1 volger · 125226x bekeken
donateur
ai ai ai caramba!
donateur
Tha Playah 
donateur
ja, dan is die lief 
donateur
voor mij wel 
donateur
dan is die altijd lief en mag ik aan zijn kleine kontje zitten

donateur
Oehhh spannend
zekers
ff kijken wanneer ik em weer zie
donateur
ok, volgend weekend dus! 
donateur
ja, nu natuurlijk wel 
donateur
moet jij nodig zeggen 
donateur
lief 
Heb hem of Linda iig niet gezien. Naja heb dus ook maar grotendeels in de Silvertent gestaan, dus bijna alleen maar daar naar de bar geweest.
nope klopt... (als het over mij ging teminste)
ik ben ook niet naar Defqon geweest, geen geld en geen zin..
Ground Zero wordt de volgende pas weer...
Hoe deden we dat vorig jaar eigenlijk ook alweer, de kosten met boodschappen? Weet nog wel, dat t de jaren ervoor, met mn ouwe vriendengroep, alle kassabonnetjes voor de gezamenlijke inkopen werden bewaard, en bijhouden wie wat had betaald.. en dan aan het einde van de vakantie de kosten nog gelijk verdelen.. niet dat de een stuk meer dokt dan de ander..
Anders ook maar ff opzoeken hoe lang die treinreis naar Madrid wel niet duurt.. als t naar Barcelona al meer dan een uur was..
en hopenlijk geen last van schooiende/zingende mensen in de trein 
Anders ook maar ff opzoeken hoe lang die treinreis naar Madrid wel niet duurt.. als t naar Barcelona al meer dan een uur was..
donateur
straks weer naar de tandarts toe 
donateur
dank je 
linkerkant van m'n bek is nu nog verdoofd
iemand zin om te zoenen?

linkerkant van m'n bek is nu nog verdoofd
iemand zin om te zoenen?
Hoe deden we dat vorig jaar eigenlijk ook alweer, de kosten met boodschappen? Weet nog wel, dat t de jaren ervoor, met mn ouwe vriendengroep, alle kassabonnetjes voor de gezamenlijke inkopen werden bewaard, en bijhouden wie wat had betaald.. en dan aan het einde van de vakantie de kosten nog gelijk verdelen.. niet dat de een stuk meer dokt dan de ander..
Anders ook maar ff opzoeken hoe lang die treinreis naar Madrid wel niet duurt.. als t naar Barcelona al meer dan een uur was.. en hopenlijk geen last van schooiende/zingende mensen in de trein
Afgelopen jaar hebben we dat niet zo precies gedaan. Het was meer dat dan die weer eens wat haalde en dan die geloof ik... We moeten maar even zien hoe we dat dit jaar doen. Alles delen is ook niet helemaal eerlijk, want de een zuipt en eet bijvoorbeeld veel meer dan de ander.
Naar Madrid duurt het zeker een uur of vier a vijf. Het is dus ook niet te doen voor 1 dagje, dan moeten we minstens een nacht daar blijven... Maar ik ben zelf voor hoor, wil graag een keer die stad zien
Gaan we trouwens nog naar Madrid?
Als t mot ga ik wel in mn 1tje
en hopenlijk geen last van schooiende/zingende mensen in de trein
Speciaal voor jou ga iek zingeng!
Als t mot ga ik wel in mn 1tjeSanta Bernabeu
Real Madrid
Okee dat zijn er dus al drie die naar Madrid willen. Dan ga ik het van de week even uitzoeken hoe dat gaat met de trein enzo!
Misschien is een auto huren ook wel een optie?
Volgens de site van de Spaanse NS is een kaartje van Barcelona naar Madrid ongeveer 65 euro. Maar weet niet of dat nou een retourtje is of niet, snap niks van die Spaanse teksten die erbij staan 
Van Lloret naar Barcelona is het heel goedkoop, maar 5 of 6 euro ofzo als ik het me goed herinner van vorig jaar.
Op een uur of vijf reizen moet je wel rekenen, dus denk dat we dan zowiezo een nacht moeten blijven. Kunnen we altijd nog zien of we wakker blijven of ergens een goedkoop hotel pakken ofzo...
Qua auto huren moet je (de chauffeur dan) goed opletten of je verzekering dat wel dekt...
Van Lloret naar Barcelona is het heel goedkoop, maar 5 of 6 euro ofzo als ik het me goed herinner van vorig jaar.
Op een uur of vijf reizen moet je wel rekenen, dus denk dat we dan zowiezo een nacht moeten blijven. Kunnen we altijd nog zien of we wakker blijven of ergens een goedkoop hotel pakken ofzo...
Qua auto huren moet je (de chauffeur dan) goed opletten of je verzekering dat wel dekt...
Was het ook niet zo dat je minstens een paar jaar je rijbewijs moest hebben, voordat je pas een auto mocht lenen? En sja, ik zie mezelf nou niet echt snel daar door Spanje heenrijden, vooral niet door een Madrid, fokking grote stad
Vind sommige steden hier in Nederland al een aardig doolhof..
donateur
goeie morgen!