Partyflock

Forumonderwerp · 676761
1 volger · 123032x bekeken

Waarschuw beheerder
nou op welke feesten gaan we allemaal lekker hakkuh voor de eer? B)
Mischien komt het dan massaal terug op early-feesten!! :kwijl:

IK wil Hakkuh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
ja? gaan jullie weer spacen in Centerparcs? :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Querina op vrijdag 9 maart 2007 om 21:18:
alleen jammer dat het weer bij zo'n G.I.T.-er in een fotoalbum staat

Er blijft er geen 1 over als je zo doorgaat :respect::lol:
Waarschuw beheerder
donateur
rustig aan, ik moet niet té overhaast met mijn goede voornemen zijn dit jaar O:)
Waarschuw beheerder
Mja dit mag wel snel gebeuren hoor O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Gold op zaterdag 10 maart 2007 om 08:50:
Haha wat is dat nou weer Rob? Bewaar hem maar voor het weekendje Centerparcs anders!

Ja die heb ik volgens mij een paar jaar terug gekregen voor mn verjaardag, van de lui waar ik mee op vakantie ging.. net paar dagen na mn verjaardag ging ik dus met hen op vakantie, zodoende :9 Maar toen was dr nix van gekomen, en ja, nu staat ie nog steeds in mn kast stof te verzamelen..

Maareuhm, moeten we dus wel bijtijds weer eens wat afspreken dan, wil ik dat ding wel meenemen hoor :jaja:

Uitspraak van Querina op zaterdag 10 maart 2007 om 09:31:
ja? gaan jullie weer spacen in Centerparcs?

NIELS!!! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gold op vrijdag 9 maart 2007 om 19:03:
Ga je de 24e nog mee naar Smackdown?

Jahzeker ga ik nog mee :D

Uitspraak van Querina op zaterdag 10 maart 2007 om 13:49:
rustig aan, ik moet niet té overhaast met mijn goede voornemen zijn dit jaar

ghehe hoe gaat het met je voornemens trouwens? :P

mensen hoe was Raving ?
Waarschuw beheerder
donateur
Leuk en kut.

Begin van de avond werd er wel aardig gedraaid in de early, en was de terror nog niet echt mijn ding.. maar later met Simon Underground en Producer lekker staan snoeien, en wat later ook nog met Bryan Fury :jaja: Tegen t einde van de avond was t echt dieptriest in de early, weet niet hoe vaak we sommige platen dubbel hebben gehoord..

Niet zo heel veel sfeer vond ik, maar t was wel erg leuk en gezellig met de bekenden :jaja: Verder wel dik geluid, zoals altijd wel in Duitsland.. ook wel geinige locatie, alleen met name de terror-zaal was wel erg klein, warm en benauwd :s Wel mooi 'ondergronds' ingericht, met de dj achter wat bouwhekken, en erg weinig verlichting (1 stroboscoop en 4 blauwe lampen die achter de dj stonden en ongeveer op ooghoogte de zaal in schenen.. wel wat irritant soms, hele tijd dat licht in je ogen, maar t paste wel goed bij de muziek (Y))

WC's was eigenlijk 30 cent per keer, maar denk dat (bijna) niemand dan ook maar 1 keer heeft betaald voor t naar de wc gaan.. :9 voor zover ik had gezien, maar op 1 plek wc's aanwezig, dus vet druk.. en zit er maar 1 jong klein wc-meissie.. sja, die loop je dus gewoon zo voorbij :D heeft me uiteindelijk toch weer zo'n 1,50 in totaal bespaard B) Bonnen waren 9,50 voor 9 bonnen.. een vrij 'standaard'prijs voor op een 'groot'feest..

Wel 1 lomp ding.. wat een kneus van een MC daar in de terror-zaal zeg.. Simon Underground moest gaan draaien, gewoon op de tijd zoals op time-table stond.. kondigt die MC m aan als Bryan Fury :s Simon zet muziek ff stil, pakt microfoon af, en roept zo in die microfoon tegen die MC 'I'm Simon Underground, motherfucker!' Ouch! :D
Maar denk je dat die gast t gesnapt heeft? Na afloop van dat setje, zegt die kneus nogmaals.. give a big applause for Bryan Fury :frusty:

Verder zijn we er achter gekomen dat er ook een Duitse Korsakoff bestaat.. en dat we wel 1 van de meest trieste/zielige afsluitende setjes gehoord hebben in de early.. de tering zeg :/

