wortel van -1 kan helaas niet..je kunt niet 2 dezelfde getallen vermenigvuldigen waaruit een negatief getal komt. (wel -1 x 1 = -1 maar niet -1 x -1 want das 1)
er zitten 3 vogels in de boom..wat voor vogels? (3 x raden op z'n brabants!!)
'bevorderd' de sex, ofja in ieder geval, maakt het leuker (zoenen, enne..andere dingen) en je raakt er toch ook wel opgewonden van dus ja zeer groot biologisch voordeel!
waarom is dubbel frisss niet dubbel zo fris als bijvoorbeeld Cool Best (we keep it cool..you get the best!!)
10 graden is zo'n beetje doe-je-jas-aan-anders-heb-je-het-koud-buiten weer..meestal gepaard gaande met regen of iets dergelijks.
20 graden daarentegen is zo'n beetje net-wel-net-niet-jas-aan-afhangend-van-aantal-zonlicht en onder andere perfect voetbalweer! deze temperatuur wordt meestal gemeten in de lente, maar ook wel vaak in de zomer of in het begin van de herfst. Hoeveel warmer het nu precies is is moeilijk aan te geven, want gevoelstemperatuur verschilt nogal van daadwerkelijk graden celsius.
mijn vraag: hoeveel handen zie je in mijn forumplaatje?
omdat links voor de meer creatieve mensen is, en voor de meer slimmere mensen (is bewezen!) en links is ook duivels (volgens de bijbel en al die shit daaromheen)
is dit nog een vraag aan iedereen of speciaal aan mij? hmm als je het echt wilt weten , liever met wc-papier dan met m'n handen ...maarja ieder z'n ding natuurlijk
heeft ooit iemand het ongemakkelijke feit meegemaakt dat het wc-papier op was terwijl je net lekker alles eruit hebt gegooid? en wat deed je toen in die situatie
mooi, rond, en het zit in je genen ingebouwd (ofja door hormonen) en je kunt eraan zien of ze later geschikt zijn om jouw kinderen op te voeden (schijnbaar denk je dit dus onbewust)
waarom houden (de meeste) latijns-amerikanen (zoals antillianen) meer van dikkere vrouwen dan van dunnere? en waarom is in de westerse wereld dit juist andersom?
door bij te leren..maar ook: dit 'gebeurd' gewoon..kunnen we niet echts iets tegen doen of juist stimuleren..we evolueren constant! (vandaar ook dat er nieuwe ziektes komen bijvoorbeeld)