ik hb vanmiddag me kaartje gehaald
dus morge op naar lommel
Ik ga niet meer
beetjuh jammer maar doe je niks aan ik zou met kutjuh & raaf meerijden maar die blijven ook overnacghten daaro zou ik ook doen maar k voind het best prijzig allemaal & [pat zn ouders komen morgen ook dus ken t niet maken
Ik ben naar flesh of the fever geweest in enschede was wel lachen maar toen ik terug kwam had ik wel tig keer foon gehad van mn ma.Bleek dat me pa door griep bijna in coma was beland en dit was al de 2e keer ambulance alles was eral ff schrikken dus weer. Maar gaat nu aardig beter met mn paps
aah meisiej
sterkte met je pa!
Thanks ....
Heb je nieuwe nummer opgeslage hoor meis
Thanks wijffies het gaat nu gelukkig alweer wat beter ! Gewoon afwachten hoe het verder gaat nu ..
Laaf veel beterschap met je pa & zeker sterkte ermee
Ach jah die feesten boeiuh me eigenlijk niet meer zo ik zou ook naar Voel je die B-Day van JDA gaan maar ga ik denk k ook niet meer
ga wel lekker naar de negen maanden beurs met mn ma en mn 2 kerels koop liever wat voor tygo dan dat k daar dan heen ga!!! niet dat ik helemaal niet meer ga feestuh zal vast wel weer us een feest zijn waar k wel heen ga
maar straks kan k niet veel meer weg dan zou k gauw mn rijbewijs moeten halen want mn vent gaat bij de mariniers en is straks veel weg gelukkig pas in augustus!! dan mag k vast wennuh dan gaat ie weg voor 3 weken en mag ie geen contact met familie en vrienden hebbuh
ik ga het echt zwaar krijguh
maar ze zegguh dat je er wel aan wen
Ze is 7 maanden geleeden aan baarmoeder kanker geopereerd... en dat is fout gegaan en nu zit er darm vast aan de buikspier en die darm is dus beetje dood...