of een plaat kan kan brengen
Lang verhaal... Ken je Martijn (Da Shredder)?
en ja Sjans moet Schade ook wel kennen, ze staat er zelfs mee op de foto op haar profiel, maar heeft ze n vraagteken staan op plaats van zn naam
Sinds wanneer hou jij je met de Can Can bezig?Nou nou, jij doet ook ALLES om maar aan groupies te komen he?
Ik ga ook niets doen vanavond denk k zo.. net mn ouwelui gedumpt in n dorpje paar km verderop, mag ik ze straks weer ophalen.. nu dus alleen thuismaar wat heb ik dr verder aan
Ik ben alweer aant oppasse..
Nog niet geslape..
Hmm, voor wie is het dan oppassen geblazen? Pas maar op dat die mensen er niet echt achterkomen, lijkt me ook niet al te prettig.. een oppasser die zelf mogelijk bijna in slaap kan vallen, zodat er nog vanalles kan gebeuren met de kinders..
Die kinders zijn 4 en 6, dus die kunne zichzelf heeeeeeel goed redde
Ik ben wel niet, dat vind ik irritant, zitte die kindere er doorheen te schreeuwe..
Chantal zit te bellen, ondertussen staat 1 van de kinders in de fik, krijst de longen uit zn lijf, en Chantal wappert wat met haar handen a la Guido (van Hans Teeuwen).. 'Stil nou even, tt gghhh'
Zo ik leef ook weer
Zo ik leef ook weer
*Krijgt een beeld voor zich* Chantal zit te bellen, ondertussen staat 1 van de kinders in de fik, krijst de longen uit zn lijf, en Chantal wappert wat met haar handen a la Guido (van Hans Teeuwen).. 'Stil nou even, tt gghhh'
en na het telefoontje een Sjors-imitatie: Kunnen jullie dan helemaal NIETS alleen!
Ik ook, voor t eerst sinds woensdag weer alleen geslape