Naja, de rest van de verhaaltjes laat ik maar aan de anderen over, anders hebben die ook nix meer te lullen 8)

Ben overigens ook pas net thuis.. eerst nog hele tijd buiten bij die locatie gehangen, en daarna daar bij de parkeerplaatsen.. was wel gezellig, en ook wel lekker weertje :jaja:
Waarschuw beheerder
Ben net pas thuis, ken t maar in 2 woorden omschrijven, verknaapt en gekkenhuis :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Simon Stokvis op zaterdag 10 maart 2007 om 14:07:
Mja dit mag wel snel gebeuren hoor O:)

toen het feest vanochtend afgelopen was, nog zo'n ex G.I.T.-er daarop aangesproken O:)
Waarschuw beheerder
donateur
ja, opzich wel een aardige jongen :yes:

die had toen ook zo'n vage zelfgemaakte bril op :lol:
Waarschuw beheerder
Ja :p

Ken hem al een tijdje hij is wel relaxt ja :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
ik had echt het idee dat ie die bril van Indiaan ophad, die was toen van witte aan elkaar gesmoten lepeltjes :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van VR!DZ op zondag 11 maart 2007 om 15:05:
een kneus van een MC

Whaha das die vriend van die oude schoolvriendin van me :lol: zal d'r es effe op aanspreken :D
Waarschuw beheerder
Wat een volk liep er in die zaal :x
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 maart 2007 om 10:00:
Whaha das die vriend van die oude schoolvriendin van me zal d'r es effe op aanspreken

Zie fotocommentaar onder die foto van m hier op PF ;)

Uitspraak van Simon Stokvis op maandag 12 maart 2007 om 18:19:
Wat een volk liep er in die zaal

Mwa, viel wel mee.. sowieso niet echt op gelet ook niet.. te druk bezig met losgaan 8)
Waarschuw beheerder
Ik ging ze maar na doen voor zover dat mogelijk is 8)
Waarschuw beheerder
donateur
ja, dat was echt lache toen :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Nee die 'enthousiaste' hakker op t laatst, die voor ons stond in de early :D
Waarschuw beheerder
donateur
kan ik me niet meer herinneren :bloos:
Waarschuw beheerder
donateur
Was jij ook niet bij, volgens mij stond je toen al de hele tijd in dat terror-zaaltje, samen met Jelle en Suus.. ik dacht dat die al naar huis waren, omdat ik ze al een tijdje niet meer gezien had

Uitspraak van Simon Stokvis op maandag 12 maart 2007 om 19:41:
Welke met die trage pasjes

Ja welke anders? :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Querina op maandag 12 maart 2007 om 19:33:
ja, dat was echt lache toen

O:)

Uitspraak van VR!DZ op maandag 12 maart 2007 om 19:36:
Nee die 'enthousiaste' hakker op t laatst, die voor ons stond in de early

Welke met die trage pasjes :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gennep-Raver op zondag 11 maart 2007 om 12:06:
Jahzeker ga ik nog mee

Beter (y) En de dag ervoor dan (dan is er weer een feestje in de Goudvishal namelijk)?

Leuk en kut.

Aardig vaag weekend dus weer? Zo hoort het ook :D Ik heb ook wel een vet weekend gehad (ben op het feestje van m'n nichtje geweest in Leiden)
Waarschuw beheerder
donateur
ja, wat was er dan zo kut aan? :p
Waarschuw beheerder
Ja Rob, waarom was het kut?
Waarschuw beheerder
donateur
Nouja, niet echt kut.. maar dr werd de laatste paar uurtjes toch wel heel erg slecht gedraaid, in de early.. en sommige platen echt zo vaak voorbij horen komen..

Mooie actie ook van Dennis, voor de zoveelste keer Bad Dreams.. hij meteen bijna jankend op de grond knielen, op zn vingers natellen hoe vaak ie m gehoord had.. :D

Maar die laatste 2 setjes waren echt waardeloos.. Deejane Kim kon dr geen fuck van, draaide zelfs hardstyle/Jump :/ Liet plaat uitlopen (of iig lang opstaan) op een vrij laag tempo, en zet dan hup ineens andere plaat op.. sja zo kan ik ook mixen :s Bij dr eerste nummer (nummer van Korsakoff) zei ik nog voor de gein tegen Dennis, kijk de Duitse Korsakoff.. en t klopte dus nog ook, zij kon dus ook totaal niet mixen :\
Waarschuw beheerder
Okee dat klinkt wel minder ja...
Alleen wat ik niet snap: waarom blijf je in de early staan als het er zo kut is? Waren de andere zalen al dicht? :)

