Partyflock

Forumonderwerp · 676761
1 volger · 129185x bekeken

Waarschuw beheerder
nou op welke feesten gaan we allemaal lekker hakkuh voor de eer? B)
Mischien komt het dan massaal terug op early-feesten!! :kwijl:

IK wil Hakkuh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Das gekke cd B) heb ik nog op bandje :p
Waarschuw beheerder
donateur
Ja k dacht, die Robert met zn ouwe plaatjes hele tijd.. k zal ook maar ff wat ouwe plaatjes op internet opzoeken ;)
Waarschuw beheerder
Hehe :D , je gaat toch ook niet heel je profiel hier neer gooien he :p

Waarschuw beheerder
jajajajaj

eerst Ligalize streetparade in Amsterdam en dan meteen MINDCONTROLLER in de FUN!!!!

lekker hoor
Waarschuw beheerder
donateur
Diehakker:

Dan ben k snel klaar als ik 'heeeeeeeeel mijn profiel' hier neer zou moeten gooien ;)

Maar ik moet idd nog n keer zooi fotootjes van me op mn profiel gaan knallen :$

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Mijn profiel staat aardig vol foto's:D
Waarschuw beheerder
Diehakker:

Dan ben k snel klaar als ik 'heeeeeeeeel mijn profiel' hier neer zou moeten gooien

Maar ik moet idd nog n keer zooi fotootjes van me op mn profiel gaan knallen

..................................................­..................................................

Gewoon op mindcontroller met hele groep op foto gaan :yes: gelijk t voorbeeld voor andere :p

Waarschuw beheerder
wel leuk om keer allemaal te meeten....maar ik vergeet die meeting altijd :(

moeten echt duidelijk tijd en plek afspreken @midncontroller :D
Waarschuw beheerder
Als je 1 meute ziet :bounce: like a bunch of HardCore mothafockerzzz

Dan weet je waar de meeting is ;)

Waarschuw beheerder
Geen meeting, geen tijd, ga gewoon op een gegeven moment voor bij de dj's staan en vraag een beetje rond, heb ik op Ghosttown ook gedaan, dan komt het wel goed:)
Waarschuw beheerder
meeting ,samenkomst

gezamelijke Hakfeest

1 bult gezelligheid :D

Geef het beesie maar een naam :D

who cares

:bounce:

Waarschuw beheerder
Raymond versla ik zowiezo wel ;P

Een ding is zkr het wordt van god lossss!!! :D

Waarschuw beheerder
je gaat toch ook niet heel je profiel hier neer gooien he

heb nog veeeeeeeeeeeeeeeel meer hoor!!!! :devil:
Waarschuw beheerder
donateur
Een ding is zkr het wordt van god lossss!!!

Kijk dan eens in mn persoonlijke agenda, 16 juli.. DAT wordt pas van god los, kijk maar eens naar de line-up! :K

Waarschuw beheerder
gewoon op elke muziensoort hakken, ik hak zelf op r&b :P....boeie!...zolang je er zelf lol in helpt komt ut wel goed.. :)

Waarschuw beheerder
2 VR!DZ
Dat is in Carte Blanche als jij nou rijdt ga ik mee ;P

Trouwens vind ik Hellbound Festival net zo gek 15 juli ;)

Waarschuw beheerder
Whoopz :$ ;) thnx :flower:
Waarschuw beheerder
Als je van HardStyle houdt dan ga je toch niet naar Hellbound :s

Maak mij niet uit hoor :D als je maar uit je dak gaat :bounce:
Waarschuw beheerder
Liever iemand die van hardstyle houd en uit zn dak gaat dan een wazi :bah: die losgaat :)
Waarschuw beheerder
Liever iemand die lief is dan iemand die niet lief is :D

maakt me allebij niet uit :D

lalalalaaaaaaa

you think you can stop me nou :bounce:

Waarschuw beheerder
Even voor de duidelijkheid Rick, Slaves,B2S en H4L had ik overduidelijk gewonnen (6)

