Partyflock

Forumonderwerp · 676761
1 volger · 114063x bekeken

Waarschuw beheerder
nou op welke feesten gaan we allemaal lekker hakkuh voor de eer? B)
Mischien komt het dan massaal terug op early-feesten!! :kwijl:

IK wil Hakkuh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
dat zouden er meer moeten doen! :yes:
fuck die wazi's en nazi's :bah:

Werkzaam bij Rage-Online
Waarschuw beheerder
gelukkig zijn er steeds minder wazis :)
Waarschuw beheerder
Ik kom ook wel ff voorbij hakkuh :jaja: (y)

Heb geen zin om het hele topic te lezen, maar kaartje is binnen en de bedoeling lijkt me ook duidelijk :D
Waarschuw beheerder
Idd Marcello, die bedoel ik! En dan zow hoog mogelijk met de knietjes heh :D Toen ik 15/16 was had je op een gegeven moment hier ook een bepaalde hak daar gingen de benen niet naar voren maar juist naar achter, met je handen maakte je dan een soort van pompende beweging naar voren, iemand hier bekend mee??

Waarschuw beheerder
ik weet wat je bedoelt alleen zlef kan ik het niet :)

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
een bepaalde hak

Is hakken nou een bepaalde manier van dansen of kun je op meerdere manieren hakken?
Waarschuw beheerder
Ja naja ik bedoel dus een soort van hakkuh, toen ik wat jonger was was het alleen hardcore wat de klok sloeg, en mensen uit verschillende streken dansten ook vaak net weer iets anders. Jij kent denk ik alleen het "standaard" hakkuh, dus zoals bijv de party animals altijd deden, maar je had dus nog meer hehe. Je kunt dus in principe op meerdere manieren hakkuh, alleen ik denk dat hier de zeg maar "standaard" hakkietakkie wordt bedoeld :D Ook niet verkeerd...

Waarschuw beheerder
Jij kent denk ik alleen het "standaard" hakkuh

Zelfs die ken ik niet:P

Waarschuw beheerder
Is hakken nou een bepaalde manier van dansen of kun je op meerdere manieren hakken?

Ik heb ze allemaal nog niet onder de knie :(
Waarschuw beheerder
Daz toch een eitje man! Gewoon de voetjes flink naar voren en lee towers nadoen met de armen :D:D Succes verzekerd :9

Waarschuw beheerder
Heeft iemand een leuk filmpje ofzo?:)

Waarschuw beheerder
2 Tobi Wan Kenobi

Ik ga wel ff oefenen :D

Waarschuw beheerder
doe ut zoals mij, gewoon altijd nog hakkuh. niks geen gestamp.... en de hardcore van nu is gewoon TE traag en teveel mickey mouse house met die draaiorgelparade, ut lijkt weer een beetje op 95/96 veel bagger-core...... maar goed, terror is er nog steeds dus vol gas..... hakkuh!!!

respect gaat uit naar alle mede hakkers van nu en oldstyle minded mensen.

maaruh hakke contest.... waar en wanneer? komt U maar.........

Waarschuw beheerder
Tuurlijk kan ik de Terreur hak O:) vooral eind van een feest als iedereen op is Zie Slaves :$ iedereen zelfs Patrick begon af te haken en ik bleef en bleef maar gaan hehe iedereen na het feest kapotte poten :P

doe ut zoals mij, gewoon altijd nog hakkuh. niks geen gestamp.... en de hardcore van nu is gewoon TE traag en teveel mickey mouse house met die draaiorgelparade, ut lijkt weer een beetje op 95/96 veel bagger-core...... maar goed, terror is er nog steeds dus vol gas..... hakkuh!!!

respect gaat uit naar alle mede hakkers van nu en oldstyle minded mensen.

maaruh hakke contest.... waar en wanneer? komt U maar.........

Ik vind alle hardcore alla 92 t/m 97 goed ;) gaat mij niet om de snelheid maar meer de melodie de meedansende bass het gevoel... *kippenvel*

Mindcontroller, Hardcore 4 Life, Nightmare hebben al een officiele hakkuh battle O:)
Waarschuw beheerder
Marcello> Als gabber niet oubollig is, is dat shirtje het ook niet, lekker aantrekken dus :P

B.A.L.> Hakkuh kan je op vele manieren, voetjes naar achteren (Rotterdamse stijl), Amsterdamse stijl (ala de Party Animals), gewoon flink naar voren schoppen :P, voetje over, en ga zo maar door :D

UndergroundPsycho> Ook weer van de partij 5 juni?

Waarschuw beheerder
Heeft niemand een filmpje ervan?