Wel 1 lomp ding.. wat een kneus van een MC daar in de terror-zaal zeg.. Simon Underground moest gaan draaien, gewoon op de tijd zoals op time-table stond.. kondigt die MC m aan als Bryan Fury :s Simon zet muziek ff stil, pakt microfoon af, en roept zo in die microfoon tegen die MC 'I'm Simon Underground, motherfucker!' Ouch! :D
Maar denk je dat die gast t gesnapt heeft? Na afloop van dat setje, zegt die kneus nogmaals.. give a big applause for Bryan Fury :frusty:

Haha dit had ik over het hoofd gezien, wat een knuppel ja :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Gold op maandag 12 maart 2007 om 22:00:
Alleen wat ik niet snap: waarom blijf je in de early staan als het er zo kut is? Waren de andere zalen al dicht?

Nee, maar in de Terrorzaal was toen Vizitor en daarna Nordcore bezig.. heb alleen ff bij Nordcore gekeken, maar was niet veel soeps naar mijn smaak.. Main ben ik de hele avond misschien net 5 minuten ingeweest, alleen om ff te kijken hoe die zaal eruit zag.. maar mij te druk, en niet mijn ding verder, dus verder niet meer in die zaal geweest.. en de 4e 'zaal' was in een kleine tent ofzo die aan de locatie was vastgezet, talent-area.. ben ik eigenlijk ook maar amper geweest..

Maar ten tijde van die boutsetjes wel ff wat gaan eten en daar blijven zitten met wat mensen, beetje ouwehoeren.. en sja, tijdens dat laatste setje ook bijna alleen maar staan ouwehoeren..
Waarschuw beheerder
Hmm da's balen dan...

Maargoed ik ga zo de computer afsluiten, nog even wat drinken en dan naar bed! Dus ik zou zeggen weltrusten allemaal (nouja allemaal volgens mij ben alleen jij nog online :P).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VR!DZ op maandag 12 maart 2007 om 19:41:
Ja welke anders?

Ja kheb wel meer vage figuren gezien daar :lol:

Ben ook lekker mn nest in :gaap:
:bye:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VR!DZ op maandag 12 maart 2007 om 22:06:
Nee, maar in de Terrorzaal was toen Vizitor en daarna Nordcore bezig..

volgens mij draaide Nordcore helemaal niet meer na The Vizitor, al leken die 2 kerels wel heel veel op elkaar :p

Waarschuw beheerder
Mot zeggen dat ik me idd meer heb vermaakt qua musica in de present, dan in de early voor een keer! :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Simon Stokvis op zondag 11 maart 2007 om 19:16:
Ja die uit Friesland

Thijs jah :yes: goeie gast (Y)

maar het was dus niet geweldig als ik het goed begrepen heb daar in Duitsland ? gelukkig :)

Uitspraak van Gold op maandag 12 maart 2007 om 20:44:
En de dag ervoor dan (dan is er weer een feestje in de Goudvishal namelijk)?

moet ik nog ff kijken , er is dan ook een feestje in Oud Alblas.. maar dat duurt maar tot 1 uur :S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Gennep-Raver op dinsdag 13 maart 2007 om 12:09:
ar het was dus niet geweldig als ik het goed begrepen heb daar in Duitsland ?

ik heb me anders prima vermaakt :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 maart 2007 om 11:18:
Mot zeggen dat ik me idd meer heb vermaakt qua musica in de present, dan in de early voor een keer!

Ik ook :yes:

Alleen die set van Rob was vet :d voor t eerst dat ik m zo goed hoorde draaien :lol:

Uitspraak van Gennep-Raver op dinsdag 13 maart 2007 om 12:09:
maar het was dus niet geweldig als ik het goed begrepen heb daar in Duitsland ? gelukkig

Het feest zelf was niet geweldig, maarja gewoon alles bij elkaar met de heen en terugreis was t gewoon een geweldig weekend

+ vrijdagavond/nacht niet te vergete dan :loL:
Waarschuw beheerder
donateur
met jullie soldaten :lol:
Waarschuw beheerder
Ja hebbe we echt gezien :o vraag maar aan Maria, al weet die er ook niks meer vanaf denk ik :loL:
Waarschuw beheerder
donateur
het waren toch poppen, ofzow? :p
Waarschuw beheerder
:yes:

Achter een raam :vaag: was een vage nacht :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
goeie morgen :flower:
Waarschuw beheerder
donateur
wat is dat?