Maar Nightmare was jou avond :P

Slaves 7 Feb moet ik de titel toch aan Raymond geven :9

IK HEB ER ZIN IN!!! Jongens ik ga zelfde doen als op Slaves dus pijn is fijn doorgaan en doorgaan en doorgaan en doorgaan en af en toe drinken en naar de plee. :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
2 Hardcore Allochtoon: Zodra ik mn autootje + rijbewijs eindelijk eens heb, moet je maar bij me langs komen, mag je wel mee rijden naar de Carte ;)

En whoei, VR!DZke dit weekend goed geoefend voor komend weekend, 2 feesten gehad al.. en elke avond wel bijna hele tijd staan hakkuh, en ook paar keer op maat mee gehakt bij snelle stukken in liedjes B)

Vrijdag op Kapotnaaien (Spunkbucket mix), zaterdag op Alles Kapot, op de snelle gedeeltes dus lekker meegaan :D k was wel gelijk ff kapot daarna, pfoei hej %)
Waarschuw beheerder
donateur
elke avond wel bijna hele tijd staan hakkuh

een tijdje?? gewoon de hele avond hakkuh!!!!!

Waarschuw beheerder
En toch klinkt het afgezaagd, dat hakkuh!!!
Waarschuw beheerder
donateur
afgezaagd??? van welke planeet kom jij man?! :P

KOM OP NOU!!! HAKKUH!!!! [img]http://members.lycos.nl/zattemongool/smilies/73hardcore.gif[/img]

Waarschuw beheerder
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het ook super. Maar het heeft toch zo'n aparte bijklank:)

Waarschuw beheerder
2 VR!DZ
Je moet me ophalen :P ;)

AFGEZAAGD! :| :o
Wil jij opgejaagd worden B.A.L. :[

Waarschuw beheerder
2e keer: hakken is super. Maar dat hakkuh!!! heeft een beetje aparte bijklank. Klinkt zo opgefokt. Ben ik nou de enige die dat heeft?
Waarschuw beheerder
donateur
hakkuh klinkt mij beter dan wat ook!!!
klinkt een stuk beter als gabberen :P
Waarschuw beheerder
donateur
ik nou de enige die dat heeft?

denk het wel ;)

Waarschuw beheerder
Damnz:S

On-topic: ik ben bezig een trainingspak te regelen voor zaterdag. Zou me wel ernstig vet lijken:D
Waarschuw beheerder
donateur
ja een aus of cavello aan en dan gaan hakkuh is wel echt super vet. zit zelf ook te denken om er weer een te gaan halen maar waar haal je die?

Waarschuw beheerder
Man man man, wat een teksten weer... :S

Maar goed... ik kom ook nog wel ff koekeloeren bij de hakwedstrijd als ik jullie kan vinden. Maar je weet het: ik hak alleen als ik er zin an heb, anders niet. :P

Waarschuw beheerder
Liever iemand die van hardstyle houd en uit zn dak gaat dan een wazi die losgaat

Ik moet er allebei niks van hebben. :devil:
Ik wil gewoon een verzameling oldstyleliefhebbers in partykleding, geen modeshit of wazimode.
Waarschuw beheerder
donateur
tuurlijk altijd op een feest doen waar jij het meeste zin in heb moet tenslotte voor jou een vet feest worden maar hoe meer mensen er hakkuh hoe vetter het wel wordt :D

Waarschuw beheerder
Niet halen; lenen. Die dingen zijn veel te duur om nieuw te halen:S
Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil gewoon een verzameling oldstyleliefhebbers in partykleding, geen modeshit of wazimode.

helemaal mee eens maar dan het liefst iedereen in trainingspak. ik vind lonsdale dragen zeker niet verkeerd zolang iedereen het maar draagt als 'opvolger van de aus' in plaats van racistisch merk

Waarschuw beheerder
k moet er allebei niks van hebben.

