Partyflock

Forumonderwerp · 676761
1 volger · 115620x bekeken

Waarschuw beheerder
nou op welke feesten gaan we allemaal lekker hakkuh voor de eer? B)
Mischien komt het dan massaal terug op early-feesten!! :kwijl:

IK wil Hakkuh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Linda:cheer: op zaterdag 27 mei 2006 om 20:45:
veel plezier GROUPIE

:/:/ hhahaa ja zo klint het wel idd....:s

Waarschuw beheerder
ik wil ook groupies hebben :(

Waarschuw beheerder
komt maybe nog wel als ik ooit op feesies kan draaien of een plaat kan uit brengen ofzo :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 mei 2006 om 21:05:
of een plaat kan kan brengen

Sinds wanneer hou jij je met de Can Can bezig? :O Nou nou, jij doet ook ALLES om maar aan groupies te komen he? O:)

Ik ga ook niets doen vanavond denk k zo.. net mn ouwelui gedumpt in n dorpje paar km verderop, mag ik ze straks weer ophalen.. nu dus alleen thuis 8) maar wat heb ik dr verder aan :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gold op zaterdag 27 mei 2006 om 19:50:
Lang verhaal... Ken je Martijn (Da Shredder)?

Ja :)

Uitspraak van VR!DZ op zaterdag 27 mei 2006 om 19:53:
en ja Sjans moet Schade ook wel kennen, ze staat er zelfs mee op de foto op haar profiel, maar heeft ze n vraagteken staan op plaats van zn naam

Ja idd, kon nie meer op zn naam kome toen O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van VR!DZ op zaterdag 27 mei 2006 om 21:10:
Sinds wanneer hou jij je met de Can Can bezig? :O Nou nou, jij doet ook ALLES om maar aan groupies te komen he? O:)

Ik ga ook niets doen vanavond denk k zo.. net mn ouwelui gedumpt in n dorpje paar km verderop, mag ik ze straks weer ophalen.. nu dus alleen thuis 8) maar wat heb ik dr verder aan :/

haha droogkloot

ik ga zelf zo naar antwerp naar bios xmen3 :D

Waarschuw beheerder
xmen 1 was cool xmen 2 was meeeeeeeeeega vet vond ik :D
Waarschuw beheerder
donateur
Heb alleen Xmen 1 gezien.. voor school nog wel 8) met CKV.. t vak dat ik destijds zo vervloekte, maar als ik er op terug kijk, toch ook wel t leukste vond.. :jaja: Ook toen was ik al goed in t schrijven van EERLIJKE recensies O:) (geïnteresseerden moeten maar contact met me opnemen, heb bijna alle bestanden van de bovenbouw van mn school nog :jaja: )
Waarschuw beheerder
ik heb alles nog..
vanaf de eerste..
Waarschuw beheerder
donateur
Hebben zelfs nog een zooi ouwe (teken)schriften van de basisschool op zolder liggen :D Zoiets moet je echt niet weg doen, altijd leuk om herinneringen op te halen, of om te lachen om de meest debiele tekeningen die je vroeger hebt gemaakt.. :D Hebben ook nog 1 of 2 cassettebandjes liggen, met mij en mn broer erop, toen ik nog een jaartje of 2 was.. super! :D
Waarschuw beheerder
ik heb ook alles nog..

me ma bewaard altijd van die dingen..
vind ze leuk..

maar uiteindelijk komen ze nooit de kast uit..
Waarschuw beheerder
donateur
Is ook wel.. maar vroeg of laat komt dat heus wel weer eens.. misschien dat ik je nu op een idee heb gebracht nu ik er over ben begonnen.. ;) Of als er wat verbouwd of verhuisd moet worden, dat je het weer eens ziet liggen..

Waarschuw beheerder
zo ben er van terug hij was zeker leuk maar die eikels hebben het verhaal beetje lopen verkrachten weer

zijn 2 dudes van fantastic four die mee gewerkt hebben er aan en die gasten van xmen 1 en 2 niet meer en meteen weer wat dingen die nie kloppen
Waarschuw beheerder
Ik ben alweer aant oppasse.. :O
Nog niet geslape..:S
Waarschuw beheerder
donateur
goeie morgen :flower:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :lief:Prinses Sjanz:lief: op zondag 28 mei 2006 om 07:37:
Ik ben alweer aant oppasse..
Nog niet geslape..

Hmm, voor wie is het dan oppassen geblazen? O:) Pas maar op dat die mensen er niet echt achterkomen, lijkt me ook niet al te prettig.. een oppasser die zelf mogelijk bijna in slaap kan vallen, zodat er nog vanalles kan gebeuren met de kinders..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VR!DZ op zondag 28 mei 2006 om 18:28:
Hmm, voor wie is het dan oppassen geblazen? Pas maar op dat die mensen er niet echt achterkomen, lijkt me ook niet al te prettig.. een oppasser die zelf mogelijk bijna in slaap kan vallen, zodat er nog vanalles kan gebeuren met de kinders..

