...
GA NAAR HET LEIDSE PLEIN! OF HOUD GEWOON JE MUIL!
Ajax terecht kampioen !
hehehe marja buiten de tittel hebben jullie dit seizoen niet veel laten zien he...
Eruit in de beker en eruit in de Champions l. in Brugge. Was wel een lachen match daar toen hadden de joden niet veel praat meer na die match
Allemaal bedroefd in hun busje terug naar huis
Was een leuk moment om te zien...
Eruit in de beker en eruit in de Champions l. in Brugge. Was wel een lachen match daar toen hadden de joden niet veel praat meer na die match
jjjjjjjjjooooooooooooooodddddddddddddddeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee we zijn blij
ach zit heel nederland niet achter zijn pc??
kortzichtige conclusie niet??
kortzichtige conclusie niet??
Nou deze jongen is gewoon bij het voetbal geweest en dat kan je van de meeste mensen hier niet zeggen op deze forum
En ja kan zeker wel tegen m'n verlies als ik hier zo de mensen hoor, want wij hebben ook met 2-0 gewonnen vandaag.
Maar als je echt zo'n ajakkes fan ben dan sta je op Leidse en niet achter je pc'tje
Dus de meeste zijn gewoon teletexboefjes
laatste aanpassing
jou conclusie die kortzichtig is..
jou goed recht,maar ik heb daar een geheel andere conclusie in..
ik denk er sávonds aan en kijk live naar de wedstrijd op tv en straal mijn gedachtes naar de spelers..
zo bekijk ik het..
jou goed recht,maar ik heb daar een geheel andere conclusie in..
ik denk er sávonds aan en kijk live naar de wedstrijd op tv en straal mijn gedachtes naar de spelers..
zo bekijk ik het..
Dus een NEPPERD klaar uit!
Kort maar krachtig en kan jij het kortzichtig noemen maar meer kan je er ook niet van maken
meer hoef je er ook niet van te maken,want het woord nepperd is wel korrect,maar weer voorbarig..
maar dat mag jij want jij bent er 1 in hart en nieren en bent bij iedere wedstrijd uit of thuis uefa gewoon bij alles..
ik heb respect voor jou man,want als ik jou zo zie dan ben je de beste ajax supporter die ik ken
man..
ik vind je super..
maar dat mag jij want jij bent er 1 in hart en nieren en bent bij iedere wedstrijd uit of thuis uefa gewoon bij alles..
ik heb respect voor jou man,want als ik jou zo zie dan ben je de beste ajax supporter die ik ken
ik vind je super..