1 volger · 118952x bekeken
Paar weken terug kreeg ik dus post binnen, dat mn huidige bijna was afgelopen.. (liep 30 september af), dus had ik via hun website ingesteld dat t automatisch verlengd zou worden.. moest ook meteen betalen via internetbankieren.. en dan zou ik m binnen een week met de post moeten krijgen.
Maar na 2 weken had ik nog niets binnen, dus ik ging kijken op mn rekeningoverzicht, en daar stond nergens dat er geld was afgeschreven door de NS.. dus ik denk, hmm, is niet goed gegaan ofzo, en heb dus maar op een iets andere manier alsnog zo'n kaart besteld via NS.nl..
Die kaart die ik dus als laatste heb besteld, heb ik vorige week al binnen gekregen.. is geldig t/m 9-10-2007.. en nu heb ik dus vandaag pas die andere gekregen
die is geldig t/m 8-10-2007..
Ik dus meteen kijken op mn rekeningoverzicht op internet.. blijkt dat de ene op 3-10 is afgeschreven van mn rekening, en de andere op 5-10
Dus heb nu 2 kaarten van 55 euro liggen hier, terwijl ik dus maar met eentje iets kan doen 
Dus ff kijken, of ik ze bel, of dat ik m desnoods aan iemand door kan verkopen.. kijken verder toch nooit naar de naam die er op staat, althans het afgelopen jaar niet bij mij gebeurd, toen k dus ook zo'n kaart had..
Maar na 2 weken had ik nog niets binnen, dus ik ging kijken op mn rekeningoverzicht, en daar stond nergens dat er geld was afgeschreven door de NS.. dus ik denk, hmm, is niet goed gegaan ofzo, en heb dus maar op een iets andere manier alsnog zo'n kaart besteld via NS.nl..
Die kaart die ik dus als laatste heb besteld, heb ik vorige week al binnen gekregen.. is geldig t/m 9-10-2007.. en nu heb ik dus vandaag pas die andere gekregen
Ik dus meteen kijken op mn rekeningoverzicht op internet.. blijkt dat de ene op 3-10 is afgeschreven van mn rekening, en de andere op 5-10
Dus ff kijken, of ik ze bel, of dat ik m desnoods aan iemand door kan verkopen.. kijken verder toch nooit naar de naam die er op staat, althans het afgelopen jaar niet bij mij gebeurd, toen k dus ook zo'n kaart had..
donateur
ik zou die van tot 8-10-2007 terug sturen en je geld terug vragen... 
donateur
lasergamen de gekste! 
donateur
u is de held van de dag 
donateur
de held voor eeuwig 
donateur
ik ga niet voor blauwe plekken 
Daar heb je dat pak toch voor joh?
BIKKELS!
Ja alsof je dan nog geen blauwe plekke overhoudt!!
donateur
goed hoor 
Keertje paintbal schieten
DAT!
..is pas vet
donateur
ik wil weer een keer naar de zwartemarkt toe