1 volger · 115118x bekeken
Heb nog nooit drugs gebruikt..
En oke, k ben soms dan wel eens kapot op feesten van t hakkuh, maar ff aan de zijkant zitten, beetje rusten, drankje dr bij.. en hup k kan dr weer tegen aan

en ook al als k kapot ben, dan NOG meedoen met liedjes die steeds sneller gaan, op de maat mee blijven doen allicht
mezelf altijd ff opladen als k weet dat er een snel stukje aankomt.. geweldig gewoon 
En oke, k ben soms dan wel eens kapot op feesten van t hakkuh, maar ff aan de zijkant zitten, beetje rusten, drankje dr bij.. en hup k kan dr weer tegen aan
en ook al als k kapot ben, dan NOG meedoen met liedjes die steeds sneller gaan, op de maat mee blijven doen allicht
En hij zegt nog steeds datie nuchter was
Met drugs is feesten gewoon lekekrder
Ik feest ook wel eens zonder shit ,maar dan is het toch anders
maar als je net zo hard kan gaan als ik met drugs en jij zonder dan zeker
Ik hou het zonder niet zolang uit en kan ik niet ZO hard gaan
Ik feest ook wel eens zonder shit ,maar dan is het toch anders
maar als je net zo hard kan gaan als ik met drugs en jij zonder dan zeker
Ik hou het zonder niet zolang uit en kan ik niet ZO hard gaan
Heb nog nooit drugs gebruikt..
en ook al als k kapot ben, dan NOG meedoen met liedjes die steeds sneller gaan, op de maat mee blijven doen allicht mezelf altijd ff opladen als k weet dat er een snel stukje aankomt.. geweldig gewoon
en ook al als k kapot ben, dan NOG meedoen met liedjes die steeds sneller gaan, op de maat mee blijven doen allicht mezelf altijd ff opladen als k weet dat er een snel stukje aankomt.. geweldig gewoon
Was net weer wat aant rondbladeren op internet..
kom k deze zeker wel mooie foto tegen.. doet me weer ff slikken
![Bron: http://www.traxtreme.org/3sa/IMG_0072.JPG [img cacheid=0013190600112704db90a2d21a0051d5c6]http://www.traxtreme.org/3sa/IMG_0072.JPG[/img]](/images/cache/0013190600112704db90a2d21a0051d5c6)
Wat wil nu t geval.. op zn begrafenis had t groepje waar ik mee mee was PRECIES zo'n vlag bij zich, en hadden m bij zn kist gelegd.. vond ik toen al mooi.. maar nu ik deze foto zie, dat hijzelf ook zon vlag heeft en alles, en m op n feest heeft laten zien...
Snik
*Teminste, volgens de site is dit dus PPP..*
kom k deze zeker wel mooie foto tegen.. doet me weer ff slikken
Wat wil nu t geval.. op zn begrafenis had t groepje waar ik mee mee was PRECIES zo'n vlag bij zich, en hadden m bij zn kist gelegd.. vond ik toen al mooi.. maar nu ik deze foto zie, dat hijzelf ook zon vlag heeft en alles, en m op n feest heeft laten zien...
Snik
*Teminste, volgens de site is dit dus PPP..*
laatste aanpassing
Hardcore 4 Life Early Hardcore Zaal (boven)
Floriz
Robert
H.A.
Double T
DieHakker
Marcello
Darrien
Hardcore_lover
H4L Bartje
Bokkie
Kleine Panic
................................................................................................................................................................................
Floriz
Robert
H.A.
Double T
DieHakker
Marcello
Darrien
Hardcore_lover
H4L Bartje
Bokkie
Kleine Panic
................................................................................................................................................................................
Speedy Nick 12 juni 2004 21:27
donateur! Dat beloofd niet veel goeds als ik je tegen kom!
Mooi zo! Want ik had nog van MindController ook wat tegoed van je Aangezien ik vanwege een zware blessure voortijdig al thuis was
donateur! Dat beloofd niet veel goeds als ik je tegen kom!
Mooi zo! Want ik had nog van MindController ook wat tegoed van je Aangezien ik vanwege een zware blessure voortijdig al thuis was
babbels je kon ons gewoon niet bijhouden en toen heb je het maar gewoon opgegeven
Tha_RaveBeast, dat zouden we onder ons houden! 

En verwijderd, spaar al je agressie maar op tot de volgende keer
Des te meer ik er naar uit kan kijken....
En verwijderd, spaar al je agressie maar op tot de volgende keer