Waarschuw beheerder
ik heb Thunderdome 12 op DVD *bloos*
heheheheheh :devil:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik doe wel live voor je B.A.L op Mindcontroller O:) 4 soorten ken ik :)
Waarschuw beheerder
Ik heb al zoveel gehakt....

Als je dat nu nog moet hakkuh... Kun je je knieen wel afschrijven ! Vooral dat zijwaartse !!! Superslecht !

Ik heb gelukkig goeie knieen :P Want we gaan nog steeds ! :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ken denk k ook wel n paar 'soorten' Hakkûh.. flink met de beentjes zwiepen :P

K kan me eigelijk geen betere muziek bedenken om helemaal los op te gaan.. en ook geen betere 'dans' dan het hakkûh om je helemaal mee uit te leven :jaja:
Waarschuw beheerder
HAKKUHHHH!!! ;)

ik ga al vanaf 1995 naar feesten toe,.

mijn eerste grote feest was SPEEDRAZOR in Nijmegen,.

en de laatste grote feest was in 1999 in de energiehal MEGARAVE '99 wat een feest was dat zeg.. en qua videoband bekendheid,. was ik 4 keer te zien op de videoband van Mysteryland Indoor edition 1998,. wat ik dan ook beschouw als een vd betere feesten ooit!! en mocht je die band hebben,daarin komt ook een presentratrice in voor. (nikki) en die herkende mij vd video op speedrazor wat wel grappig was. maar in iedere geval dit waren toch wel de BETERE TIJDEN!!!

Maargoed in die periode na 99 toen hardcore minder werd. ging ik niet meer naar feesten,.
werd toch alleen maar gerelt enzo,.
en dat zoek ik niet en schiet niet op.
ik luisterde altijd wel naar hardcore thuis achter de pc in de auto dat wel,.
maar tegenwoordig weer sinds een goed half jaar ga ik weer naar hardcore feesten toe.
kortom ik ben iemand die behoort tot de eerste Generatie Hardcore Members.

alle vrienden van me die met me meegaan naar HCfeesten zijn dan ook jonger als mij..
en zijn dus vd 2de generatie.
dus die kennen het verschil ook niet van toen en nu. en ik dus wel.
ik vind het grote verschil toch wel het saamhorigheidsgevoel,.
dat wat er toen zo sterk was is er nu praktisch niet meer.
en dat vond ik juist zo speciaal aan hardcore feestjes.
samen in grote lijnen echt hard gaan hakkuh iedereen op de maat.
je kreeg daar een ontzettend lekker gevoel van!! en dat heb ik nog nooit zo sterk meegemaakt meer.

en de aussies en de cavello's en de maxxies hebben daar als je het mij vraagt zeker aan bijgedragen.
nu draag ik zelf als ik naar een hardcore feest ga. dus altijd maxxies en of een ausbroek of cavello om die tijd te eren!!.
en dan toch ook wel een lonsdaletrui of shirt,. of als ik zin en gek ben een ouwe ID&T shirt van toen. :)
wat op zich best wel leuk en bovendien zeer origineel is.
en ja ik draag ook lonsdale om er toch wel bij te horen op zo'n feest.
maar ik vind lonsdale eigenlijk in vergelijking tot de vrolijk gekleurde aussies en cavello pakjes van toen geen reet aan. doe mij maar de lekkere aussies cavello's,. drugs doe ik niet aan,. en toch hak ik iedereen eruit!! dat vind ik dan wel mooi.. Hardcore muziek is mijn drugs. ik heb nog nooit een pil op,. al ben ik alweer 24. ik mis er geen fuck aan.. en ik ben geen meeloper. maar een hardcore lover in hart en nieren!! HARDCORE 4 LIFE!! ik hak net zolang totdat ik pijn in mijn benen krijg.. damn het word nog een levensverhaal,. maareh EARLY HARDCORE IS THE BEST!!!! Brings back the good memories..
Waarschuw beheerder
en ff over dat POGO!!! op feesten opzouten met die gasten die dat flikken,. die verneuken heel de sfeer,. zou gewoon verboden moeten worden dat gestier. doet me denken aan de oertijd waarbij mensen een territorium willen afbakenen. is gewoon een prehistorisch kut mentaliteit en is vaak aanleiding tot fights!! het zijn dan ook vaak de vechtersbaasjes/relschoppers die ermee beginnen. ik ga er een liedje van maken...

op het refrein van

happy is voor hobo's,hobo's

maar dan zo...