Vind je het erg als ik opvallende kleuren etc draag... :) Ik ga niet weer in Aus dat had ik op me 10e al been there done that move on zeg maar (kwa kleding dan want voor de rest was alles lekker beter toen! JAH ALLES :[ )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Niet halen; lenen. Die dingen zijn veel te duur om nieuw te halen

Ik zou het niet weten.. wil er zelf eigelijk ook wel eentje aanschaffen, nooit een gehad.. :$

Maareuhm.. te duur.. voor zoiets heb je t geld toch wel over? O:) ;)

Waarschuw beheerder
Modeshit:yes:
wazimode:no:

Lonsdale kan soms nog wel. Maar niks geruits:no:

Waarschuw beheerder
Lonsdale is gewoon :bah: klaar! :D Iedereen loopt daarmee pfff wat een saaie boel... Zie je daar een hele zaal met het zelfde shirt :gaaP: boring..... Wees eens origineel ofzo :S
Waarschuw beheerder
donateur
geruite shit is inderdaad kut. dat lijkt nergens meer op enne voor een aus heb ik ook wel veel geld over hoor dus geef ff een indicatie anders...

Waarschuw beheerder
Ik zeg niet dan Lonsdale mooie kleding is. Ik zeg alleen dat mensen die Lonsdale dragen nog wel relaxed kunnen zijn. Dat is niet zo met geruite onzin:no:

Waarschuw beheerder
Ook dan wel hoor :) Ken een hoop goede ervan maar vind het nog steeds OERSAAI :9 en ga dus ook lekkol voor me eigen steelo :)
Waarschuw beheerder
ik heb nog zat aussies en cavello'tjes in de kast liggen,.

Groene Aus-broek met witte band aan de zijkant
witte Aus-broek met zwarte band " " "
blauwe Aus-broek met witte band " " "
en een rooie Cavello broek.

en nog een paar jasjes van australian en cavello.
maar ik trek zowiezo 1 van de bovengenoemde aan op MindController ;)
dan ben ik in iedere geval herkenbaar.
laatst was ik op een klein hardcore party (disturbed) en die gozer die me fouilleerde zei zo tegen me,.
he een Australian! bestaat dat nog? zei hij zo.. ik zo tuurlijk wel ;)
kan me niet schelen wat ze er van denken,.
ik heb een topavondje gehad :)
en er kwamen zat mensen op me af die zeiden waar ik die Ausbroek nog kon kopen ergens?
ja 5 jaar geleden kon ik hem dat beter zeggen,. nu zou ik dat niet weten.
maar je moet nu gewoon wat beter zoeken tegenwoordig..
ik vind een Aus/Cavello beter als Die saaie lonsdale meuk. :respect: Australian :respect: Cavello weer aan de macht :bounce:
en ik hak de hele avond,. laatst ook op een feestje wat gebruik jij voor een drugs vroeg hij aan me... ik zo ik doe niet aan drugs. hij kijkt me raar aan. ik zo nee echt niet..
hij gelooft het nu nog niet geloof ik.. hehe maargoed my Drugs is HARDCORE.
The 1 and Only Drugs i ever Take!!! ik ga harder dan HARD without Drugs and in 1 week you all know it,.
when you all whitness me on MindController!! HardCore 4 LIFE!!! Handzz to All The REAL Gabbers
peace out.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Als je het niet erg lees ik dat morgen absoluut na maar nu echt geen zin in :Flower: ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Tsss, wat ben je ook n lamme flikker he hc-allochtoon ;)

Eerst moet k je komen ophalen, en nu is ie zelfs maar te lui om te lezen... ghehe, zal makkelijke strijd worden dan met hakkuh, alweer 1 iemand minder (6)
Waarschuw beheerder
Ik ga deze week is op jacht naar een nieuw auss jasje... :)

Wisten jullie trouwens dat.....

Cavello in het najaar met een nieuwe collectie komt B)

De naam is overgenomen ofzo en het bedrijf komt in het najaar met nieuwe pakken B)
laatste aanpassing