1 volger · 121884x bekeken
niet onbelangrijk
Het belangrijkste
inderdaad! laat het maar niet nog een keer gebeuren!
Idd
enne maatjes ik ga naar bed
een dikke
De rust
komt niemand tussen ons in
Ik wel
maar wel grappig dat Rob me grapje opmerkte als enige in al die tijd dat ik dat grapje wel eens maak (die van: een dikke ...)
Ja moest meteen aan dat kaartje voor Nick / Schade denken, met Dennis zn opschrift erop
donateur
hoe groot is die Schade nou eigenlijk?
blijft een Velpse vlegel he
Velpse Vlegels, duidelijk
Beter toch maar copyright op die term plaatsen, hij valt toch wel goed in de smaak blijkbaar
Had jij dat bedacht?
Dat behoort ook tot mijn taken ja
hoe groot is die Schade nou eigenlijk?
Zo groot ongeveer:
![[img width=640 height=480]http://www.killingplay.nl/coppermine/albums/2005/ghosttown%202005/ghosttown2005-052.jpg[/img]](http://www.killingplay.nl/coppermine/albums/2005/ghosttown%202005/ghosttown2005-052.jpg)
Nee ze worden wel bewaard, maar alle bedrijven enzo willen t tegenwoordig ook digitaal hebben
Sommige tekeningen zijn echt nog uit de jaren 50 enzo
Hehe ja ik ken nu alleen maar eigen muziek opzetten omdat die collega in zelfde kamer als ik vader is geworden, anders moet k gewoon oordopjes in, maar voorlopig is hij de rest v d week vrij dus kenne ze genieten van mijn muziek
Sommige tekeningen zijn echt nog uit de jaren 50 enzo
Hehe ja ik ken nu alleen maar eigen muziek opzetten omdat die collega in zelfde kamer als ik vader is geworden, anders moet k gewoon oordopjes in, maar voorlopig is hij de rest v d week vrij dus kenne ze genieten van mijn muziek
Elke dag met een hele stapel CD's naar je werk dan zeker of niet?
jij ook niet hoor Moelejoep
Ik kom overal tussen
Zo breed ben ik niet
Dat duurt wel langer
niet als we flinstone stylo mee rennen met onze benen
Goedzo, komt t ieder geval nog goed met je
whahahaha
dit wor egt te lachwekkend