Die kinders zijn 4 en 6, dus die kunne zichzelf heeeeeeel goed redde. En als ze me nodig hebbe schreeuwe ze me wel wakker.. ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :lief:Prinses Sjanz:lief: op zondag 28 mei 2006 om 18:38:
Die kinders zijn 4 en 6, dus die kunne zichzelf heeeeeeel goed redde

Waarom hebben ze dan n oppas nodig %)

;)
Waarschuw beheerder
Voor af en toe een steuntje in de rug, conflicte oplosse, eten make, opruime, na bed brenge en AF EN TOE een spelletje mee spele..:P
Waarschuw beheerder
donateur
En wat doe jij dan ondertussen, voldoe jij aan het vooroordeel van het beeld dat de (Amerikaanse) films ons meestal voorschetsen, wat oppassers betreft?

(lang bellen met vriend(inn)en, tv kijken/computeren, chipsbak leegplunderen, enz enz? En daar ook nog eens betaald voor krijgen? :O )
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VR!DZ op zondag 28 mei 2006 om 18:48:
(lang bellen met vriend(inn)en, tv kijken/computeren, chipsbak leegplunderen, enz enz? En daar ook nog eens betaald voor krijgen? )

Ja!! :yes:
Ik ben wel niet, dat vind ik irritant, zitte die kindere er doorheen te schreeuwe.. :S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :lief:Prinses Sjanz:lief: op zondag 28 mei 2006 om 18:51:
Ik ben wel niet, dat vind ik irritant, zitte die kindere er doorheen te schreeuwe..

*Krijgt een beeld voor zich* Chantal zit te bellen, ondertussen staat 1 van de kinders in de fik, krijst de longen uit zn lijf, en Chantal wappert wat met haar handen a la Guido (van Hans Teeuwen).. 'Stil nou even, tt gghhh'

Waarschuw beheerder
haha
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VR!DZ op zondag 28 mei 2006 om 18:54:
Chantal zit te bellen, ondertussen staat 1 van de kinders in de fik, krijst de longen uit zn lijf, en Chantal wappert wat met haar handen a la Guido (van Hans Teeuwen).. 'Stil nou even, tt gghhh'

en na het telefoontje een Sjors-imitatie: Kunnen jullie dan helemaal NIETS alleen!

O:)
Waarschuw beheerder
donateur
..gevolgd door die kerel van de Melkunie-reclame..

'Ik heb nog zo gezegd, GEEN BOMMETJE!'
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Simon Stokvis op zondag 28 mei 2006 om 21:22:
Zo ik leef ook weer

En bedankt, nou kan ik helemaal niet meer slapen :nocheer:
Waarschuw beheerder
donateur
En misschien ook wel t jouwe nu (6)
Waarschuw beheerder
donateur
goeie morgen :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VR!DZ op zondag 28 mei 2006 om 18:54:
*Krijgt een beeld voor zich* Chantal zit te bellen, ondertussen staat 1 van de kinders in de fik, krijst de longen uit zn lijf, en Chantal wappert wat met haar handen a la Guido (van Hans Teeuwen).. 'Stil nou even, tt gghhh'

Hoe weet je dat ?:O

Uitspraak van Tha Clown op zondag 28 mei 2006 om 19:52:
en na het telefoontje een Sjors-imitatie: Kunnen jullie dan helemaal NIETS alleen!

Whehe...:D Zou wel lache zijn ja:D
Waarschuw beheerder
mogguh..

zo heb dr alweer een half daggie school opzitte..

pff heb me tog een partij slecht geslapen vann8...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Linda:cheer: op maandag 29 mei 2006 om 15:22:
pff heb me tog een partij slecht geslapen vann8...

Ik ook, voor t eerst sinds woensdag weer alleen geslape:(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Simon Stokvis op maandag 29 mei 2006 om 15:35:
Ik ook, voor t eerst sinds woensdag weer alleen geslape

jah klote is dat he..
ik ga donderdag weer naar vlaardingen en kom dinsdag of woensdag pas thuis..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Linda:cheer: op maandag 29 mei 2006 om 15:38:
jah klote is dat he..

:yes:

Uitspraak van Linda:cheer: op maandag 29 mei 2006 om 15:38:
ik ga donderdag weer naar vlaardingen en kom dinsdag of woensdag pas thuis..

Dan pas:o
Waarschuw beheerder
jup...

had het vorige week al moeilijk met wer alleen slapen..
en toen had k maar 3 nachten met hem geslapen..

laat staan hoe ik volgende week slaap...