POGO is voor Hobo's,Homo's!!! hmmmm op zich geen slecht idee ;) :D ik ga hier patent op aanvragen denk ik :D :D :P

Waarschuw beheerder
2 Tobi Wan Kenobi ik geloof dat ik die ook nog ergens verborgen heb .. :S ...

ken eigenlijk zelf alle passen ... alleen 1tje niet ... welke dat is kan ik ook niet zo uitleggen ... als een van jullie die doet .. es ff goed kijken :P

Waarschuw beheerder
HAKKUHHHH!!!

ik ga al vanaf 1995 naar feesten toe,.

mijn eerste grote feest was SPEEDRAZOR in Nijmegen,.

en de laatste grote feest was in 1999 in de energiehal MEGARAVE '99 wat een feest was dat zeg.. en qua videoband bekendheid,. was ik 4 keer te zien op de videoband van Mysteryland Indoor edition 1998,. wat ik dan ook beschouw als een vd betere feesten ooit!! en mocht je die band hebben,daarin komt ook een presentratrice in voor. (nikki) en die herkende mij vd video op speedrazor wat wel grappig was. maar in iedere geval dit waren toch wel de BETERE TIJDEN!!!

Maargoed in die periode na 99 toen hardcore minder werd. ging ik niet meer naar feesten,.
werd toch alleen maar gerelt enzo,.
en dat zoek ik niet en schiet niet op.
ik luisterde altijd wel naar hardcore thuis achter de pc in de auto dat wel,.
maar tegenwoordig weer sinds een goed half jaar ga ik weer naar hardcore feesten toe.
kortom ik ben iemand die behoort tot de eerste Generatie Hardcore Members.

alle vrienden van me die met me meegaan naar HCfeesten zijn dan ook jonger als mij..
en zijn dus vd 2de generatie.
dus die kennen het verschil ook niet van toen en nu. en ik dus wel.
ik vind het grote verschil toch wel het saamhorigheidsgevoel,.
dat wat er toen zo sterk was is er nu praktisch niet meer.
en dat vond ik juist zo speciaal aan hardcore feestjes.
samen in grote lijnen echt hard gaan hakkuh iedereen op de maat.
je kreeg daar een ontzettend lekker gevoel van!! en dat heb ik nog nooit zo sterk meegemaakt meer.

en de aussies en de cavello's en de maxxies hebben daar als je het mij vraagt zeker aan bijgedragen.
nu draag ik zelf als ik naar een hardcore feest ga. dus altijd maxxies en of een ausbroek of cavello om die tijd te eren!!.
en dan toch ook wel een lonsdaletrui of shirt,. of als ik zin en gek ben een ouwe ID&T shirt van toen.
wat op zich best wel leuk en bovendien zeer origineel is.
en ja ik draag ook lonsdale om er toch wel bij te horen op zo'n feest.
maar ik vind lonsdale eigenlijk in vergelijking tot de vrolijk gekleurde aussies en cavello pakjes van toen geen reet aan. doe mij maar de lekkere aussies cavello's,. drugs doe ik niet aan,. en toch hak ik iedereen eruit!! dat vind ik dan wel mooi.. Hardcore muziek is mijn drugs. ik heb nog nooit een pil op,. al ben ik alweer 24. ik mis er geen fuck aan.. en ik ben geen meeloper. maar een hardcore lover in hart en nieren!! HARDCORE 4 LIFE!! ik hak net zolang totdat ik pijn in mijn benen krijg.. damn het word nog een levensverhaal,. maareh EARLY HARDCORE IS THE BEST!!!! Brings back the good memories..

:respect: voor deze man (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Als ik paar jaar eerder geboren was, had dat ook mijn verhaal kunnen zijn ;)

(op dat Lonsdale-gedeelte na dan, want dat komt er bij mij ECHT niet in :nee: )
Waarschuw beheerder
donateur
tja, vroegah.

Waarschuw beheerder
gelukkig is er nog....Mindcontroller (y)
Waarschuw beheerder
Zie Slaves iedereen zelfs Patrick begon af te haken en ik bleef en bleef maar gaan hehe iedereen na het feest kapotte poten

..................................................­..................................................

Ik haakte maar 1 nummer af :p ik had kramp :S maar de laatste nummers hakte ik gewoon door :p

Ennuh Samaan op weg naar t station bleef ik nog op straat hakkuh omdat ik nog energie over had :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ennuh Samaan op weg naar t station bleef ik nog op straat hakkuh omdat ik nog energie over had

:yes::D

Doet me denken aan Ghosttown...

Waarschuw beheerder
EHM @ Ghosttown :respect:

ennuh op Pussy heeft Early duidelijk gewonnen.

je ging aardig los ja!!!!!!!

prepare to lose B)

Waarschuw beheerder
mensen nog hakken op Hellraiser???
voor ieder wat wils...
hardcore
classix/early rave
terror

ideaal, lijk mij

kenne we mooi n 3-kamp houwe :D

Waarschuw beheerder
Ik haakte maar 1 nummer af ik had kramp maar de laatste nummers hakte ik gewoon door

Ennuh Samaan op weg naar t station bleef ik nog op straat hakkuh omdat ik nog energie over had

Laat dat net een vet nummer geweest zijn ;) hehe klopt oor maar ik deed mee ;) hehe ik was echt niet te houden te veel pep :$

prepare to lose

Wederom Rob ik ben der ook ;)

mensen nog hakken op Hellraiser???
voor ieder wat wils...
hardcore
classix/early rave
terror

ideaal, lijk mij

kenne we mooi n 3-kamp houwe

Nee helaas heb examens zou anders toch niet gaan ;) A Trip 2 Violet Skies is 28ste :'( :'( :'(
Waarschuw beheerder
Laat dat net een vet nummer geweest zijn hehe klopt oor maar ik deed mee hehe ik was echt niet te houden te veel pep

..................................................­..................................................

nee dat was Endymion - Pussy Motherfuckers , das gaar nummer :Sdus toen kon ik ff uitrusten en de kramp over laten gaan . Maar daarna kwam Drunk With A Gun en toen ging ik weer :bounce: :p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nou je het zegt het was idd dat tievus nummer daarna kwam drunk with a gun :D :D :D ach joh ik ging toen zelfs op industrial los :P ;)
Waarschuw beheerder
Ja ik weet wel welk nummer ik kies om uit te rusten :p en zoveel industrial werd er niet gedraaid , alleen door catscan die paar hele grote fouten maakte :)
Waarschuw beheerder
Ga nou effe lekker HAKKUH dan!

Waarschuw beheerder
nee dat was Endymion - Pussy Motherfuckers , das gaar nummer

:|

Weet je wat een heerlijk opzwepend nummer dat is...

ach joh ik ging toen zelfs op industrial los

Geen kwaad woord over industrial he:[

Industrial:lief:

Waarschuw beheerder
Ja ik weet wel welk nummer ik kies om uit te rusten en zoveel industrial werd er niet gedraaid , alleen door catscan die paar hele grote fouten maakte

Klopt en zelfs toen ging ik los ;) die fouten waren walgelijk :@

Weet je wat een heerlijk opzwepend nummer dat is...

Dat komt doordat je nog niet zolang naar hc luisterd :flower: dat noem ik een standaart laat iedereen maar mee bleren nummer ;)

Geen kwaad woord over industrial he

Industrial

Ik vind het niks.... :X
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Boeie, hij blijft leuk:D
Waarschuw beheerder
Industrial... tja, ik vind die Nederlandse industrial maar bagger, dan bedoel ik Promo en de rest van de Third Movement gang (alhoewel ik de eerste N-Vitral dingen wel leuk vond).

Buitenlandse industrieel terror achtig spul zoals wat een vriend van me mixt (zie hier: https://partyflock.nl/SECTION/forum/ACTION/showtopic/TOPICID/680338) vind ik wel weer erg lekker.

Anderhalve week nog maar trouwens :D

En Pussy Motherfuckers is nog niet zo erg als Je Moet je Muil Houwe of Stampgevaar, maar het komt in de buurt (vind ik dan) :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
pussy motherfuckers hadden ze door laten beuken, met extra groffe harde kicks, net als wat ze met psychiatric ass hadden gedaan, dan had t n constant classic geweest...
hij veranderd af n toe van vaag ritme, wat niet errug lekker hakt...
dus vandaar dat t een pussy(kut)plaat is...

Waarschuw beheerder
ik ga nog steeds voor leathernecks - AT WAR !!

echt .. that kicks fucking ass :[ :bounce: :D

Waarschuw beheerder
pussy(kut)

Joh:P

Maarre...Third Movement:lief:

Waarschuw beheerder
At War (L)(L)(L) :jaja: :D

Technophobia (L)(L)(L) :D

Waarschuw beheerder
jij snapt het H4RDC0R3 4LL0CHT00N

Waarschuw beheerder
:yes: de DIE-HARDS wel ja!!! ;)

Waarschuw beheerder
eerst houssen!!! B) Violet Skies B)

:lief: don't have to be jesus :lief:

Waarschuw beheerder
jij snapt het H4RDC0R3 4LL0CHT00N

Ik hou nou eenmaal van ouwe muziek ;) At War Again is overigens weer :bah:

Violet Skies (het nummer) dat is pas (L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L) ;)
Waarschuw beheerder
At War? Dat vind ik juist een heerlijk nummer... fuck you, en dan nog een tijdje door met iedereen fucken :P ;)

Waarschuw beheerder
Nee At War Again vind ik :bah: ;)